עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by matanch,

    מפרט מחשב: מעבד: 2.53hze7200 זיכרון 4.0 gb לוח אם MSI p6ngm-fd 775 1glan מסך samsung 953 bw 2ms ספק כוח 700 וואט יתאים לי הכרטיס מסך Radeon HD 5850 1024MB GDDR5 MSI

    • 13 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. שלום אנשים, אני מעוניין לקנות כרטיס מסך שיחשב לי פיזיקה ברמה טובה\גבוהה , בנוסף לכרטיס מסך שברשותי HD5850 ... התקציב שלי הוא בסביבות ה200-400 שקל...מצאתי GEFORCE 9800 GT 512 בחנות RSM ב360 שקל חדש מה אתם אומרים יהיה מספיק טוב לחישוב פיזיקה ברמה טובה? או שצריך משהו יותר טוב? ההתלבטות שלי היא בעיקר בין כרטיסים הנ"ל: Geforce 8800 Geforce 9800 Geforce 250\240 ועוד שאלה אחרונה, איזה כרטיס יותר חזק ה GEFORCE 240 או ה- GEFORCE8800\9800 ? תודה רבה לכל העוזרים !

  3. Started by shaharhr1,

    מעוניין לקנות כרטיס מסך זול שיקנה באילת עם חיבר hd השימוש העיקרי הוא לצפיה בסרטים ולמשחקים{לא חובה משחקים} מפרט : amd atelon 2 ghz \ 5 ram asus m2npv-vm

    • 0 תגובות
    • 563 צפיות
  4. Started by nadav77,

    שלום אני רוצה לקנות כרטיס מסך משהו טוב שיעלה לי את הסאן אנדראס וכל המשחקים החדשים עד 400 שח תודה!

    • 2 תגובות
    • 566 צפיות
  5. Started by makakO,

    שלום אז ככה, יש לי מעבד 2.8 AMD , 1024 RAM ואני רוצה לקנות כרטיס מסך חדש שהוא יותר טוב מ-9550 PRO ראדיון עד 250 ש"ח.. AGP תודה

    • 7 תגובות
    • 631 צפיות
  6. Started by hichcock,

    לוח אם - ASUS P4P800 DELUXE 256 מגה בית כרטיס טוב, כמובן רצוי כמה שפחות כסף..... רצוי עד 1000, גג (!!!) 1500.

  7. Started by menybo2,

    תודה לכולם על העזרה אבל אני עדיין במבוי סתום אני לא מבין כלל בכל מיני המרות הללו בחומרה...

    • 7 תגובות
    • 645 צפיות
  8. היי ושלום לכולם מעוניין לקנות כרטיס מסך 8800 gts 320 איזה חברה עדיפה? asua - evga - gigabyte - LEADTEK

    • 48 תגובות
    • 3.6k צפיות
  9. שלום רב, ברצוני לקנות אחד מהכרטיסים הנ"ל- X1900XT 7900GTX 7950 .. מי מהם אתם ממליצים + אם אפשר לראות קצת ביקורות/ השוואות בין הכרטיסים... תודה

    • 6 תגובות
    • 629 צפיות
  10. אני רוצה לקנות כרטיס מסך חדש... הסיבה לכך זה הלופ האינסופי של הכרטיס מסך או כפי שרבים קוראים לזה ה"באג" של ה-VPU recover. אני צריך המלצה עד 500 ש"ח ולא כרטיס של ATI אני חוזר לא של ATI תודה ומקווה להרבה תגובות...

    • 11 תגובות
    • 728 צפיות
  11. Started by zahi,

    אני מעוניין לקנות את כרטיס מסךGECUBE RADEON X1950Pro 512MB GDDR3 PCI-E רציתי לדעת האם החברה הזאת טובה והאם הם כרטיסים אמינים

    • 2 תגובות
    • 553 צפיות
  12. שלום לכולם ותודה מראש לעוזרים אני מעוניין לקנות את הכרטיס הנ"ל בין אם חדש או אפילו יד שניה (מי שרוצה למכור שישלח לי הודעה) מה אתם אומרים על הכרטיס הזה ? אפשרי להשיג כזה חדש באינטרנט ב800 ש"ח שווה ללכת על זה ? אני מעוניין בכרטיס בינוני וזה נראה לי אחלה כרטיס לצרכים שלי, אוברקלוק בינוני ומשחקים לא על מקסימום רזולוציה. תגובות יתקבלו בברכה.

    • 4 תגובות
    • 999 צפיות
  13. אני כבר מבולל מכל הסוגים, חשבתי בהתחלה ללכת על כרטיס מסך מסוג Quadro FX 580 512MB GDDR3 ואז מישהו אמר לי שה GTX275 יותר מתאים לעריכה, במחיר הזה ראיתי גם דגמים של 5770,ATI HD 5830 עם DDR5 אני חוזר ומדגיש הכרטיס ישמש אותי אך ורק לעריכה גראפית עם תוכנות מהסוג של: finel cut, premier, Avid מישהו יכול להסביר לי מה היתרון של הQuadro על פני האחרים כי ראיתי שהוא הכי נפוץ לכרטיסי עריכת ווידאו אשמח אם מישהו יענה בהקדם זה דחוף תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 589 צפיות
  14. איזה כרטיס מסך אתם ממליצים לי בטווח המחירים של 1600+- עם Chipset: nVidia מפנדה מחשבים? תודה מראש!! יותם

    • 0 תגובות
    • 851 צפיות
  15. שלום לכולם. כרגע יש לי כרטיס מסך: nvidia geforce gtx 650 ti boost 2gb ram. מעוניין לשדרג לכרטיס שיוכל להריץ את המשחקים הנ"ל: Halo Wars Definitive SNIPER ELITE 4 TEKKEN 7 TitanFall 2 לא חייב שהכרטיס ישרת אותי לעתיד הרחוק צריך שהוא יהיה רלוונטי רק לשנה וחצי הקרובות ושהוא יריץ אותם סבבה. תודה לממליצים !

  16. בשביל צפיה בקיבצי HD בלבד. אני עובד עם מערכת הפעלה של וינדוס 7 64 ביט. [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 791 צפיות
  17. אז ככה בעיקרון זה הסיפור אני אמור לקבל מתנה כרטיס מסך בתקציב הנ"ל אז חשבתי ברור ש4870X2 אבל לאחר סקירה קטנה גיליתי שworld of warcraft שזה המשחק בו אני מבלה את רוב זמני לא תומך בשתי ליבות גרפיות ואף ידוע כבעייתי בכלליות בכל הסדרה של X2 כמובן שיש למחשב עוד שימושים ומשחקים והמסך הוא 2407wfp והלוח אם asus striker אז בעיקרון חשבתי על ה280GTX שאופן כללי ברור לי שה4870X2 עדיף אבל כמו שכתבתי די ברור שאם לשימוש העיקרי הוא לא טוב אז לסיכום האופציות ביניהם אני מתלבט הם: 280GTX 260GTX 4870

    • 45 תגובות
    • 2.7k צפיות
  18. שלום לכולם, יש לי את האפשרות לקנות כרטיס מסך למחשב שלי, המפרט: E6750 Intel DP35DP Intel 2GB Ram Kingston 400W TRT HEC מארז ג'נרי הערה חשובה: החנות חייבת להיות TMS. אתר האינטרנט - www.tms.co.il עשיתי קצת שיעורי בית. ירדתי מהאפשרות של NVIDIA כי הם יקרים מאוד. ATI נותנים כרטיסי מסך חזקים באותה מידה במחיר הרבה יותר נמוך. אשמח אם תצדיקו אותי או תתקנו אותי. בכל מקרה, במקרה ואני צודק יש לי התלבטות בין שני כרטיסי מסך של ATI: HD4890 ו- HD5770 עכשיו הHD4890 יותר יקר והבנתי שהוא חזק יותר בביצועים מהHD5770. השאלה שלי היא עד כמה יותר חזק. הHD5770 הוא חדש יותר והוא תומך בDX11 וכו' וכו'. השאלה שלי היא כמו שאמרתי: עד כמה הHD4890 יותר חזק? האם הוא חזק בהרבה מהHD5770 שדורש לק…

    • 22 תגובות
    • 2.6k צפיות
  19. שלום אנשים! אני מעוניין לשדרג/ להחליף את כרטיס המסך הנוכחי ואת הזכרונות בלוח אם. להלן המפרט: מעבד: intel i7 930 2.8 Ghz 8Mb l3 cache s1366 כרטיס מסך: gigabyte radeon HD 5870 1GB GDDR 5 DX11 לוח אם : gigabyte ga-x58a-ud3r זכרונות: 6* 2gb Gskill 1600Mhz (זא"מ 12 GB זיכרון) ספק: Seasonic 620w pfc 12cm fan modular psu m12II-620 ------------------------------------------------------------------------ לגבי הכרטיס מסך הרצוי, אני חושב לקחת את אחד מהכרטיסים שהצעתם בקניה הקבוצתית: SAPPHIRE HD7970 DUAL-X FAN 3GB GDDR5 - RETAIL או לחלופין הGigabyte GTX670 "WINDFORCE 2X" 2048MB GDDR5 - RETAIL כאשר אני נוטה לכיוון הRadeon. לגבי הזכרונות אני לא ממש מבין, אני יודע שלרוב 12 ג'יגה זה מעל…

    • 9 תגובות
    • 848 צפיות
  20. שלום, יש לנו עכשיו הוצאות רבות ואבא שלי לא יכול בנתיים להרשות לעצמו לקנות מחשב חדש ב 5000+ ש"ח. בנתיים אני תקוע עם מחשב בכלל לא משהו (כמו שאתם יודעים) :'(. ניתן לראות את המפרט (אם יש צורך) במפרט שלי. הייתי רוצה לשחק בכמה משחקים נחמדים כמו GTA3 אבל אני לא יכול עם המחשב הזה, וזאת מהסיבה שיש לי כרטיס מסך GEFORCE 2 MX400 32MB (אפילו GTA3 רץ מקורטע)... :'( אז חשבתי שאולי עד שאבא שלי יקנה מחשב חדש אני אקנה כרטיס מסך נורמלי בלא יותר מ 359ש"ח כי זה די זמני... חשבתי האמת על GF4 MX 440 64MB אבל אני לא יודע של איזה חברה :-\. אז רציתי לשאול אתכם מה אתם חושבים? ואם זה יהיה טוב אז איזה אחד הייתם מציעים. בכל מקרה גם רציתי לקנות משקפי תלת מימד שיצאו לא מזמן בארץ אבל הייתי רו…

    • 10 תגובות
    • 990 צפיות
  21. Started by almor12,

    היי אנשים וחג שמח אני רוצה לקנות כרטיס מסך למחשב שלי - אני לא גיימר אבל אני משחקים מדיי פעם. אני רוצה להשקיע בכרטיס מסך עד 500 ש"ח. המערכת שלי היא intel i3 2120 ddr3 8GB 1333mhz asus p8h61-m le אני יודע שאני צריך גם לשדרג את הספק כוח שלי - SEASONIC 300W שנקנה מזמן. ראיתי במדור יד שנייה מספר כרטיסים שנמצאים בתקציב שלי יש לי התלבטות בין אם לקנות חדש או לקנות משומש (המשומשים שראיתי הם ASUS GTX 460 או RADEON HD 6850) אשמח לתגובות ולהצעות נוספות

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by Grim Reaper,

    התקציב היינו פחות מ-1000 שקל ואני מעדיף כרטיס ATI

    • 10 תגובות
    • 881 צפיות
  23. Started by Moonchild,

    אני מחפש כרטיס מסך שיוכל להריץ משחקים חדשים כמו GTA:SA וכד'. יש לי כרגע Geforce 2. התקציב שלי עומד על כ- 600 שקל. אני יודע שזה תקציב נמוך, פשוט אני לא רוצה להשקיע יותר מדי בכרטיס מסך כי אני לא משחק הרבה. לכן לא אכפת לי אם המשחקים לא יעבדו על ההגדרות הכי גבוהות. תודה.

    • 4 תגובות
    • 597 צפיות
  24. היי יש לי בעיה קשה של התחממות יתר של הכרטיס הנוכחי X1950 PRO 512 RAM ראו הדיון שכבר פתחתי בנושא: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=459317.0 בכל מקרה החלטתי לקנות כרטיס חדש במטרה למשחק SC2 ומשחקים נוכחיים פחות או יותר, המפרט הוא כזה: e6300 1.86 GHZ duo core 2 x1950 powercolor 512 GDDR 3 arctic cololing abit il 9 pro conroe intel 945P ddr II 667 PCI-E 2 GM ram twinmos DDRII 667MHZ HEC 450TW-RF psu 450w 2x8cm fan 24 pin אני עובד ברזולוציה כרגע של 768-1024. תודה.

    • 8 תגובות
    • 941 צפיות
  25. Started by maayan,

    אני מתחיל לעבוד בקיץ ואני רוצה לחסוך כדי לקנות כרטיס מסך חדש. אני מוכן להשקיע בערך 500 שקל. מה לדעתכם הכי טוב לקנות ???

דיונים חדשים בפורומים