כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
והאם יש בכלל גירסת דרייברים שכללה אופציה זו?! יש לי כרטיס ישן כזה, שאני מתכוון להרכיב על מחשב (יד שניה), והייתי רוצה שתהייה לי את האפשרות הזו, ולאפשר בזאת שליטה במהירות המאוורר. ואולי, זה לא ממש חשוב, וכדאי להתקין את הדרייבר העדכני ביותר, כי העידכונים שווים יותר, לפעולת הכרטיס, מהאופציה הנדונה? מערכת ההפעלה שתותקן תהיה WIN7. הכרטיס מסך בגירסת PCI-E תודה מראש לכול מי שיטרח לעזור.
-
- 4 תגובות
- 859 צפיות
-
-
ובכן... בהתחלה חשבתי לבנות מחשב רק ליישומים המקצועיים שלי, אלא שמשחקים העתידים לצאת בקרוב ל-PC שכנעו אותי אולי לשדרג את המערכת שתאפשר לי גם לשחק משחקים בביצועים סבירים עד מעולים. אני לא רוצה להוציא אלפי שקלים על כרטיס מסך אבל יש לי כסף להשקיע, עד 1,500 ש"ח. אני לא בקיא כרגע בהיצע והשאלה היא איזו אופציה הכי משתלמת עבורי לתקופה של השנה הקרובה. האם לקנות שני כרטיסי VALUE ולשלב אותם במערך SLI\CROSS או לקנות כרטיס אחד מעולה? איזה כרטיס הכי משתלם ומה אפשרויות השילוב של כרטיסים במערך. אודה לכם על כל מידע שתתרמו למטרה. (אגב - הכל למען BIOSHOCK, למי ששמע)
-
- 5 תגובות
- 601 צפיות
-
-
אני לא מדבר על גרסאות כמו של פאליט, שמגיעה עם OC מהמפעל. אשמח לקבל עזרה בנושא, תודה רבה לכולכם.
-
- 2 תגובות
- 634 צפיות
-
-
שלום, אני עומד לרכוש מחשב חדש, אשר אמור לשמש אותי בעיקר לגלישה באינטרנט ולשימושי Office. אני ממש לא זקוק לכרטיס גרפי "מפלצתי". אבל, הייתי שמח לנצל סוף סוף את כניסת ה DVI שקיימת במסך שלי. אשמח לקבל המלצה לדרך הזולה להשיג זאת: לוח אם הכולל DVI, או כרטיס גרפי זול וטוב הכולל DVI שאוכל להוסיף ללוח אם. בתודה מראש, דוד
-
- 2 תגובות
- 623 צפיות
-
-
אני מעוניין לראות סרטים בטלויזיה שקצת יותר גדולה מהמסך... מהי הדרך הכי טובה? S VIDEO? יש לי יציאה של זה מהכרטיס... ומה המרחק המקסימלי שאני יכול להעביר את הכבל? עריכה: יש גם יציאה מוזרה של בננה אחת שאני לא מבין מה זה עוזר כךל כך.. זה מוציא רק וידאו? :-\
-
- 9 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מהי הליבה שמותקנת בכרטיס המסך הזה?: כרטיסי מסך MSI - 8800GT OC 512MB GDDR3 DX10 HDTV 2xDVI PCI-E http://ksp.co.il/hmain.php?now_snif=ksppetahtikva&uin=6403
-
- 5 תגובות
- 643 צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות ALBATRON GeForce 4 TI 4280TD 64MB DDR ולא מצאתי מהי מהירות הזכרון שלו ??? אני ישמח עם מישהו ימצא מהי המהירות שלו תודה
-
- 9 תגובות
- 844 צפיות
-
-
-
- 10 תגובות
- 891 צפיות
-
-
האם 1280x1024 זה מספיק למסך 17", והאם יכול להיות לי איזשהו שימוש ב1600*1200 במסך 17"..? ??? אני פשוט מתלבט בין ה-LG F700B ל-LG F700P... ;D
-
- 8 תגובות
- 807 צפיות
-
-
הדברים החשובים שאני צריך בתוכנה.. שתדע להמיר סרט מתקליטור די.וי.די ישירות להארדיסק, שאוכל לחתוך חלקים מסרטים ולהעביר למקומות שונים, כולל מחיקה מוחלטת או חלוקה של הסרט למספר חלקים מסויימים, ובנוסף.. שאוכל להוריד את איכות התמונה בסרט כך שגודל הקובץ יקטן. מה עוד? זה הכל, לבינתיים. אם אין תוכנה כזו, אז ישנה תוכנה שתדע לעשות את רוב הפעולות שהזכרתי פה לפחות? ואם גם לא, אז תנו לי שמות של תוכנות בשביל כל אחת מן הפעולות. בבקשה ובתודה מראש. נייקי!
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מהי התוכנה הפשוטה והנוחה ביותר לבדוק טמפרטורת כרטיסים של nvidia ? בנוסף, אשמח לדעת מהי הטמפרוטרה הנורמלית לכרטיס שלי בזמן מנוחה ובזמן "עבודה"? זה המפרט: Intel Core i5 4570 3.2Ghz (3.6Ghz Turbo) LGA1150 Tray Intel Original LGA1155-1150 ליבת נחושת - עד 95W Gigabyte GA-H87-D3H for 1150 NZXT tempest 410 Elite Black + Seasonic 620W - Crucial 4GB DDR3 1600Mhz 1.5V CL11 - Seagate Barracuda 7200.14 1TB SATA3 D-Link Wireless N PCI-E adapter 300Mbps Gigabyte Geforce GTX770 WINDFORCE X3 OC 2GB RETAIL
-
- 5 תגובות
- 897 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות geforce 4 Ti 4400/4600 אני רק לא יודע איזה חברה הכי טובה שהכרטיס שלה עולה פחות מ - 1800 ש"ח אני יודע שרוב הסיכויים שאין Ti 4600 ממש טוב בטווח מחיר שכתבתי אז כעיקרון אם לדעתכם יש - תגידו אבל אם אין אז תגידו לי: איזה Ti 4400 הכי טוב??(של איזה חברה? - בטווח מחיר שציינתי)
-
- 43 תגובות
- 5k צפיות
-
-
מהי טמפרטורה סבירה ל6800 gt? לאחר משחק כבד \הרצת בנצ'מרק...
-
- 6 תגובות
- 678 צפיות
-
-
כשקניתי את המחשב, לא ידעתי שום דבר במחשבים. בחשבונית היה כתוב את רשימת החלקים, ובינהם-Geforce 2 64mb+tv out כשהמחשב עולה, רשום שם הכרטיס, אך לא את כמות הזכרון. אשמח אם תעזרו לי. אני רוצה לדעת אם עבדו אליי, אם כן...........
-
- 5 תגובות
- 941 צפיות
-
-
-
השאלה שלי מתייחסת למסכים ברזולוציה של 1920X1200 . החלטתי לרכוש מחשב עם כרטיס מסך HD4870 או GTX260, כי אכן HD4870X2 הוא overkill היום לדרישות שלי ולא שווה תוספת ביצועים קטנה תמורת מחיר כפול כמעט. בפורום פה אכן ממליצים לרכוש כרטיס שמספק את הדרישות כיום, ובהפרש שחוסכים, לרכוש עוד שנה כרטיס חדש. כיום מחיר ה 4870 הוא Y ש"ח ומחיר ה 4870X2 הוא בערך 2Y ש"ח . מנסיון הותיקים פה : האם בעוד שנה, להערכתכם, מחיר ה 4870X2 ( וכרטיסים שיצאו בעוצמתו ) יעלה פחות מ Y ש"ח ? כי אם בעוד שנה, 4870X2 ירד עד מחיר של Y ש"ח בערך , שווה כבר להשקיע את ה 2Y היום ולהנות ממנו קודם מה דעתכם ?
-
- 7 תגובות
- 855 צפיות
-
-
ניסיתי לקרוא כל מני הסברים למושג, אבל לא ממש הבנתי... האם חוסר בפתיחת צינורות עלולה להיות הגורם לכך שכרטיס המסך שהזמנתי לא פעל?
-
- 2 תגובות
- 552 צפיות
-
-
אני מניח שהכותרת והתיאור אומרים הכל. אני רוצה לדעת על כמה לשים את הפילטרים AA ו-AF שעדיין יעבוד חלק...? הכרטיס מסך הוא Radeon 9600 Pro . תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 687 צפיות
-
-
יש לי DVD Rom במחשב, וקניתי לא מזמן Leadtek GeForce 4 TI 4200 64 Mb ויש לי 2 שאלות: 1) יש לו VIVO? 2) מה תהייה האייכות של הדי ווי די אם אני אחבר תמחשב לטלוויזה, אם משהו יודע..?
-
- 0 תגובות
- 785 צפיות
-
-
ראידון 9700 פרו מה הטמפ הנורמלית שלו ?! חש לי חישן טמפ ... במאמץ של המעבד המעבד בטמפ 43 39 עכשיו כרטיס מסך 55 במונחה 52 מאמץ יכל להגיע לה 60 האם זה נורמלי ? לכרטיס מסך ?!
-
- 3 תגובות
- 744 צפיות
-
-
שלום לכולם, רציתי לדעת מספר דברים? מהיא טמפרטורת העבודה המקסימלית המותרת ל- HD4870X2? האם יש דרכים לקרר את הכרטיס מסך? האם עדיף לעבוד עם המארז פתוח לגמרי? האם יש WINDOW GADGET שמודד טמפרטורה ונמצא כל הזמן על ה- DESKTOP? הכרטיס שלי מתחמם ומתקלקל לעיתים קרובות (פעמיים ב- 4 חודשים האחרונות).. למזלי יש לי עוד חצי שנה אחריות (מתוך 3 שנים)...
-
- 2 תגובות
- 605 צפיות
-
-
שלום לכולם, עקב משיכת המחשב, נפגם ראש כבל ה-VGA של המסך. מדובר בכבל יצוק אשר בקצהו האחד מתחבר **בתוך** המסך ובקצהו השני הראש המוכר אשר מתחבר אל יציאת ה-VGA במסך. פתחתי את המסך (כבר לא באחריות) וראיתי שהחיבור בתוך המסך הוא בסה"כ מעין שקע לבן, כך שניתן לקנות כבל חלופי ולהחליף לבד. טוב אז מאיפה קונים?
-
- 6 תגובות
- 898 צפיות
-
-
אהלן... אני מעוניין להתקין את הדרייברים החדשים של NVIDIA..אבל ברצוני גם להתקין DRIVER CLEANER 3 ע"מ למחוק באופן מוחלט את שאריות הדרייברים הקודמים. ניסיתי להתקין DRIVER SWEEPER, שמשום מה מסרב לפעול על WIN VISTA...לכן אני רוצה לנסות DRIVER CLEANER...הבעיה היא שאני לא מוצא קישור \ ו\או הורדה של התוכנה.
-
- 0 תגובות
- 793 צפיות
-
-
היום באופן רשמי משיקה NVIDIA דור ביניים חדש של כרטיסי מסך - סדרת ה-RTX 40 SUPER. לקחנו את הראשון שבחבורה לסיבוב ביצועים. צפו בשיפור הביצועים של RTX 4070 SUPER לעומת קודמולכתבה
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
- 2 followers
-
-
הבנתי שיש מספר מהירויות לPCIE החל מ X1 ועד X16 אני רוצה שמישהו יסביר לי את העיניין 1.איך אני יודע שהלוח תומך ב X16 ולא פחות? 2.האם מהירות ירודה של חריץ PCIE כגון 1X פוגעת בביצועים? 3. http://www.goldtop.co.il/show_details.asp?prod_id=10654&catid= מה המהירות של הלוח הזה? 16X או 1X? אני מקווה שהאתר המוצלח הזה יוכל לעזור לי
-
- 3 תגובות
- 583 צפיות
-


