כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
אני בתהליכי קניית מחשב ואני רוצה לדעת אם לקנות עכשיו את הלידטק TI4400 או לחכות ולקנות את הריידון 9500..... אם אני מחליט לא לחכות יש לכם הצעה לכרטיס אחר עד 1500 שקל?
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מתי הכרטיס יהיה ניתן לררכישה וכמה הוא יעלה? תודה
-
- 4 תגובות
- 615 צפיות
-
-
ומישהו יודע במקרה את ההבדל בפיצ'רים של DX10 ו10.1?
-
- 0 תגובות
- 737 צפיות
-
-
-
מישהו יודע מתי יצאו הדגמים היותר זולים של סדרה 8 של nVIDIA ?
-
- 4 תגובות
- 632 צפיות
-
-
מישהו יודע מתי לערך יצאו כרטיסי GeForce 8 בדגמים פשוטים יותר
-
- 1 תגובה
- 563 צפיות
-
-
מישהו יודע מתי זה אמור לקרות ? והאם זה יוזיל משמעותית את סדרת ה57XX?
-
- 17 תגובות
- 2k צפיות
-
-
-
מישהו יודע מתי תאריך ההשקה של הדור החדש של NVIDIA???....ויש לי כרגע 2000-2500 לבזבז על הכ.מסך אפשר אפילו לגרד עוד טיפה לסכום....זה יספיק לכ.מסך טוב לא?!
-
- 13 תגובות
- 766 צפיות
-
-
הכתבה--> http://hwzone.co.il/news/1215541357/13641/ מה דעתכם?? איך זה ישפיע על השוק(אם זה יקרה בכלל..)??
-
- 13 תגובות
- 920 צפיות
-
-
אני מתכנן לקנות מחשב חדש בימים הקרובים והGTX460 של GAINWARD אמור להיות חלק ממנו ובמהלך חיפושים בגוגל נתקלתי בזה: http://www.guru3d.com/news/palit-geforce-gtx-460-sonic-could-have-issues-/ הבעיה תקפה גם לGAINWARD GOLDEN SAMPLE עד כמה שהבנתי. מישהו יודע על זה משהו ואם עד כמה זה נפוץ ורציני? זה די מלחיץ להוציא 1000 ומשהו שקל על כרטיס מסך ולקחת סיכון בכזה דבר. אם זה רציני אני פשוט אוסיף עוד 250 ש"ח ואקח את ה5850 בראש שקט וזהו.
-
- 1 תגובה
- 779 צפיות
-
-
או יכול לרשום לי בקצרה מה כל חברה שמה בבאנדל שלה? תודה!
-
- 2 תגובות
- 779 צפיות
-
-
מישהו יודע עם הקרור של חברת BFG באמת מספיק טוב כי אני יודע שהוא בא כבר עם עובר קלוק http://www.bestbuy.com/site/olspage.jsp?id=1083712392168&skuId=6684652&type=product בבקשה מי שבאמת יודע שיענה ???
-
- 1 תגובה
- 552 צפיות
-
-
אני בקרוב קונה מחשב חדש ויש לי שתי אפשרויות, אחת מהאפשרויות כוללת רדאון 9700, מישהו יודע עם הספק שבא עם ה-Tsunami virgo, יכול להחזיק את המערכת הבאה: (אני שואל בפורום הזה, בעיקר בגלל שרוב ההיתלבטות היא הכרטיס מסך). Amd Athlon xp 1800+ - 560 Gigabyte 7VRXP + SB + LAN + RAID133 + USB 2.0 - 570 256MB DDR333 Kingstone - 450 Maxtor 40GB 7200 ATA133 - 470 GigaByte Readon 9700PRO - 2250 LG X52 - 145 TEAC 1.44 - 55 Tsunami Virgo 350W - 230 SYSTEM ASSEMBLY 165
-
- 3 תגובות
- 790 צפיות
-
-
מישהו יודע את כתובת המייל של VS התמיכה שלהם? חוץ ממילוי טופס שבכתובת הזה שלא ממש חוזרים אלייך..
-
- 2 תגובות
- 582 צפיות
-
-
מישהו יודע תציון של ה ג'י פורס 7900GT ב-3DMARK תודה...
-
- 4 תגובות
- 744 צפיות
-
-
-
אני רוצה לקנות מחשב נייד בארה"ב בימים הקרובים , הבעיה היא שאין לי מושג ירוק בכרטיסי מסך ואני רוצה משהו שיריץ לי את המשחקים החדשים כמה שיותר טוב , הכרטיסים שהבאתי הם ממחשבים שנמצאים בתקציב שלי אז אם מישהו יוכל בבקשה לדרג אותם ולומר לי מה הכי משתלם אני אהיה אסיר תודה NVIDIA GeForce GTX 560M Graphics with 2GB GDDR5 Video Memory NVIDIA GeForce GTX 460M Graphics with 1.5GB GDDR5 Video Memory NVIDIA GTS 360M with 1GB VRAM DDR3 NVIDIA GeForce GT 555M Graphics with 2GBGDDR3 NVIDIA GeForce GTX 560M Graphics with 1.5GB GDDR5 discrete memory NVIDIA GeForce GTX 570M Graphics with 1.5GB GDDR5 NVIDIA GeForce GTX 560M Graphics with 1.5GB GDDR5 1.5GB DDR3 NVIDIA® GeForce® GT 555M using …
-
- 3 תגובות
- 703 צפיות
-
-
יש לי SAPPHIRE RADEON 9500PRO... ואני רוצהה להפוך אותו ל9700PRO או NP... ראיתי מדריך איך לעשות את זה עם 9500 NP... זה למשל- http://www.driverheaven.net/reviews/sapphire9500/ אבל זה לא יעבוד על שלי נכון? אני לא רוצה להוסיף קירור או משהו... רק מודים שאפשריים ם הקירור המקורי.. תודה מראש, ניר.
-
- 0 תגובות
- 553 צפיות
-
-
שלום ! אז ככה יש לי כרטיס מסך X1900XT... ואני מסתבך אני לא יודע איך מחברים ועם איזה כבלים.. ולפני שתגידו לי ללכת למדריכים - הלכתי כבר וקראתי והסתבכתי איתו ולא ממש הסתדרתי.. מישהו יכול לעזור לי ולהסביר לי באופן יותר פשוט...? לממיר של Yes אין חיבור Svideo והשתגעתי כבר אני לא יודע איך לחבר... כי אני רוצה כבר לראות טלוויזיה במחשב ולהקליט תוכניות למחשב... תודה מראש ובאמת תודה וסליחה
-
- 10 תגובות
- 965 צפיות
-
-
אשמח אם מישהו יוכל קצת להסביר לי על מה זה הQUADRO שעולה פי 3 מה R9800XT?! ??? ולמה השימושים של זהועוד כל מני דברים טכניים. תודה לכל העונים
-
- 1 תגובה
- 793 צפיות
-
-
יש להם מלא דגמים של ג'י פורס. מישהו פה יכול לתת לי את הפירוש שלהם כי אני תמיד רואה אותם כ- LEADTEK WINFAST250 וכל מיני כאלה...א תגידו מה זה כל אחד :AR15:
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מעוניין בגדול לקנות את ה-8800GTX (דרך ארה"ב, לא לקנות בארץ) לפי מה שפרסמו פה וראיתי במס' אתרים נוספים הולך לצאת בנובמבר 9800GTX והוא יעלה אותו הדבר. בעיקרון לא נראה לי שתהיה לי בעיה לחכות 3 חודשים לכרטיס החדש - אך השאלה שלי האם כל מה שאומרים מסביב נכון? אני לא ראיתי שום הצהרה של NVIDIA או משהו כזה אז אני לא יודע מה להחליט. אני לא רוצה לחכות 3 חודשים לראות שלא יצא כלום ואז לקנות 8800GTX... מה אתם אומרים / יודעים?
-
- 5 תגובות
- 784 צפיות
-
-
אני צריך את זה דחוף לצורך חישוב מחיר משלוח מארה"ב
-
- 6 תגובות
- 710 צפיות
-
-
אז ככה הנה הכרטיסי מסך תעזרו לי בבקשה לדרג אותם ברמת ביצועיהם: R9550 128MB DDR - 64 BIT R9550 256MB DDR- 128 BIT R9600SE 128MB DDR- 64 BIT R9600 256MB DDR- 128 BIT R9800SE 128MB DDR - 128 BIT R9800SE 256MB DDR- 128 BIT FX 5500 128MB DDR- 64 BIT FX 5700LE 128MB DDR- 128 BIT FX 5700LE 256MB DDR- 128 BIT FX 5700 256MB DDR- 128 BIT בתודה מראש orlupo
-
- 1 תגובה
- 621 צפיות
-


