כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
אני מחפש ומחפש ולא מוצא 99 אחוז מהמסכים שאני מוצא תומכים עד ל 1280 x 1024 מעל זה אני לא רואה..... הודה לכם על ליקים וכיוצא בזה .... תודה
-
- 4 תגובות
- 564 צפיות
-
-
היי , אני מחפש מסך רחב בגודל 19-21" למשחקים , (משחק World of warcraft לדוגמא , UT וכו...) ניסיתי לברר על ה dell 2005FPW אבל לא מצאתי להשיגו בארץ (גם דרך טים וגם אומניטק). האם למישהו יש המלצות על מסכים רחבים אחרים בסדר מחיר זהה ? תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 610 צפיות
-
-
שלום ( ), אני מחפש מסך CRT בסביבות ה-500 ש"ח (פלוס מינוס 50 ש"ח) תודה לכל העוזרים!
-
- 2 תגובות
- 572 צפיות
-
-
מחפש מסך דק "12 עד "14 - קיים כזה בכלל ?? תודה לכל העוזרים !!
-
- 0 תגובות
- 578 צפיות
-
-
מהחנות pandas.co.il 2000-2500 שקל.. דק LCD 17" תודה.
-
- 4 תגובות
- 682 צפיות
-
-
-
אני מחפש מסך 19 אינצ' TFT (דק) למשחקים, כלומר עם זמן תגובה נמוך (רצוי 8MS או פחות) בינתיים אני מתלבט בין 2 אלו: VIEWSONIC VX912 Samsung SyncMaster 930B מי מהם עדיף? האם יש המלצות למסך יותר טוב בתקציב הזה בגודל שאני מחפש? ערכתי.. החלפתי את המסך של סמסונג לאחד עם DVI
-
- 8 תגובות
- 757 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש מסך דק בתקציב של 2000-2500 ש"ח כמו כן שמעתי שמסכים אלו לא מתאימים למשחקים האם נכון הדבר ? בתודה מראש טל
-
- 1 תגובה
- 763 צפיות
-
-
ראיתי 2 אפשוריות כבר: http://www.wallashops.co.il/shopmind_portal_heb/auctionProd.asp?auction_id=1797043 http://www.wallashops.co.il/shopmind_portal_heb/auctionProd.asp?auction_id=1801754 מה דעתכם? הם טובים? ואם יש אפשרויות יותר טובה במחיר דומה ?
-
- 8 תגובות
- 634 צפיות
-
-
ערררב טוב, אני מחפש מסך ,בעצם- שניים. אחד יהיה במחשב פשוט(שאני עוד צריך להרכיב) לצורך משרדי בלבד- אינטרנט ואופיס, לא משחקים ולא גרפיקה מורכבת. השני ישמש אותי לכנ"ל + משחקים וסרטים, אבל גם הם לא יהיו כבדים מידי מאחר והמפרט שלי הוא: Motherboard CPU Type AMD Athlon XP-A, 1833 MHz (11 x 167) 2500+ Motherboard Name Gigabyte GA-7S748 (5 PCI, 1 AGP, 3 DIMM, Audio) Motherboard Chipset SiS 748 System Memory 256 MB (PC3200 DDR SDRAM) Display Video Adapter RADEON 9200 SERIES - Secondary (128 MB) Video Adapter RADEON 9200 SERIES (128 MB) 3D Accelerator ATI Radeon 9200 SE (RV280) בהתחלה חשבתי לקנות LCD כדי להרחיק את המסך שיש לי מהפנים (יושב די קרוב, אין לי מקום מרווח) אבל ירדתי…
-
- 1 תגובה
- 649 צפיות
-
-
תקציב: 700-800 גג של הגג 900 ורק אם זה הבדל עצבני אז 1000. למשחקי fps. תודה, דן עריכה: 17 אינץ'.... אלא אם כן, שוב יש מציאה ביחס למחיר...
-
- 3 תגובות
- 557 צפיות
-
-
-
אני צריך מסך 17 אינץ' שיעבוד טוב במשחקים. הוא לא צריך להיות LCD. התקציב שלי הוא עד 1000 ש"ח,אם אפשר תרשמו לי גם איפה אפשר להשיג אותו תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 602 צפיות
-
-
נא למחוק הנושא נמצא בפורום מסיכ LCD
-
- 2 תגובות
- 549 צפיות
-
-
היי חברה אני מעוניין לברר האם יש מסך שיכול לשמש גם כטלוויזיה שיכול להתחבר ל YES/HOT ומסוגל להתחבר גם למחשב עם יציאת TV-OUT או DVI ושיראה את המחשב בצורה ברורה שתאפשר עבודה יום יומית כי כרגע בטלוויזיה שלי המחשב מראה סרטים טוב אבל הכתב לא מספיק ברור בשביל לעבוד איתו בצורה יום יומית. האם יש טלוויזיה/מסך כזה שיאפשר לי את שני הדברים בצורה ברורה לפחות כמו מסכי מחשב רגילים או שזה בלתי אפשרי?
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מעוניין במסך חדש למחשב שלי עד 2500 ש"ח. המסך נועד למשחקים אז אני מעוניין במסך המתאים ביותר. (מבחינת קצב ריענון כמובן) תודה רבה לעוזרים.
-
- 6 תגובות
- 652 צפיות
-
-
קניתי לאחרונה מחשב חדש, עם די וי די ורמקולים 5.1. אחת המטרות של המחשב היא צפיית סרטים. בגלל בעיות מקום חשבתי על לקנות מסך lcd אבל זה בעיה כי אני מעוניין לראות סרטים, ולכן אני צריך מסך גדול. כרגע יש לך משך 20" של iiama. די ישן מלפני 5-6 שנים. האם כדי לי לקנות מסך חדש תוך כדי הוצאה לא מוגזמת של כסף?
-
- 1 תגובה
- 558 צפיות
-
-
לצורך הרכבה ברכב. למישהו יש מחירים לזה ו/או יכול להגיד לי מאיפה קונים ומבררים על זה קצת דברים ?
-
- 6 תגובות
- 680 צפיות
-
-
17 אינץ, רגיל. לא אכפת לי מאיפה, מכירה קבוצתית או מכירה רגילה, תשלומים. מחפש מסך טוב למשחקים ולשהות ארוכה מולו. תודה, דן.
-
- 4 תגובות
- 583 צפיות
-
-
ההשוואות בין lcd ל-crt בפורומים שביקרתי הם מלפני יותר משנה, ככה שקשה להבין מהם מה עדיף היום. המליצו לי על LG flatron f900b שהוא 19". אני אתפשר על "lcd 17 אם האיכות והמחיר כמעט זהים (יש לי לפטופ והעומס על העיניים נמוך בהרבה מב-crt). אשמח לשמוע המלצות.
-
- 0 תגובות
- 579 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש מסך התקציב שלי הוא בערך 800 ש"ח אני רוצה 17'' שטוח (לא LCD) אני אודה לכם מאוד על העזרה TRYF
-
- 0 תגובות
- 590 צפיות
-
-
טוב כמו שאמרתי בכותרת אני מחפש את המסך הכי טוב שאפשר עד 7500 למשחקים, סרטים, תמונות וגלישה באתרים. עכשיו הטכנאי שלי המליץ לי על המסכים של eizo L767 ה19' אינצ' ורציתי ליבדוק מה אתם אומרים
-
- 0 תגובות
- 613 צפיות
-
-
יש לי מסך ישן של COMPAQ, לא שטוח, 17 אינץ', בקיצור, מסך לא טוב, והורס את העיניים (אבל מחשב חדש יש לי). יש לי מארז שחור, ולכן אני רוצה לקנות מסך שטוח (לא דק) שחור, 19 אינץ', שעולה בסביבות ה1000 - 1500 ש"ח. מצאתי שני מסכים, מסך מחשב IBM C190 מסך מחשב Philips 109B רציתי לדעת מי מהם יותר טוב ויותר כדאי. תודה.
-
- 6 תגובות
- 683 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני די הרבה זמן מחפש מסך טוב למשחקי מחשב,עיצוב וגלישה באיטנרנט. רציתי בהתחלה לקנות מסך LCD אבל המחירים די בשמיים מצאתי ב- 1900 שקל מסך 19" של מאג שנראה לי מאוד סביר למחיר ולאיכות. חיפשתי בכל מיני אתרים אפילו ב- ZAP, בחנות מחשבים, איפה שלא תרצו נסיתי למצוא משהו שנראה טוב עם ביצואים טובים. אצלי יש שולחן מחשב גדול לכן זה לא מפריע לי לשים מסך CRT (עם התחת הגדול). דרך אגב אני מחפש מסך רק של 19" . מחיר רשמתי עד 1000 ~ שקל. שיהיה שטוח לחלוטיין לצפייה חלקה ומלאת צבעים. אני מחפש המלצות לקנייה לפי שיקוליכם מה שתגידו לי לקנות ולעשות מה שהכי טוב. מקווה שתוכלו לעזור לי תודה רבה זאביק.
-
- 12 תגובות
- 876 צפיות
-
-
שלום אני מחפש מסך שטוח לחוטין ! 19 אינצ' ב 1500 שקל בערך שישמש למשחקים וישיבה ממושכת מול המחשב ושישרוד זמן רב ... תודה
-
- 3 תגובות
- 752 צפיות
-


