כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
שלום אני מחפש כרטיס מסך איכותי בתקציב של עד 600 שקל ל-PCI-E פחות בשביל משחקים האמת כמעט בכלל לא ויותר לגרפיקה! תודה לכולם
-
- 6 תגובות
- 787 צפיות
-
-
המטרות גרפיקה ועריכת וידאו (שזה ממש לא דורש הרבה מה גם שאני עושה את זה עם הכרטיס אונבורד שלי) וקצת משחקים מה עדיץ ATI או NVIDIA עד עכשיו היו לי רק NVIDIA והיתי מבסוט מזה לאלה הסברים קצרים על ההמלצות יעזרו מאוד אגב מחשב P 2.8D + גיגה ראם בדואל המון תודה מראש גיא אגב כמובן מחיר מנימלי כי המחשב ממש שחט אותי לבערך מליון השנים הקרובות מה דעתכם על כרטיס גרפי nVIDIA GeForce PX6600LE 256MB Leadtek (Chipset )מעבדים: nVidia GeForce 6600 , (PCI-X/AGP) חיבור: PCI express , יציאות: DVI , HDTV , TV Out , יצרן: Leadtek , זכרון: 256 Mb, Memory Interface: 128 Bit מפרט מלא...
-
- 9 תגובות
- 583 צפיות
-
-
אני לא יודע מה לבחור מה ההצעות שלכם אני ישחק על רזולוציה של 1024X768 משחקים ברמה בינונית מה כיי משתלם תודה למגיבים...
-
- 3 תגובות
- 628 צפיות
-
-
שלום אני מחפש כרטיס מסך למחשב חדש עד שיצאו כרטסים תומכי DX10 במחירים שפויים חשבתי על 7300DDR3 אקסטרים ואז ראיתי שיש את ה 7600GS במחירים קרובים מאוד של 600 וקצת אז מה עדיף ואם יש הצעה אחרת אני אשמח לשמוע והאם יש איזשהו הבדל בין ה GS השונים ראיתי הפרשים רצינייים במחיר בין 620 ל 800+ וכולם 256 מגה זיכרון תודה מראש
-
- 10 תגובות
- 755 צפיות
-
-
שלום, אני כבר מזמן לא בעסק של המחשבים , פעם הייתי.... אבל זה היה מזמן.... בכל מקרה יש לי לוח אם של GIGABYTE m55plus_s3g עם כניסת PCIE ו 4 סלוטים של PCI 1. האם אתם מכירים כרטיס PCI עם יציאת SVIDEO בסביבות 300 שקל? 2. האם אפשר בלוח להשתמש ב AGP X8 ? (חפרתי בMANUAL ולא מצאתי). 3. מה חוות דעתכם על כרטיס מסך תוצרת Sapphire דגם Radeon HD2400Pro AGP 512MB DDR2. תודה רבה, ברדק.
-
- 8 תגובות
- 747 צפיות
-
-
אני לא מתכוון לשחק איתו משחקים - רק לצפות בו בטלביזיה שיש בה רק כניסת RCA COMPOSITE - הכבל הצהוב... צריך להיות שקט מאוד לכן אני מחפש קרור פסיבי ללא מאוורר. יש המלצות? תודה רענן
-
- 2 תגובות
- 601 צפיות
-
-
שלום המערכת שלי די פשוטה אבל הריצה את רוב הכותרים על 1080 והגדרות כמעט מקסימליות I5 2500 8gb ram Mx200 256 ssd Evga gtx 970 sc acx2 Fsp raider 550 לצערי בגלל הפסקת חשמל (ניתוקים וחזרות) כרטיס המסך הפך לבלוק לכן אני מחפש כרטיס מסך שימשיך להריץ משחקים על 1080 בצורה מעולה - כי להבנתי יהיה טעם בשדרוג כל המערכת כשארצה לקפוץ ל4k ואני עוד לא שם מבחינת זמן ותקציב. האם יש דגם יחסית טוב שיתן ביצועים דומים ל970? לא מעוניין ביד 2 רוב המשחקים בהם אני משחק הם rts כמו Company of heroes 1+2 Men of war assault squad 2 רוצה גם לרכוש את ancestors legacy ופה ושם קצת fps כמו סדרות battlefield …
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום אני מתכנן לקנות מחשב חדש ואני מחפש כרטיס מסך איכותי עד 950 ש"ח שישמש אותי בשביל HD ומשחקים לא כבדים הכוונה כל משחקי הספורט למיניהם לפעמים GTA , HITMAN , NEED FOR SPEED רצוי כרטיס שתומך ב DX 10. איזה כרטיסים אתם ממליצים לי נא לא לחרוג מעל 950 ש"ח
-
- 14 תגובות
- 739 צפיות
-
-
אהלן, כרגע יש לי Geforce9800GT אני לא מרוצה ממנו גם עובר למאקינטוש, אבל יש לי צורך בכרטיס מסך למשחקים. המפרט הינו: CPU: E8400 MOTHERBOARD: GIGABYTA 45DSL RAM: DDR 2 4GB 1000MHZ איזה כרטיס מסך יתאים לי? אפשר גם קצת יותר במחיר.
-
- 4 תגובות
- 589 צפיות
-
-
שלום =] לאור יציאה של משחקי אסטרטגיה טובים ומספר בלעדיים למחשב אני מחפש כרטיס מסך שיוכל להפעיל אותם! זה המפרט שלי: AMD 3200 + ATHLON 64BIT sapphire x800 gto 2 425W thermaltake 2 gig ram (רשמתי מה שרלוונטי) שמתי עין על HD4850 כיוון שהמליצו לי עליו וגם אני רואה בפורום המלצות רבות עליו!(אחלה קהילה פה אגב). לכן רציתי לשאול, האם יש מציאה טוב יותר באזור ה-1000 ש"ח? ראיתי שהרבה ממליצים על חברת PALIT. החברה לא מוכרת לי כמו sapphire gigabyte ו- asus, האם PALIT גם חברה עם שם טוב, מוצרים איכותיים ואפשר לסמוך עלייהם? כמה אחוז ביצועים אוכל לנצל מכרטיס מסך שכזה עם המפרט שלי? תודה רבה =]
-
- 2 תגובות
- 799 צפיות
-
-
שלום לכולם, קראתי את כל התראדים החשובים, אבל לא הייתה שם דעה ממש מגובשת. גם לא הייתי כל כך בטוח אם הכל מעודכן. אני מחפש כרטיס מסך ב-1200 ש''ח אפשר טיפה יותר אבל עדיף שלא, שיהיה מיועד למשחקים בעיקר. אני לא כל כך מבין בתחום ואני אודה מאד לכל מי שיעזור לי.
-
- 16 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
כבר הרבה זמן שאני לא מעודכן בענייני כרטיסי המסך, ואני מחפש כרטיס מסך בסביבות ה-2500 ש"ח. אני מתלבט בין ה- 6800GT לבין מקביל מ- ATI x850(??) ואני גם אמשח לדעת על כרטיסי מסך שצפויים לצאת, וגם לדעת מתי הם יצאו כי עדיין לא ברור לי מתי אני אבצע את הקניה. אם תוכלו בבקשה גם לצרף מבדקים עם תגובות שלכם תודה רבה!
-
- 35 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
אוקי אז כמו שכתוב בכותרת אני מחפש כרטיס מסך ב-700 גג! השימושים שלו בעיקר משחקים! תודה...
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני רוצה כרטיס מסך הכי טוב שאפשר להשיג ב- 700-800 שח בלי חריגות תודה רבה לעוזרים
-
- 23 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
זה בערך המחיר. האם הוא יתן לי תוצאות סבירות(יריץ על מדיום אפילו)?שווה לקנות במחיר הזה?תודה.
-
- 10 תגובות
- 869 צפיות
-
-
אני מחפש כרטיס מסך ב300 ש"ח כולל משלוח מIvory ומצאתי שניים ואני לא יודע מה עדיף לי לקנות.ואני לא הצלחת להצליב בנצ'מרקים של השניים.אני מחפש לשחק מיינקראפט ופיפא 2013 בהגדרות medium את שאר מפרט המחשב הישן אפשר לראות מתחת לחשבון משתמש שלי.ואני אולי אשדרג ל4 ג'יגה ראם. http://www.ivory.co.il/catalog.php?id=4875 http://www.ivory.co.il/catalog.php?id=8755 אם אתם מעונינים יש לי אספקת כוח של powerman 400w
-
- 0 תגובות
- 783 צפיות
-
-
אני מחפש כרטיס מסך ב300 שקל שיותר טוב מ6600GT... יש אפשרות לקפיצה קטנה בתקציב
-
- 2 תגובות
- 830 צפיות
-
-
הכרטיס מסך של אחי הלך לעולמו.. והוא צריך כרטיס בשביל לשחק מידי פעם קול אוף דיוטי ומשחקים בסגנון (לא מחפש איכות הכי גבוהה וכו', שיריץ סבבה ולהנות מהמשחק אפשר גם בגרפיקה נמוכה.) תודה מראש לעוזרים
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם, לאחרונה נשרף לי הכרטיס מסך 8800GT. ואני מחפש כרטיס מסך חדש. התקציב הוא 500 שקל. ומה שאני מחפש זה כרטיס מסך למשחקים וסרטי HD. אני לא מחפש HIGH END אבל משהו ברמה יותר טובה מ8800GT ב20 אחוזים לפחות. לא איכפת לי אם הכטיס יהיה של ATI או NVIDIA העיקר שיהיה הכי טוב בתקציב הנ"ל. המסך שלי הוא 24 אינץ'
-
- 30 תגובות
- 4.3k צפיות
-
-
כמו שרשמתי בכותרת, אני מחפש כרטיס באזור במחיר הזה. אין לי העדפות מיוחדות בין ATI או NVIDIA. הכרטיס צריך להיות PCIE. הוא עבור מחשב דיי חדש (שכרגע עובד עם כרטיס onboard ממש גרוע) הוא מיועד למשחקים מדי פעם, אני לא ממש גיימר כבד.
-
- 34 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום אני מחפש כרטיס מסך חדש ואני לא יודע מה כדאי לקנות במחיר של 600 ש"ח המפרט הטכני של המחשב הוא: Operating System: Windows XP Professional BIOS: Phoenix - AwardBIOS v6.00PG Processor: AMD Athlon 64 Processor 3000+, MMX, 3DNow, ~1.8GHz Memory: 1024MB RAM Card name: ATI Radeon X300/X550/X1050 Series Display Memory: 128.0 MB החיבור הוא : pci express נראה לי 1.1 . כמו כן אני מבין שיש עיניין של "צברי בקבוק" וכדאי להיתחשב גם בהם. אשמח לקבל יעוץ בנושא . תודה
-
- 11 תגובות
- 788 צפיות
-
-
היי, אני מחפש כרטיס גיימינג שיוכל לספק את צרכי. אחרי שה4870X2 הראה לי שלכרטיס מסך של מחשב שפועל 24/7 יש השפעה על חשבון החשמל (כמעט 300 צריכה במנוחה) אני מעדיף כרטיס חסכוני. כרגע אני עם 6850 שנקנה במקור לאשתי שיש לו צריכה מאד יפה (כ30 במנוחה). העניין הוא שכל הכרטיסים שתפסו את עיני צורכים במנוחה לפחות 100, ובאיזור ה300 ומעלה במאמץ. יש כרטיס בסדר גודל של 660/7850 שיש לו צריכת חשמל נמוכה יחסית? נגיד פחות מ50 במנוחה? כמו כן, האם כרטיסים של nVidia ידעו לתת את התלת מימד שלהם לטלויזיה שמקבלת רק SBS כפורמט 3D? והאם לכרטיסים של AMD יש טכנולוגיית 3D מקבילה?
-
- 0 תגובות
- 796 צפיות
-
-
אני מעוניין לשדרג את הכרטיס מסך שלי למשו די טוב שיחזיק כמה שנים כדאי שרב המשחקים יעבדו בו טוב ויפה יש לי עכשיו nvidia Gforce 4 440mx לא משהו יקר...עד 700 שקל.. יש משהו שווה? תודה
-
- 6 תגובות
- 732 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש כרטיס מסך בחיבור PCI שישמש לי למסך נוסף אם למישהו יש למכירה, או שיודע היכן אני יכול להשיג בבקשה תעזרו לי ..... שכחתי לציין בעל יציאת VGA רגילה (D-SUB) תודה רבה!!
-
- 2 תגובות
- 556 צפיות
-
-
שלום, מכיוון שאני לא מבין בחומרה, ולא יודע איזה מידע לתת , הנה קישור ללוח האם שלי: http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=2758#sp כרטיס המסך הנוסף שהיה לי התקלקל, ולכן אני מחפש כרטיס חדש. משחקים אצלנו במשחקים גרפיים, אבל לא כבדים במיוחד. אני מחפש כרטיס שיתאים גם למחשב הקיים, אבל גם למחשב הבא (שכנראה יגיע בשנה הקרובה...) מה אתם מציעים ? תודה מראש יוסי
-
- 21 תגובות
- 2.1k צפיות
-


