עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by Eviljelly,

    שלום, קניתי מחשב חדש עם כרטיס 9600GT ואחרי שהתקנתי XP-SP3 ודרייברים מעודכנים לכרטיס מסך לא הצלחתי לעבור את הרזולוציה של 1200 . יש לי רק 3 רזולוציות שאני יכול לבחור מהם 800x600 , 1024x768 ו 1200x משהו .. המסך הוא LCD 17 של LG נדמה לי 1780HQ (מחובר ב DVI) שניסיתי גם להתקין דרייברים שלו אבל לא עוזר . במחשב הקודם שהיה לו כרטיס radeon X600 יכולתי לעבור לרזולוציות יותר גבוהות . אני לא נמצא מול המחשב כרגע אבל בדקתי באתר של היצרן ולפי הנתונים שם הכרטיס אמור להיות מסוגל להגיע ל 2560 על משהו ..

    • 2 תגובות
    • 755 צפיות
  2. Started by shloosh,

    תסתכלו במפרט שלי.... 3DMARK 2001 SE 330 14852 pts aquamark3 38,000 עכשיו ב-aquamark 3 לשים fsaa 4x כשאני עושה בדיקה? ????

    • 17 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. תסתכלו במפרט של המחשב שלי מחשב ישן... אבל אני רוצה לשדרג לכרטיס מסך NVIDIA GEFORCE 8400GS האם הכרטיס יתאים לי למחשב? כל מה שנאי צריך זה כדי לשחק ב WOW גם ככה עובד אבל אני רוצה לשפר גראפיקה לגבוהה ואני יודע שזה ישפר =] השאלה האם הכרטיס יתאים? למחשב בכלל

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by pro,

    יש לי ביינתים תקציב טוב (800 ש"ח) אבל המחשב שלי ישן איזה כרטיס טוב יתאים?

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  5. שלום. יש סרט שהורדתי, שהוא לדעתי 720p. כאשר אני צופה בו במחשב הנייד שלי שנמצא בחדר שלי - והוא עגלה של ממש (מריץ לינוקס Puppy) והוא בעל מעבד Celeron, ואולי כבר בן 8 או 10 שנים - - זה רץ נקי, חלק, יפה. לעומת זאת, יש לי לפטופ יותר רציני (בן 3 וחצי שנים, עם מעבד Core 2 Tude, וכרטיס מסך Nvidia יעודי - מריץ Ubuntu), והוא מקרטע כאשר אני צופה באותו הסרט! מה קורה? מישהו יכול לעזור? תודה! אה - ואני לא יודע אם זה מעניין או קשור או רלוונטי, אבל שניהם באמצעות VLC, והמחשב היותר-חדש מחובר למסך חיצוני 24" אינץ HD

    • 3 תגובות
    • 1.9k צפיות
  6. שלום לכולם, יש ברשותי מחשב ישן, אפילו ישן מאוד, שכרגע אין לי את התקציב לשדרג אותו (או, יותר נכון, לקנות חדש וזהו). לכן חשבתי שלפחות בנקודת הזמן הנוכחית, אנסה לפחות למקסם את ביצועיו באמצעות כרטיס מסך טוב ככל הניתן, במגבלות ההסטוריה... אני לא אמור לשחק במשחקים חדשים מדי. לא מתכנן על BF1 כרגע... אבל דברים קצת יותר ותיקים, Company of Heroes 2 וכאלה - שיראו טוב ככל הניתן. לוח האם שלי הוא EP31-DSL3L של Gigabyte המעבד הוא E5200 וכרטיס המסך הנוכחי הוא Geforce 9800GT, 512MB כל המערכת עם 4GB RAM DDR2. אין לי מושג מה לגבי ספק הכוח. כל מה שהצלחתי לגלות עליו, בלי לפרק אותו זה שהוא של EZcool, משנת 2009 בצבע כחול אני מניח שלא אמור להיות …

    • 10 תגובות
    • 1.6k צפיות
  7. Started by mr_t,

    יש ברשותי מחשב בין שנתיים בערך, ולאחרונה התקלקל לו הכרטיס מסך. השאלה שלי היא האם כל כרטיס מסך חדש יתאים למחשב ? ואם לא, איך ניתן לדעת איזה כרטיס יתאים ?

  8. Started by Levyshachar2,

    שלום לכולם ! יש לי מחשב INTEL PENTIUM 3 733 וכרטיס מסך geforce 3 ti200 128 mb של חברת INNO3D יש לי 384 RAM כשאני עושה benchmark עם 3dmark הוא נותך לי כ3660 בערך נקודות זה אמור להיות ככה? (בגלל המחשב) או שיש בעייה כלשהי??? תודה מראש!

    • 3 תגובות
    • 705 צפיות
  9. אוקיי,אז בואו נחסוך דיבורים,ונתחיל. המערכת: מעבד: Intel DualCore 2.8Ghz לוח אם: MSI G41-M4-F זיכרון: 2X2GB RAM כרטיס מסך נוכחי: Nvidia Geforce 8400GT 512MB ספק כוח: 450-500W,אני לא בטוח. (אם צריך,זה יש לי דיסק קשיח 320GB של WESTERN DIGITAL) מערכות הפעלה: WIN 7 HOME PREMIUM 32BIT WIN XP PRO 32BIT SP3 דרישות מיוחדות: תומך DX10,רצוי גם DX11 משחקים: COD Black Ops,Fallout 3,Just Cause 2,ואולי בעתיד גם BattleField 3 COD MW 1/2 ,GTA IV וכד' שיריץ על בערך הגדרות בינוניות,שירוץ על נמוכות,ויסחוב בסבבה גם גבוהות. חנויות איסוף : אייבורי וKSP, סניף נצרת עילית. אפשרות חריגה - עד 50 שקל. שמתי לב לכרטיס הזה: http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=7305&CatCode=531 מה דעתכם עליו?…

    • 3 תגובות
    • 888 צפיות
  10. מחפש כרטיס מסך בסביבות ה500 ש"ח... יש לי כיום GT6600... חשבתי על הGT8600 או משו בסגנון איזה פרטים צריך בשביל זה? לוח אם: msi k8n neo4 platinum pci-e AMD 3200 מה עוד צריך?

    • 9 תגובות
    • 748 צפיות
  11. Started by Lanzar,

    יש לי HD4870 שמחובר בסלוט העליון והמסך מחובר אליו, חיברתי HD4850 שיש לי בבית וגם את שני הגשרים שמגיעים עם הכרטיסים... חיברתי כמובן את הכרטיס לחשמל... אבל ברגע שאני מדליק את המחשב אין פוסט... צריך להגדיר משהו בביוס לפני ?

    • 3 תגובות
    • 686 צפיות
  12. שלום, היום שדרגתי לאחי את כ.המסך שלו, מ5850 ל280x http://www.sapphiretech.com/presentation/product/?cid=1&gid=3&sgid=1227&pid=2456&psn=&lid=1&leg=0 http://ksp.co.il/?uin=24955 אחרי החיבור, המחשב לא עולה הכרטיס נכנס לסלוט pciex3 הראשי, חיברתי לו את 2 הכבלים של ה8 פינים המחשב נדלק, הכרטיס דולק (כל התאורה שלו, והמאווררים) הקשיחים נדלקים, אין צפצופים המסך לא מראה כלום, ושום דבר לא קורה.. מדובר במערכת I5, עם ספק antec 620W היתכן שהספק חלש מדיי? מה יכולה להיות הבעיה? יש לציין שאם מחזירים את הכרטיס הקודם, המערכת עולה רגיל.

    • 4 תגובות
    • 1.7k צפיות
  13. Started by BlackDiablo,

    רציתי לדעת איך אני מחבר מחשב נייד לטלויזיה ושאני יוכל לראות בטלויזיה את מה שיש במחשב ואיזה קבלים אני צריך תודה

    • 3 תגובות
    • 553 צפיות
  14. Started by geren,

    אני מעוניין להרכיב מפרט למחשב הישמש לעריכת וידאו (Premiere 6). התקציב כרגע לא ממש משנה. השאלה שלי היא האם כדאי ללכת על מערכת מבוססת שני מעבדים (athlon mp), ואם כן- איזה לוח אם אתם ממליצים? או שאין טעם, ועדיף לקחת מערכת מבוססת kt333 ו- Athlon XP חזק?

    • 44 תגובות
    • 7.5k צפיות
  15. Started by amd950,

    להלן המפרט: AMD 1800 + ג'יגהבייט 7dxr+ ata 133 120/7200 ata 133 ג'יגה 40/7200 ata 133 ג'יגה Ati radeon 8500 64 mb +tv out +dvi Ess 56k מודם מוגברים 300W מקלדת 108 מקשים מיקרוסופט עכבר גלילה אלחוטי מפואר 400W כולל 3 מאווררים 512/266 מ"ב DDR 1.44 פלופי MAG 19 flat שטוח *2 WINDOWS XP PRO 10/100 מ"ב - כרטיס רשת Dv 500+ pinnacle - כרטיס עריכה Advice 450 - אלפסק Lg*24 - צורב מה דעתכם

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. שלום, אני עומד בקרוב לבצע שדרוג למחשב הנוכחי (מעבד , ל"א , זכרונות) , ואני שוקל גם לשדרג את הכרטיס מסך הנוכחי. תקציב של 800~900 שקל בערך. המשחקים העיקריים הם SKYRIM , ARKHAM CITY , DIABLO 3 . השאלה האם ה5850 שלי יצליח להריץ אותם כמו שצריך על HIGH או שדרוש שדרוג ? (מדובר על מעבד i5 2310 לצורך העניין).

    • 3 תגובות
    • 648 צפיות
  17. Started by goolziz,

    שלום, אני מעוניין לקנות מחשב לצורכי קולנוע ביתי ו.. בנוסף אני רוצה את האפשרות לדגום וידאו לתוכו ולצרוב על DVD ומעוניין בהתייחסותכם לנושאים הבאים: 1. איזה חלקים אני ארצה שיהיו חזקים במחשב שלי, ובאיזה אני יכול לחסוך ? 2. כדי להשיג איכות דגימה טובה ,הבנתי שאני אצטרך כרטיס עריכה (DV?) ?, 2.1 אם כן , איזה כרטיס עדיף ? מה ההבדלים בפונקציות של הכרטיסים ? חג שמח!

    • 0 תגובות
    • 564 צפיות
  18. אהלן יש לי מחשב מאוד חלש שעד היום מספק אותי בגלל שאני משתמש בו בעיקר לאופיס\אינטרנט. מעבד: INTEL PINTUIM 4 3.00 GHZ כרטיס מסך: NVIDIV GEFORCE 5200 ראם: 2 GB לוח אם: ASUS P5P800 תומך רק ב-AGP אם אני לא טועה. היום, קניתי מסך חדש (DELL U2331H 23) שהוא מדהים ד"א , ועכשיו אני גם ארצה לשחק משחקים קלים ולראות סרטי HD. אין לי מספיק כסף לקנות מחשב חדש כרגע, כך שחשבתי אולי עם שדרוג קל אני אוכל להנות לפחות ממשחקים שלא דורשים משאבים גדולים מאוד. סרטי HD רצים לי דווקא, אבל מקרטעים קצת. ומשחקים אני מתכוון לאסטרטגיה קלים - דוגמא רד אלרט החדשים, WC3 (שקצת מקרטע ברזולציה החדשה) , Heroes of Newerth , DOTA 2 והירוס החדש שיצא. כל אלה אני ארצה להריץ ברזולציה הטבעית של המסך 1920X1080, כמובן שא…

    • 17 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. Started by __MIKO__,

    היי, אחרי ששיניתי סטינגס למשחק ( AOC ) ל1080, ברגע שיש הרבה אינפורמציה על המסך - חיילים וכו' המחשב מאבד פריימים והתגובות לפקודות הם בדיליי מסויים. אני במחשב i5 760@2.8GHZ עם 4G זכרון. האם אכן כרטיס מסך אם כן איזה מומלץ ? תקציב לא בעייתי אבל לשימוש שלי לא צריך כרטיס היי אנד ולא קרוב לזה רק שארגיש שהמשחק פועל חלק. אגב הכרטיס מסך שלי הוא און בוארד asus 730 2G

  20. שלום לכולם, אני קונה מחשב חדש מחנות זיגזג מחשבים וראיתי שיש הבדל של 450 ש"ח בין אותו כרטיס מסך בדיוק אבל חברות שונות. הכרטיס הזול ביותר אותו אני רוצה לקנות הוא: PNY GTX570 1280MB GDDR5 DUAL DVI HDMI - RETAIL - בקניית מחשב חדש בלבד http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?products_id=15896 כמות: 1 מחיר: 1,399 ש"ח ( למזומן:1,371 ש"ח ) כרטיס מסך זהה לחלוטין של חברת ASUA עולה 1650 ש"ח כרטיס מסך זהה לחלוטין של חברת GIGABYTE עולה 1850 ש"ח קראתי את חוקי הפורום ואת השאלות הנפוצות ואם הבניתי נכון אין הבדל בביצועים בין החברות ולכן נשאלת השאלה האם אני עושה את הבחירה הנכונה שאני הולך על החברה הזולה ביותר?, האם יש הבדל באמינות? מי אלו PNY? אני לא מכיר אותם כלל. בעקבות זה…

    • 0 תגובות
    • 692 צפיות
  21. היי חברים מחפש מחשב נייד חזק המתאים לתוכנית אוטוקאד ורוויט בעבודה לאורך יום שלם (חלק מה מהמחשבים קורסים לאחר כמה שעות) צריך את עזרתכם, אני כבלא מכיר את כל המעבדים וכרטיסי מסך החדשים אשמח להמלצות על מפרטים מומלצים

  22. תראו את החיה המטורפת הזאת!! זה מחשב שלוקח אפילו מחשב שולחני חזק... Dell Inspiron XPS Gen 2

    • 6 תגובות
    • 771 צפיות
  23. שלום לכולם , במחשב הנייד התקנתי win 7 וברשותי מעבד גרפי מסדרה 4XXX mobility של ATI , התקנתי את הדריברים האחרונים מהאתר של ATI Catalyst 9.8 אבל לצערי אני לא מוצא שום מקום לגשת להגדרות שלהם אלא רק המובנה של חלונות 7 שממש לא מספק אותי , איך אפשר להיכנס ל control center ??? אודה לעוזרים :]

    • 0 תגובות
    • 755 צפיות
  24. Started by א מ י ר1,

    צהריים טובים יש לי בעיה שאני מפעיל משחק מסוג 4 call of duty לאחר כחצי שעה המחשב נכבה הטמפ של הכרטיס בדרך כלל היא 56 מעלות במצב רגיל האם הטמ"פ סבירה למצב מנוחה?והאם מישהו יודע בכמה מעלות הכרטיס מנתק את המחשב אם בכלל? נתוני המחשב והכרטיס הם Field ValueField Value Adapter String GeForce 8600 GT Video Adapter WinFast PX8600 GT(NVIDIA) (512 MB) Field Value CPU #0 AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4400+, 2305 MHz זיכרון פנימי 2G

    • 2 תגובות
    • 820 צפיות
  25. Started by shimon1,

    שלום לכולם.. התחדשתי בHD6850... התקנתי את הכרטיס ואת הדריברים שלו. כשביצעתי את הבדיקה של מדד החויה של WIN7 המחשב נכבה ולא נדלק עד שניתקתי אותו מהחשמל ככה קרה פעממיים... כאשר החלשתי את הכרטיס ל600MHZ הבדיקה עברה בהצלחה והמחשב לא נכבה. המפרט: amd x3 445 4GB ram ddr3 asus m5a78-m lx וספק גנרי cool max 530W אני חושש שזה הספק שמזייף, אבל גם אם הוא גנרי ולא נותן את כל ההספק 530 אמור להספיק לא?! יש לציין שההתקנה של הדריברים, גם מהדיסק המצורף וגם העדכניים ביותר מהאתר של AMD נכשלו בהתקנת רכיב (אפליקציה) מסוים. מה אומרים?? בתודה

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים