עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by Norm4nde,

    אני צריך מסך חדש וטוב למשחקים..... התקציב שלו לא הרבה עקב קניית מחשב חדש ב7190 ש"ח אז נשאר לי בערך 810 +- צריך המלצה למסך! וגם אם יש מסך טוב למשחקים ועולה מעט מעל המחיר עד 1000 תנו לי גם... לא משנה לי אם זה LCD / CTR

    • 6 תגובות
    • 565 צפיות
  2. Started by spatz,

    איזה מסך חדש כדאי לקנות? אני רוצה מסך גדול, איכותי, שיחזיק הרבה זמן ומחברה ידועה וטובה... יש לי בערך 5000 ש"ח... חשבתי על הסמסונג 1200nf (שיש בביקורת פה באתר), מה אתם אומרים? יכולים להציע משהו יותר טוב, או אותו דבר יותר זול או משהו כזה? תודה מראש!

    • 22 תגובות
    • 2.6k צפיות
  3. Started by nice-1,

    חיפשתי עוד קצת אחרי הת'רד הקודם והגעתי לSamsung SyncMaster 753DFX - גם זול וגם נראה טוב מה זאת השפורפרת הזאת, DynaFlatX? אם יש עוד מסכים בטווח מחירים הזה, יהיה טוב.

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. Started by BINI,

    אני מתעניין במסכי ה20" של החברה, ומשיטוט באתר שלהם ראיתי פתאום את הVP2000s שמופיע שם אחרון בסדרת הPRO מה שמלמד שהוא הכי חדש...אבל המחיר שלו לא מופיע שם, לא מצאתי אותו בשום חנות שחיפשתי , וגם לא שמתי לב להבדלים בינו לבין הVP201S...מה נסגר עם המסך הזה?? ושאלה נוספת: האם מתוכננים בזמן הקרוב מסכי 20" עם זמן תגובה של 12MS?? בכל מקרה ממה שהבנתי הVP201S הוא הבחירה הטובה ביותר למסך LCD 20" אני צודק??

    • 0 תגובות
    • 601 צפיות
  5. Started by dyn,

    שלום, אני צריך המלצה למסך הכי טוב שאפשר להשיג עד 2000 ש"ח. תודה לכל העוזרים

    • 0 תגובות
    • 549 צפיות
  6. Started by Dano,

    קניתי מסך LCD חדש-ViewSonic VE710s, עכשיו אני בעיקר משחק במחשב..קצת אינטרנט קניתי את המסך הנ"ל במחיר של 2220 ש"ח.. בעוד שבBUG למשל ניתן להשיג את המסכים הנ"ל שניראה לי שהם יותר טובים בפחות כסף. http://www.bug.co.il/nconfigout.asp?psn=1289&scat=220&tcat=24 http://www.bug.co.il/nconfigout.asp?psn=1124&scat=220&tcat=24 הא יצאתי פראייר במידת מה?

    • 3 תגובות
    • 635 צפיות
  7. Started by rollita,

    קניתי מסך חדש - 17" Samsung 793DFS Flat Monitor לאחר שהפעלתי אותו ראיתי פיקסל בודד פגום. א. מה זה אומר על המסך בכלל? זה יכול להתרחב ? ב. האם על כזה דבר האחריות תקפה? ג. האם נהוג\ צריך להחליף לי מסך על זה? תודה

    • 17 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. שלום. לפני כמה ימים קניתי לעצמי מסך LCD של LG. 21.5 אינצ'. ולפני זה היה לי CRT שמאוד נהנתי מהתמונה שלו ( אני חושב שהתמונה של ה CRT הרבה יותר יפה וטובה) עד שיום אחד הוא החליט להתחיל להחשיך ובתזוזת המחשב הצבעים התחלפו לסגול חח כל הסרטים HD/BD וDVD עבדו עליו בצורה מאוד יפה והיו רואים ממש איכות. עכשיו שהחלפתי למסך יותר גדול כל הסרטים הפכו לפיקסלים גם הסרטים שלפני זה היו באיכות ממש טובה במסך הישן. הכרטיס מסך זה ג'י פורס 9600GT. השתמשתי בנגנים VLC ו KMP. אפשר לעשות לגבי זה משהו?

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  9. אוקיי, האופציות הן: samsung 955DF, IIYAMA vision master pro 454 הבעייתיות היא שאת האייאמה אני מתכנן לקנות ב-KSP. בעד? נגד? למה? ובבקשה, תסבירו לי מה הבעיה עם KSP, אני באמת לא מבין מה כל כך מסריח בהם.

    • 13 תגובות
    • 2.4k צפיות
  10. Started by hagay,

    אני רוצה לקנות מסך crt חדש בגודל 17 אינץ.. ומישהו יכול להמליץ לי על מסך טוב? וראיתי בפנדה את המסך Vision Master Pro 454 של iiyama אבל הוא בגודל 19 האם שווה להוציא עליו 3000 שקל או לקנות מסך איכותי של 17 ב 2000 שקל?

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Started by Bar1234,

    שלום לכולם... רציתי לדעת איך המסך של MAG MS776..... LCD אם מישהו יכול לתת לי ביקורת עליו.... מה הביצועים שלו לגבי משקחים....? האם הוא מתאים?.... תודה לכל העוזרים

    • 5 תגובות
    • 645 צפיות
  12. Started by sherlock1212,

    במשחקים וסרטים המסך שלי ניהיה חשוך ואי אפשר לראות ככה ואז אני חייב לחבר את המחשב ל-t.v אם משהו יודע איך לעשות את המסך יותר בהיר שיעזור לי בבקשה. :s05: נ.ב ניסתי לשנות דרך מאפינים וזה משנה הכל חוץ מהמשחקים וסרטים.

    • 4 תגובות
    • 734 צפיות
  13. ההתלבטות היא בין 3 הדברים הבאים - 9800 פרו עם מסך 17 אינץ' ברמה גבוהה. 9800 פרו עם מסך 19 אינץ' ברמה בינונית. X800 פרו עם מסך 17 אינץ' ברמה בינונית. את מה מבין 3 הדברים הבאים הייתם לוקחים??

    • 18 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. חבר שלי רוצה לקנות מסך והאפשרויות הן כאלה: *LG F700B *AOC FT700 + כרטיס מסך ב-500 ש"ח. מה אתם חושבים שיותר כדאי לקנות? הכרטיס שיש לו עכשיו זה Voodoo 3 ומסך 15". עריכה:-------------- תודה לעוזרים!

    • 7 תגובות
    • 668 צפיות
  15. Started by Red Devil,

    שלום.. תעזרו לי בבקשה בבחירת מסך.. התקציב שלי עומד על כ1000 ש''ח אבל אני מוכן למתוח אותו עד ל1100... על הכוונת שלי 763MB של סמסונג, שמעתי שזה מסך טוב.. אני הייתי רוצה מסך אם יו אס בי... אז ללכת על סמסונג או לבחור משהו אחר? חוץ מאל ג'י

    • 8 תגובות
    • 797 צפיות
  16. Started by srulikg,

    שלום. כבר שנתיים שמסך הטלוויזיה שלי מחובר למחשב בחיבור HDMI ולאחרונה הוא מרצד לפעמים. יש לי כרטיס מסך Geforce GTX 670. ניסיתי להתקין דרייבר מחדש, אבל ללא הועיל. יכול להיות שכבל ה-HDMI כבר לא טוב? זה דבר ידוע שכבל HDMI עושה בעיות אחרי זמן ממושך כזה?

    • 7 תגובות
    • 10.5k צפיות
  17. Started by Noririco,

    שלום אז ככה אני עובד עם שני כרטיסי 6950 אחד מחובר בכבל HD לDVI של המסך הראשי שהוא DELL ויש לי את המסך טלויזיה שאני מנסה חיבור של HDMI ל HDMI אבל אין תגובה.. כמובן שאני מחבר אוו מהכרטיס השני ... האם זו בעיה? האם אני חייב לחבר מהכרטיס הראשון ? המסך TV הוא LG 26 שכבר חיסרתי אליו בעבר מהמחשב הקודם

    • 0 תגובות
    • 558 צפיות
  18. Started by kupervas,

    אני מעוניין לרכוש מסך של יונדאי 17Q, קראתי עליו ביקורות מצוינות, אך הבנתי שלאחרונה חל בו שינוי כל שהוא. קיימת דיסאינפורמציה רבה בשוק בכל הנוגע למסך זה ולשינוי, שכביכול התרחש ברכיביו (שינוי בשפורפרת מ HYDIS ל SAMSUNG, שינוי פאנל שלא משפיע לטובה וכד' ) דיברתי עם אחד האתרים שמוכר את המסך, והוא אמר שישנם בשוק מספר גירסאות של המסך, חלקן עם הרכיבים הטובים יותר וחלקן עם רכיבים טובים פחות. לדבריו, לא ניתן להזמין גירסה ספציפית (לפי הרכיבים). מספר שאלות בנושא: 1. האם המסך עדין נחשב מומלץ ? אילו אלטרנטיבות באיכות קימות בסדר גודל של מחיר זה (2,600 ש"ח) 2. האם הוחלפו רכיבים המשפיעים לרעה על ביצועי המסך ? 3. האם אכן קיימות בשוק מספר גירסאות למסך כאשר כל גירסה עם מפרט שונה ? מה ההמלצה ש…

    • 2 תגובות
    • 725 צפיות
  19. Started by amobi,

    שלום, יש לי מסך ישן : http://www.cnet.com/products/samsung-syncmaster-226bw/specs/ ואני רוצה לרכוש מחשב חדש. ההתלבטות שלי הינה בנוגע לכרטיס מסך, הרי הרזולוצייה במסך שלי הינה 1680 x 1050 ואני חשבתי ללכת על כרטיס מסך GTX 760. השאלה שלי היא האם המסך מהווה בעיה, כמו כן ראיתי שכרטיס מסך: [h=1]MSI NVIDIA GeForce GTX760 OC 2GB GDDR5[/h]עולה קרוב ל-400 שקל פחות, והאם שווה להשקיע את ההפרש הזה אם מבחינת ביצועים גרפיים וגם מבחינת איכות המוצר ופחות בעיות עם Geforce, לפי מה שראיתי הביצועים של שניהם לא ממש רחוקים אחד מהשני, ומצד שני המחיר של ה-760 עולה בערך 40 אחוז יותר. תודה רבה.

  20. Started by Dimness,

    חיברתי היום את המחשב הקודם שלי עם המסך הישן (LG 774FT) והוא מסרב להידלק (המסך). יש את האור האדום בכפתור הדלקה/כיבוי ולא משנה מה אני עושה הוא לא משתנה, חיברתי את המחשב למסך חדש (LCD) והוא עבד מצוין. נ.ב: המסך הישן עבד לפני שלושה חודשים, מוזר לי שפתאום הוא יפסיק ככה לעבוד ??? יש לכם הצעות? תודה רבה.

    • 3 תגובות
    • 651 צפיות
  21. אורח אורח
    Started by אורח אורח,

    התקנתי כרטיס מסך חדש gtx 1070 של ג'יגבייט. באמצעי משחקים שהוא אמור להתמודד איתם בכבוד המסך פתאום מוחשך. החלפתי כבלים ואין שינוי. יתר החומרה עובדת. אחרי אתחול הכל חוזר למצב רגיל ושוב באמצע המשחק המסך מוחשך... 12 gb זכרון, מעבד i5 דור 3 לוח האם של אסוס בן 5 אבל קיבל את הכרטיס בלי בעיה... יש למשהו רעיון מה קורה?

  22. Started by יניב,

    שלום לכולם ! זה המחשב שהזמנתי לפני כמה ימים וכמה חברים שלי מהבית - ספר המליצו לי להחליף את המסך ל-?17'' 796 FD? כי הוא טרינידון (הם אמרו שהוא באיכות של טלויזיה) האם כדאי להשקיע תוספת של 300 ש"ח במסך הזה ובבקשה תנמקו למה וגם לא את מסכי LG . שמתי פה את המפרט של כל המחשב כדי שתגיבו איזה מסך הכי מתאים לו (משחקים) , והאם הכרטיס מסך טוב למרות שאותו אני כבר לא אוכל לשנות. מעבד 1,109 ש"ח מקלדת+עכבר אופטי microsoft נחמד 120 ש"ח הרכבה 190 ש"ח wd80gb(8mb) 7200rpm sata הארד דיסק 400 ש"ח nec 3500 צורב 370 ש"ח compuca…

    • 12 תגובות
    • 839 צפיות
  23. Started by etelsh4,

    יש לי בעיה מוזרה כבר הרבה זמן ואני פשוט לא יודע מה לעשות, זה התחיל מאז שהורדתי את הדרייבר הכי מעודכן שיצא ל-AMD, יש לי זוג 6950 (CF). זה התחיל שראיתי סרטון ביוטיוב פתאום המסך ביוטיוב נהיה ירוק (המסך של הסרטון בריבוע) ואז נתקע הסאונד והמסך הגיע לכאן: אז לא ידעתי מה לעשות עשיתי ריסטרט והכל נמשך כרגיל עד הפעם הבאה שזה שוב קרה ועוד כמה פעמים ועכשיו זה השתנה (אבל היום זה קרה שוב). ראיתי סרטון שוב המסך נהיה ירוק ואז הופיע לי הודעה בצד שמאל למטה: אז שוב המחשב נתקע אז עשיתי ריסטרט וכשהמחשב סיים לעלות שוב זה מה שהופיע: היום זה קרה שוב הופיע ההודעה המחשב עבד יצאתי מיוטיוב אבל כשנכנסתי רגע אחרי שוב היה מסך ירוק ועוד פעם זה עבר לי למסך הכחול (^). מה זה הדבר הזה?!? אי אפש…

    • 2 תגובות
    • 784 צפיות
  24. Started by chuny,

    שלום לכולם ותודה למי שקורא את ההודעה. המחשב שלי מחשב בן חודשיים. מאז שקניתי אותו ולמרות פירמוט או שניים כל פעם שאני משחק במשחקים יש לי הודעת מסך כחול שבה נאמר שwindows היה חייב להיסגר כדי לא לפגוע במערכת או משהו כזה.בנוסף הוא כותב שהוא מצא בעיה בקובץ nv4_disp.dll. היו מקרים שגם פשוט המשחק נפסק ויצא בפתאומיות לWINDOWS ואפילו פעם אחת שהופיעה לי הודעת מסך כחול, עשיתי RESET והמחשב נתקע ולא עלה לWINDOWS. הנתונים של המחשב שלי: לוח אם-AN8-ULTRA ABIT כרטיס מסך- GIGABYTE 6600GT PCI-E מעבד-AMD3000+ S-939 אני צריך לציין שעידכנתי את הדרייברים הכי חדשים של NIVIDA ושל GIGABYTE וכמובן שיש לי DIRECTX9c מבחינת BIOS אני לא יודע את הגרסאות הנוכחיות של הכרטיס מסך והלוח אם כי אני לא יודע לגל…

    • 3 תגובות
    • 565 צפיות
  25. Started by OverclockedMyToaster,

    פעם ראשונה שיש לי בעיה עם הכרטיס ואני אפילו לא יודע אם זה בגלל הכרטיס =[ שיחקתי להנאתי בCRYSIS WARHEAD, ופתאום בשלב של הרכבת כשהיו הרבה פיצוצים, הFPS ירד קצת ולבסוף הופיע לי מסך כחול והמחשב עשה ריסט. אני עם CCC 8.9. האם זה קרה לעוד מישהו? אני לא חושב שזה קרה כתוצאה מהתחממות כרטיס המסך, כי הוא היה על 60% מאוורר. והוא לא עבר אף פעם במשחק הזה את ה70 מעלות.

דיונים חדשים בפורומים