עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. תראו לאחרונה אני שומע המון אנשים שאומרים פה "הכרטיס מסך שלי מהיר עובד חלק ומהר ואמור להריץ כל משחק חדש כיום ואמור לעבוד טוב בלי התקעויות" השאלה שלי מה זה נקרא לעבוד טוב מהר וחלק בעיניכם ובעיני רבים מהאנשים והגמיירים שמשחקים כיום ? אני משחק ב UNREAL TOURNAMENT 1 על מהירות 200 כבר 5 שנים ובנתיים לא מצאתי עד היום עוד משחק שמשתווה לו במהירויות ובמנוע הגרפי שלו . גם ממשיכיו UNREAL 2 -3 לא מגיעים לרבע שלו מבחינת מהירויות ותזוזה חלקה של דמויות ויש להם גם דרישות יותר גבוהות כמובן מפני שיצאו הרבה יותר מאוחר. סיימתי את CALL OF DUTY 2 לפני שבועיים כעת אני משחק בF.E.A.R , BATTLEFIELD 2 וULTIMATE SPIDERMAN ואני כבר לא נהנה ממשחקי FIRST PERSON SHOOTER יותר בגלל שהתרגלתי למהירויות ו…

    • 2 תגובות
    • 759 צפיות
  2. Started by סקיווקר,

    איך הוא לעומת ה 730B לשניהם יש נתונים זהים של : 8MS ו 600:1 ובהירות 300 cd/m2 אבל ה 721S מגיע גם עם פיבוט , האם הוא דגם חדש והאם הוא באמת עסקה משתלמת יותר (הוא אף מעט זול יותר) מחכה לתשובתכם

    • 4 תגובות
    • 777 צפיות
  3. Started by cool_boy-PP,

    מישהו מכיר את החברה ST LAB של כרטיסי מסך.........היא טובה איך הביצועים לעומת חברות אחרות......תודה לעונים!

    • 6 תגובות
    • 781 צפיות
  4. Started by pelo911,

    מישהו מכיר את החברה vvikoo?? ראיתי שיש להם את הקירור של ZALMAN שווה קניה??!אני מעוניין לקנות... http://www.vvikoo.com 9600GT-אני מתכוון אליו... תודהה...

    • 6 תגובות
    • 619 צפיות
  5. הגיע לtms כרטיס חדש עם גוף קרור שנרא לפחות לי מסיבי ... מישהו מכיר אותו או את החברה ויכול להעיר על ההכרטיס הזה קצת עור ? http://tms.co.il/product/5214

    • 2 תגובות
    • 743 צפיות
  6. קיבלתי הצעה לרכישה של כרטיסי מסך מהחברה הנ"ל השאלה אם הם מוכרים ומה טיבם ? (בקרת איכות וכו') במקביל יש את LEADTEK ו CLUB3D עוד שתי חברות שלא ממש יצא לי לעבוד איתם מי שמכיר חוות דעת אני אשמח , תודה

    • 16 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by shay_co,

    חיפשתי לקנות כרטיס מסך FX5700 le 256 vivo ומצאתי אותו בחנות במחיר חבל על הזמן 650 ש"ח כולל משלוח. האם מישהו מכיר את החנות הזו ? מישהו רכש שם משהו ? דיברתי עם בחור בשם ראובן והוא נשמע מאוד מקצועי והמקום נשמע טוב. www.hrcomp.co.il

    • 2 תגובות
    • 692 צפיות
  8. יש לי קצת בעיות במשחקים (MEDEVIL II ), הכל קצת מקרטע גם בהגדרות בינוניות... הכרטיס מומהר מהמפעל, יש מה לעשות O.C ? יש טעם? אני קצת מפחד... מה דעתכם על הכרטיס?

    • 5 תגובות
    • 809 צפיות
  9. Started by PuMbA,

    http://www.hye.co.il/catalog/product_details.aspx?catid=5&subcatid=12&prodid=96&keySearch= תנו לי חוות דעת בבקשה אם יש בו מריחות אם הוא מומלץ למשחקים וסרטים תודה רבה !

    • 1 תגובה
    • 568 צפיות
  10. קניתי אותו לפני חודש ואני מאוד מרוצה-הצבעים ברורים ואין מריחות במשחקים. הוא גם לא עולה הרבה נדמה לי משהו כמו 1400 ש"ח. אמנם לא מותג אבל אין צורך לזלזל. אם מישהו מעוניין אני אוכל לתת את הכתובת של החנות שבה קניתי את המסך.

    • 0 תגובות
    • 552 צפיות
  11. Started by PuMbA,

    http://www.hye.co.il/catalog/product_details.aspx?catid=5&subcatid=12&prodid=96&keySearch= תנו לי חוות דעת בבקשה אם יש בו מריחות אם הוא מומלץ למשחקים וסרטים תודה רבה !

    • 2 תגובות
    • 599 צפיות
  12. שלום לכל אלה שמכירים ויש להם נסיון הייתי רוצה לשמוע תגובות של החסרונות דווקא .. היתרונות ברורים ;D איכות התמונה , סאונד .. הchip שבשימוש תודה ולכל התוהים למה אני לא קונה כבר טלויזיה 21" במחיר הזה .. כי יש לי Panasync s110 שהוא מסך CRT 21" למחשב

    • 0 תגובות
    • 669 צפיות
  13. Started by rino,

    שלום לכולם זיפזפתי בזאפ והיום מצאתי מסך LCD בגודל "19 תוצרת חברה בשם AG NEOVO במחיר מדהים של 2500 ש"ח ראיתי אותו גם באתרים בחו"ל במחירים שבין 550 ל600 דולר . האם מישהו מכיר את המסך הזה? החברה הזו? מישהו מכיר את החנות הזו ?

    • 4 תגובות
    • 627 צפיות
  14. התקנתי את שני התוכנות הללו לאחר שהתקנתי ווינדוס ואחת מהם פשוט גרמה לשיבוש קל בתצוגה אבל אני לא בטוח איזה מהם .לאחר ההתקנה מפיעים שוליים עם זיגזגים ומדרגות כאלה סביב אובייקטים .גם לפני שהווינדוס עולה ומופיע ה welcome עם הרקע הכחול אז לפני זה הwelcome היה חלק עם שוליים חלקים מסביב ולאחר שהתקנתי אחת מהתוכנות הללו הופיעו הזיגזגים סביב הwelcome ובעוד הרבה דברים נוספים.גם שהפעלתי את הגדרות החלקת השינון אז זה לא השפיע וגם במשחקים. אודה למי שמבין בנושא ויוכל להשיב לי.[נראה לי שזה קרה לאחר שעשיתי tune up עם pc booster אבל אני לא בטוח בזה]

    • 3 תגובות
    • 675 צפיות
  15. Started by marlboro,

    תודה

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. היא מוכרת כרטיסים המובססים על צ'יפים של ATI . מישהו מכיר אותה , יודע את טיבה ואם היא אמינה .

  17. יש להם את הכרטיס RADEON 9600Pro 128MB TV, DVI במחיר זול: 750 ש"ח. האם שווה? (או להשקיע עוד 100 ש"ח בחברה מוכרת יותר, Sapphir?)

    • 0 תגובות
    • 571 צפיות
  18. עם מישהו מכיר חנות בארץ שמוכרת תמסך הזה בפחות מ 2400 שקל אז שיגיד לי.... תודה :xyxthumbs:

  19. זה מתאים גם לפורום בעיות טכניות אבל שם לא כלכך עונים וזה מתאים גם לפה לפה (פירוט הבעיה בהמשך, אם לא בא לכם לקרוא אתם מוזמנים רק לענות על השאלה בכותרת). יש לי בעיה מוזרה שאני מאמין שהיא נובעת מהכרטיס מסך. קיבלתי אתמול מחשב חדש, עם 4850. הכל עובד סבבה, אבל כשאני מריץ משהו כבד על הכרטיס, 3dmark06, או תוכנות benchmark אחרות, לעיתים (עניין של דקות) הכרטיס ברגע אחד שובק ואיתו גם על המחשב, ועל המסך מופיע no signal, וצריך לעשות reset, שגם הוא לעיתים לא עובד (המסך לא נדלק שוב), ואז צריך לכבות ממש ולהדליק. לפעמים הוא מריץ את כל הטסטים סבבה, ולפעמים קורס בראשון. הטמפרטורה שלו סבבה, ואני לא מאמין שזו בעיה בספק כי כמו שאמרתי יש מקרים שהוא עומד בstress מטורף להרבה זמן, ובנוסף הספק הו…

    • 6 תגובות
    • 734 צפיות
  20. הסיבה שאני שואל היא מפני שאני זכיתי במכירה פומבית ב EBAY של כרטיס NVIDIA GeForce 6600 GT 128MB Personal Cinema PCI-E חדש, והכרטיס כולל גם יציאות טלויזיה, שלט וסנסור ועוד... בעצם די דומה ל ALL IN WONDER של ATI. הנה הקישור: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=8721878833 הקטע הוא שחיפשתי באינטרנט כרטיס כזה ולא מצאתי כלל למכירה המוכר עושה רושם של אמין במיוחד !! (אני בעל ניסיון ברכישות קודמות שם) המחיר כולל משלוח מהיר במיוחד הוא כ 650 ש"ח -שזו על פניו עסקה מעולה מה אתם אומרים?

    • 0 תגובות
    • 551 צפיות
  21. שלום לכולם, מישהו מכיר כרטיס HD3870X2 עם יציאת HDMI מובנית ? כולם מוצעים עם מתאם DVI ל- HDMI, האם זה לא פוגע באיכות ? תודה מראש לכל העוזרים.

    • 2 תגובות
    • 710 צפיות
  22. ולהתרשם מהם ? כמה שפחות לרוץ מחנות לחנות ? למישהו יש מקום כזה ? באזור המרכז . ? תודה

    • 2 תגובות
    • 703 צפיות
  23. או מסך בטווח מחיר הזה שיהיה יותר טוב?

    • 1 תגובה
    • 554 צפיות
  24. נאי יודע שזה לא לפה וכו וכו פשוט אני נטול עצות אני צריך דחוף פורום למחשבי כף יד.. חוץ מהפיסי פריק ומליאונטאורק תודה.. :xyxthumbs:

    • 3 תגובות
    • 613 צפיות
  25. מישהו מכיר תוכנת אוברקלוקינג ל VOODOO 5 ???

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים