עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. וכן, איך אני יודע איזה ספק כח יש לי במחשב?

    • 9 תגובות
    • 743 צפיות
  2. היי ,יש לי גיגהבייט 9550 ,128 ביט ,וכולם כל הזמן מדברים שהוא אוברקלוקר טוב ,וגם ראיתי בדרייברים של אומגה שאפשר לשנות לו את הביוס ולהמהיר אותו ל9600 לפחות. מישהו יכול להסביר לי במפורט איך עושים את זה ,כי אין לי מושג ואני לא רוצה לקחת צאנס לדפוק כרטיס חדש. תודה

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. חברת powercolor , לא שמעתי עליה אף פעם. אבל זה ה x1950pro היחיד ש KSP מוכרים... יש לכם חוות דעת?

    • 6 תגובות
    • 781 צפיות
  4. שמעתי באתר הזה שב - radeon 8500 של gigabyte יש תוכנה שאפשר לעשות איתה את זה, זה נכון? ואיך עושים over clocking ????

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  5. אני לא מי יודע מה מבין בהגדרות של הדבר הזה אז אם מישהו מוכן לעזור לי עם ההגדרות אני אשמח יש לי 800 XT רק תגידו לי איך לסדר ת ההגדרות או לפחות תגידו לי איך עושים שהוא יסדר לבד או משהו.... אני מעדיף מישחקים על וידאו ויש לי מסך BENQ FP547

    • 13 תגובות
    • 861 צפיות
  6. Gainward GeForce4 PowerPack! Ultra/750 XP וכמה הוא עולה?

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  7. חוץ מבhttp://www.foxpc.co.il/Product.aspx?productid=1325 אני לא מוצא כלום על הכרטיס כולל באתר של Twintech :s05:

  8. קראתי בנעוץ של סקירת כרטיסי המסך על הכרטיסים החדשים האלה, אך אין שם איזכור לנושא. במשפחה זו, ATI יצאה עם טכנולוגיה חדשה שאמורה לשפר את כל נושא עיבוד הוידאו, טכנולוגיה בשם AVIVO. לפי המצגת באתר של ATI, לטכנולוגיה יכולות רבות בהצגת וידאו, כולל גם HD בחומרה. כמו כן מצויין שיש לכידת וידאו. אני עומד לפני קניית כרטיס VIVO חדש, שיחליף את ה-RADEON 9200 VIVO הישין והטוב שלי, כי אני אעבור למחשב עם PCI-EXPRESS חשבתי על SAPPHIRE X550 VIVO, שעולה משהו כמו 560 ש"ח. עכשיו אני רואה שיש את הטכנולוגיה החדשה הזו, כרטיס Sapphire X1300 עולה 650 ש"ח (יש גם 1300 PRO ב-770 ש"ח) שווה לי לשלם את תוספת המחיר בשביל טכנולוגיה חדשה בעיבוד וידאו, כי זו המשימה העיקרית שלי (המחשב מיועד בעיקר ללכידת וידאו…

    • 8 תגובות
    • 772 צפיות
  9. מישהו יודע אם הצנורות הרדומים פגומים?

    • 1 תגובה
    • 551 צפיות
  10. ממה שהבנתי הR600 הולכים להיות קצרים יותר הם יכנסו למארז הזה?

    • 7 תגובות
    • 703 צפיות
  11. מגיע עם החבילה גם ביוס? אני רוצה לקנות מאקסלנט! אתם יודעים אם זה מגיע בקופסא?

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. הינה קצת מידע מ-ati על x1800gto http://www.ati.com/products/radeonx1800/x1800gto.html

    • 9 תגובות
    • 734 צפיות
  13. כאילו נניח 5 פריימים נוספים=עוד 30 נקודות וכו'...

    • 1 תגובה
    • 689 צפיות
  14. בקרוב אני הולך להחיות את הגרוטאה אצלי אז חשבתי ללכת על X1950PRO. עכשיו שמעתי שהולך לצאת 2600XT AGP שנשמע כמו בחירה לא רעה בכלל. השאלה הגדולה מתי הוא הולך לצאת. מישהו יודע לפחות בקירוב?

    • 3 תגובות
    • 687 צפיות
  15. סוף שנת 2005. כניסת ה8800 לעולם.

    • 0 תגובות
    • 549 צפיות
  16. חיפשתי במקומות - KSP, SKYPC, איבורי, פנדה מחשבים ואין להם. לפי מה שהם אומרים גם לא יהיה.

  17. מישהו יודע באמת איזה ספק צריך ה6800U ??? תודה לעוזרים

  18. בזמנו דיברו על כך שצפויים כרטיסי 8500GT ו8600GT לAGP. האם ידוע אם זה נכון, אם כן, אז מתי ושל אילו חברות? זה נראה אחלה שדרוג מה 5600 המזדקן שלי.

    • 11 תגובות
    • 775 צפיות
  19. זה מסך CRT בעל שפורפרת דקה במיוחד

    • 1 תגובה
    • 832 צפיות
  20. Started by groovy,

    radeon x800 gto2 באזור ראשון? תודה.

    • 1 תגובה
    • 552 צפיות
  21. מישהו יודע היכן ניתן להשיג היום 6800gt ל AGP מכל חברה בכל חנות מחפש בנרות , אודה למישהו אם הוא יודע תודה

    • 18 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. אין לי כמעט מקום ל 17 ולדק אין לי כסף.

    • 5 תגובות
    • 850 צפיות
  23. היי לכולם סוף כל סוף קניתי אתמול את הכרטיס שלי 9800Pro של ATI וחשבתי אולי יש למישהו לינק לאתרים של אנשים עם תוצאות. ודבר נוסף מה דעתכם על התוצאה שלי 3DMark03 -5877 3Dmark01 -18264 AquaMark3 - 44285

    • 3 תגובות
    • 553 צפיות

דיונים חדשים בפורומים