עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by ebrami,

    אהלן יש לי מעבד 2.4, 1024 DDRM ולוח אם של אסוס CUV4X עם סלוט AGP X4 אני מחפש כרטיס מסך בתקציב של 600-700 שקל, מה יהיה הכי משתלם ויעיל מבחינתי? האם NVIDIA GeForce 7600GS 256MB AGP Asus יתאים? תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 603 צפיות
  2. Started by yousux,

    כותרת.

    • 5 תגובות
    • 792 צפיות
  3. Started by Eladious,

    אני מתכנן לקנות את הכרטיס הנ"ל במחיר של 700 שקל .. 1) מישהו יכול להביא לי בבקשה כמה חנויות שמוכרות את הכרטיס במחיר שציינתי ? אני חושב שראיתי בפלונטר שיהיה עם 256BIT , לפחות 128MB .. AGP AGP AGP AGP AGP AGP AGP AGP AGP 2) יש כרטיס יותר משתלם ממנו עד 700 שקל ? בבקשה תעזרו לי , פתחתי כבר 2 דיונים ולא קיבלתי עדיין תשובה ..

    • 10 תגובות
    • 939 צפיות
  4. Started by Holy,

    מחפש כרטיס מסך AGP עד 1300 שקל עם Dual DVI 3 הנ"ל הם חובה! לא מעניין אותי אף כרטיס אחר 1. AGP 2. עד 1300 שקל 3. DUAL DVI

    • 36 תגובות
    • 1.9k צפיות
  5. Started by mb74ever,

    מצאתי את זה - המחיר שלו מוצא חן בעיני http://www.pcdiscount.co.il/product.asp?productid=168 אין מצב להגדיל את התקציב..וכמה שיותר לחסוך יותר טוב.. בגדול בהתחלה רציתי ללכת על 9600pro ב430 ש"ח השאלה שלי האם תוספת של 200 ש"ח למען ה6600 זה משתלם? שמתי לב שיש מבחנים שה9600PRO עובר את ה6600..אבל בד"כ ה6600 משאיר לו אבק.. בכל אופן, אם יש לכם הצעה יותר משתלמת עד 700 ש"ח אשמח לקבל.. חבל שפיספסתי את ה6800 מפנדה..אבל בכל אופן משלוח זה עוד 50 ש"ח שם...אז גם זה חרג מהתקציב.

    • 2 תגובות
    • 568 צפיות
  6. אני צריך כרטיס מסך למשחקים (פה ושם לא משהו רציני .. אבל שיעבוד נורמלי .. ) והכרטיס ישמש גם לתוכנות גרפיות (הרבה MAYA) ה R9100 כבר לא סוחב .. (למרות שהוא כרטיס מעולה לזמנו .. ) תודה ולילה טוב ..

    • 6 תגובות
    • 826 צפיות
  7. המפרט שלי הוא כזה: מעבד AMD 3200 754 לוח DFI LAN PARTY NF3 250 GB. זכרון פנימי שני GIGA. מה שחסר לי זה כרטיס מסך , עד עכשיו היה לי GEFORCE 6600 אבל הוא נדפק. אני מעוניין לקנות כרטיס אחר כדי להמשיך להשתמש במחשב הזה בתור MEDIA CENTER. אשמח לשמוע המלצות. תודה רבה. רונן.

    • 4 תגובות
    • 860 צפיות
  8. Started by tnt95413,

    שלום לכולם, אני חדש פה בפורום, ואשמח למידע מהמומחים. כתוצאה מנפילת מתח אצלי בבית הלך (כנראה) כ' המסך. ווידאו אני רואה מרוטש לגמרי ומשחקים (בעיקר פיפא) מציג תמונה חתוכה ומקוטעת, משהו לא ברור. מקווה שהבעיה לא בלוח אם. בכל מקרה, חשבתי ללכת על החלפה של כ' המסך שלי (ברשותי RADEON 9200SE, ממשק AGP). לוח האם שלי ASUS P4P800SE. ההתעסקות העיקרית אצלי היא עריכה ויצירת מוזיקה, ובמשחקים - פיפא, כך שהדרישות הם לא בשחקים. מדי פעם משחקי יריות אבל בשביל הזמן המועט שאני משחק אין לי צורך בהשקעה כספית גבוהה, מעבר לשימוש הסטנדרטי והאמין. חשוב לי מאוד שיהיה חיבור DVI (יש לי מסך דיגיטלי - רחב 1440X900) ושהכרטיס יכיר את הרזולוציה הזו ורזולוציות של מסכים חדישים + אופציה למסך מפוצל/כפוך. חשבתי על…

    • 6 תגובות
    • 614 צפיות
  9. Started by redrabbit1,

    יש לי מחשב די חזק AMD 3200 אבל הכרטיס מסך שלי חלש ולא ממש תומך במשחקים RADEON 9250 אני רוצה לשחק יותר ולרכוש כרטיס מסך חדש, אבל אני לא מעוניין לקרוע את הכיס (ככה שאל תביאו לי כרטיס מסך ב2000 ש"ח) אני לא גיימר מושבע אלא רק רוצה להנות יותר ממשחקים. אני רוצה לרכוש כרטיס מסך, השאלה שלי היא כזאת. אמרו לי שלא כדאי לקנות כרטיס כי עוד מעט יוצא DIRECTX 10, ושום משחק חדש לא יעבוד עכשיו אני מבולבל מה לעשות? מה ההמלצות שלכם?

    • 9 תגובות
    • 671 צפיות
  10. שלום, חבר שלי מחפש כרטיס מסך agp x8 למחשב הישן שלו. פנטיום 4 ליבה כפולה.מפרט מלא יהיה בקרוב כשהטמבל יסיים להוריד everest . תקציב בסביבות 450 -500 ש"ח. מצאתי לו את זה: http://skypc.co.il/pl_product~GV083~8~0.htm איך הוא? יש יותר טובים? תודה רבה!

    • 3 תגובות
    • 556 צפיות
  11. Started by ronnronn,

    רצוי דגם 290 חיפשתי אצל יצרנים שונים ולא נמצא רשום DP 1.2a ,האם יש יציאה כזאת ?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  12. הבעיה היא, שאני צריך כזה שהזיכרון של הכרטיס מסך יהיה 512MB, ולא יעלה על 1300 שקל :-\

    • 1 תגובה
    • 614 צפיות
  13. שלום לכולם, אני מעוניין לשדרג את כרטיס המסך שלי לצורך חיבור ל-TV, בעיקר לצפייה בסרטים באיכות גבוהה, כמו כן אני מתעסק מדי פעם בעריכה גרפית (לא תלת-מימד), חשוב שיהיו לו לפחות 2 יציאות - אחת למסך מחשב ואחת לטלויזייה. עד 600 ש"ח (אבל מוכן לשמוע ולשקול כל הצעה). תודה רבה לעוזרים !

    • 7 תגובות
    • 840 צפיות
  14. Started by Laydeejane,

    בעקרון חשבתי ללכת על ה FX5200 האם יש לכם המלצות בקשר לכרטיסים מחברות אחרות ? בעקרון אני לא צריך OC אני רק צריך שיעבוד טוב עם האפקטים של הוינדוס ותמיכה מלאה ב DX9 תודה לעונים

    • 9 תגובות
    • 676 צפיות
  15. Started by arieltan,

    ברשותי HTPC המורכב ממארז משודרג לטובת אוורור טוב ויעיל Athlone x4 640 לוח gigabyte 880 usb3 120 Intel ssd 2T storage 360 seasonic psu עד כה המחשב שימש אותי לkodi ו DVR. אני נוטש את הDVR בגלל חוסר שימוש ורוצה לשדרג את השימוש למטרת משחקים וצפייה ב 4k. Crysis3, call of duty הכבדים יחסית ועוד פיצ'פקס קטנים לאורחים. לאחר חיפוש מצאתי כי 750ti הוא החזק ביותר למארז LP עם הספק נמוך ללא חיבור ישירות לספק. אני מחפש כרטיס חזק יותר, שיהיה LP כמובן, אך בניגוד לרוב LP HTPC ,יש לי ספק חזק יותר עם תקע 6pin מוכן, בנוסף יש לי גם תקציב ליותר מ750ti. אין בעיה מבחינת אורך הכרטיס ומקום כפול על חשבון חריץ pcie, רק בעיית LP ותאימות pci-e 2 x16. תודה מראש לעוזרים. תקציב - ניתן להגיע לאלף ופתוח…

    • 5 תגובות
    • 1.7k צפיות
  16. אהלן, אני מחפש כרטיס מסך NVIDIA בלי הגבלת תקציב שיהיה לי לשלוש השנים הקרובות כמו כן אני מוגבל אין לי כרגע PCI EXPRESS לכן אני צריך AGP איזה הכי כדאי ומה גודל המחירים תודה משה

    • 17 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by KoM,

    האם ידוע לכם על כרטיס סלוט אחד (פתרון קירור דק יותר) מבין כל הכרטיסים האלה ?

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. בהגדרות מקסימליות בצורה חלקה הדרישות המומלצות שלהם הן 32 MB 3D video card . התקציב מינימלי עם עדיפות לפסיבים עם TV out. מעבר ל WC המחשב [מפרט] עושה עבודה משרדית לחלוטין

    • 13 תגובות
    • 850 צפיות
  19. Started by cockpit,

    מחפש כרטיס מסך PCI עם 2 VGA וTVOUT, אני צריך שלושה כאלה. 054-3331199 gilbauer@walla.com

    • 0 תגובות
    • 563 צפיות
  20. הוספתי עוד כרטיס מסך למחשב שלי, סתם כי זה מגניב שיש הרבה מסכים. הבעיה היא שהכרטיס היחיד שמצאתי בבית זה כרטיס בין יותר מ10: cirrus logic 5446, וכמובן אין לו דרייברים לא גנרים לx64. אז זה עובד, אבל רק ברזולוציה נמוכה במעט צבעים. אני מחפש לקנות כרטיס מסך יותר נורמלי, ובעיקר שיהיו לו דרייברים לXP x64. מישהו מכיר/שמע? תודה רבה, נדב

  21. מישהוא מכיר דבר כזה שנמכר בארץ ? בסביבות ה 300 שח ? צריך יציאה דיגיטלית כלשהיא (DVI או HDMI , לא קריטי) ושיהיה כמובן X1 . תודה.

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. היי, מחפש כרטיס מסך ב - 500 ש"ח. מיועד לעבודה בשני מסכים ברזולוציה גבוהה (שניהם 1680*1050) ולצפייה בטלוויזיה (S-Video). הכרטיס גם אמור לתת לי אופציה של משחקים. לא אכפת לי אם המשחקים יעבדו ברזולוציות המינימליות, העיקר שיעבדו. אפשר לעלות עד 600 ש"ח אם ההפרש ייתן Boost רציני לכרטיס. וחשוב - קירור פסיבי!!! המחשב מספיק רועש, לא רוצה עוד מאווררים. ועוד חשוב - אני מעוניין לקנות אותו ב - TMS. תודה!

    • 5 תגובות
    • 877 צפיות
  23. 1. מחפש כרטיס טוב, למשחקים בינוניים ומעלה, שמתאים לתקציב של 1,000 - 1,300 ש"ח (לא חייב לנצל את כל התקציב :-)) 2. האם ספק הכוח שבחרתי, יחזיק את המפרט המתואר + כרטיס המסך שתמליצו, וגם יאפשר לי אוויר לנשימה בעתיד (אם ארצה להוסיף דיסק קשיח למשל) ? תודה. המפרט המלא ללא כרטיס מסך (המחשב כולו טרם נרכש) : מעבד Intel Core 2 Quad Q6600 2.40Ghz 8MB OEM http://tms.co.il/product/4491 1425 ש"ח לוח אם Gigabyte P35C-DS3R P35-Based http://tms.co.il/product/3769 657 ש"ח ספק כוח Enermax Liberty 400W 30A @ 12V http://tms.co.il/product/2191 393 ש"ח PQI DDR2 800MHZ 4096MB Dual Channel CL5 http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=9493 435 ש"ח מאוורר ZALMAN CNPS7000B-AlCu http://www.…

    • 31 תגובות
    • 2.3k צפיות
  24. קניתי מחשב חדש ונשאר לי רק כרטיס מסך המפרט הוא מעבד Q6600 , ולוח אם P35 יעוד המחשב בעיקר לעריכת סרטי HD ומעט מאוד משחקים (כמעט ולא) איזה כרטיס מסך הכי מתאים לצרכים שלי ? תודה

    • 3 תגובות
    • 626 צפיות
  25. Started by Cyron,

    צריך המלצה לכרטיס מסך, PCI-E, מחיר עד 700 שקל, TV-out תודה

    • 4 תגובות
    • 655 צפיות

דיונים חדשים בפורומים