כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
GeForce 7900GTX 512MB 650mhz core clock, 1600MHz memory clock 3dmark 03: 17800 3dmark 05: 7600 3dmark 06: 5200 GeForce 7900GT 256MB 450mhz core clock, 1300MHz memory clock 3dmark 03: 13800 3dmark 05: 7000 3dmark 06: 4550 נבחן ב Athlon 64 FX-55 1GB DDR400 (2x512MB) nForce4 motherboard ברזולוציה 1280x1024 בדריבר ForceWare 84.12 מקור: http://www.dailytech.com/article.aspx?newsid=1121
-
- 24 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הורדתי סיבנצ' R20 וקיבלתי ציון מזעזע 998 נקודות שכל הליבות עובדות ו 350 שליבה אחת אחרי זה הורדתי את הסיבנצ העד'כני יותר R23 וקיבלתי ציון אחר לגמרי איך זה יכול להיות ? יכול להיות שהבנצמרק לא אמין ? R20 תוצאה : R23 התוצאה למה ההבדל כל כך גדול בין הגרסאות ?
-
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
- 3 followers
-
-
שלום, יש לי את הלוח אם הבא : Intel® Desktop Board DP55WG PCI Express 2.0 השימוש העיקרי הוא שימוש יום יומי ותוכנת פוטושופ באופן קבוע מפרט מחשב : I7 2.8 GHz 8g ram היה לי את הכרטיס הזה : Axle Nvidia GeForce GT220 Grafikkarte (PCI-e, 1GB DDR3 Speicher, 128-bit GT 220 Windows 7 DVI, VGA, HDMI) אבל הוא התחיל להרעיש- כשבדקתי ראיתי שהכנפיים שלו נשברות. מחפש לקנות כרטיס חדש על מה הייתם ממליצים? עד 400 ש"ח. תודה רבה.
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מסך - viewsonic VG712s כרטיס מסך - fx5700 win xp pro sp2 הבעיה היא Artifacts או קווים מרצדים לאורך המסך מתרחשת רק בחיבור DVI ורק ברזולוציה 1280x1024@60Hz אין בעיה במסך או בכבל - נבדק במעבדת אומינתק ועבד חלק על FX5200 מה שהביא אותי למסקנה הבלתי נמנעת שהבעיה היא במחשב שלי - כרטיס/ הגדרות/באיוס / ? קרעתי את האם אמא של גוגל בחיפוש אחר פתרון והדבר היחידי שמצאתי היה : http://www.ati.com/support/infobase/3992.html שמתאר בדיוק את הבעיה אבל בכרטיס של ATI הרחקתי רמקולים/טלפונים/ספקי כח/ סדרתי מארז/ ניקתי בספרי לחץ מגעים התקנתי כמה פעמים את הדריוורים האחרונים של נווידיה/המסך כלום לא עוזר :'( הריצודים ממשיכים, פעם כמעט לא נראים ופעם בטרוף, החל משלב הדלקת המחשב ועד…
-
- 6 תגובות
- 679 צפיות
-
-
הכרטיס מסך שלי עובד תקין הכול סבבה מבחינת מעלות 40- 75 במשחק הכול על הנייר תקין רק שמתי לב שהוא מזהה את הכרטיס שלי PCIE 2.0 X16 אבל בפועל הוא עובד X1 אני משתגע למה ? ניסיתי הכול בביוס = הגדרות = כתוב X 16 ניסיתי אפילו לאפס את ההגדרות כלום לא עוזר , הסרתי דרייברים עידכנתי דרייברים כלום , הדבר היחיד שלא עשיתי זה להחליף כבל 6 פינים אבל קשה לי להאמין שזאת הבעיה זה ספק איכותי מאוד של סיסוניק . ב MSI AFTERBURNER הזזתי את התדר של הזיכרון OC אבל לא אישרתי את זה V וחשבתי שכל עוד אני לא מאשר את זה כלום לא יקרה ושהזזתי היה מסך לבן ורעש של נקישות כמו כונן קשיח HDD מכני , כיביתי את המחשב אולי זה בגלל זה ? הכול עובד תקין הכרטיס עובד הכול מעולה פשוט X1 לא 16 , יכול להיות שהחיישן שלי הכר…
-
- 6 תגובות
- 2k צפיות
- 1 follower
-
-
חבר שלי נוסע לסין והונג קונג ביום רביעי הקרוב. אני מענויין לשדרג את ה FX5700LE שלי ל 6600GT להלן מספר שאלות בתודה מראש לעונים: 1. לא הצלחתי לבדוק מחיר הכרטיס בסין/הונג קונג האם משהו מכיר אתר רלוונטי ? 2. האם הכרטיס יכול בכלל לעבוד על המחשב שלי בצורה יעילה : AMD AMD Athlon XP 2000+ 1.7 GHz Total Physical Memory 384 MB Motherboard Info Manufacturer BIOSTAR Group Model M7VIB BIOS Vendor Award Software International, Inc Slot 6/6 (AGP) NVIDIA GeForce FX 5700LE (Omega 1.5303) Order 0 Designation AGP Type AGP Data Bus Width 32 b Details In Use, Long Device Class Display IRQ 11 3. האם יש חשיבות משמעותית לחברה ?
-
- 1 תגובה
- 552 צפיות
-
-
שלום לכולם יש ברשותי 600 650 שקל קניית כרטיס AGP מה אתם ממליצים אם אפשר לינקים
-
- 16 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, מחפש rtx 4080 strix white במצב טוב ומחיר טוב
-
- 0 תגובות
- 446 צפיות
-
-
albatron 6600q 256mb 128bit pci-e dvi, tv out האם הוא שווה....אם לא מה הולך עכשיו טוב מאוד?...
-
- 8 תגובות
- 861 צפיות
-
-
מישהו מכיר??? יש לי במחשב FX5200 כדאי לי להחליף ביינהם..??? מה יותר טוב???
-
- 4 תגובות
- 589 צפיות
-
-
שלום לכולם ומראש תודה על העזרה. כאשר אני עושה הכפלת תצוגה, הכרטיס מזהה את שניהם כאחד- בטלויזיה רואים קטוע ובמסך המחשב רואים טוב. מצורף צילום המסך לכיצד הם מזוהים ביחד. תודה על העזרה.
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי כרטיס על לוח האם אבל אני לא משתמש בו האים עדיין משתמש בזיכרון הראשי של המחשב? ואם כן האים ניתן למנוע זאת?
-
- 3 תגובות
- 591 צפיות
-
-
לכל אלו שמתכוננים לשדרג את כרטיס המסך שלהם, מסקרן לדעת כמה באמת מחכים וכמה איבדו את הסבלנות.
-
- 24 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
כשרק גיליתי שיש טוויק בלעדי של היצרנית(אסוס)של הכרטיס מסך הופיע שהoc דלוק ולא הבנתי למה.. אבל לא הוגדר בכמה. פשוט אפשר רק להדליק ולכבות.. זה בטוח? וזה אומר שפשוט ההמהרה נהייתה אוטומטית לפי הצורך?(אני משתמש בלפטופ של אסוס ובו יש gtx 870m) תודה מראש לעוזרים..
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום לכולם! יש לי שאלה בקשר לחיבור שני מסכים למחשב. אחד המסכים מחובר ל GeForce 4 mx 440 ויש לי כרטיס מסך מובנה בלוח אם ( Intel D815EEA) מה שאני לא מצליח לעשות זה להפעיל את הכרטיס המובנה בלוח. האם אפשר בכלל לעשות זאת או לא? תודה מראש לכל המייעצים.
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, רציתי לשאול כמה שאלות על GTX 560 TI SLI ועל HD 6870 CF קודם כל רציתי לדעת עם ההבדל הוא גדול? ומה ההתרונות והחסרונות של כל אחד והאם כדאי להוסיף 800 שקל בשביל הGTX עוד דבר צריכה להיות בעיה כלשהי בSLI\CF? צריך 2 חוטים למסך או משהו כי חבר שלי אמר לי אם יש 2 כרטיסי צריך 2 חוטים למסך איך זה פועל כל הדבר הזה ? שאני מקבל את הSLI\CF יש משהו שאני צריך לדעת או לעשות? איך אני מפעיל את המערך וכו..? האם במקרה הצורך, לבדיקה, אני יכול לכבות כרטיס מסך אחד או משהו כזה? שרק אחד יפעל? תסבירו לי באופן טוב כי אני לא מבין כל כך בכל הדברים האלה תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מישהו יכול להסביר לי מה זה בדיוק ה GEFORCE FX מה התכונות שלו כמה בערך הוא יעלה האם הוא יביס את המתחרים שלו וכל מיני דברים עליו בכלליות.
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
האם הכרטיס הזה טוב עדיין? וכמה הוא אמור לעלות? שווה 1500 שקל? ובכמה הוא יותר טוב מה x800gto? מישו יכול לתת לי קצת מידע על הכרטיס הזה ועל ביצועיו כי אני לא מכיר אותו ל AGP
-
- 10 תגובות
- 779 צפיות
-
-
היי כולם התקנתי את הדרייבר העדכני, אבל זה עדיין קורה מדי רבע שעה בערך יש הבהוב שחור (או יותר) בחיבור לטלויזיה. כלומר, זה ככל הניראה קשור לHDMI. זה קורה לא רק בזמן ניגון סרטים אלא בכל שימוש שהוא במחשב. אולי יש לכם רעיון לפתרון?
-
- 1 תגובה
- 677 צפיות
-
-
שלום לכולם ראיתי שיש בכול מיני אתרים חוץ משל nvidia דריורים שהיא פירסמה כמו הדריור האחרון שלה שאמור לשפר את הביצעים של ה-3dmark 2003 אז שאלתי היא למה הם לא מוצאים את זה באופן רישמי אצלהם באתר כי יש עדיין את 41.09 ???
-
- 7 תגובות
- 988 צפיות
-
-
הבעיה שלי שנראה לי לא שמתי את הכרטיס כמן שצריך השאלה שלי יש לי שני חיבורים בכרטיס שמתחברים לספק כח זה משנה איך אני מחבר אותם לספק באיזשהי צורה?
-
- 1 תגובה
- 551 צפיות
-
-
למחשב AMD SEMPRON 1.4GHZ 512MB למשחקים!
-
- 20 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
קראתי שיצא דרייבר חדש לנווידיה - 71.25 מישהו כבר ניסה אותו? ואם כן, איך הוא בהשוואה ל-71.24? עריכה: דיעות לגבי 71.40 יתקבלו גם כן בברכה.
-
- 17 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, לאחרונה נשרף לי מסך של LG..(מסך CRT). אני מעוניין לרכוש מסך חדש... רציתי לדעת אם תוכלו לעזור לי בבחירת דגם וחברה שהכי טובים לצרכים שלי ולתקציב שלי. אוקיי, התקציב הוא נכון לכרגע 1500 ש"ח (אפשרות ל2000 מקסימום אבל עדיף שלא). צרכי המסך: - בעיקר עבודה ממושכת מול המסך (לא ברמה של מתכנתים שצריכים מסכים ממש טובים לעיניים אבל בכל זאת). - כמו כן, למשחקים...(כגון DOOM3 וכו'). - אם זה משנה, הכרטיס מסך שלי - רדאון 9800. מבחינת החברה שאני בוחר בה - אחריות חובה של 3 שנים לפחות. אשמח לעזרה . תודה רבה לעוזרים, המשך יום נעים ושבוע טוב!. עריכה: אם תוכלו לרשום מסך דק מומלץ, מסך שטוח מומלץ (גדול, כשהמסך שטוח ולא עגול).
-
- 6 תגובות
- 791 צפיות
-
-
שלום רב לפני מספר שנים התעקשתי ללכת על כרטיס מסך עם שני חיבורי DVI ובזמנו זה הדגם היחיד שמצאתי, השקעתי הרבה במארז כדי שיהיה שקט אבל את שני המאווררים של הכרטיס מסך שומעים עד חיפה (אני בירושלים). המחשב לא היה בשימוש תקופה וכעת הוא חוזר לעבוד, אבל אני רוצה שקט. הדגם המדויק הוא geforce 9800gt 512MB DDR3 Dual DVI HDMI dual heatpipe fan - xxt oc edition הוא נראה בדיוק ככה: יש מצב להשתמש בו פשוט בלי כל החלק של המאווררים? השימוש שלי הוא בדרך כלל בסיסי, לעיתים רחוקות איזה רינדור כבד בפרמייר או שעתיים של NFS, לא יותר מזה. נ.ב. אני מקוה שזה קשור לפורום הזה, אם קשור יותר לאוברקלוק אני מתנצל מראש.
-
- 5 תגובות
- 992 צפיות
-


