עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by com555,

    (אם אפשר של FIC) תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 553 צפיות
  2. Started by Dr. n00b,

    אז ככה. אני מאוד רוצה לשדרג את הסלון שלנו עם מערכת קולנוע ביתי, וחשבתי להתחיל עם המסך. אז הלכתי לשקם אלקטריק עם כל ה32 תשלומים והחרא שלהם, וחשבתי על מקרן אחורי של טושיבה (דגם 43SH9UE) שזכור לי לטובה כי ראיתי אותו בעבר. עם כל החסרונות של מקרן אחורי (זוית מצומצמת, בהירות נמוכה יחסית), בתקציב שלי (עד 12 גג), זה נראה לי אופציה עדיפה... אך אבוי! yellowish tint. אבל ממש. הלבן לא היה לבן. שאלתי את כל המוכרים הלא מקצועיים שלהם, ואף אחד לא נתן לי תשובה ישירה ("ככה זה. כי ככה. זה 100 הרץ. כי ככה. טכנולוגיה נחותה."). לא היה בחנות (סניף איילון) מקרן אחורי אחר. אני רוצה לציין שהאיכות תמונה מדהימה מלבד הצבע - חלקה ואחידה, בלי הפסים האלה שיש ברוב המקרנים האחוריים. פשוט לא היה לי למה לה…

    • 11 תגובות
    • 999 צפיות
  3. Started by U_U,

    הgf4mx העלוב שלי גוסס בייסורים קשים (רותח במאמץ - במיוחד Guild Wars - ומפוחם בקצוות :-X ) אני מחפש מחליף כמה שיותר זול הדרישות: - AGP (לוח אם עם סלוט AGPx4) - תמיכת חומרה בDX9 - עמיד בפני Guild Wars - תמיכה בpixel shader 1.1 לפחות (B&W2) - אם אפשר.. שיריץ FEAR (מצידי ב 200x320 ו256 צבעים - העיקר שירוץ ולא יסרב לעלות בגלל חוסר תמיכה במשהו) יש בksp כרטיס fx5500 ב295 ש"ח (אם אני לא טועה הוא עומד בדרישות הנ"ל...) - יש משהו עדיף באותה סביבת מחיר?

  4. חשבתי על Gigabyte NVIDIA GeForce GT630 ב-300 ש"ח האם יש צורך ביותר או פחות? הצרכים שלי בעיקר זה צפייה מהמחשב לטלויזיה (HD), פחות משחק במחשב. יש הצעות אחרות?

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  5. Started by yarin153,

    אני מחפש כ מסך שיתאים למשחקים בתקציב של עד כ600 שקל (אפשר לחרוג טיפה נגיד עד 700) עכשיו אני מעדיף שהוא יהיה של NVIDIA אבל לא חובה. בנוסף יש לי גם 2 שאלות : 1) המחשב של חבר שלי הוא PCI 2.0 האם זה יעבוד ? 2) מה ההבדל בין : Gigabyte GTX650 OC 2GB GDDR5 DX11 ל: Gigabyte GTX650 OC 1GB GDDR5 DX11שניהם עולים 620 שקל בKSP ולא נראה שיש הבדל בניהם .. יש מצב שזאת טעות?

    • 0 תגובות
    • 763 צפיות
  6. Started by yarin153,

    עד עכשיו הייתי עם AMD 4890 Top כרטיס מעולה ועד לאחרונה הריץ הכל ללא בעיה עד שהגענו לDX11 עכשיו CRYSIS לא רץ על DX10 והחלטתי שהגיע הזמן להיפרד ולהביא משהו חדש רק שהתקציב שלי ירד אבל אני עדיין מחפש את הכי טוב שבתקציב (כמובן חח) אני מעדיף NVIDIA שיהיה בתקציב של עד700 שקל ! מה אפשר להביא ? (ואולי לחכות לTI BOOST שיגיע?)

    • 5 תגובות
    • 845 צפיות
  7. Started by nim901,

    אני מחפש כ. TV שיחזיק הרבה זמן שתיהיה לו איכות טובה ושלא יהיה יקר מדי כרגע יש לי LifeView 2000 ובזמן האחרון הוא לא ממש עובד ואם אפשר לינקים לאתרים שמהם אפשר לקנות, תודה ד"א כמה בערך עולה LifeView 2000 ?

    • 2 תגובות
    • 689 צפיות
  8. אז אז התקציב שלי הוא עד 450-500 ש"ח משהו כזה, אל תתנו לי לחרוג יותר מידי בשביל לא להתפתות... יש לי כרגע את כרטיס הטלויזיה של AverMedia שקניתי ב-420 ש"ח ב-K.S.P לפני כמה חודשים.חצי שנה והוא בסדר אבל הייתי רוצה איכות יותר טובה בצפייה ובזאפ ראיתי שני כרטיסי טלויזיה במחיר טוב ויש תגובות טובות של אנשים אז הנה שני הכרטיסים שחשבתי עליהם: http://zap.co.il/model.asp?model_id=402365 http://zap.co.il/model.asp?model_id=402260 תודה מראש.

  9. 256 או 512 זכרון... שימושים: סרטים + מעט משחקים. שאלה נוספת - האם 512 זכרון בכ. חיצוני משתווה ל512 בכרטיס מובנה על לוח אם? תודההההההה

    • 5 תגובות
    • 554 צפיות
  10. Started by _BooM_,

    מכיוון שבניתי את כל המפרט והשקעתי הרבה זמן בדיקות וכסף על מפרט שקט ביותר אני מחפש כ. מסך באותה רמה. המסך שיש ברשותי זה 22" (1680X1050) אני "גיימר" מתחיל והכיוון כרגע הוא GTA4 החדש. תודה

    • 7 תגובות
    • 632 צפיות
  11. Started by PuLsE,

    אממ אז ככה אני מחפש כ. מסך Agp למערכת הבאה P4 3.0 Presscot 1024mb ddr400 אני חשבתי על ה1950p אך אני לא בטוח כי זו הבחירה הנכונה זה די חשוב שיהיה בכ. אם אפשר 512 מגה בייט אשמח לעזרה בנושא

    • 12 תגובות
    • 704 צפיות
  12. Started by er0101,

    מה אתם מציעים? זו הדרישה היחידה

    • 7 תגובות
    • 823 צפיות
  13. אז כפי שהכותרת אומרת... אני מעוניין לקנות כרטיס מסך שיתן לי ביצועים טובים יותר מה- Hercules GeForce2MX/400 שיש לי כרגע... ואין לי כ"כ כסף להשקיע במחשב אז אני מוכן להשקיע מקסימום של 500 ש"ח... שמעתי שגם במחיר הזה אני יכול לקנות כרטיס תותח בהשוואה לכרטיס הנוכחי שלי מחכה להמלצות, אורן.

    • 22 תגובות
    • 2.2k צפיות
  14. Started by snird,

    מממ אני מחפש כ. מסך טוב עד 350 ש"ח לאפיק AGP..... רצוי מאוד שיהיה חנות בכפר סבא או רעננה או פתח-תקווה........ תודה מראש (:

    • 4 תגובות
    • 667 צפיות
  15. חומרה: ספק כח - JSP-TECH AMD/INTEL 300W EZCOOL לוח אם - G41TM-E43 HDMI MSI מעבד - E5300 Dual Core 2.60 Ghz זיכרון - 3GB DDR2 כ. מסך מובנה INTEL X4500 OB אם צריך עוד משהו אני יעדכן.. תקציב - פחות מ-500 שקל תלוי בכרטיס.. מומלץ כרטיס טוב למשחקים עכשוויים חחחח

    • 8 תגובות
    • 768 צפיות
  16. Started by h0e,

    קודם כל שלום לכולם, באתי להתייעץ עם המומחים לפני שאני מחליט החלטות לגבי חומרת מחשבים. אני לא בטירוף לקנות כרטיס מסך חדש.. אבל אני מרגיש שהגיע הזמן לשדרג. כרגע יש לי 6600GT ואני מתחיל לפגוש במשחקים שאני לא מגיע ל MINIMAL REQUIREMENTS .. -אבל- אם אתם חושבים שתוך חודש חודשיים תהיה ירידת מחירים דרסטית (שהחדשות באתר מרמזות על כך) -- אז השאלה הראשונה שלי היא .. אולי כדאי לי לחכות בכלל? נמשיך למפרט מחשב שלי.. הוא מצויין בפרופיל אבל לא מצויין הספק כוח שלי שהוא Enermax 420W EG425P-VE FMA - שמספק כוח למה שמפורט שם פלוס שני הארדיסקים. נסתדר? אני גם רוצה לשאול לגבי הלוח אם - DFI NF4 ULTRA - אני אצטרך לעשות איזה עדכון ביוס בשביל להתקין כרטיס חדש? ועכשיו לדבר האמיתי.. אני לא גי…

    • 19 תגובות
    • 1.5k צפיות
  17. מטרה: אינטרנט, סרטים, משחקים קלים תקציב: מינימלי עד 200 שח לוח אם תומך agpX8: http://www.motherboard.cz/mb/epox/EP-8RDA3i.htm

    • 2 תגובות
    • 624 צפיות
  18. Started by ilyadd,

    אז אני קונה מחשב חדש ואני חושב עלמשהו כמו: 7600GS SONIC 7600GT או שעדיף איזה X1650-X1600 *יש לציין שאני לא גיימר ואני לא צריך כ. מסך כל כך חזק.

    • 4 תגובות
    • 621 צפיות
  19. אני בחיפושים אחר כ. גרפי יעיל וטוב שיוכל להריץ משחקים כגון : GTA -- COD -- FARCRY וכו' .. מעבד E8400 לוח P5Q PRO \ המסך שיהיה הוא 22 אינץ. חשבתי על הכרטיס HD4670 השאלה אם יריץ טוב משחקים וסרטים? האם כדאי להמתין עוד שבוע שבועיים לעוד הוזלה ולקנות כרטיס טוב יותר? עוד משהו : מישהו יודע אם ניתן להרכיב כ. מסך AGP על הלוח אם P5Q PRO ? תודה !

  20. Started by or,

    אני רוצה המלצה לאחד טוב אבל לא יותר מדיי יקר!!!!!!!! (300-500 ש"ח(

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by HitmanX,

    מקווה שקיימים כאלה בארץ, חיפשתי ב-froogle ובקושי מצא לי משהו. זה כנראה הפתרון היחיד שלי ל-http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=237445.0 :'( תודה מראש על הכל

    • 0 תגובות
    • 624 צפיות
  22. Started by desert,

    לא מצאתי משהו טוב וזול , הכי זול זה 85$ והוא לא נראה לי משהו -X Channel Pro Tuner Box מישהו אולי מכיר או ממליץ על אחד?

    • 1 תגובה
    • 582 צפיות
  23. Started by yakir4u,

    הלוח אם שלי הוא G31-ICH7-6A99OG0EC-00 זה מה שהeverest נותן לי בתור השם שלו מפיע לא ידוע אני מחפש לו כ.מ רק בשביל עוד VGA שאני יוכל לחבר גם את המסך וגם את הטלווויזיה בלי לחבר ולנתק כל הזמן את הVGA

    • 22 תגובות
    • 2k צפיות
  24. מחפש כ.מסך 400 שקל הטוב ביותר שאפשר להוציא במחיר כזה.. בגלל צימצומים במחיר של כלל המפרט זה מה שנישאר לכ.מסך מה אפשר להוציא מזה? תודה. אני רוכש ב SKYPC - אז אם אפשר הצעה משם. תודה

    • 5 תגובות
    • 583 צפיות
  25. Started by Ozen,

    שלום כולם! יש לי חבר שרוצה לשדרג את המחשב שלו, ויש לו AGPX8 בלוח אם - הכרטיס שיש לו זה GEFORCE4 MX... איזה כרטיס מסך (עדיף של NVIDIA) שתומך בAGPX8 יתאים למשחקים? (הוא רוצה להפעיל OBLIVION לדוגמא)... תודה! עריכה : הוספת מפרט (בערך) : מעבד P4 2.6 לוח אם JETWAY 865DMP עם AGPX8 1GB זיכרון כ.מסך GEFORCE 4 MX AGPX8

    • 17 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים