כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
אני עומד לקנות מסך דק 17', אין לי מגבלת תקציב, אבל כמובן אני רוצה לחסוך כמה שיותר. השימוש העיקרי שלי במחשב הוא אינטרנט אופיס וקצת סרטים, אני לא משחק במחשב אף פעם. כרטיס המסך שלי הוא ישן יחסית ולכן אין לי יציאות דיגיטאליות . האם כדאי לקנות את VIEWSONIC VE 710 ב 2450 ש"ח או להוסיף כמה שקלים ולקנות את ה LG ? האם כדאי לקנות את ה VIEWSONIC VP שהוא יקר ב 700 יותר.?\ קחו בחשבון שהצרכים שלי מאוד בסיסיים ואין לי צורך במסך פגז
-
- 5 תגובות
- 591 צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות מסך דק ושטוח (או ששטוח לא משנה? אני לא מבין בדברים האלו). שיהיה 19' אינץ'. לא מבין בזוויות, חדות מסך וקרינה וכל זה. מחפש משהו טוב שיחזיק זמן, מה הטווח מחירים? אני מעוניין בסביבות 1000 ש"ח. אשמח להמלצות. תודה רבה
-
- 4 תגובות
- 575 צפיות
-
-
אהלן, אני קונה מחשב חדש ואני מתלבט לגבי כרטיס מסך וגם מסך עצמו... הציעו לי את nvidia 6600GT 256MB ויש המון חברות שמייצרות את הכרטיס הזה על איזה חברה כדאי ללכת? ואם יש אופציה יותר טובה מכיוון RADEON בסביבות אותו מחיר? לגבי המסך אני רוצה ''19 אני מתלבט בין Samsung ל - AOC (חברה שאני לא מכיר תכלס...אבל יש עליהם ביקורות טובות) תצילו אותי כי אני כבר משתגע... תודה
-
- 10 תגובות
- 686 צפיות
-
-
שלום יש לי כרטיס מסך 9000 ואני צריך עידכון עליו(באזור הורדות רשום רק מ כרטיס מסך 9500 ואני לא יודע אם זה טוב גם אלי) אז אם משהו יכול להביא לי עדכון לכרטיס תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 554 צפיות
-
-
אז ככה, כפי שמופיע בפרטים יש לי 9800XT, עם ATI COOLER VER 3 , מרוח במשחת AC5 על הזכרונות והליבה... הכרטיס אמנם חזק, אבל שמתי לב שמשחקים מתחילים לזייף בהגדרות אופטימליות (וכשאני אומר הגדרות אופטימליות אני מתכוון יותר לפרטים מקסימליים ופחות שם דגש על רזולוציה, אני לא מאלה שישחקו משחקים ב1600X1200 , רזולוציה שבהחלט מספיקה לי היא 1280X1024 , או אפשר להתפשר על 1024X768 - אבל לא מתחת) משחקים כמו ROME TOTAL WAR במסכים עמוסים מאוד- אז הFPS יורד לרמות מעצבנות ממש. והמערכת שלי בכללי מאוד חזקה- המעבד עובד על 2550 MHZ והמערכת על 255FSB , זה אמור להיות חזק- כך שאני מניח שהצוואר בקבוק הוא הכרטיס מסך... או הזכרון, למרות שהוא עובד ב510MHZ ... עדיין זה "רק" 512MB ... השאלה שלי מתחלקת : 1…
-
- 8 תגובות
- 684 צפיות
-
-
טוב, אז הכותרת אומרת הכל.... (-: תודה רבה!!!
-
- 1 תגובה
- 601 צפיות
-
-
היי, אני מחפש פאטצ' שיאפשר לי להריץ את הדמואים החדשים של ATI על ה7800GT שלי. מישהוא מכיר\שמע\ מצא משהוא כזה? חיפשתי שנים בגוגל, לא מצאתי. תודה רבה!!!
-
- 1 תגובה
- 597 צפיות
-
-
אהלן, יש לי לוח אם של MSI MS-7267, ואין לו יציאת Tv Out בכרטיס מסך On Board... אני מחפש פיתרון זול ויעיל לבעיה תודה רבה אסף.[br]פורסם בתאריך: 17.02.2008 בשעה 22:27:34 מצטער, הדגם הוא msi v2 945gcm5-f 1333
-
- 1 תגובה
- 566 צפיות
-
-
יש לי מחשב שמחובר אליו 1. ב-DVI מסך LCD 19 ברזולוציה של 1280X1024 2. ב-VGA טלויזיה LCD 32 ברזולוציה של 1366X768 עם כרטיס מסך Geforce סדרה 6. אני רוצה לאפשר עבודה נורמלית על המחשב על המסך LCD19 בלבד וכאשר יש צורך לראות סרטים על ה-LCD32 (אין מצב שגם עובדים על המחשב וגם רואים סרט). ואני מחפש פיתרון תוכנה נורמלי לתצוגה כפולה בדריבר של NVidia הצלחתי להגדיר dual view (לא clone) של שניהם כאשר ה-LCD19 ברולוציה 1820X1024 וה-LCD32 על 1360X786 (משום מה אין לי 1366). הבעיה היא שבמצב הזה שטח העבודה נמתך על שני המסכים ולכן 1. העכבר יוצא מגבולות ה-LCD19 מה שמחרפן אותי 2. תוכנות שהיו פתוחת על ה-LCD32 יפתחו גם בפעם הבאה על ה-LCD32 וצריך יהיה לחפש אותם בנרות. ובנוסף ב-LCD32 התמונה יוצאת קצ…
-
- 0 תגובות
- 688 צפיות
-
-
פעם אחת הורדתי קובץ כזה בגודל 65 קילובייט שהיה בו איזה 5 דקות או יותר של מלא גרפיקה כזה בסביבות תלת מימדיות משהו יפה וכזה כתוב שזה מנצל משהו במחשב ובגלל זה זה תופס רק 65K מישהו יכול להביא לי קישור לקובץ הזה?
-
- 1 תגובה
- 555 צפיות
-
-
אהלן, אני זוכר שבעבר העלו כאן איזה קובץ של NVIDIA שהוא מראה כמו בועות וצורות יפות באיכות גרפית מאוד יפה... רק שאני לא זוכר מה היה הקובץ או שמו ולא מצאתי משהו דומה באתר, ידוע לכם על מה אני מדבר? זהו קובץ רק לכרטיסים של NVIDIA. תודה.
-
- 1 תגובה
- 600 צפיות
-
-
אני מקווה שזה המקום הנכון לפרסם.. הקלטתי מהטלויזיה שידור וידאו...אז אני רוצה לשמור את זה שזה יקח קצת מקום על מנת שאוכל להעלות לאינטרנט..כמה שפחות ככה טוב יותר(אני מודע שאני מאבד איכות) אני מחפש קודאק שיתן לי תמורה הכי טובה..(איכות ומקום) מישהו יכול להמליץ לי? עם איזה תוכנה אפשר לעשות זאת? וגם אם אפשר לינקים. תודה.
-
- 0 תגובות
- 556 צפיות
-
-
אז ככה יש לי כרטיס מסך של החברה XFX והיקרור שישוב עליו הסטוק הוא מאורר די טוב אבל הבעיה בו שהוא מאוד מאוד רועש וחיפשתי באינטרנט(באתרים בארץ לא מתכוון להזמין מחול) קירור עד 100 שח לכרטיס ולא הצלחתי למצוא משהו שמתאים ככול דבר טוב שראיתי עד 100 שח לא התאים לי לכרטיס אז בבקשה תעזרו לי למצוא קיורו טוב עד 100 שח ועדיף שהוא יתלבש על הכרטיס מסך..
-
- 3 תגובות
- 556 צפיות
-
-
אני מחפש קירור ל8800GT עד 200 ש"ח מקסימום, ושאלה קטנה - איך אני אוכל להיות בטוח שזה יכנס למארז? כי ראיתי שמישהו בפורום קנה את הקירור ACCELERO והוא נראה ענקי
-
- 0 תגובות
- 558 צפיות
-
-
שלום לכל התותחים. יש לי כרגע HD6990 של GIGABYTE, הכרטיס מאוד חזק ומספיק לי אבל הקירור שלו מעצבן אותי, אני מחפש קירור צד שלישי טוב עד כמה שניתן, התקציב עומד על כ500 שקל בלי חריגות. 2 אפשרויות שחשבתי עליהם: 1- הקירור הבא שכמובן צריך להזמין מי חו"ל. http://www.arctic.ac/en/p/cooling/vga/449/accelero-twin-turbo-6990.html?c=2182 2- לקנות בלוק קירור מים לHD6990 ולחבר אותו לקירור מים סגור. http://www.ebay.com/itm/Koolance-VID-AR699-Radeon-HD-6990-Water-Block-for-Radeon-6990-Reference-Cards-/280886315599?pt=US_Water_Cooling&hash=item4166210a4f#ht_4707wt_1396 ובנוסף קירור המים הסגור הבא. http://ksp.co.il/hmain.php?uin=13255 מה לדעתכם יהיה טוב יותר עבורי ?
-
- 16 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
די נמאס לי מהרעש שמתלווה לעבודת זוג כרטיסי BFG 8800GT 512 OC. נורא. יש קירור פאסיבי מוצלח לכרטיסים האלו מבלי להתאבד בהוצאה ? אולי משהו אקטיבי אל סופר שקט ? תודה גל
-
- 0 תגובות
- 565 צפיות
-
-
אני מחפש קישור שמדבר על כמה GBPS עובר דרך כבל ? מכרטיס מסך העברת מידע מקסימלי ברזולוציה 1080P או איך מחשבים את זה ? או כמה מידע יכול כרטיס מסך להעביר ? בתודה מראש למבינים
-
- 1 תגובה
- 648 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש רקעים לווינדוס אבל באיכות גבוהה במיוחד משהו כמו 1600X1200 או לפחות 1280X1024 עדיף 3DWALLPAPERS... תודה מראש !! ;D
-
- 2 תגובות
- 851 צפיות
-
-
שלום, ניסיתי למצוא כ.מסך שיתאים למה שאני מחפש,קיבלתי כמה הצעות,ראיתי כמה אחרות באשכולות אחרים,ראיתי המלצות ליד שניה, ובנוסף ראיתי את הכרטיסים מאשכול המומלצים,אך אני מחפש AGPX8 ולא ברור שם מה מתאים למה. לא עכבתי אחרי כל התקדמות הכרטיסים בשנתיים האחרונות,וכל מספר שמישהו כותב שולח אותי לעוד חיפוש בכל מיני אתרים כדי לבדוק איפה הוא משתלב ומי יותר טוב ומי פחות טוב וממש אין לזה סוף(לפחות ככה ההרגשה). מישהו מכיר רשימה של הכרטיסים העיקריים מסודרים לפי ביצועים,עם כוכבית כשיש קפיצה בביצועים ו/או במחיר? (ואני מתכוון ממחיר 0 עד מה שיש) זה יעזור לי מאוד ואולי גם להרבה אחרים. תודה.
-
- 1 תגובה
- 573 צפיות
-
-
שלום רב, לפני שנה ו8 חודשים בערך קניתי מחשב, הגיע יום ההולדת שלי והחלטתי לפנק את עצמי בכרטיס מסך חדש, המחשב שלי כרגע - עם אחלה קירור אבל לא מומהר Q6600 GA-P35-DS3R eVGA 8800 GT 512mb 2 Gb ram 800mhz, OCZ I believe חשבתי הרבה אם לקנות מחשב חדש או פשוט לשדרג כ.מסך, ונראה לי שיש עדיין קצת רוח בסוס, ואין שום משחק (מיותר לציין שאני גיימר?) ב3-4 חודשים הקרובים שנראה לי שעם כ. מסך חדש (ותוספת של 2 גיגה זיכרון) המחשב לא יסחוב (אשמח לדעתכם בעניין). אז התקציב כמו בכותרת הוא 1800 ש"ח, אם יש סיבה מוצדקת אני מוכן גם לסטייה של עד 300 ש"ח. המסך שלי הוא Samsung P240.. ותודה רבה על העזרה
-
- 7 תגובות
- 826 צפיות
-
-
היי, הכרטיס מסך שלי כבר לא סוחב כלום, האם אפשר למצוא לי כרטיס מסך שיריץ את מרבית המשחקים החדשים לפחות בגרפיקה בינונית בצורה חלקה? המפרט שלי: מעבד : Intel® Core2 Duo CPU E7500 @ 2.93GHz, 2933 MHz לוח אם: gigabyte ga-g31m-es2l זיכרון 4 גיגה ספק: seasonic 520w m12 כרטיס מסך נוכחי: ati hd 4600
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לצערי הרב בחנות פנדה אמרו לי שאת גירסה 1900 של ATI לא מייצרים יותר (התכוונתי בסוף לקנות את 1950PRO) ולכן יש סיכוי נמוך מאוד להשיג אותו. כנ"ל לגבי כרטיסי גירסה 7 של NVIDIA. במקומם הציעו לי לקחת כרטיסים מגירסה 8 של ג'יפורס, או מגרסת ה HD 2000 של ATI שהם זמינים. מה הכי מומלץ בתקציב של מקסימום 850 ש"ח? רצוי מאוד שהמחיר יהיה לכיוון ה 800 ש"ח. לי אמרו שהכרטיס הכי מומלץ הוא XFX Fatal1ty GeForce 8600GT 256MB DDR3 ובכלל כל גירסת ה 8600. מה אתם אומרים? שימושים: למשחקים סבירים וחדשים. שיריץ סבבה, לא חייב על שיא הגרפיקה. לאפיק PCI-E מפרט מלא: E6550 GIGABAYTE P35-DS3L supertalent 2gb 800mhz cl4 enermax librerty 400w wd 160 gb
-
- 6 תגובות
- 619 צפיות
-
-
יחובר למחשב פשוט פנטיום 4 ספק כוח ג'ינרי פשוט וכ"ו בעבר היה פה 7600gt שנעלם משומה ... בכל מקרה המשחקים יהיו mu וקצת nfs אם זה יתאפשר בזכות הכרטיס מסך לא מתחנן לשדרג את כל המחשב אז בבקשה לא להציע את זה ... רק את הכרטיס מסך המומלץ העדכני לשימושים שלי .. *עדכון בעמוד השני בתודה מראש junior_mg ליאור
-
- 18 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
קראתי על הבעיה בxp ו2k שלאחר שמשחקים במשחקים הrefresh rate יורד ל60 , ואני יודע שקיימת תוכנה שמתקנת את זה או שמפקחת על הrefresh rate בנפרד . אפשר את השם שלה או לינק ? תודה .
-
- 1 תגובה
- 639 צפיות
-
-
יש לי בעיה להפעיל תפילטרים במשחקים ואני מחפש תוכנה חיצונית האמתי הבעיה היא שהפעלתי שיידר 3 במשחק scct ואי אפשר להפעיל פילטר AA אז אני צריך תוכנה חיצונית, להפעלת הפילטרים. ותודה מראש
-
- 6 תגובות
- 813 צפיות
-


