כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
יש לי מסך LCD רחב שהרזולוציה הטבעית שלו היא 1680x1050 לצערי הכרטיס מסך שיש לי Gigabyte Radeon 9550 לא תומך ברזולוציה הזאת אז אני חושב לקנות כרטיס אחר, חשבתי על הGeforce 6600 שאפשר להשיג אותו די בזול אבל האם מישהו יודע אם הכרטיס תומך ברזולציה 1680x1050? חיפשתי שעות באינטרנט ולא מצאתי שום איזכור אני יודע שהGeforce 6800 תומך ברזולוציה אבל הוא יקר מדי....
-
- 7 תגובות
- 720 צפיות
-
-
שלום לכולם, לפני שנה הרכבתם לי פה מפרט ואני מאוד מרוצה ממנו,רק הבעיה בכרטיס מסך שהוא מובנה ומפעיל משחקים כמו פיפא באיכות 800x600 וגם זה בקושי.. מעבד AMD ATHLON 2 X4 630 BOX לוח אם MA785GMT-UD2H SOCKET AM3 זיכרון 4GB כרטיס מסך של ATI RADEON HD 4200 בעקרון אני מחפש כרטיס מסך במחירים של 400-450שקל שיפעילו לי פרו12/פיפא12 או עוד משחקים באותם איכויות על 1920x1080 בלי שאני יצטרך להוריד את האיכות ל800x600 תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 553 צפיות
-
-
שלום לכלום (: בדיוק התחדשתי במסך חדש למחשב שתומך ב3840x2160 Ultra HD 4K . אני מחפש כרטיס מסך שיתמוך לי ברזולוציה הזו גם מבחינת משחקים. דגם המסך: "28 Samsung LED 4K U28D590D תקציב: 1500 - 2000ש"ח גמיש במחיר חומרת המחשב שיש ברשותי מעבד: lvy bridge QuatCore Intel Core i5-3570K 3.40GHz לוח אם: Gigabyte - GA-Z77M-D3H כרטיס מסך: GIGABYTE Radeon R9 280X Windforce X3 3GB זיכרון: 16.0GB DDR3 Kingston מערכת הפעלה: Windows 7 - 64 סיביות כונן קשיח: Seagate Barracuda 7200.14 1TB SATA3 ספק כוח: Seasonic 750Watt, Modular, Active PFC, 80PLUS Silver
-
- 4 תגובות
- 4k צפיות
- 1 follower
-
-
חברי הפורום היקרים ברשותי מחשב בן שבע שנים, ולאור רצוני לרכוש מסך LCD , חשבתי לרכוש כרטיס מסך חדש בתקציב של עד 300 ש"ח עם יציאת ב DVI. האם מישהו מכיר כרטיסי מסך שתומכים בתקן AGP הישן AGP 2.0 במהירות של X4 עם מתח של 3.3V או 1.5V. תודה מראש למגיבים בדקתי בזאפ כרטיסים שונים, עיינתי בחוברות ההדרכה של היצרנים השונים : spaekle. asus. gainward, ולא מצאתי כרטיסי מסך עם צ'יפ של חברץ NVIDIA מסוג fx6200, fx5700 או fx5500 התומכים בתקן הישן , אלא רק בתקן AGP 3.0
-
- 0 תגובות
- 612 צפיות
-
-
שלום אני מחפש כבר כמה זמן כרטיס מסך תומך PCI (לא EXPRESS) ולא מוצא אחד כמו שצריך. אני לא רוצה שיתחילו עכשיו להתווסף פה הודעות כמו "תקנה מחשב חדש וזהו" או "אל תקנה כרטיס מסך"... אני רק רוצה, מי שיכול כמובן, שימליצו לי על כרטיסי מסך לקנות בתנאים שתכף אציג. לא יותר. תודה. עלות: +-600 ש"ח (מקסימום 700) PCI, לא EXPERSS, לא AGP. זה הכל בעצם. עוד כמה דברים שאולי כדאי לדעת על המחשב שלי (כלליים בלבד. אני לא מבין בדברים כאלה) מעבד AMD Duron Mobile 1300MHz זכרון 512RAM Chipset SiS740 "כרטיס" מסך נוכחי: SiS650 (onboard) שוב תודה, ושוב אבקש לא לכתוב כאן דברים שלא עונים לי על השאלה: איזה כרטיס מסך לחיבור PCI כדאי לי לקנות שלא עובר את השש-מאות-וחמישים שקל.
-
- 17 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אנשים. אני מחפש כרטיס מסך תומך תלת מימד. יחובר למסך 42 אינץ בחדר ומידי פעם לטלוויזיה תלת מימד בסלון דרך כבל 15 מטר. שימושים: משחקים חדשים שיוצאים כיום כמו call of duty b.o 2 משחקים שתומכים בתלת מימד כמו crysis 2 ושייצא תלת מימד איכותי. סרטים בתלת מימד לטלוויזיה, full sbs , ואם קיים אז גם pixel framing (באיכות הכי טובה שאפשר)... שמתי לינק לתמונה של המפרט שלי, תבדקו בבקשה מה יתאים. שאלות: 1. המסך שלי תלת מימד אקטיבי )samsung 55es8000), האם זה משנה? אקטיבי פסיבי. 2. כמה עולים כרטיסים מהסוג הזה בערך? לא רשמתי תקציב כי אין לי מושג... 3. האם מומלץ לקנות כרטיס מעל 1gb? או שזה מיותר? 4. האם לATI יש גם כרטיסי מסך 3D או רק לNIVIDIA? 5. יש לי ATI REDAON 5850, אי אפשר לחבר אותו …
-
- 20 תגובות
- 4.2k צפיות
-
-
מה קורה אנשים? אני מחפש כרטיס מסך שתומך ב COMPOSITE מסוג AGP כבר כמה וכמה פוסטים פתחתי על זה עכשיו זה האחרון זהוא אגב איך אני יודע אם הלוח אם שלי תומך AGP8 או שזה AGP4? תודה לכולם!
-
- 1 תגובה
- 768 צפיות
-
-
כמו בכותרת. אני צריך המלצה לכ"מ באפיק PCIE שיתמוך בSM3 ויהיה שווה ערך או יותר טוב מה6600GT. מפרט יש בצד :] תודה לעוזרים נ.ב: כיום, משתלם לקנות X1950XT\PRO כשכרטיסי הD3D10 יצאו כבר?
-
- 25 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
תקציב לכרטיס מסך עד 1500 שקל אני צריך אותו בשביל מסך 22-24 שימוש משחקים כבדים, משחקי רשת, סרטים, צפייה בטלויזיה... יש הצעות?
-
- 5 תגובות
- 659 צפיות
-
-
שלום! אני מחפש כרטיס מסך חזק לגיימינג, שיתאים למפרט שכבר יש לי וינצל 100% מהכרטיס מעבד: Intel® Core2 Duo CPU E7500 @ 2.93GHz זכרון: 4 ג'יגה DDR2 400 MHz לוח אם: Gigabyte: GA-G41M-ES2L ספק כוח: AC 230V רוכש את הכרטיס בKSP אז אשמח אם תתנו לי לינק לכרטיס שמצאתם שם באתר. עריכה: אני מצאתי את זה: http://ksp.co.il/?store=matam&uin=23344 יתאים לי למחשב?
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי חברים. מחפש כרטיס מסך שיריץ יפה וחלק את משחקי אקשן כמו למשל advanced warfare וכאלה. אשמח להמלצות. תודה.
-
- 16 תגובות
- 2.3k צפיות
- 1 follower
-
-
היי. יש לי את המפרט הבא: מעבד: AMD ATHLON 64 5600+ X2 DUAL CORE SOCKET AM2 65W - 2.8GHz 1MB CACHE - ADO4400DDBOX- BOX לוח אם: ASUS M2N-E זיכרון: 4 ג'יגה RAM ספק כוח: ENERMAX LIBERTY 400W - ELT400AWT כרטיס מסך: 9600GT יש לי בעיה ב2 משחקים: Episodes from Liberty City, שרץ על 20 FPS, וBad Company 2 שרץ על FPS דומה ואפילו מקרטע יותר. אני רוצה לקנות כרטיס מסך אחר שיאפשר לי להנות עם FPS יציב בלי קרטועים. האם יש כרטיס מסך טוב שיתאים למערכת שלי, או שכדאי כבר לשדרג הכל?
-
- 3 תגובות
- 720 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש כרטיס מסך בסכום של 1200 שקל בערך יש לי עדיפות לATI חשבתי על : http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=4961 יש למשהו אחר משהו אחר להציע בסכום הזה?
-
- 19 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום. אני מחפש הצעות לכרטיסי מסך, mid-end (עד כמה שזה אפשרי, בתקציב שלי...), בעלות של כ-600 ש"ח. המפרט שלי מופיע בלינק הבא: http://img506.imageshack.us/img506/213/cpumbiy7.jpg לוח האם שלי, כפי שכבר צויין, תומך ב- AGP. נוסף על כך, ספק הכוח שלי הוא 400W, ג'נרי, של Sunshine או מישהו-עם-שם-דומה. כרטיס המסך הנוכחי שלי הוא Radeon 9200SE ישן, ואני מחפש כרטיס שיתן לי שיפור ביצועים משמעותי על פניו, ובתקווה שיוכל גם להריץ באופן סביר משחקים חדשים. תודה, מראש.
-
- 4 תגובות
- 549 צפיות
-
-
היי חברים, אני מתכנן בניה של מחשב סלוני, הצלחתי למצוא מארז שמצא חן בעיני, יחיד עם לוח mini-itx. כעת אני מחפש כרטיס מסך ביניים-גבוה (באזור 600-800 שקל), העיניין הוא שאני חייב שהוא והקירור שלו יהיו בגודל של סלוט אחד בלבד האם קיים כרטיס כזה בתחום המחירים שהבאתי שהוא בגודל כזה? (אני לא מחפש כרטיס חלש..) תודה!
-
- 5 תגובות
- 841 צפיות
-
-
אני שומר את החלק האחרון בבנית המחשב שלי, לכרטיס מסך נכון לעכשיו אני עובד עם 2 מסכים, וממש בקרוב אני מביא מסך LCD בגודל של 32" לחדר לכן, אני מחפש כרטיס מסך שיוכל להתחבר לכל המסכים בו זמנית, וכמובן, יהיה חזק מספיק כדי להריץ סרטים ומשחקים על המסך הגדול. שמעתי לא מזמן על 3870X2 בעל 4 יציאות DVI, אך לא מצאתי אותו באף חנות, יכול להיות שרק יצרן מסויים מייצר אותו? כמו כן, אשמח לקבל לינקים למוצרים דומים בטווח המחיר, מתוצרת NVIDIA אם יש..
-
- 3 תגובות
- 616 צפיות
-
-
מחפש כרטיס מסך בטווח מחיר עד 500 ש"ח,PCI-E , טוב לסרטים (לא מי יודע מה אכפת לי בקשר למישחקים...), מומלץ שיהיה נפוץ (בגלל שאני מישתמש גם בלינוקס וזה קצת בעיה לימצוא דרייברים...), ומומלץ שיהיה יציב בעל אחריות ארוכה יחסית... תודה רבה לעוזרים בפורום המדהים הזה
-
- 10 תגובות
- 999 צפיות
-
-
תקשיבו אחים שלי אני מחפש כרטיס מסך וחשבתי אולי לקנות GeForce FX 5900 XT Golden Limited עכשיו אני לא יודע אם המערכת שלי תנצל אותו במלואו, יש לי: פנטיום 4 1.6 DDR 333 256MB RAM (אני חושב להוסיף עוד 256MB) הכרטיס מסך שלי עכשיו הוא nVidia GeForce 2 MX 400 מה אתה אומרים ? ממליצים לי לקנות את ה5900 ?
-
- 22 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי בעיה רצינית אני חייב להחליף את הכרטיס שלי איזה כרטיס יחזיק שנה וחצי בביצועים טובים על 1024*768 ולא עולה הרבה?? יש לי התלבתות בין R9500PRO לR9000PRO ולTI4200 חייב עזרה דחוף!!1
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם ??? אני מחפש כרטיס מסך טוב(עד 700-800 ש"ח),משהו איכותי אז תמליצו לי בבקשה וגם מה הקטע עם ה-64M,128M מה זה בדיוק נותן ואם אני קונה את אותו הכרטיס 64 ו-128 אני באמת ארגיש הבדל בניהם?
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
תראו! אני רוצה לקנות כרטיס מסך הכי טוב שיש, אבל ההורים שלי מגבילים אותי! הם אומרים שהם מוכנים לתת לי 700 שקל. אבל ב 700 שקל אי אפשר לקנות כרטיס מסך טוב!? אם מישהו יודע על כרטיס טוב וזול שיגיד לי בבקשה?
-
- 5 תגובות
- 961 צפיות
-
-
PCIe עד 900 שקל ושיהיה כמה שיותר טוב להפעלת משחקים כבדים
-
- 13 תגובות
- 691 צפיות
-
-
המפרט שלי בחתימה, ושימו לב שהמארז קטן אני מחפש את הכרטיס למשחקים שנותן את המקסימום תמורה למחיר של עד 1200 עם אפשרות חריגה במידת הצורך. בלי הרבה שאלות והעיקר שארגיש שיפור עצום מהכרטיס הונכחי שלי שהוא גם בסדר אך הגיע הזמן להשתדרג. הבנתי שאמורים לצאת עוד כרטיסים בקרוב, אני יכל לחכות עד שנה במידה ושווה (ממש לא דחוף) המפרט: מעבד : AMD Ryzen 5 3600 AM4 Box לוח : Gigabyte B450 AORUS M4 זיכרון :1333mhz kingston 2048x2ועוד 1600MHZ 8gbX2KINGSTON סה"כ 16GB כרטיס מסך : GTX960 GDDR5 2GB דיסק קשיח 1 : Crucial M500 CT240M500SSD1 240GB SSD MLC SATA III דיסק קשיח 2 : WD 1TB 7200RPM 32MB GREEN SATA2 מארז : ANTEC Case P5 ספק : A…
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
החוזק של הכרטיס פחות חשוב, כי הוא בקושי ישמש למשחקים... (פה ושם לילדים קטנים) יותר חשוב שיהיה שקט וחסכוני בצריכת חשמל. הספק לא צריך להדאיג אותכם, הוא לא ג'נרי... תודה!
-
- 9 תגובות
- 998 צפיות
-
-
חשוב שיהיו שני חיבורים ואחד מהם לפחות חיב להיות HDMI עד 500 שח. הכרטיס מיועד לסרטים HD .
-
- 2 תגובות
- 736 צפיות
-


