כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
אני מתלבט בין שתי הכרטיסים יותר חושב לכיוון הרדון
-
- 4 תגובות
- 694 צפיות
-
-
מה עדיף לקחת X1900GT או 7900GT אני רוצה לקנות מקיספי ויש להם את ה Galaxy 7900GT או את Sapphire X1900GT מה יריץ לי יותר חזק משחקים? מה עושה פחות בעיות? מה עדיף לקנות? אל תציאו לי כרטיס מסך אחר כי אני קונה רק מKsp
-
- 3 תגובות
- 553 צפיות
-
-
הממ אני רוצה לעשות עוד צעדון קטן לשפר את המחשב, ה7600GT מחזיק הכל מצוין אין לי ממש תלונות ואני בקרוב אוכל להוסיף עוד סטיק של 1GB או 2GB זיכרון וחשבתי גם על כרטיס מסך שיענה על הדרישות הבאות: אני רוצה לשחק לפחות את רוב המשחקים על 1600^1200 עם כל האיכות לפחות בחצי מהפילטרים, ה7600GT מחזיק את הרוב על 1280^1024 מאוד טוב, עכשיו מכיוון שהX1950XTX עולה 1600 וגם הGTS 320MB אני די בהתלבטות מה לקנות. אני ראיתי את מבחני הביצועים של שניהם, והם פחות או יותר שווים עכשיו לGTS320 יש תמיכה עתידית בDX10, אבל זה לא ממש משנה לי עכשיו כי יקח לפחות שנתיים עד שזה יהיה חובה(R.I.P לVISTA), אז מה כדאי לי לקחת אתם אומרים?
-
- 19 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
יש לי כרגע ג'יפורס 4 MX ואני רוצה לשדרג אותו כדי שאוכל לשחק במשחקים החדשים למשך שנה בערך . אין לי תקציב גדול בערך 400 שקל אולי כצת יותר. ראיתי בחנות ג'יפורס FX 5500 שנראה סבבה אבל לא כתוב עליו הכל למשל לא כתוב כמה צבעים הוא מעבד וכמה צינורות יש לו וכו"... אני גם יכול לקנות ג'יפורס 4 TI 4400 יד שנייה שנדמה לי אמור להיות יותר חזק אבל בלי חלק מהתכנולוגיות החדשות שיש ב FX אז השאלה שלי מה כדאי יותר לקנות והאם התכנולוגיות החדשות שיש ב FX משמעותיות לעומת ה 4 TI ? http://www.xfxforce.com/product_view.php?sku=PVT34BNA הלינק ל FX
-
- 8 תגובות
- 685 צפיות
-
-
עד עכשיו הייתי סגור על 7600GT ופתאום ראיתי שיצא ה 7900GS בכמעט אותו מחיר מה יותר חזק? מה יותר שווה לקנות?
-
- 10 תגובות
- 785 צפיות
-
-
אני מתלבט איזה כרטיס מסך לקנות גג ב 1200-1300 שקל
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכל המשתמשים היקרים, מה עדיף לקנות, את ה-GeForce 7600 GT בגירסת 256MB או את ה-GeForce 7600 GS בגירסת 512MB? ולמה? אשמח אם תוכלו לפרט גם על הכרטיסים הנ"ל, כלומר מהירות ליבה, שעון וכו'. הכרטיסים עולים אותו הדבר - בדיוק אותו דבר. תודה מראש, אלי.
-
- 1 תגובה
- 812 צפיות
-
-
מה לקנות? או 8800GTS320 של ג'יגהבייט או 2900PRO של ספיר או חברה אחרת.. אני מתכוון מבחינת אמינות וביצועים. לטווח הרחוק! הוא ישמש אותי לפות כשנתיים אני לא גיימר כבד אבל אני לא רוצה בחות הכרטיסים הנ"ל אז מי באמת עדיף? תודה רבה!
-
- 3 תגובות
- 579 צפיות
-
-
שלום לכולם! הגיעה השעה שלי להחליף את המסך הישן שלי (כבר 3 שנים בערך), ואני בהתלבטות.. מה כדאי לקנות? האם הLCD באמת שווים את ההשקעה? או שהם רק עניין של נוחות (תופסים פחות מקום). מה נחשב לאיכותי יותר? בתור אחד שמשתמש במחשב יותר מידי שעות ביממה, חשוב לי שזה יהיה באמת מסך איכותי ורצוי שגם יקל על העיניים שלי.. (בכל זאת מצרך יקר בימינו). אשמח לתגובה כלשהי בעניין מכיוון שהחיפוש שלי בפורום לא הניב תשובות.. תודה מראש! טל
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני רוצה לדעת מה יותר משתלם ויותר חזק, זוג של HD6850 או אחד HD6950?
-
- 2 תגובות
- 917 צפיות
-
-
שלום חברים אני מעונין לרכוש כרטיס מסך מה עדיף ASUS EN 8800GS TOP מחבר שלי חדש בקופסה שקיבל מארה"ב ב 450 ש"ח (לא נעשה שימוש) או 9600 GT בסביבות ה 600 ש"ח תודה עידן
-
- 7 תגובות
- 605 צפיות
-
-
אני משתמש בתוכנות 3D כגון Cad ,Solid Works ודומיהן כ %(50~40) מהזמן בשאר הזמן משחק ב CRYSIS ,Half-Life 2 ,Flight Simulator X Deluxe - שאלה האם עדיף לעשות SLI של 9800GTX, או כרטיס יחיד של 9800GX2 או להשקיע בכרטיס מבוסס nVidia Quadro ולקוות שהוא יריץ את המשחקים כראוי ל 9800 ? התקציב הוא 1500 ~ 3200
-
- 1 תגובה
- 550 צפיות
-
-
מי יודע מה עדיף... בין הרדאון 9800 np (הרגיל) של gigacube או ati לקחת?!?!? רק מבחינת ביצועים... מי יודע?
-
- 18 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
מה עדיף RADEON 9700PRO של POWERCOLOR או Geforce FX 5900 של XFX ?
-
- 1 תגובה
- 697 צפיות
-
-
Sapphire Radeon X1600XT PCI-e 256MB Retail Video Card Sapphire Radeon X800GT PCI-e 256 MB DDR3 Retail Video Card Sapphire Radeon X800GTO AGP 256 MB Retail Video Card Albatron Geforce 7600GT 256MB DDR III PCI-e DVI Video Card ואם אפשר תנו דירוג 1-4 תודה לעונים
-
- 7 תגובות
- 642 צפיות
-
-
MSI PCI-Ex Radeon HD6950 Twin Frozr II/OC 2048MB GDDR5 (256bit) (810/5000) (2xDVI, HDMI, 2xDisplay Port) (R6950 Twin Frozr II/OC) הבדל של 25 דולר MSI PCI-Ex Radeon HD6950 2048MB GDDR5 (256bit) (800/5000) (2xDVI, HDMI, 2xDisplay Port) (R6950-2PM2D2GD5) או GTX 570 שעוד יותר יקר? את ה 6950 אני אפתח ל 6970 אם הדגם עם הקירור הלא רגיל יהיה יותר טוב? 6950 פתוח ל6970 +OC יהיה יותר טוב מ GTX570
-
- 14 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
Sapphire RANDON 9600XT 128MB DVI? Sapphire RADEON 9600XT 256MB? Sapphire RADEON X600 Pro 128MB, PCI-E, VIVO? ABIT X600-XT 128MB DVI PCI-E? כולם באותו מחיר פחות או יותר
-
- 9 תגובות
- 838 צפיות
-
-
השאלה בכותרת תודה לעוזרים
-
- 12 תגובות
- 823 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מתכנן לקנות מפרט מחשב ב9000 ש"ח, אך אני עדיין לא יודע מה עדיף, האם עדיף להשקיע את ה1000 ש"ח הנוספים לכרטיס פיזיקה, ולהתפשר על 8800GTS 640MB? או שבכלל עדיף להשקיע את ה1000 ש"ח הנוספים משדרוג מGTS לGTX, ולהוריד את כרטיס הפיזיקה. מה אתם אומרים? ???
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
7800GT בערך ב1100 שקל או 7900GT ב2000 שקל בערך מה יותר משתלם ומה ההבדלים המרכזיים ביניהם ואם משהו גם יכול לתת לי בנצ'מרקים שעשו לשניהם
-
- 3 תגובות
- 556 צפיות
-
-
FoxConn nVIDIA GeForce 7600GT 256MB PCIe vs Sparkle 8500GT 512MB Passive Cooling Retail מבחינת ביצועים? אני לא גיימר אני עורך וידיאו מה עדיף? האם אני צריך 512 מב? אשמח לתשובה מהירה אני כנראה מזמין ביום ראשון.
-
- 0 תגובות
- 552 צפיות
-
-
Gigabyte GTX560 Ti 1GB GDDR5 או Sapphire 6950 1GB GDDR5 HDMI Retail
-
- 2 תגובות
- 774 צפיות
-
-
*אל תציעו לי אחרים* מי עדיף מאלה? Sapphire X1550 DDR2 128Bit PowerCooler X1550 DDR2 128Bit ומה עדיף מאלו? eVEGA 7300GS DDR2 64Bit GigaByte 7300GS DDR2 64Bit Point of View 7300GS DDR2 64Bit תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 556 צפיות
-
-
מה עדיף ? מסך שטוח של lg lcd 17 או מסך רגיל רק המסך שטוח יהני .. 19
-
- 4 תגובות
- 552 צפיות
-
-
מה עדיף מסך דק שטוח או מסך שמן שטוח??? מתלבט קשות בין מסך דק לשמן עזרה בבקשה
-
- 7 תגובות
- 773 צפיות
-


