כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם, אני רוצה לחבר את הכרטיס מסך שלי GeForce8600 GT לטלויזיה.לכרטיס יש שתי יציאות לדיגיטליות ויציאת S-VIDEO ,ניסיתי לעשות את זה לפי המדריך שמגיע עם הכרטיס אבל לא הצלחתי. אודה לכם על העזרה. נ.ב לטליוזיה שלי יש רק כניסת AV.
-
- 0 תגובות
- 597 צפיות
-
-
שלום חברים, המחשב שלי מחובר לטלוויזיה בעזרת יציאת ה-S-Video של כרטיס ה- Voodoo3 3000 שלי. האם מישהו מכיר כרטיס מסך בעל יציאה לטלווזיה שנותנת איכות מקצועית ? (אולי בעל יציאת RGB) האיכות שאני רואה היום טובה, אבל אני מעוניין לראות באיכות גבוהה יותר - או הכי גבוהה שאפשר. יש למישהו רעיון ? תודה
-
- 6 תגובות
- 894 צפיות
-
-
היי ברצוני לחבר את המחשב לטלויזיה, כי אני צופה בהרבה סרטים, ויותר נוח לי בטלויזיה לראות מאשר מול המסך של המחשב. עכשיו , העניין הוא שיש לי כרטיס מסך GT7600 של ליטידיק, שיש לו שתי כניסות של 21 פין של מסכים, ועוד כניסה אחד של S-VIDEO של 5 פין. עכשיו, העניין הוא שבטלויזיה אין לי כניסה של 5 פין. יש רק כניסה של 21 פין כמו שמחברים סוני פלייסטיישן(לפחות בסוני 1 אני יודע שזה ככה). האם קיים מפצל/מתאם כלשהו שנכנס לS-VIDEO ה5 פין של הכרטיס מסך, ויוצא לכיוון הטלויזייה עצמה ונכנס בעצם ל21 פין שדיברתי עליו? ואם כן, איך קוראים לו? איפה אני יכול לרכוש אחד כזה? ולא יהיו בעיות? כלומר אני אחבר את זה, תוך כדי שהLCD שלי מחובר ב21 פין, אוכל לראות בשניהם בו-זמנית? או שאני אצטרך להגדיר כל מיני דב…
-
- 2 תגובות
- 588 צפיות
-
-
יש לי כרטיס גרפי חדש: asus 7600GS לוח אם: asus pb5 E plus במחשב הישן היה לי מסך עם חיבור אנלוגי ובכל פעם שרציתי לחבר את המקרן למחשב הוצאתי את החיבור של המסך ושמתי את המקרן. עכשיו יש לי כרטיס גרפי עם שני החיבורים כשהמסך (מחשב דק) מחובר לדיגיטלי, והמקרן יכול להתלבש על החיבור האנלוגי. אני לא רוצה לחבר את שניהם יחד כי אני לא יודע אם זה לא הורס (מותר?) האם זה מוריד מאיכות הצפיה אם שניהם מחוברים במקביל? האם הכרטיס שלי תומך בזה? האם יש לחבר את המקרן לחיבור של לוח האם? תודה לכל העונים אשמח לתשובה מהירה (רוצה לחבר כבר את שניהם) 8)
-
- 4 תגובות
- 552 צפיות
-
-
אז ככה: יש לי את הממיר החדש הקטן של יס (כסוף) שאותו אני מעוניין לחבר למחשב ולראות טלוויזיה. כרטיס המסך שלי הוא Gigabyte 6600GT 128mb DDR - VIVO/DVI - PCX - Retail והמסך עצמו (אם זה משנה): Viewsonic LCD 19" - VP912s 12ms - PIVOT + DVI. הייתי שמח להסבר מפרט וממצה (ד"T עשיתי חיפוש שלא ממש העלה תוצאות רלוונטיות...). תודה
-
- 0 תגובות
- 703 צפיות
-
-
מה המסך הדק הכי משתלם או טוב בשביל טווח המחיר הזה 1800 שקל !!!
-
- 2 תגובות
- 607 צפיות
-
-
אנשים , אני חייב למכור את הV8200 שלי כמה שיותר מהר ( צריך כסף :] ) תציאו מחירים והגבוה ביותר זוכה בקניה (בשיטת המכירה הפומבית) * עדיף אנשים מהמרכז. *אנשים, תנו מחירים הגיוניים! (אני לא רוצה לראות 150 ש"ח למשל) *למי שלא בקיא : V8200 = Asus GeForce 3 , im selling the Deluxe version with all the original cables\package (drivers\software\instructions) , something important - its not the Ti200 nor Ti500 , its the regular GF3 chip)
-
- 5 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
ככה, לפי EVEREST, יש לי Proview 986, ואני רוצה לדעת מה המחיר שלו, והדגם היחיד בגוגל שאני מוצא זה: Proview PX-986 19'', אין לי מושג אם זה המסך שלי או לא, ואני חייב לדעת מה המחיר של המסך היום, כדי לדעת בכמה למכור אותו, הנה התמונה ב-EVEREST: http://planet.nana.co.il/badboy12/everest.JPG אין לי מושג מה לעשות :< ה-Proview 986 PX-19 זה הדגם שיש לי? איפה אני יכול למצוא יותר פירוט על המסך שלי חוץ מ-EVEREST? תודה לעוזרים.. ובבקשה אל תתנו לדיון לשקוע, זה חשוב.. תודה. חג שמח
-
- 5 תגובות
- 726 צפיות
-
-
ה 6800GT קיים גם ה 1600 שח... אבל לא כדאי. כבר יצא ה 6800GS שאמור להיות שווה בביצועים ל 6800GT רק יותר זול-שווה לך לחכות.
-
- 11 תגובות
- 746 צפיות
-
-
היי, ברשותי מחשב בן 5.5 שנים בערך שאני מעוניין לעבוד עליו עם פוטושופ. נתונים טכניים: מעבד - i5-4690. זיכרון - 16GB (שני סלוטים של 8 ) לוח אם - Gigabyte B85-HD3 הכרטיס הגרפי שלי הוא זה שמובנה על הלוח אם. סך הכל לשימושי אינטרנט וסרטים הוא עובד מעולה, לא הרגשתי שום קושי עד כה ולאחרונה שדרגתי מ-Windows 7 ל-Windows 10. אני מתכנן ללמוד ולעבוד על Photoshop ו-Illustrator בקרוב. לא דברים כבדים מדי. עיצובים לחולצות וכאלה, עם לא יותר מדי שכבות אני מניח. ניסיתי להעלות את התוכנות בלי לטעון עליהן כלום. עולה די חלק. לא חכמה אני יודע, אבל אולי זאת איזושהי אינדיקציה התחלתית למה אפשר להעמיס …
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מצ"ב קובץ עם פרטים של 4 כרטיסים של אותו הדגם. אשמח לעמוד על ההבדלים + לקבל המלצה לטוב ביותר מביניהם. תודה !! [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 686 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מעוניין לערוך השוואה בין שני כרטיסי מסך אלו, מבית nVidia. תוכלו לעזור לי? תודה רבה!
-
- 4 תגובות
- 736 צפיות
-
-
מה הכרטיס החזק ביותר שקיים ל ATI כיום? האם קיים לו מתחרה ראוי בצד של NVIDIA ? האם קיים CF משני כרטיסי ATI שהוא משתלם מכרטיס בודד של NVIDIA ?
-
- 2 תגובות
- 893 צפיות
-
-
מעוניין לעשות עדכון לbios לכרטיס מסך שברשותי geforce fx 5700le מישהו יודע איך? אשמח אם מישהו יודע ויוכל לעזור לי בזה
-
- 0 תגובות
- 553 צפיות
-
-
שלום לכם ! מדובר במסך שני שאני רוכש בפרק זמן של חודש הראשון היה מאג MS776 היום קניתי LG עם יציאת DVI דגם L1730B 12 MS אלה שמכירים את המסך המדובר אני אשמח לקרוא את הביקורת שלכם על המסך הנל,יתרונות וחסרונות וכו למרות שאני לא רואה חיסרון כלשהו בדגם הזה,רק שאין בו רמקולים מובנים וגם קצת עבה ביחס לLCD אחרים (כ 4.5 סמ עומק) רב תודות מראש !
-
- 20 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
תודה לכל מי שיוכל לעזור תקציב: 300 חריגה מקסימלית:500 (לא נראה לי שאני יכל כי ספק הכוח שלי גרוע) אני לא מעוניין לקנות ספק כוח חדש מה השימושים העיקריים שלך מהכרטיס(הדגישו את מה שאתם צריכים): גיימינג\ כרטיס לSLI או CF\ כרטיס לעריכה\ כרטיס לעבודה משרדית. האם תהיו מעונינים לבצע OC לכרטיס מסך ? (אתם לא יודעים מה זה ? אל תתיחסו לזה) חנות: האם יש חנות ספציפית שהקונה מעוניין לקנות ממנה ?: IVORY מפרט של המחשב: מעבד: Processor: Intel® Core2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs), ~2.4GHz לוח אם: ASUS P5K SE כרטיס מסך נוכחי: NIVIDIA GEFORCE 8500 GT (אם אתם לא יודעים מה המפרט שבידכם העזרו בתוכנה EVERSET הסבר לתוכנה פה!) ספק: PFC 450W FAN12 CI-POWER CWT איזה מסך יש לכם או מה גודלו?(חשוב ע…
-
- 2 תגובות
- 713 צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין למכור כרטיס מסך שמורכב עליו הקירור Zalman Fatal1ty FC-ZV9 הכרטיס: Gigabyte GV-NX66256DP יש עליו מעבד nvidia geforce 6600 אשמח לדעת מה הערך הכספי של הכרטיס+הקירור כדי לדעת בכמה למכור. תודה !
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם וחג שמח , בעיקרון הבקשה שלי בכותרת. שאלה נוספת , לדעתכם זה נתון אמיתי שהוא 4MS בלבד ? ואיך באופן כללי המסך למשחקים וסרטים והאם הוא מצדיק את המחיר שלו ? לינק - http://www.pandas.co.il/product_info.php?products_id=10311 תודה לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 638 צפיות
-
-
שלום רב, אני מחפש כ.מסך עם קירור שקט ועם תמיכה של SLI מכיון ש הלוח תומך בזה,עבור המחשב שלי עיקר העבודה זה עריכת ווידאו וגם קצת משחקים ... תקציב של : 500-700 שקל הקונפורציה שלי: intel i7 920 assus p6t deluex מארז של ANTEC SONATA III ספק כח 500W רזולוציה מקסימלית של מסך: 1680x1050 תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 589 צפיות
-
-
שלום אני מעוניין לקנות כרטיס 8800GTX אבל עוד לא בחרתי של איזו חברה ורציתי את עזרתכם. המחיר נע בין 2,990 ל 3,800 ש"ח. העניין הוא לא כספי. כרגע אני מתלבת בין : Gigabyte XFX ASUS מה אתם אומרים ? יש הבדל ביניהם בביצועים ? תודה
-
- 13 תגובות
- 707 צפיות
-
-
האם יש הבדל גדול בינו לבין ה F900P ואם כן מהו.... ? והאם הוא ילך יד ביד עם הכ.מסך שלי ולא יגביל אותי מבחינה כלשהי... (6800NU BFG) ? אני חייב לדעת דחוף כי אני משיג אותו בזול יחסית... 262$... תודה
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מה קורה אנשים ?! קיצור אני חושב שהגיע הזמן שאני צריך לקנות איזה כרטיס מסך ולהחליף את הג'יפה 5 ( 200 ) שלי ... נו כי כמה עוד אפשר " להרגיש בלי " ... אז ככה , התקציב שלי כרגע הוא 700 - 800 שקל , אני לא חושב שאני הולך לחרוג לכיוון ה- 1000 .. הספק שלי הוא ג'נרי ( ראו מפרט ) . טוב עד כאן ותודה לכם !
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אז ככה. יש שני מחשבים כאשר אחד הוא מרכזי לALL AROUND כבד ומתיש והשני HTPC לשימוש עיקרי של צפייה בHD. עכשיו אני מעוניין לשדרג את הכרטיס ה ASUS GTS8800 640 MB עם שני כרטיסי HD4870 של ATI... יש לי הרגשה שהכרטיס הזה הולך לעשות שמות ל NVIDIA ביחס איכות כסף הם כבר עשו עם ה HD4850,גם אם בסוף התברר ש4870 לא מצדיק שדרוג אני אלך על צמד 4850. לשאלתי- היות ו GTS8800 הוא באמת כרטיס חזק ואיכותי ,אין לי מושג איך הוא ב HD חשבתי אולי להעביר אותו ל HTPC במקום ה SHAPPHIR HD2600 PRO 512 MB. אבל מישהו אמר לי שקיים סיכוי לא קטן שATI עושה עבודה טובה יותר עם HD מאשר ה GTS. למכור אותו נראה לי לא כדאי ועדיף להשאיר אותו על HTPC ולמכור כבר את HD2600 . מה הייתם עושים במקומי? (המפרטים של המחשבים <…
-
- 2 תגובות
- 755 צפיות
-
-
שלום! לאחר שהחלטתי לקנות את ה- 6600GT של nVidia, נתקלתי בקושי להחליט על החברה. החברות/הכרטיסים שאני מתלבט ביניהם הם: Albatron 6600GT 128MB 128Bit PCI-E DVI TV-OUT PNY 6600GT 128MB 128Bit PCI-E DVI TV-OUT Gainward 6600GT 128MB Ultra1960 PCI-E VIVO Gigabyte 6600GT 128MB 128Bit PCI-E VIVO ברצוני לדעת מאיזו חברה עדיף לי לקנות את הכרטיס, ולמה דווקא ממנה? אם יש אחת מהחברות הנ"ל שאתם "פוסלים על הסף", אנא אמרו לי למה. בתודה מראש, נמרוד.
-
- 9 תגובות
- 762 צפיות
-
-
שלום! לאחר שהחלטתי לקנות את ה- 6600GT של nVidia, נתקלתי בקושי להחליט על החברה. החברות/הכרטיסים שאני מתלבט ביניהם הם: Albatron 6600GT 128MB 128Bit PCI-E DVI TV-OUT PNY 6600GT 128MB 128Bit PCI-E DVI TV-OUT Gainward 6600GT 128MB Ultra1960 PCI-E VIVO Gigabyte 6600GT 128MB 128Bit PCI-E VIVO ברצוני לדעת מאיזו חברה עדיף לי לקנות את הכרטיס, ולמה דווקא ממנה, תוך התחשבות במחירים ובתוצאות של באנצ'מרקים. אם יש אחת מהחברות הנ"ל שאתם "פוסלים על הסף", אנא אמרו לי איזו ולמה. בתודה מראש, נמרוד.
-
- 5 תגובות
- 598 צפיות
-


