עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. ערב טוב, לא מזמן "מת" לי בשיבה צעירה (כולה שנה) כרטיס מסך מדגם 7300 ויצר רעשים מטורפים מהמאוורר שלו ובכלל הוא היה קצת תקול וכאשר באתי לתקן אותו פגה כבר האחריות. לאחרונה החלטתי שאני מעוניין בכרטיס חדש ובגלל שאני ממש דל וחסר תקציב אני מקנה לכל העסק 200 שקל ואם צריך וזה משהו "מיוחד" אז 250. הכרטיס יתחבר למחשב "הקל" שלי עם מעבד E6550 ו3 גי'גה זכרון ולמסך 22" אינטש' של סאמסונג ב-DVI. אני לא זקוק למשהו מדהים כי אני לא גיימר ואין לי כוונות לשחק קרייסס אלא כולה ליצור פה ושם קצת 3D בסקאצ' אפ, פה משחק מרוצים ושם משחק אחר, סה"כ אין לי יותר מידי דרישות מהכרטיס. כרגע אני שוקל לקנות את הכרטיס בפנדה ואולי באייבורי או באופיס דיפו אם הם מוכרים כרטיסים כי יש לי שם 130 שקל זיכוי.. ויש…

    • 3 תגובות
    • 633 צפיות
  2. המפרט בצד מחפש כרטיס יותר יזק ממנו ואיכותי ל AGP אם יש צורך להחליף חלק אחר מהמפרט לטובת ביצועים תציינו. אין הגבלת תקציב רק שיהיה איכותי והגיוני משחקים : BF2 , AA , FEAR תודה מראש

  3. שלום לכולם. יש לי מחשב ישן שכיום יש לו כרטיס מסך gigabyte 8600gt 256mb בעל יציאת d-sub/vga . ברצוני לקנות מסך חדש (עדיין בבירורים איזה) ולחבר את המחשב אליו(יחד עם עוד מחשב לאחר מכן), העניין הוא שצריך שלכרטיס החדש תהיה יציאת HDMI כמובן, ואם יהיה לו מספיק זיכרון להריץ משחקים מסויימים מה טוב. העניין הוא שאני לא יודע בכלל מה עובד ומה לא על הלוח אם הזה. לוח אם gigabyte ga-p35-ds3 לינק: https://www.gigabyte.com/Motherboard/GA-P35-DS3-rev-21#ov ספק כח טרמלטק 650 וואט. מעבד Intel® Core™ 2 תודה.

    • 40 תגובות
    • 24.5k צפיות
  4. Started by kobibo,

    מחפש כרטיס טוב לגרפיקה ( בעיקר פוטושופ ) המוכר המליץ על 7300GS אך רציתי לדעת האם ישנו כרטיס טוב ממנו ובסביבות אותו המחיר?

    • 1 תגובה
    • 552 צפיות
  5. מחפש כרטיס טלוזייה שאיכות ההקלטה שלו תהיה גבוהה אני יחבר אותו לממיר הדיגטלי אני רוצה שאיכות ההקלטה תהיה גבוהה מאוד! עד 1000 שקל יש לי עכשיו כרטיס פלאיי וידאו 2000 .. סתם כרטיס מעפן

    • 9 תגובות
    • 738 צפיות
  6. אני מחפש כרטיס טלווזיה כדי לראות טלווזיה במחשב (לחבר את הממיר ישירות למחשב), להקליט דברים ישירות למחשב וכ'ו תקציב משוער 500-1000 (לא מבין בנושא הזה בכלל, אז סתם זרקתי סביבת מחיר) תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 595 צפיות
  7. Started by guitarsuite,

    שלום לכולם!! אני מחפש כרטיס טלוויזיה טוב שיש לו גם יכולת הקלטה מעולה אני משתמש בממיר דיגיטלי אז הטיונר שלו לא חשוב ממש.. התקציב הוא 400-450 תודה מראש..

    • 0 תגובות
    • 704 צפיות
  8. Started by free fraek,

    לאפיק PCI רגיל וחשוב שיהיה לו כניסת וידאו ואולי גם S-VIDEO ושיוכל להקליט מהטלוויזיה באיכות גבוהה... יש כזה?

  9. Started by fish123,

    שלום אני רוצה לקנות כרטיס טלוויזיה ואני צריך המלצות. אני רוצה כרטיס טלוויזיה מאחת החברות הבאות: Hauppauge,Leadtek,Asus,LifeView,Viewcast כרטיס פנימי של PCI,שיש לו גם תוכנות עריכה ובמיוחד את WinDVR 3 במחיר של עד 500 שקל. אם כבר אני פה,מישהו יכול להסביר לי על חיבורים? וגם מה ההבדל בין כניסות ליציאות? הנה כניסות: (RCA/3.5mm) Audio XLR FireWire (IEEE 1394) והנה יציאות: (RCA/3.5mm) Audio VGA ומה זה טיונר TV פנימי ו"ממיר מחשב לטלוויזיה"?

    • 0 תגובות
    • 563 צפיות
  10. ערב זח, אני מחפש כרטיס טלוויזיה להקלטת תוכניות מהממיר/טלוויזיה, הכרטיס צריך לכלול שלט. נגיד שהתקציב שלי עומד בסביבות 400 ש"ח. צריך לציין שאני מחובר לכבלים->דרך ממיר אנלוגי. אשמח להסבר קצר על איכויות הקלטה של וידיאו/סאונד וכמה מקום זה יידרוש מהדיסק הקשיח. תודה

    • 6 תגובות
    • 770 צפיות
  11. שלום רב, בנוסף לכרטיס המסך שיש לי, אני מעוניין לרכוש כרטיס טלוויזיה PCI עם PVR (להקלטת תוכניות ל-HD). המחשב ממוקם בממ"ד ללא נקודת טלוויזה (כבלים או אנטנה) אך יש קליטת טלפון נייד. שאלותיי הן: 1) איזה כרטיס TV מומלץבעלות של עד 400 ש"ח (אין צורך בעריכת וידאו)? 2) האם יש אנטנה קטנה שניתן לחבר ישירות לכרטיס לקליטת ערוץ 1 ו-2? איזה סוג יעבוד בממ"ד ? בתודה גיל

    • 3 תגובות
    • 665 צפיות
  12. אני רוצה להעביר קלטות וידאו לDVD, עכשיו הבנתי שאפשר לעשות את זה עם כרטיס טלוויזיה ברמה טובה, יש לכם המלצות?

    • 2 תגובות
    • 551 צפיות
  13. Started by GasPipe,

    אני רוצה להקליט תוכניוות מהממיר באמצעות המחשב הנייד שלי, אז כרטיס רגיל לא יכול להתחבר... אני ממש לא מבין בכרטיסי טלוויזיה אז אם אתם יכולים לצרף קצת מידע לגבי הכרטיסים שכדאי שאני אדע. תודה.

    • 0 תגובות
    • 562 צפיות
  14. ^^^ כעיקרון אני רוצה בעיקר לראות טלויזיה ישר למחשב. אני לא צריך איזה משו מדהים, בעיקר video in ואם אפשר גם video out. תודה

    • 9 תגובות
    • 714 צפיות
  15. שלום לכולם, אני מחפש המלצה על כרטיס טלוויזיה כדי לראות סרטים מהמחשב על הפלאזמה וגם בשביל לקלוט ולהקליט את שידורי הלווין על המחשב. המפרט שלי הוא: P4 2.8Ghz HT Asus P4P800 Deluxe Samsung 512Mb x2 Radeon 9800np Maxtor 120GB S-ATA Antec Sonata 380w והטלוויזיה שלי היא: Panasonic 42PWD8 DVD Pioneer 383 Receiver Pioneer VSX-515 ממיר 3100 של Yes אני מחפש כרטיס סביר בעיקר בשביל לצפות בסרטים שנמצאים במחשב על הפלאזמה, תרגישו חופשי להציע כרטיס יותר זול מבתקציב תודה מראש, אלמוג.

    • 3 תגובות
    • 563 צפיות
  16. כ webcam, אני צריך כרטיס שיקליט באיכות טובה מאד ולא שתיהיה בעיה עם הקלטת קול. (לא מחפש כרטיס עריכה רק כרטיס הקלטה [לכידה]). בבקשה המליצו לי על כרטיס טוב מחברה טובה.

    • 0 תגובות
    • 609 צפיות
  17. יש לי בחדר את החיבור של ה-TV וה-RADIO.. לשם אני מחבר את הכבל של הכרטיס נכון? אם יש לי HOT אז אני אקבל איכות טלוויזיה טובה? או שזה תלוי באיכות הכרטיס? אם זה משנה באיכות הכרטיס אז אני מוכן להשקיע עד 500-600 ש"ח.... זה נראה לי מספיק... מה ההבדלים בין סוגי הכרטיסים? תודה לעוזרים....

    • 1 תגובה
    • 558 צפיות
  18. שלום לכל העוזרים והעוזרות, אני עומד בפני רכישת מחשב חדש לחדר, ואני מעוניין שהמסך ישמש אותי גם כטלוויזיה, אבל אני לא מבין מספיק בכרטיסי טלוויזיה, או יותר נכון, לא מעודכן (יש לי אחד ישן יחסית). המטרה היא לקחת שידור מממיר של yes ולחבר אותו למחשב (מסך 22.1" רחב ! )ולצפות ככה, מבלי לאבד את האיכות שידור האיכותית שאני מקבל מהלוויין . אז תודה מראש, .MORIEL

    • 3 תגובות
    • 601 צפיות
  19. Started by fish123,

    שמעתי סיפורים על כרטיסי טלוויזיה "מפלצתיים" שעולים בערך 2000 ש"ח והם מבצעים לכידת וידאו וכל הדברים הקשורים בצורה הכי איכותית וטובה הכרטיסים גם מכווצים את הוידאו-אודיו בזמן אמת... יש כאן אנשים שמכירים את הכרטיסים הללו? אולי יש במחירים נמוכים יותר? אשמח לקבל תשובות

    • 2 תגובות
    • 628 צפיות
  20. Started by fish123,

    שלום אני מחפש כרטיס טלוויזיה טוב כרטיס שכולל Composite וS-video כולל גם תוכנות עריכה,כיווץ וWinDVR 3 במחיר של עד 400 שקל

    • 0 תגובות
    • 556 צפיות
  21. מאחר וקניתי מסך 20 אינץ', אני מעוניין לחבר ממיר של HOT (אנלוגי או דיגיטלי) למחשב. הבנתי שאני אצטרך בשביל זה כרטיס טלוויזיה, אבל אני לא בטוח איזה. אני יודע שלא בכל הכרטיסים ישנה כניסת סאונד, לכן צריך כרטיס שיכלול כניסה כזו. מצאתי ב-ZAP שני כרטיסים עם תגובות טובות: Hauppauge WinTV-PVR-150 ב-550 ש"ח Leadtek WinFast PVR2000 ב-500 ש"ח מה דעתכם עליהם והאם מומלץ משהו אחר? האם אני אקבל איכות תמונה טובה במסך ה-LCD שלי שהוא מדגם 203B? אגב, בנטוויז'ן יש מבצע שמקבלים כרטיס טלוויזיה במתנה. אין לי מושג על איזה כרטיס מדובר, אבל בתמונה של הפרסומת זה נראה כמו Leadtek WinFast PalmTop TV שמחירו כ-400 ש"ח. מה דעתכם עליו?

    • 1 תגובה
    • 685 צפיות
  22. השימושים שלי יהיו בעיקר לצפייה בשידורי דרך האנטנה וזהו בעיקרון.

    • 0 תגובות
    • 548 צפיות
  23. אני צריך כרטיס טלוויזיה PVR שיתאים לי למערכת AMD 3000 64 bit 939 Gigabyte GA-K8NF-9 nForce 4 Gainward Geforce 6600 Ultra/1780 PCX 256 יש לי את ה ATi 550 Pro והוא עושה לי בעיות ! בתודה , איתי

    • 2 תגובות
    • 573 צפיות
  24. Started by Garbil,

    שלום, אני מחפש כרטיס טלוויזיה פשוט ולא יקר 150-350 ש''ח לאיכות צפיה סבירה.. אני ממש לא מבין בזה עדיף מ KSP.. תודה.

    • 0 תגובות
    • 613 צפיות
  25. Started by שמואלל,

    מחפש כרטיס טלוויזיה עד 300 מקווה שפחות טוב ואיכותי למסך cmv 22 אינץ, המטרה לראות הרבה טלוויזיה במסך והאם יראו טוב? ואפשר לעבוד עם העסק הזה הרבה תודה

דיונים חדשים בפורומים