עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by simonsix,

    טוב,אז אנבידיה כבר התחילה לדבר על פיתוח ה SM5 (?!) עכשיו כבר מדברים על פיתוח ה GDDR5 אנחנו לא רצים יותר מדי מהר? ??? http://www.qimonda.com/about/press/releases/QI200704-14e.html?query=*&sort=date-released&category=&searchroot=

    • 1 תגובה
    • 810 צפיות
  2. Started by Holography,

    פנדה ביאה אלינו במכירה מוקדמת את הכרטיס הנכסף ... * X800 Pro * מחיר דיי טוב בהתחשבות בכך ש9800xt עלה עד היום 3k... http://www.pandas.co.il/product_info.php?products_id=6342

    • 30 תגובות
    • 3.7k צפיות
  3. למה גימיק? http://www.beyond3d.com/reviews/ati/9800_256/ לפי pc spot זה אומר שבמשחקים מסויימים כמו UT 128 מ"ב לא מספיקים

    • 9 תגובות
    • 945 צפיות
  4. יש לי בבית 3 מסכים ישנים יחסית וכולם [glow=red,2,300]שרוטים[/glow]!! ולמה??? בגלל הציפוי המטומטם הזה שיש עליהם! כי כל טיפת רוק/מים שנוגע בהם פשוט שורט את המסך! 2 מהמסכים של MAG ואחד מהם של HP שבהתחלה לא ידעתי שגם הוא TCO92 כי לא היה עליו מדבקה (כמובן ששלושתם ישנים יחסית כי בתקנים של היום אין את הבעיות האלה) הנא עכשיו בטעות טיפת רוק נגעה במסך והנא עוד שריטה לאוסף אבל זה ממש מרגיז שיש שריטות על המסך

    • 16 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. Started by hanokh,

    9600GT 9800GT 8800GT HD4830

    • 4 תגובות
    • 657 צפיות
  6. Started by cd73,

    מי היבואן בארץ של חברת viewsonic

    • 1 תגובה
    • 796 צפיות
  7. Started by Holy,

    מסך מלפני 4 שנים מה השם/טלפון/כתובת?

    • 3 תגובות
    • 1.9k צפיות
  8. רציתי לדעת ,אם מישהו יוכל לכתוב לי, מי הוא היבואן הרשמי של כרטיסי quadro של חברת nvidia בארץ.

    • 6 תגובות
    • 11.1k צפיות
  9. Started by tazok,

    אני חייב לדבר איתו

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. Started by shay-biker,

    טוב החלטתי... נראה לי אני הולך על הכרטיס 6800LE של POINT OF view/ALBATRON ... האם שווה לי? ומי היבואן שלו? תודה

    • 6 תגובות
    • 748 צפיות
  11. Started by avi2014,

    ??

    • 0 תגובות
    • 787 צפיות
  12. Started by lipa,

    תודה

    • 18 תגובות
    • 1.6k צפיות
  13. Started by dids22,

    תודה

    • 6 תגובות
    • 788 צפיות
  14. Started by zag_zag,

    מישהו יודע מי היבואן של הכרטיסים (Radeon) מתוצרת ATI? תודה

    • 4 תגובות
    • 877 צפיות
  15. Started by bono_71,

    אם אני קונה את המסך עדיף אחריות של יבואן כי יש חנויות שהאחריות הי במעבדות שלהם . תודה לעונים.

    • 2 תגובות
    • 4.6k צפיות
  16. Started by Ibrow-Now,

    • 1 תגובה
    • 704 צפיות
  17. Started by ymss69,

    השאלה בכותרת!!

    • 2 תגובות
    • 589 צפיות
  18. Started by Headspin,

    אני צריך לקנות כבל מה TV OUT של MSI זה חיבור S-V רגיל.. ???

    • 4 תגובות
    • 638 צפיות
  19. Started by Ibrow-Now,

    ???

    • 1 תגובה
    • 640 צפיות
  20. Started by lipa,

    יצרנית כרטיסי עריכה לווידאו

    • 0 תגובות
    • 552 צפיות
  21. אני מצטער אם זה לא קשור לפה פשוט לא ידעתי איפה לשים את זה..

    • 9 תגובות
    • 1.6k צפיות
  22. Started by wow,

    ומי עדיף מבין השניים ? ובכלל האם ישנם משחקים שעובדים טוב יותר עם NVIDIA מאשר עם ATI ?

    • 1 תגובה
    • 559 צפיות
  23. Started by simonsix,

    http://cgi.ebay.com/Nvidia-GeForce-8600-GTS_W0QQitemZ160106177327QQihZ006QQcategoryZ40161QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

    • 9 תגובות
    • 758 צפיות
  24. הכרטיס 6600gt נמצא לי על המחשב השולחני ואילו הכרטיס השני הוא הכרטיס שאני מתכוון לקנות לנייד שלי. רציתי לדעת האם הכרטיס בנייד חזק מה 6600gt ?

    • 4 תגובות
    • 570 צפיות

דיונים חדשים בפורומים