כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם אני בונה מערכת עריכת וידאו ביתית, + כללי + משחקים לא 'רציניים' ושאלתי היא האם אני מפסיד משהוא אם אני לוקח מסך TFT במקום CRT, לדוגמא הוצא לי "TFT BENQ 15 או מסך MAG "17? מה כדאי ולמה???? כרגיל, תקציב... ... ... עד 1500....1800 שח בתודה, יהודה
-
- 8 תגובות
- 955 צפיות
-
-
נהרס לי הFLATRON 776FM ששירת אותי כמה שנים טובות ותיקון הוא בסביבות ה400 שקל בלי אחריות, ככה שיותר משתלם כבר לקנות מסך חדש עם אחריות ל3 שנים.. אז ככה אני מחפש מסך עד 1000 שקל אבל מחפש משהו יותר בסביבת ה800 שקל ~ ראיתי בזיגזג את ה http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=215_214&products_id=2408 שנראה די טוב אבל אין לי מושג בקשר לפרטים. מה אני יכול לבדוק? המסך הוא למשחקים ועובדת אינטרנט.. לא הזכרתי שאני מחפש 17"
-
- 18 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי MAG 17 PFs שאמור להגיע ל 1600-1200@68HZ ול 1280-1024@75HZ אבל בפועל הוא מגיע מקסימום ל 1280-1024@60HZ (עם 2 כרטיסי מסך שונים) נתתי אותו לחנות, הם שלחו אותו למעבדה, וכשחזר הם אמרו שהכל בסדר ואין שום בעיה, כמובן שדבר לא השתנה באיך שהמסך עובד, חוץ מהמחשב של החנות שיכול "לכפות" רזולוציה יותר גבוהה (ועם אפשרות לרזולוציות יותר גבוהות שבכלל לא קיימות במסך) גם כשהם חיברו אותו למחשב אחר הוא לא עבר את המקסימום שהוא מגיע אצלי, חוץ מהמחשב בחנות, בשום מחשב, תוכנה או משחק הוא לא עובר את ה 1280-1024@60HZ מה לדעתכם הבעיה במסך, והאם היחס של החנות הוא עילה לתביעה? בנוסף הם גם שיקרו לי שהם שלחו את המחשב שוב למעבדה כשהוא בעצם היה אצלם בחנות אוי כמה שבא לי לתבוע אותם.. (למנ…
-
- 20 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בדיוק הלך לי מסך ב-CRT שנמצא אצלי כבר 10 שנים :-\ (הכל נהיה אפור וקשה לראות). אני צריך מסך חדש, לא רואה צורך ב-LCD כי לא קיים מחסור במקום וגם הוא עולה פי שתיים. איזה מסך בסביבות ה-800 שקלים מומלץ לקנות? אני צריך אחד שיחשב לאיכותי, מיועד למשחקים, סרטים וקריאה...
-
- 2 תגובות
- 558 צפיות
-
-
כרטיס מסך הוא: NVIDIA GEF ORCE FX 5200
-
- 3 תגובות
- 601 צפיות
-
-
אני מחפש מסך מחשב חדש שטוח crt. אני לא סגור אם ללכת על 17 או 19 אני נוטה ל19 למרות ההבדל במחיר. אני לא מחפש מסך של מקצוענים שמנתחים אותו כמו לא יודע מה אלא מסך סביב ה 1400 שקל. שיהיה אמין כי אני מתכוון להשתמש בו הרבה זמן (כרגע אני משתמש ב15 אינץ של pb שיש לי כבר 8 שנים!!!!!! והיה פעם אחת במעבדה לפני כמה שנים לצורך חידוד של צבעים). בקיצור אני מחפש דגם טוב אמין 19 רצוי אלא אם איןו בתקציב שלי ואז אני ילך על 17 אינץ זול יותר (אלא אם עדיף לי לחקות שהזמן תגובה והמחירים של ה lcd ירדו ואז נלך על lcd חדש בסביבות אותו התקציב.)
-
- 0 תגובות
- 694 צפיות
-
-
היות שהLCD מתפתח במהירות וכל רגע מופיעים חידושים לא נראה לי ששווה להשקיע במסך LCD טוב היום ולכן אני מחפש מסך 19 טוב לסרטים, משחקים וטקסט (בסדר זה). אני מאמין גם שהמחיר יהיה נמוך בהרבה ממסך LCD מקביל בגלל התעניינות פחותה. אין לי בעיית מקום על השולחן. אשמח להמלצות למפרט הנ"ל.
-
- 7 תגובות
- 848 צפיות
-
-
יש לי MAG "17 שאמור לעבוד ב1200-1600 ב 60HZ ו 1280-1024 ב75HZ בפועל אין לו 1200-1600 ו1280-1024 עובד במקסימום של 60 HZ (גיליתי את זה רק עכשיו כי שדרגתי כרטיס מסך והרזולוציות האילה עכשיו רלוונטיות) איך זה יכול להיות? המסך נראה מקורי ובא עם כל החוברות והאחריות של MAG... PS מסך אחר שחיברתי למחשב, גם MAG 17 יותר ישן, עובד כמו שצריך, עם כל הרזולוציות
-
- 0 תגובות
- 566 צפיות
-
-
-
איזה מסך הכי מומלץ לקנות 17" CRT מבחינת קרינה נמוכה וביצועים גבוהים..
-
- 1 תגובה
- 615 צפיות
-
-
ברשותי מסך CRT מתוצרת ViewSonic, דגם G75f. לאחרונה הוא החל לזמזם בקביעות ואף לרצד ולהציג תמונה מעוותת בתחומים העליונים והתחתונים של המסך בעת הצגת תמונה בהירה מאוד, אני מודע לכך שזה אומר שעליי לממש אחריות. אבל רציתי לדעת מהי הסבירות שהבעיה הזאת ניתנת לטיפול מבלי החלפת המסך. הסיבה שאני שואל היא בגלל שמדובר בדגם שייצורו הופסק, דגם ה17" הנוכחי של ViewSonic (הG70) חלש יותר, ותומך ברזולוציות ובקצבי רענון נמוכים יותר. אני לא רוצה לשמוע מילה אחת על "LCD", אני מעוניין לדעת אם הבעיה ניתנת לפיתור מבלי החלפת המסך על-ידי מימוש אחריות. מכיוון שאני מתגייס בקרוב ואין לי זמן מיותר להתרוצץ אל החנות ובחזרה ולחכות למסך. המסך מעולם לא הופעל ברזולוציות או בקצבי רענון שהוא אינו תומך בהם רשמית, …
-
- 1 תגובה
- 555 צפיות
-
-
שלום, המסך CRT הקשיש שלי מתחיל לעשות בעיות. בימים האחרונים מדי פעם הוא מתחיל לרצד (כל פעם בדרגות שונות של ריצוד), כאשר פעולה של degauss לא עוזרת להפסקת הריצוד, וגם ההגדרות טובות (מוגדר על הכי הרבה שאפשר - 75hz). יש לציין שגם הורדה של הרזולוצייה ל800X600 (מ1152X864) לא פותרת את הבעייה, ואפילו לא מאטה את הריצוד. בכל מקרה, אני מניח שפתרון של ממש לא יהיה לכם, אבל רציתי להתייעץ לגבי הכדאיות של התיקון (אני מניח שזה לא כדאי, אבל בכל זאת לא התעסקתי בדברים האלו הרבה זמן, אז מי יודע?). שנית, בגלל שאני לא בטוח בכלל שמישו פה יגיד לי שזה אפשרי/כדאי לתקן את המסך, רציתי להתייעץ בנוגע למסך חדש: אני רוצה לקנות מסך LCD בתקציב של עד 1500 שקל , והרבה זמן לא התעדכנתי בשוק, אני באמת לא יודע מ…
-
- 0 תגובות
- 781 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי מסך CRT 19" Samsung 959NF שאני מאוד מרוצה ממנו (עד עכשיו). הבעיה היא שבימים האחרונים הוא התחיל לעשות בעיות. זה התחיל בזה שהפינה השמאלית העליונה קיבלה גוון סגלגל. יום למחרת כל הצד הימני של המסך איבד את הצבע/שינה גוונים. עשיתי degauss והתופעה נעלמה. אתמול שמתי לב שהתמונה קצת מרצדת (למרות שקצב הרענון היה 85HZ ) ופתאום לא נכנסת למסך (כאילו מתחתי אותה). שיניתי את קצב הרענון לקצב אחר והחזרתי ל 85 והבעיה נפתרה. היום שמתי לב ששוב הפינה השמאלית העליונה סגולה. השאלה שלי היא אם אפשר/משתלם כיום לתקן דבר כזה? ממה דבר כזה יכול לנבוע? כי סה"כ אני מאוד מרוצה מהמסך. תודה
-
- 3 תגובות
- 618 צפיות
-
-
אצל החיות הוא עולה ש"ח 1,789 , שזה זול עד חשד... מה אתם אומרים על המסך ? תודה מראש!
-
- 0 תגובות
- 945 צפיות
-
-
לא הצלחתי לסדר את זה בפאנל שלו - כנראה התקלקל ב WIN98 הצלחתי להוריד את הכהות עם הדרייברים של הכרטיס מסך אבל ב WIN2000 אין בדרייברים את השליטה על הצבעים כרטיס מסך ישן מאוד - S3 TRIO3D אתם מכירים תוכנה שיכולה לשלוט בצבעים ? או יש לכם רעיון אחר בשבילי תודה !
-
- 7 תגובות
- 885 צפיות
-
-
מה דעתכם שווה? http://www.ctxintl.com/products/crt_ex950F.htm תודה
-
- 2 תגובות
- 681 צפיות
-
-
עברתי על כל הנושאים בפורום הקשורים למסכים ולא הצלחתי לגבש דיעה. האם יש מסך אחר מומלץ ברמת מחירים דומה? מדוע לדעתכם הctx עדיף על ה mag (לשניהם אותה שפורפרת?)? או שמא ה mag עדיף? מישהו בעד ה lg? החשוב מכל, המסך שהכי פחו מעייף את העיניים! בתודה מראש!
-
- 6 תגובות
- 967 צפיות
-
-
שלום חברים לא מצאתי תשובה בפורום מסכים.אולי כאן... ראיתי את המסך הזה בתצוגה והוא מדהיםםם יש לו איכות תמונה מטורפת אבל לא יכולתי להריץ עליו משחקים הבנתי שהזמן תגובה האמיתי שלו בערך 16MS בממוצע מישהו יכול להגיד לי מניסיון שזה לא מפריע למשחקים כבדים כמו COD6 BATELFIELD BAD COMPANY ? אין קריעת תמונה?? תודה על העזרה
-
- 1 תגובה
- 771 צפיות
-
-
אני מחפש מסך פשוט לא חייב למשחקים אלא לעבודה משרדית בעיקר ... יש לי פה הצעה מהעבודה למסך הנ"ל ... ב 250 דולר ... זה יוצא בין 1000-1200 רציתי לשאול אם הוא ממש ממש חרא שאין סיבה לקחת אותו הנה הנתונים ...: http://www.pccenter.co.il/product.asp?productid=1530 הוא שווה לפחות 600 שקל יותר מהקנייה שלי .. ככה שנראה לי שזה שווה. כמו כן הציעו לי להוסיף עוד 17 דולר לרמקולים מובנים שווה ? קיצר תנו הצעות וחוות דעה. תודה .
-
- 2 תגובות
- 683 צפיות
-
-
אתמול קניתי מחשב לדודה שלי והיום לקחתי אותו (הורכב בחנות שקניתי) בתחילה המחשב פעל אצלי עם המסך שלי בבית, לא היו שום בעיות עם המחשב והכל פעל מצויין כשהפעלתי את המחשב עם המסך החדש (בדיוק הוצאנו מהאריזה) שקנינו עם המחשב iiyama1413 להפתעתנו גילינו שני פסים דקים שמופיעים על המסך, התקשרתי לחנות ממנה קניתי את המחשב ושם נאמר לי זה ככה אמור להיות, תשובה דיי דבילית אם תשאלו אותי, לכן החלטתי לפנות למומחים האמיתיים, לכם, בבקשת עזרה, אם תוכלו לומר לי, האם הקווים שאני מדבר עליהם אמורים להיות על המסך?
-
- 27 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
זאת שאלה... אשמח לשמוע תשובות ממי שיש לו או ראה את המסך.
-
- 4 תגובות
- 652 צפיות
-
-
-
-
-


