עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. 1. אני עכשיו קונה מחשב עם 280gtx אבל כרגע יש לי מסך vga, בע"ה מתכנן בעתיד הקרוב לקנות מסך dvi רציני אך לעת עתה אשמח לדעת אם אוכל להשתמש במסך הזה עם הכרטיס מסך הזה (שמעתי שיש ממיר כזה מvga לdvi) 2. יש דרישות מיוחדות ל 280gtx מבחינת לוח אם? אני מתכנן לוח אם ep43-ds3l זה יהיה בסדר עם gtx280 ? לא מתוכנן oc ולא sli\cf . אשמח לא לקבל הערות על הכרטיס עצמו, זה מה שבחרתי אחרי הרבה חפירות..

    • 5 תגובות
    • 618 צפיות
  2. Started by londont,

    אהלן חברים, אני תוהה אם לקנות מסך עם כניסת DVI או לא... ללוח אם שלי יהיו יציאות DVI וגם RGB רגיל... יש הבדל בכלל בין האיכויות של שני החיבורים? זה שווה את ה-300-400 שקל הפרש? תחזרו בקשה. תודה.

    • 1 תגובה
    • 565 צפיות
  3. אני מחפש מסך ב1100 בערך לגיימינג ואני פחות משחק במשחקי FPS ויותר עולם פתוח ומשחקי גוף שלישי, ואני מתלבט בין שני סוגי המסכים האלו,מאוד אשמח אם תעזרו לי כרטיס המסך שברשותי: Palit GeForce GTX 1070 SUPER JETSTREAM 8GB GDDR5 VR Ready

  4. Started by אמיר גולן,

    יש לי מסך MAG רגיל (לא דק/LCD). כשאני מדליק את המחשב התמונה על המסך צרה (כלומר מקבלים שוליים בצדדים) ויש צורך לכבות את המחשב לגמרי (לא די בREBOOT!) ולהדליק מחדש, לפעמים מספר פעמים, כדי שהוא יעלה נורמלי. המחשב היה במעבדות MAG אהל הם לא פתרו את התקלה. חשוב לציין שזה לא קורה תמיד אלא רק מידי מספר הדלקות. למישהו יש רעיון מהי התקלה?

    • 1 תגובה
    • 911 צפיות
  5. Started by kip,

    אהלן, ניסיתי למצוא את עצמי פה ולא ממש הבנתי... לאחר חיבור ה 4870 והורדת 10.12 המסך קופא מדי פעם למספר שניות. כותב שהדרייבר הפסיק לפעול ועולה שוב. המחשב חדש לגמרי ועבד מספר ימים עם הכרטיס המובנה...

  6. לפני שנתיים קניתי R9 280X של MSI ששירת אותי ללא שום תקלה עד שלפני חודשיים הוא שבק חיים פתאום. במסגרת האחריות הכרטיס הוחלף לR9 280X של GIGABYTE הכרטיס החדש עושה בעיות מהיום הראשון לאחר 5-10 דקות משחק (BF3) זה מתחיל בריצודים של המסך ואחרי חצי דקה המסך פשוט קופא עם פסים כתומים-חומים ניסיתי לפרמט, להתקין מחדש דרייברים, החלפתי מארז, החלפתי ספק ל750 וואט, הוספתי מאווררים... וכלום. שום דבר לא פותר את הבעיה. במאמץ הכרטיס מגיע ל73-74 מעלות במקסימום. הטמפרטורה הממוצעת 69 הכרטיס נשלח פעמיים למעבדות של KSP והם אומרים שהוא תקין, האחריות גם נגמרה אז אני די תקוע איתו.

  7. יש לי כרטיס של 7970.... המסך- באופן שרירותי מידי פעם קופץ, זה בעיה בכרטיס או במסך??? זה קורה לאו דווקא בזמן מאמץ- אפילו בזמן של גלישה באינטרנט.... אשמח לחוות דעת

    • 9 תגובות
    • 7k צפיות
  8. Started by Oren_25,

    אחים שלי אני צריך עזרה אני מעוניין לקנות מסך חדש ואני 'גיימר' ואני משחק המון אז רציתי לשאול מה יותר עדיף לי לקנות מסך רגיל או LCD (מבחינת איכות) תודה מראש לעוזרים

    • 25 תגובות
    • 1.6k צפיות
  9. המסך שלי מדגם LG774FT בן כ5 שנים, הוא התחיל לרעוד לפעמים, זה אומר משו? הוא עומד להשרף?

    • 16 תגובות
    • 1.5k צפיות
  10. Started by jakijaki,

    מה עושים כדי לעבוד ברזולוציה המקסימלית של המסך בלי לקבל שוליים שחורים במסך

    • 0 תגובות
    • 564 צפיות
  11. Started by dog_foot,

    קניתי מסך רחב של סמסונג 206BW ועכשיו בגלל הרזולוציה הגבוהה והרוחב, קשה להגיע מצד לצד עם העכבר, איך אני מסדר את זה? אני רוצה שיהיה קל לעבור מהמחשב שלי לוינאמפ..... צריך שני סיבובים.... תודה

    • 2 תגובות
    • 552 צפיות
  12. Started by maor676,

    שלום יש לי כרטיס מסך יחסית חלש. רציתי לדעת אם כדאי לי לקנות מסך רחב או שאני לא יוכל להנות ממנו עם הכרטיס שלי. כל אחד שיש לו מסך רחב המליץ לי מאוד ללכת על זה. אני רוצה לדעת גם מה טוב במסך רחב ומה לא טוב.

    • 16 תגובות
    • 1.6k צפיות
  13. Started by amd@ati,

    שלום, ברצוני לרכוש מסך רחב בגודל של 19 אינטצ', רציתי לברר האם הכטיס הנ"ל יוכל לעבוד אתו ללא בעיות, ולהריץ משחקים כמו קרייסיס כמו שהריץ לי עם מסך 17 אינטצ' בפורמט 4:3. תודה רבה מראש

  14. Started by shlomo1441,

    שלום חברים. שדרגתי את המחשב ל5850 בהפעלה הראשונה של המחשב לפני התקנת CATALYST המחשב עלה בסדר גמור אחרי שהתקנתי את הדרייבר של הכרטיס מסך אך שאני עושה ריסטארט המחשב עולה ולא מראה תצוגה. מראה לי 2 פסים לבנים במאונך אחר כך מסך שחור ואז עולה הוינדואוס 7 לפני זה היה לי 4890 והוא עבד מצויין

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by roi69,

    אני מחפש מסך מחשב LCD לראות בו סרטים ולשחק משחקיםבטווח מחירים של 1500 עד 2000 בערך משהו סבבה ועל הכיפאק 19 אינץ' כמובן בתודה מראש מקווה להענות רבה מצידכם שלכם בכנות ר.משיח

    • 3 תגובות
    • 568 צפיות
  16. Started by FishnZone,

    קודם כל מנהלים - אני יודע שזה לא מתאים לכאן, פשוט כאן הרבה מתעסקים עם כרטיסי מסך אז אני מניח שיש כאן אנשים עם ידע על הדבר הזה: מסך שחור בעת עדכון דרייבר https://hwzone.co.il/community/topic/590059-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-%D7%A9%D7%97%D7%95%D7%A8/ ראיתי הרבה אנשים עם הבעיה הזאת שלא נפתרת בשום דרך - אני כבר אובד עצות.

    • 0 תגובות
    • 965 צפיות
  17. Started by THL,

    החלטתי ללכת על הפאנץ' העיצובי.. אני מחפש מסך שחור.. למישהו יש פה מושג איזה דגמים אני יכול למצוא של מסכים שחורים 19" שטוחים (CRT) ..ועדיפות לטרינטרון תודה !! (מכיר רק IBM P97/IBM G96 וגם לסוני אמורים להיות)

    • 6 תגובות
    • 1.7k צפיות
  18. שלום חברים, מקווה שאני מפרסם במקום הנכון.. קניתי היום לוח חדש ga-h87-d3h ומעבד i5-4670.. הכרטיס הישן שלי נשאר איתי, לאחר התקנה נקייה של 8.1 כאשר אני מתקין את הדרייבר של כרטיס המסך( ניסיתי קודם את גרסת הבטא ועכשיו גם את הקודמת של הדרייבר מהאתר של NVIDIA) או כאשר המערכת מורידה ומתקינה את הדרייבר והרזולוצייה משתנה אוטומטית המסך הופך שחור גם אחרי הפעלה מחדש, ורק כאשר מזיזים את העכבר רואים אותו.. וחלק מסרגל הכלים.. משהו מוזר.. ניסיתי להסיר את הדרייבר של המערכת אבל זה לא עזר וכל פעם חזר לאותו המצב ברגע שהכרטיס זוהה.. עכשיו שלפתי את הכרטיס ואני עובד עם הכרטיס המןבנה בלוח ואכן עובד מצויין. יש למישהו מושג מה הבעיה יכולה להיות? האם הכרטיס שלי הלך לעולמו? יש לציין שעד כה עבדתי עם 8…

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. התקנתי דרייבר לכרטיס מסך 210 מהאתר הרישמי של nvidia עשיתי ריסטרט והכל ואז היה מסך שחור בקצוות וירדה לי הרזולוצייה מfull hd ל1080*1024 שאני נכנס למנהל ההתקנים הוא כותב לי שהוא מצא את הכרטיס אך יש בעיה יש לי מערכת הפעלה win 7 תודה לעוזרים!!!!!

    • 2 תגובות
    • 941 צפיות
  20. התקנתי עדכון לכרטיס מסך (210) דרך nvidia אחרי ההתקנה עשיתי restart ואז שהמחשב נדלק שוב היה לי שחור בקצוות המסך וגם ירדה לי הרזולוצייה מfhd ל 1208*1024 וגם שאני נכנס למנהל ההתקנים המחשב מזהה את הכרטיס מסך אך כותב שישי בעיה אין לי משוג מה לעשות תודה גדולה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 1.6k צפיות
  21. Started by NTT,

    שלום! חבר שלי שינה את תדירות התצוגה בווינדוס ל100HZ ומסך הLCD שלו עושה עכשיו מסך שחור, איך אני מחזיר את תדירות התצוגה ל60HZ בלי שיש לי מסך CRT? (ניסיתי SAFE MODE - לא עובד). תודה רבה !

    • 0 תגובות
    • 813 צפיות
  22. אנשים, יש לי בעיה שנתקלתי בא פה בפורום אבל נשארה פתוחה וממש מייאשת אותי, קניתי מסך LCD של סמסונג (730B) למחשב מבוסס לוח אביט an8-Ultra וכרטיס מסך של ג'יגאבייט NVIDIA 6600GT. הבעיה היא רק לגבי חיבור המסך ב-DVI: ברגע שאני מתקין את הדרייבר של NVIDIA מהדיסק המקורי או הדרייבר האחרון מאתר החברה אני מקבל מסך שחור. אחרי איתחול המסך מגיב אבל רק עד השלב בו מערכת ההפעלה עולה. עידכנתי את הביוס וזה לא עזר, למעשה ללא דרייבר (כלומר עם דרייבר כ. מסך של XP) אין שום בעיה. בדקתי את המסך על מחשב של חבר עם כרטיס ATI 9800PRO ואין שום בעיה. העלתי את הCRT על VGA ןהLCD על DVI והתקנתי מחדש את הדרייבר גם לא עזר. ניסית מלא קונפיגורציות ב-nView וכמובן נדה. כל רעיון יעזור תודה!!!

    • 2 תגובות
    • 878 צפיות
  23. Started by yonifra,

    אהלן, לאחרונה היו לי מספר משחקים שבאמצע המשחק המסך נהייה שחור ולא הייתי יכול לעשות כלום פרט ללכבות את המחשב ולאתחל אותו. אני שומע סאונד אחרי שהמסך נכבה, אבל אין סיכוי לעורר שוב את המחשב, צריך לאתחל. מה שמוזר זה שזה מחשב בן חודשיים עם 2 כרטיסים מחוברים בקרוספייר, מעבד i5 ולוח אם MSI P67A-GD53 עם 8 ג'יגה RAM ומערכת הפעלה 64 ביט. זה די מתסכל, הסתכלתי קצת באינטרנט ומישהו כתב שם שצריך לבדוק את הטמפרטורה, אבל הוא לא ציין איזה טמפ' נחשבת תקינה. אני בדקתי ואני רואה שכרטיס אחד פועל על 55 מעלות והשני על 0 (בקונטרול סנטר של ה Catalyst), ורציתי לדעת כמה דברים: ראשית, אם 55 מעלות נחשבת טמפרטורה תקינה, ודבר שני ראיתי שה AMD Overdrive אצלי דלוק, יכול להיות שזה מחמם את הכרטיס? בכל מקרה, …

    • 4 תגובות
    • 883 צפיות
  24. Started by RKK,

    יש לי Q9450 4 ג'יגה ראם 8800GT CM690 CROSHIR 550W יש משחקים כמו COD,וירטואל טניס החדש וכו'...שכשאני משחק בהם אחרי כמה זמן יוצא מסך שחור המשחק נתקע ואז הוא חוזר..בזמן הזה אם עושים מזער זה רושם איזה הודעה על מנהל תצוגה שהוא לא מגיב.. עידכנתי דרייברים וכו'.. מה אני עושה??

    • 18 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. שלום, אני רוצה לקבל עזרה מכם בנוגע לתקלה שאירעה לי אחרי שהתקנתי כרטיס מסך חדש RADEON HD4850 על לוח של גיגה בייט אני ביצעתי התקנה חלקה כולל דרייברים וחיבור של הכרטיס לספק כמו כן ביטלתי (כך לפחות נראה לי את הכרטיס מסך המובנה בביוס יש לי AWARD BIOS) בנתיים אני רואה עדיין דרך הכרטיס מסך המובנה וכשחיברתי אותו לכרטיס של SAPPHIRE קיבלתי מסך שחור בצג שזאת אומרת שהוא מכובה בנוסף לכך לאחר התקנה ראשונית של הדרייברים ואחרי הפעלה של המחשב קיבלתי הודעה: The catalyst control center is not supported by driver version of your enabled graphics adapter/ please update your ati grapichs driver, or enable your ati adapter using displays manager/ חשוב לי לציין שההתקנה הראשונית נעשתה מהדיסק המק…

    • 10 תגובות
    • 1.7k צפיות

דיונים חדשים בפורומים