עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by giloman,

    ואיך מבטלים אותם ולמה צריך לבטל אותם ?

    • 2 תגובות
    • 755 צפיות
  2. Started by dids22,

    הורדתי תדמו של המשחק Brothers In Arms ונכנסתי שם להגדרות של הווידאו ויש שם anisotropic filtring מזה בכלל?ומה זה עוזר ? ויש שם גם vsync מזה ? ומזה משנה מה הרזולציה ?במה זה עוזר?איכות יותר טובה?זה מאט תמחשב ? הקיצר תסבירו קצת תוודהה

    • 21 תגובות
    • 2.2k צפיות
  3. כותרת תודה לעוזרים

    • 6 תגובות
    • 945 צפיות
  4. מישהו יודע?

    • 0 תגובות
    • 563 צפיות
  5. למשהו פה יש את הכ.מסך הזה ? אם כן אתם יכולים להעלות לפה קצת באנצ'ים.. רצוי עם בארטונים ואם משהו יודע אם באוברקלוק אני אצטרך ספק יותר חזק מ 300W שיש לי עכשיו

    • 13 תגובות
    • 905 צפיות
  6. תודה רבה לכם על כל העצות הטובות. בסוף הלכתי עד לזיגזג וקניתי את ה R9800 פרו 256 BIT. עכשיו חזרתי מפירמוט וכרגע הכל נראה מדהים. יש לי הרגשה שכל איכות התמונה השתפרה חבלז. ***עריכה**** בדקתי את הנתונים ב EVEREST ונראה לי שהם לא נכונים. ב FAQ של הפורום רשום רק מס' צינורות עיבוד וזהו. הנה תמונה: מה דעתכם ?? לא צריך להיות לו יותר PIXEL SHADERS ??? . למרות שאני חייב להגיד שהכרטיס הזה הוא מדהים!!!! כל משחק שהפעלתי עד עכשיו שמתי בהגדרות הכי גבוהות והוא לא ירד מ 60 !

    • 3 תגובות
    • 602 צפיות
  7. אני מזמין היום בחנות תכרטיס הזה מה אני צריך לקבל איתו בערכה? תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 558 צפיות
  8. Started by roy_bono,

    אני מזמין עכשיו כרטיס מסך מ FOXPC רציתי לדעת מה אתם אומרים על הכרטיס הזה: EVGA e-GeForce 8800GT SSC EDITION 512MB- DX10 - RETAIL 700mhz/2000mhz מחירו : 1,631

    • 2 תגובות
    • 551 צפיות
  9. Started by spartan932,

    זה המפרט בנתיים אחרי כמה שינויים בבקשה כל מי שנכנס לכאן שייתן את הדעה שלו סה``כ מחיר ליח` כמות מוצר מק``ט 1,384 1,384 1 כרטיס גרפי Gigabyte ATI Radeon HD4870 512MB PCIe 44050 395 395 1 זיכרון G.Skill DDR2 4096MB (2048MBx2) 800Mhz CL 5-5-5-15 PQ F2-6400CL5D-4GBPQ 488 488 1 ספק כח Enermax Pro82+ 525W EPR525AWT 305 305 1 כונן קשיח Westren Digital WD5000AAKS 500GB SATA2 16MB 5000AAKS 134 134 1 צורב LG GSA-GH22L X22 SATA DVD GSA-GH22L 94 94 1 מאורר למארז Scythe S-FLEX SFF21E 120mm SFF21E 249 249 1 קרור למעבד Thermalright Ultra-120 eXtreme Ultra-120eXtreme-775 725 725 1 מעבד Intel Core 2 Duo E8400 Tray IE8400ay 646 646 1 לוח אם ASUS P5Q …

  10. אחרי התוצאות הפנימיות מבית NVIDIA אנו מקבלים הזדמנות ראשונה להשוות את ביצועי דור ה-Turing לקודמו באופן בלתי תלוי - תודות למאגר מבחן ה-3DMark לכתבה

  11. ארכיטקטורת ה-Hopper מוצגת רשמית במסגרת עולם ה-HPC עם 80 מיליארד טרנזיסטורים, זכרון HBM3 ותהליך ייצור חדיש מבית TSMC - ונותנת לנו את האות להתחיל בנבואות אודות דור כרטיסי ה-GeForce RTX 4000 לכתבה

  12. Started by maCr0T,

    כמו שנראה במטרוקס פרהיליה, חשבתי שאולי זהו פתרון טוב מאוד לכרטיסים ללא TVOUT, להראות את התצוגה על טלויזיה, כי האיכות גבוה, כי בעצם זוהי איכות המסך (בקשר לאיכות הTV...) אז, יש כזה דבר שנמכר? אפשר לבנות אחד? בתודה, אמיר.

    • 5 תגובות
    • 1.7k צפיות
  13. רדאון 9800. במחשב רואים טוב אבל שאני רוצה לראות סרט בטלויזיה אני רואה בשחור לבן. מה הבעיה?

    • 2 תגובות
    • 757 צפיות
  14. בצל התלונות על מחברי הכח הייחודיים בתקן ATX 3.0 שבהם משתמשת NVIDIA בכרטיסי ה-RTX 4000 שלה, AMD דואגת להסיר דאגה אחת לפחות מליבם של משתמשי Radeon RX 7000 עתידייםלכתבה

  15. היי, קניתי טלווזיה חדשה LCD 37 אינצ' HD. חברתי אותו למחשב עם כבל HDMI ואני רואה הכל מצורה מדהימה, אבל שאני רואה בסרטים או כל מה שיש לו רקע\צבע שחור אני רוצה אותו בצבע ורוד או משהו מוזר ובאיכות לא טובה... והצבע משתנה מכל מיני זוויות. האם אתם יודעים מה הבעיה? האם פשוט ככה זה? (לא יכול להיות) אני רוצה לציין שלכרטיס מסך שלי יש יציאת DVI, אז קניתי מתאם של DVI ל HDMI, והחיבור עצמו הוא HDMI בסופו של דבר.. תודה רבה!

    • 3 תגובות
    • 588 צפיות
  16. Started by tomerco,

    שלום לא מזמן רכשתי את ה sapphire x1600pro agp 512mb עכשיו הכרטיס לא עבד טוב.. הוא ריצד לי ועבד גרוע.. נכנסתי לאתר של sapphire לפורומים ומצאתי אלפי פניות מאלפי משתמשים שיש להם את הx1600 pro לאפיק הAGP וחווים בעיות דומות.. כרגע לפי איך שזה נראה..יש בעיה עם הsapphire x1600pro agp בכמעט כל motherboard! כדי לא לשאת בהוצאות שכרוכות בהחזרת הכרטיסים האלו מהלקוחות לחברה, sapphire לא יצאה בהודעה רשמית שהכרטיס אכן בעייתי והיא ממשיכה למכור אותו! אני פניתי לsapphire וקיבלתי תשובה כי אני צריך לבצע Bios update לכרטיס מסך! אני לא מאמין כי sapphire ירצו לצאת בהודעה כי כל המשתמשים שרכשו את הכרטיס יצטרכו לבצע Bios update ולכן זה סקנדל! הנה קישור להודעה שלי: http://www.sapphiretech.com/en/f…

    • 9 תגובות
    • 684 צפיות
  17. שלוש משפחות של ניידיי Razer Blade מקבלות גרסאות חדשות בעת ובעונה אחת - עם שילוב של מעבדים מבית אינטל ומבית AMDלכתבה

  18. התוכניות העדכניות של מפתחת השבבים עבור 2020 כוללות, כך נראה, עדכון עבור דגמי הביניים הפופולריים שלה - והשקה של דגמי שוק גבוה בהתבסס על ארכיטקטורת RDNA2 משודרגת לכתבה

  19. היום באופן רשמי הופכים כל דגמי GeForce RTX 4070 Ti SUPER לזמינים. בחנו את RTX 4070 Ti SUPER מדגם GAMING OC 16GB של GIGABYTE. הבאנו לכם את כל המספרים החשוביםלכתבה

  20. Started by noamc,

    שלום לכולם אני חדש פה ויש לי בעיה שאני מקבל התראות רבות של מחוון מתח של כרטיס msi 7600gs 256e עכשיו הבעיה היא שהתקנתי אותו הכל טוב ויפה אבל שה win xp עולה הוא רושם לי מחוון מתח: מדווח כי כרטיס הגרפיקה המופעל nvidia זקיף המערכת של אינו מקבל כמות עוצמה מספקת nvidia ידי. (ככה זה רשום) ואז רשום: כדי להגן על החומרה שלך מפני נזק אפשרי או מצב שעשוי לגרום לנעילת המערכת, מעבד הגרפיקה הנמיך את ביצועיו לרמה שתאפשר המשך פעולה בטוחה. איך אפשר לתקן את זה או להפסיק לקבל את ההודעה הזאת.

    • 11 תגובות
    • 693 צפיות
  21. Started by jerry10,

    למחוק

    • 0 תגובות
    • 552 צפיות
  22. Started by pro,

    שמתם לב כמה עולה GFORCE החדש 1000$ לא מוגזם?

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  23. Started by emmanuel,

    שלום לכולם!!! שוקל רכישה של GTX 470 מצאתי שרוב החברות מתמחרות אותו בסביבות ה2000 ש"ח. אך מצאתי דגם של INNO3D בKSP אשר מתומחר ב1500 ש"ח!!! האם לדעתכם ישנה סיבה לתמחור המוזל הזה? והאם החברה הנ"ל טובה בכלל? תודה לכולם.

    • 7 תגובות
    • 1.5k צפיות
  24. Started by saarxee,

    הוא מוצע למכירה ב-1000 שקלים, נקנה לפני 3 חודשים ביחד עם המחשב והוא לא יצא מהלוח אם עדיין - החנות הרכיבה את המחשב (TMS) לא בוצע עליו OC והוא שמור מאבק.. כדאי? איך הוא יהיה עם I3 2100?

    • 13 תגובות
    • 1.6k צפיות
  25. Started by King Of Action,

    האם ברגע שחברות ייצור הצ'יפים של כרטיס מסך ( נבידיה , אטי ) מורידות את המחירים אז כך גם חנויות המחשבים מחויבות להוריד את המחירים של הכרטיס שבו הוזל הצ'יפ ? אני שואל כי בעקבות סקר מחירים שעשיתי מצאתי את הכרטיס של הרקולס 8500 le במחיר מסוים בחנות מסויימת ובשני חנויות אחרות המחיר היה גבוה ב-300 עד 400 ש"ח והחנויות השניות נחשבות לחנויות אמינות וזולות בדר"כ. כשהתקשרתי לחנות הראשונה שבה מחיר הכרטיס הכי זול המוכר אמר לי שזה עניין של עדכון ושהמחירים של הכרטיס הנ"ל ירדו בארץ ושהם טרחו והספיקו לעדכן.

    • 23 תגובות
    • 2.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים