כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
אני מתעתד לקנות מחשב עם הלוח הבא: ASRock 939NF4G-SATA2 + VGA Socket 939 Motherboard האם יש בו יציאת DVI? במידה ולא, לא משתלם לי לקנות מסכים דיגיטלים (כמו ה- 750B של LG) , ה- LG L1750SQ יספיק לי?
-
- 0 תגובות
- 602 צפיות
-
-
אני מחפש מסך של ויוסוניק מהחדשים של עד 4000 שקל 19 אינץ' לפחות מ8 MS וקונטרסט של יותר מ1600 לפחות אם מישהו יכול לתת לי המלצה אז תודה רבה רבה
-
- 7 תגובות
- 825 צפיות
-
-
אני מחפש מסך LCD בגודל "17 עם 12MS/8MS עד 2200 ש"ח. תודה מראש לכל העונים.
-
- 9 תגובות
- 761 צפיות
-
-
יש לכם מושג מאיפה אפשר לקנות מסך כזה או משהו בסגנון? הכוונה זה למסך של מחשב 16*9 אבל שיהיה בסביבות 5 - 9 אינץ'
-
- 1 תגובה
- 558 צפיות
-
-
אז ככה אני מחפש מסך...הדרישות שלי הם: 1. CRT 2. "19 3. המחשב הוא למשחקים (לא רזולוציות גבוהות...מקסימום 1024*1280...), סרטים.. יש לי עכשיו כרטיס מסך GF4MMX440 SE ובקרוב 6800GT..!! אז ככה..התקציב שלי הוא 1500....ולא יותר... ואני קונה אותו השבוע אז מהר בבקשה..! חשבתי או על אחד מאלה: Samsung 955DF LG F900B CTX EX950F תודה...ירון
-
- 17 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכם אני צריך למצוא שני מסכים במחירים הכי זולים שאפשר: Lg LCd 1730 אחד 17 אינץ' והשני 19 אינץ'. כמה שיותר מהר.... - תודיעו לי איפה אני יכול לקנות... תודה רבה.
-
- 1 תגובה
- 911 צפיות
-
-
שלום, אני הולך לקנות מחשב חדש ואני קונה גם מסך, אני מעדיף 17 כי ה-19 זה ענק :\ אני מחפש משהו טוב מצידי את הטוב ביותר כמה זה כבר יעלה אני צריך קצב רענון גבוה מאוד איכות צבעים מעולה בקיצור משהו מצויין שישאר להרבה זמןןן תודה
-
- 2 תגובות
- 594 צפיות
-
-
אשמח אם משהו יוכל להפנות אותי למעבדה לתיקון מסכים שלא תשחוט לי ת'צורה. אני מאיזור המרכז... ולא, אני לא מעוניין לקנות מסך חדש אז תודה
-
- 0 תגובות
- 761 צפיות
-
-
מחפש מעצב לאתר XXX שיכול לעצב ברמה הדומה לרמה כזאת http://www.videosz.com העיצוב יהייה בתשלום רק לרציניים מי שרציני שיגיב כאן וישאיר פרטים ואני יצור איתו קשר או תיצרו איתי ICQ 221411 תודה
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אהלן אנשים , הזמנתי את המחשב שרציתי אבל נגמר לו במלאי את הכרטיס מסך של גיגהבייט 8800GT ואני לא רוצה סתם לקנות GTX אז אני צריך לקנות במקום אחר את הכרטיס ולהביא לו והוא ירכיב לי . אתם מכירים מקום שאפשר או אתר (החנות בדרום) שאפשר לקנות ממנו ?
-
- 6 תגובות
- 608 צפיות
-
-
...ה 19" החדש של ViewSonic, עם זמן תגובה של 12ms (אני לא קונה אותו בגלל הזמן תגובה, אבל זה בונוס נאה). לא הצלחתי למצוא אותו באף חנות בארץ. אז אם מישהו יודע על זה משהו, אנא... תודה!
-
- 1 תגובה
- 696 צפיות
-
-
נגיד אני רוצה לראות מהמחשב לצג טלויזיה אז אני צריך להשתמש בTV Out של הכרטיס מסך נכון?! אז בכרטיס שלי אין...בכל מקרה אני רוצה כרטיס PCI שהוא גם מתפקד ככרטיס טלויזיה באיכות טובה-גבוהה וגם מסוגל לעשות TV out לכל דבר שאני רואה בWindows Media Player כמו סרטים...וכו'...אני לא יודע עם בכלל יש כאלה דברים בכל אופן עם אפשר להשיג כאלה בחנויות האינטרנט תנו לי דגם ושם חברה וכמובן מוצר במחיר טוב וגם עם איכות טובה :
-
- 8 תגובות
- 943 צפיות
-
-
איפה אני יכול להשיג כאלה נגיד בכמה עשרות שקלים, באזור ת"א ?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
אני מחפש מתאם 15 פין זכר זכר בירושלים מישהו יודע איפה אפשר לקנות אותו?
-
- 0 תגובות
- 556 צפיות
-
-
רציתי לדעת האם יש מתאם מ- S-Video ל-21 פינים או מ- S-Video ל- RCA. ואיך החיבורים האלה נראים ואיפה אפשר לקנות אותם. עוד שאלה קטנה מזה RCA איך הוא נראה בדיוק? נ.ב: המטרה היא שאני יוכל איך שהוא לחבר מהמחשב לראות בטלויזה דרך הממיר , כי יש לי איזה בעיה עם S-Video מאחורי הטלויזה והמחשב לא נותן לו לשדר את מה שבמחשב לטלויזה. תודה רבה זאביק
-
- 2 תגובות
- 655 צפיות
-
-
אני רוצה לחבר את יציאת ה tvout שבלפטופ לרסיבר ככה זה נראה... 1 מחבר S-video ,TV-out 2 מתאם וידאו משולב 3 מחבר שמע דיגיטלי S/PDIF 4 מחבר video-output משולב 5 מחבר S-video איפה אפשר למצוא דבר כזה בארץ?
-
- 0 תגובות
- 548 צפיות
-
-
שלום. אני מחפש היכן מוכרים מתאם מ VGA ל SVIDEO (עדיף) או ל RCA. אני מדבר על מוצר שכזה: http://store.ibiao.com/retail/catalog/images/computers/c040.jpg רצוי באיזור נתניה והסביבה אבל אם אין בכל מקום אחר בארץ (בחו"ל כבר מצאתי).
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני רוצה להעביר קלטת וידאו למחשב נתקלתי בכמה סוגי כרטיסים חלק סביב 400 שח וחלק מעל 1000 שח האם מישהו יכול להמליץ על כרטיס שנותן איכות סבירה במחיר הנמוך?
-
- 0 תגובות
- 552 צפיות
-
-
שלום אנשים. ה9800 PRO שלי שבק חיים. :'( בינתיים כבר קניתי 6800GT אך עדיין ברצוני לתקן את ה 9800 PRO . יש לי את הידע הדרוש באלקטרוניקה וכל הדרוש לי זו הסכימה החשמלית. חיפשתי ב GOOGLE אך עד כה ללא תוצאות. אני לא יכול לשלוח אותו לתיקון כיוון שהחלפתי את הקירור עליו לקירור אחר. אודה לכם אם תוכלו למצוא לי את הסכימה הנ"ל בתודה מראש
-
- 12 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
עשיתי חיפוש, ולא מצאתי. אני מחפש השוואה בין כרטיסים ישנים (של סידרת 9XXX של ATI לדוגמא...) לחדשים... תודה.
-
- 4 תגובות
- 576 צפיות
-
-
-
אהלן! מה שלומכם אני מחפש סקירות טכנולוגיות של כרטיסי מסך...כמו שיש פה באתר, אבל אחרות ומעמיקות יותר... על הכל שקשור לכרטיסיי מסך ו 3D... אבל לא באנגלית בבקשה...או בעיברית או ברוסית... תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 603 צפיות
-
-
ב"ה שלום חברים מזמן לא ביקרתי פה ... אני בטוח שלא התגעגעתם לאחר עיון קצר הבנתי שישנו הכרטיס החדש המדובר ATI RADEON X1800GTO2 512 mb של סאפיר אני סקרן לבדוק עליו ולראות אם הוא יציג לנו דרך חדשה כמו שעשה X800 GTO2 הידוע ... אני כרגע עם X1800GTO וחושב לעבור ל X1800XT עם 256MB שעולה כמו ה GTO2 החדש או ל X1900XT עם 256 MB שעולה עוד מעט כסף ... אני מחפש סקירות גם ל OC אז אם יש פה חברים שמכירים כבר אז בבקשה תנו תגובה מעבר לזה מה דעתכם גם תהיה חשובה... לילה טוב בינתיים
-
- 31 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני גר בקנדה, ומחפש אתרים עם סקירות של עלות\ביצוע של כרטיסי מסך (בדומה לסקירות שיש פה), אבל לפי מחירי ארה"ב\קנדה. תודה רבה! רק אציין ש- hwzone.co.il הוא אתר החומרה הכי טוב ומושקע שראיתי!
-
- 0 תגובות
- 551 צפיות
-
-
המחשב בן שנה והחלטתי להתקדם ולשדרג, אני מחפש כרטיס מסך שישרת אותי בצורה הכי טובה וזה בעיקר משחקים מפעם לפעם. מפרט המחשב - AMD Athlon 64 Processor 3500+ MSI K9N Neo (MS-7260) (3 PCI, 2 PCI-E x1, 1 PCI-E x16, 4 DDR2 DIMM, Audio, Gigabit LAN) 512 MB DDR2-667 DDR2 SDRAM * 2 (PCI Express x16 10DE / 01D1, Rev A1) nVIDIA GeForce 7300 LE כמו שאתם מבינים מהכותרת ומהמפרט אני מחפש כרטיס מסך למשחקים (סגנון PES 2008, CALL OF DUTY 4) לחיבור PCI-E נ.ב חשבתי בנתיים על nVIDIA GeForce 8500GT 512MBו
-
- 2 תגובות
- 571 צפיות
-


