עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. איזה כרטיס הכי משתלם לקנות עד 1200 ועד כמה אפשר להגיע באוברקלוקינג (לאיזה דגם הוא משתווה)?

    • 4 תגובות
    • 744 צפיות
  2. ובכן כאן אין לי בעיה תקציבית ואני יכול להזמין את הכרטיס מסך הטוב ביותר - אך לא היקר ביותר.... יש שני תנאים לבחירת הכרטיס: שזה יהיה מחברת ATI תמיכה חומרתית: DirectX ו- OpenGL

    • 22 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. יש לי מעבד AMD אטלון 800 MHZ, K7 לוח אם כזה: http://www.chaintech.com.tw/tw/eng/product_spec.asp?MPSNo=13&PISNo=46 זיכרון 256MB SDRAM, (2 סטיקים שלי 128) מארז ATX 400W ואני רוצה לשדרג את המחשב במטרה שאוכל לשחק במשחקים על רזולוציה של 1024 עם 32 ביט, לפחות שנה וחצי. מוכן להשקיע 1500 ש"ח, ועלי לקנות HD 80GB וגם כרטיס מסך ואולי זיכרון - אם תגידו שצריך. השאלה, האם בכלל שווה לשדרג למטרה זו? ואם כן - איזו חומרה לקנות, בדגש על הכרטיס מסך (כך שינוצל במקסימום על ידי לוח האם זה). ואחרי השידרוג המוצע - האם אשיג את מטרתי? (משחקים)

    • 5 תגובות
    • 772 צפיות
  4. Started by hd500,

    וכמה הוא עולה? תודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 644 צפיות
  5. עובר כ"כ הרבה זמן עד שחברות מוציאות כרטיסי מסך חדשים... בכ"א רציתי לשדרג אבל אני יודע שרוב הכרטיסים החדשים ימתחו (אם לא יחרכו) את הכח של הספק. למישהו יש המלצה?

    • 12 תגובות
    • 1.7k צפיות
  6. אני צריך להריץ על המפרט הבא סרטים ב- 1080p באופן חלק, ואני מחפש את הכרטיס המסך המינימלי שיכול לעמוד במשימה. המפרט הוא: DualCore AMD Athlon 64 x2 2100MHz 4000+ Asus M2A-MV Memory 5GB PSU FSP 450W חשבתי על HD5450 האם המעבד יהווה צוואר בקבוק בכל מקרה או שכרטיס מסך "חזק" יספיק ?

    • 1 תגובה
    • 869 צפיות
  7. Started by בזיק,

    מישהו יודע האם rx9250-T128 של MSI הוא עם ממשק זיכרון של 128 ביט או 64 ביט? http://www.msi.com.tw/program/products/vga/vga/pro_vga_detail.php?UID=618 ובאותה הזדמנות, איך הכרטיס הזה בדרג שלו?

    • 1 תגובה
    • 820 צפיות
  8. Started by ori444,

    מה המסך הכי מומלץ עד 1300 ש"ח ? לי יש היום MAG796FD ואני מרוצה ממנו אבל צריך לקנות מסך נוסף .

    • 1 תגובה
    • 643 צפיות
  9. Started by TheShadow,

    עדיפות גובהה למסכי DVI (יש לי 6800GT ואני רוצה לנצל אותו טוב טוב ועד הסוף..) אבל בבקשה לא לחרוג מהתקציב.. ושאלונת קטנה על הדרך.. תגידו יש 6800GT לPCIE? ראיתי משו של XFX וחבר שלי קונה אותו אבל זה יעלה לו 3500 להביא לארץ... זה משתלם לו בכלל? כאילו הוא רוצה לעשות מפרט לפי זה ואני לא יודע אם שווה לו לוח של PCI E ואז הוא לא יוכל לשים AGP... אם אתם מגיבים על השאלה אז בבקשה גם דברו על המסך כי זה חשוב לי מאוד..

    • 6 תגובות
    • 779 צפיות
  10. אני מחפש מזה זמן רב הצעה למסך טוב, עדיף שטוח שיעשה את העבודה כמו שצריך ושיהיה עם זאת איכותי כמו שה Trinitron הישן שלי היה. אני מחפש מסך 19 או 17 אינץ (במקרה ו 17 עדיף שיהיה יותר זול) שלא יעייף את העינים ושיציג צבעים כמו שצריך וכמובן שניתן בקלות להגדיר את המאפינים השונים שלו. בבקשה ממכם, מישהו שמכיר מסך טוב בטווח המחירים שבין 1000 ל 1500 ש"ח הן אם 17 אינץ והן אם 19 אינץ ויכול להמליץ עליו בפה מלא שיגיב כאן! בבקשה.

    • 7 תגובות
    • 985 צפיות
  11. Started by TimoTy,

    יש לי התערבות עם חבר!! עזרו לי !!

    • 20 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. Started by 1900GT,

    שלום, אני מחפש את המסך ה LCD הכי זול שיש כיום בשוק אבל שעדיין בגדר מומלץ?

    • 0 תגובות
    • 603 צפיות
  13. Started by 1nstall,

    היי דוד שלי נסע לשליחות (לפני הרבה זמן) והוא קיבל כבר מחשב איזה שהוא רוצה (כל מחיר) אז הוא היתקשר אלי היום, ושאל אותי איזה מסך כדי לן לקנות, הוא ביקש 17" הוא אומר שיותר גדול מזה זה כבר מוגזם. (הוא יושב קרוב מאוד למסך!) ואני לא מבין גדול במסכים, קצבי רענון, "רטיו" וכדומה. אז בבקשה תכתבו לי את הדגם של המסך "LCD 17 הטוב ביותר שמוכרים ב: www.newegg.com תודה מראש לכל העוזרים Install

    • 7 תגובות
    • 884 צפיות
  14. Started by Satlan,

    מי יכול להביא לי את המפרט התכני ? בתודה מראש !@

    • 10 תגובות
    • 764 צפיות
  15. Started by keypod,

    אני מזמין כרטיס מסך מחו"ל (מביאים לי) והתכנון שלי היה ללכת על 9800PRO לפי כל ההמלצות כאן אבל, משום מה אני לא מוצא כרטיסים כאלו עם 256MB (משהו שאני חייב לקראת LONGHORN) ולכן חשבתי (בצער רב) לפזול לכיוון של NVIDIA. השאלה שלי איזה כרטיס שלהם מקביל מבחינת ביצועים ל- 9800PRO? תודה

    • 16 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by nVIDIA70,

    יש לי שאלה: מהו הפרש הביצועים באחוזים (פחות או יותר) בין ה-7600GS לבין ה-7900GS? ושאלה נוספת: מהו הפרש הביצועים (שוב באחוזים) בין ה-7600GS לבין ה-X1950XT

  17. שלום.. טוב קודם מערכת: AMD3200+ 2.0GH לוח אם של ג'יגהבייט GA-K8NF 1 גיגה זיכון 400MHZ (שני סטיקי זיכרון כל אחד 512 ) X800XL WD 120GB SATA HEC400 W טוב בגלל שSM3 חזק עכשיו בתחום המשחקים אני חושב על שידרוג הכרטיס שלי בעתיד הלא כלכך רחוק.. עכשיו מהו הכרטיס הטוב ביותר שאני אוכל להכניס למערכת הזו בלי שיווצר לי מצב בו המערכת תגביל לי את הכרטיס החדש?(מומלץ כרטיס שתומך בDX10) אבל איך שאתם רואים לנכון...

    • 23 תגובות
    • 2k צפיות
  18. Started by sPoiled,

    מה שהבנתי ש- HDMI זה כבל חיבור למסך כמו ה-DVI וה- VGA.. (אם זה לא נכון תתקנו) עכשיו אני רוצה לדעת האם הוא עושה את ההבדל? ובערך בכמה הוא יותר טוב. ^ צד שמאל. תודה !

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. השאלה בכותרת. תודה!

    • 16 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by cohena11,

    שלום, ברשותי מזה כשנתיים וחצי מערכת המחשב הבאה : P4 - 3GHZ 1 גיגה זיכרון כרטיס מסך RADEON 9800 PRO עד כה לא היו לי שום בעיות ותמיד השתמשתי במקסימום היכולות הגרפיות של המשחקים בהם שיחקתי ברזולוציה של 1024 על 768. אני משחק בעיקר FPS ואפילו ב-DOOM3/HALFLIFE2 לא היו לי בעיות, לאחרונה ב-FEAR יש לי המון בעיות וחשבתי על שידרוג כרטיס המסך. מכיון שלוח האם שלי לא תומך PCI-E, אני מחפש את כרטיס ה-AGP הכי חזק/מהיר שקיים בשוק, בארץ, ללא מגבלת מחיר. תודה רבה מראש...

    • 52 תגובות
    • 2.9k צפיות
  21. שלום לכולם בשבועיים הקרובים אני מתכנן לקנות מחשב חדש שייעודו הוא סימולטור X. על מעבד אני דיי סגור E8400. שוק כרטיסי המסך הוא מאד תחרותי ואני באמת שלא יודע על איזה כרטיס כדאי לי ללכת ככה שגם יהיו פריימים גבוהים וגם לראיה של שלוש שנים קדימה שיסחב לי את התוספים של הסימולטור. תקציב הכרטיס הוא כ1400 שקל (לא חייבם לנצל את כולו ). מסך 22 אינטש. יעודו העיקרי הוא סימולטורים. מהאתר של tomhardware מצאתי את זה: 1. http://www.tomshardware.com/reviews/radeon-hd-4870,1964-6.html מהאתר אני רואה שדווקא 9800GTX (בתקציב הנוכחי) הוא זה שמשיג את הפריימים הגבוהים ביותר, אך בראיה קדימה אני מפחד שהוא לא יחסב לי את התוספים. בקיצור אני מבולבל . על מה הייתם ממליצים לי ???

    • 32 תגובות
    • 2.7k צפיות
  22. אני מתלבט האם לקחת readon4870512 ddr5 או ה-9800GX2...? זה למערכת חדשה אין מה לדאוג לצוואר בקבוק ולספק טוב.

    • 9 תגובות
    • 913 צפיות
  23. אני חושב ש 9550 לא?

    • 6 תגובות
    • 717 צפיות

דיונים חדשים בפורומים