כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
טוב,אז אנבידיה כבר התחילה לדבר על פיתוח ה SM5 (?!) עכשיו כבר מדברים על פיתוח ה GDDR5 אנחנו לא רצים יותר מדי מהר? ??? http://www.qimonda.com/about/press/releases/QI200704-14e.html?query=*&sort=date-released&category=&searchroot=
-
- 1 תגובה
- 810 צפיות
-
-
-
למה גימיק? http://www.beyond3d.com/reviews/ati/9800_256/ לפי pc spot זה אומר שבמשחקים מסויימים כמו UT 128 מ"ב לא מספיקים
-
- 9 תגובות
- 945 צפיות
-
-
יש לי בבית 3 מסכים ישנים יחסית וכולם [glow=red,2,300]שרוטים[/glow]!! ולמה??? בגלל הציפוי המטומטם הזה שיש עליהם! כי כל טיפת רוק/מים שנוגע בהם פשוט שורט את המסך! 2 מהמסכים של MAG ואחד מהם של HP שבהתחלה לא ידעתי שגם הוא TCO92 כי לא היה עליו מדבקה (כמובן ששלושתם ישנים יחסית כי בתקנים של היום אין את הבעיות האלה) הנא עכשיו בטעות טיפת רוק נגעה במסך והנא עוד שריטה לאוסף אבל זה ממש מרגיז שיש שריטות על המסך
-
- 16 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
-
-
רציתי לדעת ,אם מישהו יוכל לכתוב לי, מי הוא היבואן הרשמי של כרטיסי quadro של חברת nvidia בארץ.
-
- 6 תגובות
- 11.1k צפיות
-
-
-
טוב החלטתי... נראה לי אני הולך על הכרטיס 6800LE של POINT OF view/ALBATRON ... האם שווה לי? ומי היבואן שלו? תודה
-
- 6 תגובות
- 748 צפיות
-
-
-
-
-
מישהו יודע מי היבואן של הכרטיסים (Radeon) מתוצרת ATI? תודה
-
- 4 תגובות
- 877 צפיות
-
-
אם אני קונה את המסך עדיף אחריות של יבואן כי יש חנויות שהאחריות הי במעבדות שלהם . תודה לעונים.
-
- 2 תגובות
- 4.6k צפיות
-
-
-
- 1 תגובה
- 704 צפיות
-
-
-
אני צריך לקנות כבל מה TV OUT של MSI זה חיבור S-V רגיל.. ???
-
- 4 תגובות
- 638 צפיות
-
-
-
-
אני מצטער אם זה לא קשור לפה פשוט לא ידעתי איפה לשים את זה..
-
- 9 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
LEADTEK :s07: :kopfpatsch:
-
- 3 תגובות
- 769 צפיות
-
-
ומי עדיף מבין השניים ? ובכלל האם ישנם משחקים שעובדים טוב יותר עם NVIDIA מאשר עם ATI ?
-
- 1 תגובה
- 559 צפיות
-
-
http://cgi.ebay.com/Nvidia-GeForce-8600-GTS_W0QQitemZ160106177327QQihZ006QQcategoryZ40161QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
-
- 9 תגובות
- 758 צפיות
-
-
הכרטיס 6600gt נמצא לי על המחשב השולחני ואילו הכרטיס השני הוא הכרטיס שאני מתכוון לקנות לנייד שלי. רציתי לדעת האם הכרטיס בנייד חזק מה 6600gt ?
-
- 4 תגובות
- 570 צפיות
-


