עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by weamir,

    ???

    • 1 תגובה
    • 551 צפיות
  2. שאלתי בעבר עם ה thermaltek 470 יחזיק לי 8800gt אמרתם שכן. אז החלטתי לקנות 8800gt asus top. המחיר שלו הוא בערך 1650 ואז ראיתי נושא שאומר שאם כבר משקיעים סכום כזה אז עדיף לקנות 8800gts 520 בסכום של 1750 בערך. השאלה האם זה נכון ? , שווה את השדרוג ? וכמובן האם הספק שלי יחזיק גם את הכרטיס הזה? תודה וסליחה שאני משגע אותכם.

    • 6 תגובות
    • 680 צפיות
  3. Started by ZoreK_ZetiM,

    השאלה שלי היא יותר אם המאוורר של הכרטיס אמור להספיק כדי להחזיק אותו גם במאמץ?? או שחייב לשדרג ת'מאוורר...

    • 4 תגובות
    • 551 צפיות
  4. חיפשתי לעצמי כרטיס בתחום ה500 ולהפתעתי מצאתי כרטיס חביב זה שהומלץ פה בסכום מעולה אני הולך על זה מה אתם אומרים?

    • 4 תגובות
    • 711 צפיות
  5. Started by Black_Citadel,

    http://www.mypc.co.il/Product.asp?Pid=AOC19-9K&Cat2Cat1ID=11&Cat2ID=38&aff=Zap אתר היצרן: http://www.aoc-europe.com/monitors_9kplus.html מה אתם אומרים שווה את המחיר ?

    • 16 תגובות
    • 1.6k צפיות
  6. Started by coorva,

    יש לי מערכת XP PRO וכרטיס מסך INNOVISION GEFORCE 4 MX 440 64MB הגירסה של הדרייבר לכרטיס היא 27.20 ואני רוצה לעדכן את הדרייבר. מצאתי את המקום ממנו מעדכנים אך איני יודע איזו גירסה להוריד מהרשימה של הדרייברים. אודה לכם אם תעזרו לי בעניין זה. רשימת הדרייברים:http://www.ivmm.com/download_inno3d.html

  7. אורח The_Exorcist
    Started by אורח The_Exorcist,

    איך עושים את זה חוץ מלהסתכל על הכרטיס? אני צריך לדעת שהזכרונות הם Infineon 3.3 ולא ראיתי את זה על הכרטיס (למעשה, ראיתי משהו אחר לגמרי) סוף סוף חיברתי את הכרטיס, הוא לא פרו, אז אני רוצה כמובן להפוך אותו לפרו או אפילו ל9700. ושוב תודה לכל העוזרים.

    • 13 תגובות
    • 837 צפיות
  8. Started by michael.oks,

    שלום איזה כרטיס מסך אתם מציעים, עד 400 שקל

    • 7 תגובות
    • 589 צפיות
  9. Started by Bug2000,

    אהלן אנשים, נדפק לי ה G9800X2 . עכשיו אי אפשר להחליף אותו בגלל שלא מייצרים יותר כאלה. הציעו לי במקום את ה GTX275 האם הוא ברמה של ה G9800X2 ? או ששווה כבר להחליף לHD5850 ?

    • 8 תגובות
    • 834 צפיות
  10. מישהו התנסה בזה ויודע כיצד לסדר את הבעיה ?

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  11. Started by mb74ever,

    אהלן חברה, אני צריך שתעזרו לי למצוא את הכרטיס המשתלם ביותר עד 700 ש"ח. הכרטיס צריך להיות בתושבת AGP מצאתי את הכרטיס הזה: http://www.goldtop.co.il/show_details.asp?prod_id=15235 שנראה טוב במיוחד ועוד של MSI, למרות שהצ'יפ יחסית מיושן נראה לי מחיר טוב לכרטיס חזק. ומישהו פעם הציע בפורום פה את זה: http://p1000.co.il/hot_sale_product.asp?g_id=9475096&g_kind=0 אבל הוא מוחלש אז לא יודע אם משתלם.. יש לכם המלצות אחרות? תודה לעוזרים.

  12. Started by alon83438,

    היי.. אם יש לי מסרטת וידיאו של סוני (לא דיגיטלית) האם אני יכול להקליט ממנה למחשב דרך כרטיס VIVO רגיל (לא AIW) ?? תודה

    • 1 תגובה
    • 568 צפיות
  13. אז ככה.. יש לי מצלמת וידאו לא דיגיטאלית שמצאתי לא מזמן... עכשיו השאלה שלי אם יש דבר כזה לחבר אותה למחשב... הכוונה שאני אצלם דברים על הקלטת שבתוכה ואח"כ להעביר את הסרטים למחשב... אם יש איזושהי דרך אנא עיזרו לי.. תודה לעוזרים

    • 11 תגובות
    • 1.9k צפיות
  14. Started by UNDERDOG,

    GIGABYTE PCI-EX 2.0 RADEON HD3870 512MB GDDR3 : GV-RX387512H - RETAIL מחיר כולל מע"מ: 874 ¤ אחריות: שלוש שנים. PALIT PCI-EX 2.0 Geforce 9600GT 512MB GDDR3 HDMI - RETAIL מחיר כולל מע"מ: 797 ¤ אחריות: שנתיים. http://www.iqpc.co.il TWINTECH NVIDIA GEFORCE 8800GTS G92 512MB מחיר 1240 ש"ח CONNECT3D RADEON HD3850 256MB DDR3 מחיר 699 ש"ח GECUBE RADEON HD X2600XT 256MB מחיר 390 ש"ח WWW.FOXPC.CO.IL INNOVISION Geforce 8800GS 384MB DDR3 PCI-E 8800GSM-M5KTCD 680.00 ש"ח INNOVISION Geforce 8800GT 512MB DDR3 PCI-E 8800GTI-H5GTCDS מחיר בחנות: 970.00 ש"ח http://www.noacomp.co.il Palit Radeon 2600Pro 256MB Sonic HDMI PCI-E Retail ¤323 Palit Nvidia Geforce 8600GT 256MB DDR3 PCI-E…

    • 4 תגובות
    • 853 צפיות
  15. שלומות, לפי הדרישות זה הכרטיס המומלץ להרצת המשחק אבל אני לא מוצא אותו בחנויות, מה המקביל המודרני שלו ? תודה.

    • 5 תגובות
    • 822 צפיות
  16. Started by netanel38121,

    שלום. מסקרן אותי למה בכרטיס כזה טוב, אני מקבל FSP יחסית נמוך במשחקים שאמורים להיות פשוטים בשביל הכרטיס הזה לדוגמא COD ו COD UO הגדרתי למשחקים האלו רזולוצייה של 1920X1080 בכרטיס הקודם 4870 לא היה FPS נמוך. זה קורה בעיקר שיש הרבה אקשן במשחקים האלו. גם DOOM3 ו Q4 נותנים לי יחסית FPS נמוך. נמוך זה מ 60 קבוע כמו שאמור להיות, יורד ל 40 או ל 30 האם זה משהו בהגדרות אולי או שאני מפספס משהו? המפרט שלי: CPU Type DualCore Intel Core 2 Duo E8500, 3166 MHz (9.5 x 333 Motherboard Name Gigabyte GA-EP45-DS3R System Memory 8192 MB (DDR2-800 DDR2 SDRAM) Video Adapter AMD Radeon HD 6900 Series 2048 MB תודה.

