עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by SUPER300,

    בכל לוחות האם עם תושבת 1155 שראיתי, אם שמים בהם שני כרטיסי מסך-שניהם עובדים בחצי מהירות (X8). רציתי לדעת מה ההבדל והאם יש פגיעה בביצועים? האם עדיף לי להתקין כרטיס מסך יחיד על מהירות X16, מאשר שניים על מהירות X8? עוד שאלה: יש לי בכרטיס מסך חיבור VGA, DVI ו-HDMI. האם אני יכול לחבר שלושה מסכים? שניים אני יודע שאני יכול (לDVI ו-VGA), אבל אני יכול לחבר מסך נוסף לחיבור ה-HDMI?

    • 21 תגובות
    • 1.7k צפיות
  2. האם יש הבדל משמעותי בין השניים ועוד כמה שאלות לגבי כרטיס מסך.. עד כמה חשוב או משנה כמות הביט שיש לכרטיס וכמו כן כמות הזיכרון?

    • 11 תגובות
    • 876 צפיות
  3. אני מחפש אתר שבו ניתן היה לראות מהו החום הסביר של כרטיס מסך כל שהוא (במנוחה ובמאמץ) ,האם מישהו מכיר משהו כזה?

  4. Started by sambusak,

    בכרטיס המסך שלי יש בנוסף לחיבור החשמלי של המאורר, עוד חיבור חשמלי עם שלושה פינים. שמתי לב שלכל הT4XXX יש אותו. מישהו יודע למה הוא משמש?

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. Started by f_b_i,

    על כל כרטיס מסך שניתקלתי בו יש בדרך כלל בחלקו העליון חיבור פינים למה החיבור נועד? (אני לא מדבר על החיבורים כלפי חוץ )

    • 1 תגובה
    • 614 צפיות
  6. Started by C-King,

    מישהו יודע במקרה??

    • 1 תגובה
    • 695 צפיות
  7. כמובן PCIE.

    • 12 תגובות
    • 799 צפיות
  8. כלומר הכרטיס שנותן את יחס העלות/ביצועים הכי טוב? מהו הכרטיס הכי משתלם ללא קשר למחיר? מהו הכרטיס הכי משתלם בטווח של 800-1300? תודה מראש!

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by Yamabushi,

    אחרי ה9800GX2 ישנה פריצת דרך חדשה?

    • 1 תגובה
    • 550 צפיות
  10. הייתי בטוח ש HD 5450 עולה 170-200 שח, באתר של AMD מצויין שהציפסט תומך ב1.4. אבל בפועל ראיתי כרטיס של power color שתומך רק ב 1.3 , ושאר החברות בכלל לא מציינות איזה תמיכה . מישהו יכול לעזור\ליעץ ?

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. שלום.. מה הכרטיס החזק היותר היום שיש לAGP?? ואמור לצאת משהו אחר בקרוב? אולי שווה לחכות... לפי מה שאני יודע 6800ultra זה הטופ שיש היום לAGP יש מצב שיצא 7800GT?? או משהו אחר...

    • 8 תגובות
    • 729 צפיות
  12. שלום הלוח נשרף ולקח איתו זיכרון,מעבד וזכרונות. amd3200 socket 939 2.0- הוחלף ל amd sempron le-1200 2.1. gigabyte k8nf-9 הוחלף לgigabyte m61pme-s2 זיכרון 1 גיגה 400 הוחלף לזיכרון אחד גיגה 667 גם הכ.מסך הלך (x800xl) מה הכרטיס הטוב ביותר שאוכל לשים בלי לגרום לצוואר בקבוק? 1950pro יחשב מתאים? או שאפשר אפילו חזק יותר?

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  13. כותרת. אין מגבלת תקציב.

    • 8 תגובות
    • 905 צפיות
  14. אז ככה: יש את הכרטיס של LEADTEK - Leadtek WinFast TV2000 Deluxe XP יש מגוון כרטיסים של החברה המכובדת PINNACLE יש לכם עוד הצעות? אולי משהו שמתחבר ל USB ... בקיצר, כמה שיותר השוואות והתנסויות תודה מראש. FLYVIDEO בבקשה על תציעו כי זה מה שיש לי עכשיו וזה ממש כרטיס!!! (לגימה של קפה ארומה של עלית)...לא ממש טוב ;D

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. השאלה בנושא =] תודה

  16. בדקתי וממה שראיתי המועמדים על גבול ה400 הם ATI X1650PRO ו-GeForce 7600GS? ממה שראיתי הX1650PRO יותר חזק, אבל מה אתם אומרים? האם הוא תומך בsm3? (הX1650PRO) האם יש כרטיס יותר מומלץ עד 400? לינקים 7600GS (זה עם קירור פאסיבי, אני מאמין שאפשר למצוא גם אקטיבי בחנויות כמו IVORY): http://zap.co.il/model.asp?model_id=465267 X1650PRO http://zap.co.il/model.asp?model_id=578542 תודה רבה! עריכה: שמתי לב שיש גם את הHD 2600PRO בסביבות אותו מחיר, אולי 30 שקל יותר.. איך הוא ביחס לאחרים?

    • 0 תגובות
    • 655 צפיות
  17. מהו הכרטיס הכי משתלם בתחום ה1000שח. של אנוידיה זה GTX 260 SP216 האגדי (כ950שח) לאייטיאיי יש שניים את ה 4870 1GIG(כ1000שח) ואת ה 4890 1GIG החדש(כ1050שח) ואני לא מדבר על 275GTX שעובר את ה1100. אשמח לשמוע לשמוע את הדעות שלכם. בקרוב מחשב חדש. E8400

    • 1 תגובה
    • 603 צפיות
  18. AMD 3800x2 2gb ram 400 enermax liberty רזולוציות של 1280X720 ו-1280X1024 -לא עושה OC.

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. אין לא רואה שום טעם להשקיע ב-8800 לאור מחירו היקר ,שלא צפוי לרדת עד שה-r600 לא יצא לשוק העובדה שאין מישחקי dx10 (וגם אם crysis יצא סוף סוף מחר ,עדיין זה פסיכי לשים 3000 שח בשביל להריץ בצורה אופטימלית מישחק אחד בילבד ) ולקינוח כל בעיות התאימות והבאגים שיש ב-ויסטה כך שאני מחפש לקנות בשבוע הקרוב את הכרטיס הכי זול שיוכל להריץ בצורה סבירה בלי יותר מדי פשרות בגרפיקה את כל המשחקים של היום (בדגש על המישחקים האהובים עליי hl2 ,farcry , cod2 וההמשכים שלהם ). לטעמי הרצה סבירה היא לפחות 30fps (שיהיה גם מינימלי גם בקטעים גרפיים עמוסים במיוחד) וברזולוצייה שהיא או 1024X768 עם כל הפילטרים האפשריים מופעלים , או לחילופין רזולוצייה של 1600X1200 ללא פילטרים. מסקירה שיטחית התברר לי ש-7600gt …

    • 2 תגובות
    • 556 צפיות
  20. כותרת. אני חשבתי עד עכשיו שהדגמי GS של NVIDIA הם בנויים ל-AGP, אבל נוכחתי לדעת שלא... ו-ATI בכלל, כבר הפסיקו לתמוך בזה ככל הנראה... אז, מהו הכרטיס הטוב ביותר ל-AGP? והאם יש איזשהו סוג של דגם שניתן להבין ממנו שהוא AGP, חוץ מאשר "כתוב במפרט"?

  21. Started by Anitz,

    חבר שלי רוצה לקנות מחשב חדש בעיקר למשחקים אז מה הכרטיס מסך הטוב ביותר בארץ ובעולם שאפשר לקנות אותו כיום?

    • 7 תגובות
    • 810 צפיות
  22. Started by inrock,

    ל hd4890 ?

    • 6 תגובות
    • 704 צפיות
  23. Started by Jook,

    נא לפרט האחר בבקשה... ואם אתם מצביעים בבקשה תתנו גם את החברה של הכרטיס שעלייה אצם ממליצים. תודה

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. Started by Jook,

    נא לפרט האחר בבקשה... ואם אתם מצביעים בבקשה תתנו גם את החברה של הכרטיס שעלייה אצם ממליצים. תודה

    • 11 תגובות
    • 2.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים