כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם, אני מחפש לקנות כרטיס מסך GIGABYTE 8800GT איפה אני יכול להשיג כזה ברשתות הגדולות שמוכרות מחשבים? KSP או IVORY או רשת אחרת שמישהו יכול להמליץ לי? אני לא רוצה לקנות בחנות קטנה כי כל פעם שאני קונה בכזאת השירות/ האחריות לא מסתדרת מסיבה כזו או אחרת ומנסים להפיל את הבעיה שלך ואותך ליבואן שבכלל לא מתעסק עם לקוחות פרטיים. תודה על העזרה, ליאור.
-
- 2 תגובות
- 552 צפיות
-
-
התקציב הוא 1300 שקל 19 אינץ' מה אתם מציעים ואם אפשר תסבירו לי על הפרמנטים של המסך ומה הם אומרים
-
- 0 תגובות
- 593 צפיות
-
-
אהלן, ראיתי את המסך הזה ?SAMSUNG? - ?TFT 17'' 721S 8MS +PIVOT? ,ואני מעוניין לדעת איך הוא. תודה.
-
- 4 תגובות
- 654 צפיות
-
-
אני מחפש לקנות לעצמי מסך 17-20'' LCD אשר יצטרף למסך טלוויזיה LCD 27'' בחדר שלי. בגלל שהמסך ישמש לעבודה ולפעמים למשחקים, אך לא לתצוגת סרטים(בשביל זה יש לי את המסך טלוויזיה), אני חושב לקנות מסך 19'' בגלל שיש סתם קפיצה עצומה במחיר של 19'' לעומת 20''. ולכן אני חושב שעדיף לקנות מסך 19'' טוב. חשוב לי גם שהמסך היה יפה חיצונית, אז אם מדובר בתוספת של קצת כסף בשביל יופי נטו בלי ביצועים, אז סבבה. המון תודה מראש, ניב..
-
- 0 תגובות
- 560 צפיות
-
-
אוקי אם מעניין אתכם למה רק LG אז כי אבא שלי בנה להם אתר אינטרנט או משהו ועכשיו יש לנו הנחה בקניית מסך שלהם, אז איזה כדאי לי לקחת, מן הסתם שטוח עדיפות ל17 אינץ'...
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
שלום וברכה, איזה כרטיס מסך, שנחשב שידרוג נאה ומיישר קו עם המשחקים הכבדים כיום הייתם ממליצים לקנות? כרגע יש לי HD5850 רפרנס. בגדול אני קונה משומשים בלבד בגלל שקניתי בעבר משומשים ולא היו איתם בעיות כלשהם.
-
- 29 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
אז ככה, במחשב של אחי יש כרטיס GEFORCE 6200 PCIE ג'יגה זכרון ומעבר P4 3GHZ. פיפא 09 לא עובד אצלו ואנחנו רוצים לשדרג לו את המחשב, זכרון יש לי בבית כך שכשאוסיף אותו יהיה 2GB זכרון. עכשיו איזה כרטיס מסך לקנות לו בסביבות ה500 ש"ח בשביל שפיפא יעבוד טוב? על 1024x768 גרפיקה לא כ"כ משמעותי אם low,high,med כל עוד המשחק יעבוד חלק וכמו שצריך. עכשיו אם התקציב לא מספיק אז כמה אצטרך להשקיע בשביל שיעבוד כמו שאני רוצה?
-
- 4 תגובות
- 584 צפיות
-
-
שלום לכם, ברשותי HD4830 512MB, למסך FHD. אני מחפש לו מחליף, בעיקר בשביל הCOD:BO. החסרון הוא בשאר המערכת, מעבד: E7200@3.8GHZ, זכרון 4GB, לוח P35. לגבי הספק אין שום בעיה או הגבלה (אני מבין בספקים). אז הבעיה היא קצת במעבד, ובלוח יש PCIE 1.0. אין לי כל כך בעיה של תקציב, מצידי הייתי קונה את 470GTX, אבל נראה לי שהוא יוגבל. מצד שני, יתכן ואני אחליף מערכת בעוד כשנה, כך שאולי אפשר להשקיע כבר עכשיו בכרטיס. תודה רבה שקראתם עד לפה, וגם על העזרה.
-
- 3 תגובות
- 739 צפיות
-
-
כיום אני עם לוח אם Asus M2N-E מעבד Athlon 64 X2 4200+ ו-2 ג'יגה RAM זיכרון של קורסייר. אני מתכוון לשדרג את המחשב. משדרג מעבד (AMD Athlon II X4 635) ורוצה גם לשדרג קצת את כרטיס המסך מה-Geforce 7600GS למשהו טוב יותר. אני מוכן להשקיע בסביבות ה-450 ש"ח. כמה שפחות יותר טוב. המטרה היא להריץ פה ושם משחקים, ממש לא מצפה שהם ירוצו ב-HIGH. בגלל שאני עובד עם שני מסכים חובה שתהיינה שתי יציאות DVI. אני מצאתי שני כרטיסי מסך מעניינים (אני חושב): http://www.skypc.co.il/pl_product~X96T512D3~8~0.htm http://www.skypc.co.il/pl_product~XFXHD4650~8~0.htm מה אתם אומרים? שווים משהו? אם יש לכם הצעות טובות יותר אשמח לשמוע. תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 615 צפיות
-
-
כיום אני עם לוח אם Asus M2N-E מעבד Athlon 64 X2 4200+ ו-2 ג'יגה RAM זיכרון של קורסייר. אני מתכוון לשדרג את המחשב. משדרג מעבד (AMD Athlon II X4 635) ורוצה גם לשדרג קצת את כרטיס המסך מה-Geforce 7600GS למשהו טוב יותר. אני מוכן להשקיע בסביבות ה-450 ש"ח. כמה שפחות יותר טוב. המטרה היא להריץ פה ושם משחקים, ממש לא מצפה שהם ירוצו ב-HIGH. בגלל שאני עובד עם שני מסכים חובה שתהיינה שתי יציאות DVI. אני מצאתי שני כרטיסי מסך מעניינים (אני חושב): http://www.skypc.co.il/pl_product~X96T512D3~8~0.htm http://www.skypc.co.il/pl_product~XFXHD4650~8~0.htm מה אתם אומרים? שווים משהו? אם יש לכם הצעות טובות יותר אשמח לשמוע. תודה מראש
-
- 6 תגובות
- 861 צפיות
-
-
שלום חברס תאמת יש לי מחשב די ישן וכרגע אין ממש כסף למחשב חדש אבל עדיין אני צריך כרטיס מסך חדש (יותר למישחקים) שיתמוך ב Vertex Shader Ver.: 3.0 , Pixel Shader Ver.: Required - 3.0 כרגע יש לי Readon x800 gto התקציב הוא 400 ש"ח פחות או יותר נ.ב אם אתם צריכים תצלום של משהו מאוורסט אז תגידו
-
- 13 תגובות
- 949 צפיות
-
-
היי חבר'ה, יש לי את המחשב הבא: * לוח אם P5B *E6600 @ 2.4Ghz * Geforce 7950GT 512Mb * 2GBRam 800Mhz * 450W Corsair אני מתכוון בעתיד לקנות מחשב רציני, אבל לעכשיו - אני רוצה לשדרג את המחשב הנוכחי, בשביל להריץ את כל המשחקים שפספסתי ב3 שנים האחרונות. תמליצו לי על כ. מסך טוב, שפשוט יחזיק לי בצורה סבבה את המשחקים של היום, ובצורה טובה מאוד את המשחקים של ה3-4 שנים האחרונות.אני צריך גם להוסיף עוד 2 ג'יגה למחשב, נכון? אם כן, איזה? אני אפילו מוכן להחליף את ה2 שיש לי, ב4 GB חדש לחלוטין מסדרה חדשה, גם ככה המחירים נמוכים.התקציב לכרטיס מסך - 800 - 1200 ש"ח, מותר לחרוג, אפילו לפחות מ800, למרות שלא נראה לי בכלל שצריך? משהו אחרון, אני משתמש בWindows 7 32Bit - לאחר שאני אשיג 4GB, ל…
-
- 4 תגובות
- 694 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש קטעי וידאו של 3d לשימוש ב AVID, קבצי מאט או 3D בעלי רקע מופרד ל KEY חינם כמובן תודה
-
- 0 תגובות
- 580 צפיות
-
-
אני מקווה שזה מתאים לפורום הזה.. אבא שלי יכול להדפיס לי בעבודה שלו פוסטר גדול, הוא עובד בבית דפוס ואני רוצה שהוא ידפיס לי פוסטר בגודל של קיר שלם! משהו בסביבות 3X5 מטר. עכשיו אני מחפש איפה שהוא תמונות, גרפיקות, ובכלל קבצים של גרפיקה כל שהיא באיכות מאד גבוהה. איפה אני יכול למצוא דבר כזה? אני לא סגור לגמרי על האיכות, כאשר הרעיון הוא שכמה שיותר הרי זה משובח! הכוונה היא לתמונות נוף למיניהן, פרסומות, כרזות כל דבר תודה ניר
-
- 2 תגובות
- 602 צפיות
-
-
פעם איזה מנהל נתן לי מדריך ממש טוב עם תמונות. שעזר לי מאוד אך לא הצלחתי למצוא אותו. אם מישהו יוכל לעזור לי אז שיפרסם את הכתובת. תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 810 צפיות
-
-
האם RIVATUNER היא התוכנה הכי מומלצת והכי מתקדמת לקינפוג כרטיסי NVIDIA? יש ברשותי 8800GTS 320 האם מישהו מכיר מדריך או יודע להסביר איך צריך להגדיר את התוכנה כדי להשיג ביצועים מקסימלים? מה צריך להגדיר ב DIRECTX וב OPENGL אם אני מפעיל את התוכנה D3D OVERRIDER אז אני צריך לבטל את האפשרות לVSYNC במשחק עצמו ובRIVATUNER? האם אני יכול לראות את טמפרטורות הכרטיס והFPS במשחק עצמו כמו בתוכנה FRAPS? תודה.
-
- 0 תגובות
- 594 צפיות
-
-
-
מחפש מדריך להרכבת כרטיס מסך במארז עדיף מדריך שיסביר על סדרה 8 של NVIDIA
-
- 3 תגובות
- 851 צפיות
-
-
ראיתי את המדריך שיש באתר אך הוא לא מספק אותי. אני מעוניין במדריך יותר מפורט וגם שיהיה בעברית. מישהו מכיר מדריך כזה ברשת? כל שאני מעוניין הוא להעביר את סרטי הוידאו ממצלמת הוידיאו למחשב ושם לערוך אותו בהתאם ובסוף לצרוב אותו וכל זאת רק עם כרטיס מסך (ראדון 9600 פרו) ומצלמת הוידיאו. חשוב לי מדריך מפורט מפני שאין צל של מושג איך עושים זאת, זאת תהיה הפעם הראשונה שלי. תודה
-
- 0 תגובות
- 556 צפיות
-
-
-
שלום, לא הצלחתי למצוא מדריך שדרכו אני קובע נגיד כשהטמפ' של הכרטיס מסך מעל 65 מעלות אז שהמאוור יהיה ב 80% וכד'.. דרך RIVATUNER אין מדריך עדכני ל גרסא 2.24.. ולא הצלחתי דרך NVIDIA.. יש למישהו מדרייך עדכני שעובד..?? דרך אגב הכרטיס זה 9800GT 1GB תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 728 צפיות
-
-
שיכיל מידע על ההבדלים בין גירסאות LE/GT/ULTRA/SE מבחינת מהירויות ליבה וזיכרון, סוג הזיכרון,מספר צינורות העיבוד, אפשרויות האוברקלוק וכו'
-
- 0 תגובות
- 629 צפיות
-
-
מחפש מדריכים או סיקורים על הטכנולוגיות השונות של כרטיסי המסך... כלומר סיקורים מעמיקים על ה APIיים השונים... טכנולוגיות בכרטיסי המסך...כמו HDR...SM2 SM3... וכל מיני דברים כאלו... :xyxthumbs: רק אל תגידו לי GOOGLE...
-
- 4 תגובות
- 620 צפיות
-
-
בניתי אתר באיימייג' רדי ויש לשוניות למעלה שאין בעיה איתם אני מקשר את הלשוניות לדפים למשל לשונית "מסזיקה" לדף "מוזיקה". עכשיו בתוך הדף מוזיקה יש עוד לשוניות כמו "מזרחית" וכמו "לועזי" עכשיו כשאני עושה סלייסים על הלשוניות שבתוך הדף "מוזיקה" (שהוא אחד מהלשוניות הראשיים) אז הסלייסים הראשיים מתחילים להידפק לי לא פועלים יותר... אני נואש אני מחפש משהו שיעזור לי להבין יותר לומר איך זה עובד ד"א אני משתמש בImageReade cs אז אם משהו מבין בזה ויוכל לעזור לי שידבר איתי באיסיקיו או במסנג'ר... ICQ:800097 Mess:kobitomi20@hotmail.com
-
- 1 תגובה
- 604 צפיות
-