    • 29 תגובות
    • 3.2k צפיות
  17. שלום לכל חברים הפורום ותודה מראש לעוזרים. היום קיבלתי במייל את הקופון של המשחקים שמגיעים עם הכרטיס מסך שרכשתי. אני חייב לציין שחטאתי כיוון שלא יכולתי לחכות מירוב דיבורים על קרייסיס 3 והתקנתי שלשום גרסה פיראטית. הכל זז חלק וקיבלתי בין 55-90 FPS על שיא ההגדרות. היום קיבלתי את הקופון והתקנתי את המקורי, יש מסך בהתחלה עם מוקשים שאני מקבל שם בסביבות 32-35 FPS עם קרוספייר ו-50 עם כרטיס בודד. אני חייב לציין שביומיים האחרונים רבתי עם הדרייברים ה-"מעולים" של AMD והיום סידרתי את זה. האם המשחק הזה תומך טוב בקרוספייר? כי מחיפוש ברשת יש המון טענות..

    • 12 תגובות
    • 1.9k צפיות
  18. שלום, מחר בצהריים (אפשר להגיד היום) אני מקבל מחשב חדש core i5 p55a-ud3 4850 modu 82+ 625w nzxt zero 2 אני מקבל את המחשב ללא ווינוס מותקן (אני יתקין לבד דיסק שקניתי [WIN7 ULTIMATE 64BIT HEB]) להתקין את הדרייבר שבא עם המחשב מהדיסק של GIGABYTE ואחר כך את מה שתביאו לי (אני מקווה)? או שפשוט ישר להתקין את מה שתביאו לי? יש איזה משהו מיוחד שאני צריך לעשות עם הכרטיס? או דברים בסגנון? תודה.!

    • 0 תגובות
    • 962 צפיות
  19. Started by TOMER20,

    היי, קניתי מחשב חדש עם כ. מסך msi 2400 pro hd אחריי כמה דקות של עבודה על המחשב אני מקבל את השגיאה ati2dvag, המחשב נתקע וחייבים לעשות ריסט. מישהו נתקל בבעייה?. תודה.

  20. שלום כולם ! כפי שהכותרת מרמזת אני עומד לקנות ראדון 9500 פרו אבל לפני כן יש לי כמה וכמה שאלות... א.האם הקירור של הרקולס טוב בהרבה משל ספיר? ב.אם המהרתם את הראדון שלכם כמה הצלחתם להגיע ושל איזה חברה הוא ג.האם אתם מרוצים מהביצועים של הראדון שלכם ד. של איזה חברה הזכרונות של ראדון 9500 פרו של ספיר ואיזה של הרקולס ה.האם בכלל עדיף לי לחכות שבוע שבועיים כדי שמחירים ירדו ואז לקנות אותו! תודה לכל העונים הערות והארות יתקלו בברכה.

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. Started by amisha,

    יש לי כרטיס של LAEDREK 5600 ואני מעוניין בתוכנה להקלטה שתקודד את החומר מוקלט לכמה שפחות מקום ושתהיה איכות טובה יש לי עוד שאלה קטנה אני מקליט משהו והאו "מפספס" את הקטע התחתון של המסך (השורה השנייה בערך של הכתוביות אם רוצים לדייק) מה אני עושה? :-\

    • 0 תגובות
    • 872 צפיות
  22. זמן קצר אחרי תלונות שלנו על כך שאין לנו עוד פרטים אודות כרטיסי המסך הניידים הייעודיים של אינטל - מגיע דיווח מספרי מסקרן ראשון עבור אחד מהדגמים הצנועים ביותר במערךלכתבה

  23. Started by SOLIDUS SNAKE,

    בכוונתי לקנות GF4 4200 של LEADTEK אך לא באינטרנט (מניסיון מר) משהו יכול להמליץ לי על חנות באזור ראשל"צ - רחובות

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  24. דגם ה-Maxwell 2.0 הזול ביותר כבר כאן, ומקווה להוכיח את עצמו כתחליף ראוי עבור ה-GeForce GTX 750 Ti האהוב לכתבה: http://hwzone.co.il/מקסוול-לתפרנים-הכירו-את-ה-geforce-gtx-950/

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים