עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by dudimalka,

    חשוב לדעת שאני כותב פה אחרי שקראתי את המדריך הנעוץ על הכרטיסים המומלצים אז ככה ברשותי יש כרטיס מסך 8600 GT של PALIT 256 MB ואני מעוניין לרכוש כרטיס חדש לקראת צאתם של המשחקים החדשים והכבדים כמו FAR CRY 2 וקרייסיס החדש עכשיו ברור לי שהכרטיס שלי לא יהיה מסוגל להריץ את המשחקים האלו (תקנו אותי אם אני טועה) וגם אם כן אז על ההגדרות הכי הכי נמוכות ויראו זוועה לכן אני מעוניין לחדש את העסק ולרכוש כרטיס מסך חזק שיחזיק לי לאורך זמן למרות שיוצאים כרטיסים חדשים וטובים יותר כל הזמן המטרה שלי בכרטיס היא בעיקר למשחקים חזקים תקציב:500-1000 ש"ח אשמח לקבל הצעות אגב יש לי ספק כח של 500 וואט אבל ג'נרי האם אני יהיה חייב להחליף גם אותו?

    • 19 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. הכרטיס מסך שלי הלך לעולמו (FX 5500) ועכשיו אני מעוניין בכרטיס מסך חדש אני אומנם לא משחק בכלל במשחקים במחשב אלא רק גולש\שומע מוזיקה, יש לי טלוויזית LCD שעד עכשיו חיברתי אותה למחשב בחיבור DVI.. השאלה שלי אם כדאי לי לקנות כרטיס מסך עם HDTV? האם אני אראה בטלוויזיה באיכות הרבה יותר טובה מאשר עם החיבור DVI? האם זה כ"כ קריטי? ועל מה אתם ממליצים להסתכל? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 574 צפיות
  3. מפרט המחשב: מעבד: (Intel Core i7-6700K Skylake (Scythe Ninja 4 לוח אם: Asus Z170 Pro Gaming זיכרון ראם: (HyperX FURY DDR4 16GB (2x8GB מארז: Antec P100 ספק כוח: Antec TP-650C 650W מסך: Asus VG248QE 24-inch Full HD (1920X1080) 144Hz הערות: הדבר שהכי חשוב לי בכל משחק שאני משחק זה לקבל כמה שיותר FPS ברזולוציה של 1920X1080 בגלל המסך שברשותי (144Hz). בכל משחק שאני משחק אני תמיד שם את כל ההגדרות על LOW (לפעמים אני משנה משהו פה ושם, אבל לא משהו רציני). קניתי את המחשב שלי בלי כרטיס מסך (החלפתי עם הישן - SAPPHIRE Radeon HD 7870 XT) ובינתיים אני לא ממש מרוצה מהביצועים במשחקים גם אם הכל על LOW. אשמח גם אם תסבירו לי מה ה…

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. מפרט - מעבד - Intel Core i3 2120 לוח אם - H71M-DGS Asrock זיכרון - 4 ג"ב 667 MHZ, של Kingston ושל Samsung. (חצי חצי) מסך - Mag R19L-s, רזולוציה מקסימאלית 1360X768 ספק מתח - לא יודע איך לברר את זה, יש למישהו רעיון? (אין לי את המפרט שקניתי את המחשב, ואין עליו תווית) כרטיס מסך -Intel HD Graphics. אני לא מחפש כרטיס מסך לשחק במשחקים האחרונים על הגדרות טובות, כי המחשב עצמו לא מתאים לזה. אני רוצה להצליח לשחק משחקים ישנים או בעלי גרפיקה נמוכה. הנקודת מבחן היא Divinity:Original Sin. חוץ מזה אין לי בעיה עם כרטיסים מחודשים או מיד שניה אם לדעתכם זה יוצא יותר משתלם וכדאי. אשמח לעזרה, תודה, תם

    • 11 תגובות
    • 1.8k צפיות
  5. אני מעוניין בכרטיס שישמש אותי בעיקר לצורך משחקים (יריץ את הכי חדשים), סרטי FULLHD (שלא יקרטעו כמו עם הכרטיס הנוכחי ) אפשר לחרוג אם זה באמת משתלם, אשמח להמלצות עכשיו לפני שאתם מציעים רק רציתי להבהיר שיש לי מעבד I7 870 ו4 ג'יגה ראם. במידה וזה לא מספיק כדי להריץ את המשחקים החדשים אז בבקשה תיידעו אותי תודה רבה.

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. Started by slater,

    היי יש ברשותי כ2000 שקלים לקניית מסך lcd בגודל 17 אינץ'. האם תוכלו להמליץ לי על המסך הטוב ביותר לתקציבי?

    • 1 תגובה
    • 568 צפיות
  7. היי. מעוניין לחבר המחשב בחיבור HDMI לטלוויזיה. לוח האם מסוג asus p7h55-m lx קישור ללוח: http://www.asus.com/Motherboards/P7H55M_LX/#overview תקציב לא מוגבל, עדיף כמה שפחות כמובן. לגבי הנייד, מחשב מדגם: lenovo e420s Intel core i5-2410m 4GB RAM 320GB hard drive AMD radeon HD 6630m 1gb קישור למחשב: http://www.notebookcheck.net/Review-Lenovo-ThinkPad-Edge-E420s-Notebook.53833.0.html איך אפשר למנוע החלפה אוטומטית בין כרטיס המסך ה'טוב' (radeon) לבין זה המובנה במחשב (intel)? איך אפשר לוודא שאכן המחשב משתמש בכלל בכרטיס החזק יותר? היו כמה בעיות איטיות במחשב ואני מנסה למצוא את המקור לבעיה... …

    • 0 תגובות
    • 684 צפיות
  8. Started by HunterVee,

    אני מעוניין לשדרג את הכרטיס מסך שלי לGV-3D1 של GIGABYTE האם שווה ? וכה יעלה לי העסק??? בתודה מראש קובי זה המפרט הנוכחי: GIGABYTE MOTHETBOARD GA-K8NF-9 WITH nFORCE 4 x4 AMD ATHLON 64 3000+ CPU Dual Chanel 1024MB 2*512 DDR400 GIGABYTE G-FORCE 6600 256MB 128bit PCI-E SONY DVD-RW/+- DL דגם 28A מסך MAG 17" AH-778 ואני לא יודע איזה ספקק ......עזרהההה!!!!!1

    • 8 תגובות
    • 739 צפיות
  9. היי , אני כרגע משחק ב AC ו CRYSIS אני לא הייתי אומר שאני גיימר מושבע אבל מטורף על מחשבים כל שהייעוד של הכרטיס הוא ALL AROUND יתר המחשב : מעבד QUAD Q6600 4GB RAM DDR2 800 MHZ לוח GA X38 2 TERA HDD של WD בRAID0 מסך LG 22 כרגע AC רץ חלק וCRYSS לא ראיתי תקיעות או משהו כזה....לקחתי את הגדרות המקסימליות 1.איזה כרטיס יהווה תחליף ראוי וכמה אחוזים?(תקציב 400 דולר קנייה בארה"ב) 2.בכמה מחיר שראוי למכור את ה GTS8800 שלי כאשר ישנם קבלות ואחריות מלפני כ7 חודשים לערך תודה לכולם

    • 35 תגובות
    • 3.3k צפיות
  10. היי! הכרטיס המדובר הוא Asus Nvidia GeForce GTX 1060 STRIX 6GB. ההתלבטות העיקרית שלי היא האם ספק הכח הנוכחי שלי יספיק? או שאצטרך להחליף גם אותו? והאם אמורה להיות איזשהי בעיה עם החיבור ללוח אם? מצרף את המפרט הקיים שלי. המחשב בן שנתיים וחצי, השימושים העיקריים הם תלת מימד וגיימינג. תודה!

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by Kzer-Za,

    שלום חברים, אני לאחרונה מרגיש שכרטיס המסך הנוכחי שלי עשה את שלו והגיע הזמן להשתדרג. המפרט המלא שלי זמין לצפייה מימין. אציין שמדובר במארז שקט וכי אני מחפש כרטיס מסך עם ניצול הספק יעיל וקירור שקט ב-Idle. אני משחק הרבה ב-SC2 אך גם משחק ב-1stPersonShooters למיניהם ומשחקים נוסח Skyrim, Witcher וכד' כיום אני עובד עם מסך שהרזולוציה שלו היא 1680x1050 אבל אני מחפש להחליף אות למסך עם רזולוציה של 1920x1200 או אפילו 2560x1440 אם יזדמן לי (אם הרזולוציה הנ"ל מכניסה אותי לליגה אחרת לגמרי אז אשקול לוותר על התענוג). אני נוטה לכרטיס עם bus של bit256 כדי שהנ"ל לא יהווה צוואר בקבוק בעתיד. חשבתי על ה-R9 380 4GB אשמח להמלצות אני ככל הנראה אוכל להביא כרטיס מסך מארה"ב בסכום של 200$ (פתו…

    • 19 תגובות
    • 3.8k צפיות
  12. המפרט הוא: CPU Type DualCore Intel Core 2 Duo E4300, 1800 MHz 9 x 200 Mother board Intel G965 ספק ג'נרי 450 וואט ומארז מידי האם המפרט של המחשב יצליח להחזיק כזה כרטיס מסך? (מבחינת גודל של הכרטיס בדקתי ויש מספיק מקום...) לגבי הכרטיס עצמו יש לי משהו ספציפי http://ksp.co.il/hmain.php?now_snif=kspramatgan&uin=6846

    • 5 תגובות
    • 711 צפיות
  13. אז עם העובדה שכל התחום מתקדם, אני בודק את האפשרות של להתקדם גם ולשדרג מעט את הכרטיס מסך, כי הבסיס לדעתי עדיין טוב מאוד. המפרט המלא: i5-750 + קירור Scthe Ninja Rev/ B Gigabyte GA-P55M-UD2 G. Skill DDR3 4096MB ( 2048X2 ) 1333MHz 9-9-9-24 ATI RADEON HD4890 TWIN TURBO PRO 1024MB ספק Seasonic S12II 500W מארז Lian Li A17 השאלה היחידה היא - באיזה טווח מחירים של כרטיסים חדשים הכרטיס של נמצא? כי אם נגיד הכרטיס הזה היום עומד מול כרטיסים ב 500-600 ש"ח, אני תאכלס לא חושב שאני אקנה חדש בנתיים, זה בערך הטווח שאני מציב לי לשיפור הכרטיס מסך ( מניח שאצתרך גם זכרון נוסף ) מה דעתכם?

    • 2 תגובות
    • 712 צפיות
  14. חשוב לציין שאני מעוניין רק בחדש. מיועד לשימוש ברזולציה של 1920*1080. ראיתי שמוכרים 7950 ב 750, האם כדאי ? האם ה960 מצדיק את ה300 שקלים תוספת ? ברשותי i5 750 עם ספק 500W איכותי. אודה להצעות וחוות דעת. תודה

  15. Started by Eli100,

    שלום, יש לי היום את הכרטיס HD4850 על מסך 22" 1680x1050 הכרטיס מסך מגביל אותי הרבה במשחקים וה כבר מתחיל לעצבן יש מישהו שגר ליידי שמוכר HD5970 חדש ב2100 ש"ח האם שווה המחיר והשידרוג הוא טוב? ואם הוא יתאים למפרט שלי? i5 750 2.67ghz + noctua se2 @ 4.2ghz P55A-UD3 ENERMAX mudo 82+ 625W 4096mf NZXT 2 מארז FULL TOWER

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  16. Started by eden_g,

    תקציב- 1000-1100 ש"ח כדי שאוכל להפעיל משחקים כבדים בצורה חלקה אם יש צורך בעוד דברים חוץ מכרטיס מסך ספרו לי ואולי אגדיל את התקציב.. ספק JTC500W ATX12V אני מתלבט אם לקנות HD4890 אם או בלי קירור או בכלל לקנות משהו אחר.. מה דעתכם?

  17. היי, ברשותי כרטיס מסך ATI 1950XTX לאחרונה התחלתי להיכנס חזק לקטע של הHD וגיליתי שהמחשב שלי (e4400 + 2gb ram) לא מסוגל להריץ FHD בצורה חלקה. באופן כללי תכננתי באמצע יולי לשדרג את הTOP4 של המחשב שלי (מעבד, לוח אם, זכרונות וכ. מסך). אבל זה בעייתי בשבילי לשמור סרטי FHD כל כך הרבה זמן ובאותו זמן להוריד חדשים (אני משתמש USENET). החלטתי לפתוח את קופת החיסכון שלי ולשדרג כרגע רק בכ. מסך. בעיקרון הצורך שלי הוא 75% סרטי HD ו25% משחקים. אני מעוניין להריץ משחקים בהגדרות גבוהות (וחשוב ברזולוציה גבוהה). אני לא תקוע על חברה מסוימת אבל Nvidia קורצת לי עקב התמיכה של CoreAVC בה, מצד שני ATI קורצת לי בגלל שיש לה HDMI. ההורים שלי בתחילת מרץ טסים לארה"ב ככה שיש לי עד אז להחליט. בעיקרון התקציב…

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  18. Started by fizban,

    היי, המחשב שלי חוגג 4 שנים אוטוטו והייתי מעוניין לשדרג חלק מהחלקים שלו בפרט את הכרטיס מסך (סוף סוף יש לי זמן להשקיע במשחקים!) זה המפרט של המחשב שלי: מעבד: Intel Core i7 920 2.66Ghz Tray Stepping D0 SLBEJ מאוורר: Scythe S-Flex SFF21D 120mm 800rpm\8.7dba קירור למעבד ThermalRight Ultra-120 Extreme Socket 1366 לוח אם: GA-X58A-UD3R X58 CHIPSET זיכרון: Micron Rendition 6GB DDR3 1333Mhz (2GB x 3) הארד דיסק: Samsung 1TB=1000GB 7200RPM 32MB Sata F3 HD103SJ כרטיס מסך: GigaByte GeForce GT240 1GB GDDR3 PCIe, ספק כוח: ANTEC Sonata Plus 550Watt זיכרון אני הולך לקנות: (כנראה) G.Skill F3-12800CL9T-12GBRL DDR3 3x4GB 1600MHz והארד דיסק: SSD כלשהו שעדיין לא החלטתי אבל לגבי…

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. המחשב שלי: מעבד: אינטל פנטיום D 3.00 GHz לוח אם: אינטל D102GGC2 זיכרון: DDR2 2056 MB במהירות 800 דיסק קשיח גדול וחזק. שמעתי דברים טובים על HD 4850 - ואני יכול להרשות אותו לעצמי (אני רוכש בארה"ב, חצי מחיר מהארץ). אתם ממליצים לי עליו? איזה עוד כרטיסי מסך מתאימים לי בצורה הטובה ביותר? הכרטיס הוא לצרכי משחקי מחשב. תודה מראש לתשובות, אברהם

  20. המיפרט שלי : Gigabyte M52L-S3 AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 5200+2700 MHz Corsair 1024*2 NVIDIA GeForce 8600 GTS 256 MB Seagate Barracuda 7200.11 ST3500320AS EZCOOL-450 אם צריך אני יחליף אני משחק על רזולוציה של 1680 על 1050 יש לי מסך 22 תקציב 700-900. עד כמה שאני יודע החיבור של הלוח שלי לכרטיס מסך הוא PCIE ואני לא בטוח שהלוח תומך PCIE 2 .(אני מעוניין לדעת מה יקרה אם אני יחבר כרטיס שהוא PCIE 2 האם הלוח יקרא אותו) תודה לכל העוזרים.

    • 64 תגובות
    • 4k צפיות
  21. שלום לכולם אז ככה יש לי מחשב בן שנה וחצי, ואני חושב שהגיע הזמן לשדרג אותו.. יש לי כרטיס מסך די ישן GEFORCE 7600 GS, בשנה האחרונה אני משחק כל המשחקים על ההגדרות הכי נמוכות ורזלוציה נמוכה קיצר אני לא נהנה עוד שבוע אני מקבל משכורת, אמרתי לעצמי יאלה אני חייב לשדרג את המחשב, אני רוצה להשקיע 1200 שקל על שיפוצים ושידרוגים למחשב אז ככה חשבתי על כרטיס מסך וזיכרון חדשים, כי מה שיש לי כרגע לא מספיקים העתקתי את המפרט מEVEREST : Dual DDR2 SDRAM Real Clock 666 MHz לוח אם Gigabyte GA-945P-S3 v1 160 כונן קשיח... לא צריך יותר מארז ג'נרי : http://www.zix.co.il/viewer.php?id=927077758.jpg http://www.zix.co.il/viewer.php?id=597417113.jpg וספק כוח נראה לי גם ג'נרי... אנ…

    • 4 תגובות
    • 634 צפיות
  22. Started by MODI,

    אני רוצה לשדרג את הכרטיס מסך שלי ל5770. התקציב שלי הוא 800 שקל. הספק כוח הוא ליברטי 500 ואט מעבד 6400 וזיכרון 2 גיגה(בקרוב 4). לדעתכם יתאים ה5770? או שכדאי אחד אחר?

    • 1 תגובה
    • 584 צפיות
  23. Started by eden_g,

    הנה המפרט הצולע שלי.. ספק JTC500W ATX12V אני רוצה לקנות ספק- חשבתי על זה http://www.rsm.co.il/Product.aspx?ProductID=1032 וכרטיס מסך טוב שיפעיל משחקים כבדים חשבתי על זה- http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?products_id=11806 מה דעתכם על השילוב בין שתי אה לבין המפרט הקיים שלי? והאם אפשר לוותר על הספק?

    • 7 תגובות
    • 930 צפיות
  24. המערכת שלי לוח: Gigabyte GA-M57SLI-S4 מעבד: DualCore AMD Athlon 64 X2 Black Edition, 3216 MHz (16 x 201) 6400 זיכרון: 4095 OCZ XTC Platinum כרטיס מסך : nVIDIA GeForce 8800 GT השאלה זה אם כדאי להוסיף כרטיס נוסף של 8800 GT או פשוט לשים כרטיס אחד בהמלצתכם כי אין לי מושג איזה כרטיס ישתווה בערך ל2 כרטיסים של 8800GT תודה רבה לכם! עריכה: לאחר קריאת הכתבה על הכרטיס המסתורי הזה http://hwzone.co.il/news/1193595815/57246 כמעט ולא מצאתי את הכרטיס הזה למכירה בארץ אז אולי בכל זאת כדאי ללכת על כרטיס 1 אחר?

    • 8 תגובות
    • 972 צפיות
  25. ברצוני לשדרג את הכרטיס מסך הענתיקה שלי למשהו יותר מתקדם (עד כמה שניתן בAGP...) אז על איזה כרטיס תמליצו? או אולי עדיף להישאר עם מה שיש? המחשב בעיקר לאינטרנט, מוסיקה, סרטים צריבות והדפסות... בקיצור - פנאי/עבודה... בעיקרון חשבתי על 6600GT, 6800GS ו7600GT... מה אתם אומרים? <<< המפרט בצד...

    • 4 תגובות
    • 551 צפיות

דיונים חדשים בפורומים