עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by Sunny Jim,

    XFX או LEADTEK?

    • 13 תגובות
    • 823 צפיות
  2. Started by eliil1,

    LEADTEK WINFAST GTX260 EXTREME + BFG GTX260 OC MAXCORE 55nm 896MB Gainward GTX 260 Golden Sample GAINWARD HD4870 "GOLDEN SAMPLE" 1GB מה עדיף מבחינת קירור, רעש, צריכת חשמל, וביצועים? אם יש משהו יותר מתאים,ציינו. התקציב בערך 1000 ש"ח. אה ואיזה ספק צריך בשביל הכרטיסים האלה? 400 יספיק|?

    • 4 תגובות
    • 600 צפיות
  3. שניי הכרטיסים בעלי אותו מחיר +- הראשון: http://www.skypc.co.il/sg_product~28620~8~0.htm והשני http://www.skypc.co.il/sg_product~S467512D3~8~0.htm מה מבינהם בעל ביצועים טובים יותר.

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by zoyaniv,

    6950 או 560TI?

    • 2 תגובות
    • 705 צפיות
  5. Started by nice,

    קיבלתי הצעה לקנות ב200 שקלים את הכרטיס הבא: Gainward PRO660 http://www.gainward.de/new/products/agp/pro_600/comparison.html באותו סכום כסף, האם כדאי לקנות את ה4200 החזק יותר או את ה660 שמבוסס על ה-5200 ? השיקול העיקרי, הוא הביצועים של הכרטיס, אבל רציתי לדעת אם ל5200 יש טכנולוגיות שה4200 לא תומך בהן, שיכולות להאריך משמעותית את חיי הכרטיס. כי אחרי הכל אני מצפה מהכרטיס להריץ משחקים עדכניים לפחות עוד שנה.

    • 13 תגובות
    • 1.5k צפיות
  6. שלום לחברי הפורום יש לי gt7800 של לידטק עד עכשו השתמשתי בדריברים של אנוידיה ושמתי לב שגם לידטק מוציאים דריברים משלהם השאלה שלי מה עדיף מבין שתיהם מישהו ניסה להשוות אם יש הבדל בביצועים ויכול לשפוך קצת אור על הענין בבקשה רק תשובות עניניות תודה לכולכם

    • 3 תגובות
    • 607 צפיות
  7. Started by itzik_vip,

    אני מתלבט בין שני כרטיסי מסך שניהם מחברת GIGABYTE 7600GS (מגיע עם מאורר של זלמן) 7300GT איזה כרטיס מסך משתלם יותר לקנייה? אינני גיימר כבד אני משחק אך ורק במשחקי אסטרטגיה ההבדל בין שני הכרטיסים הוא 30 דולר האם שווה להוסיף את ההבדל ולקחת את ה- 7600GS

    • 3 תגובות
    • 666 צפיות
  8. Started by tulz,

    מה עדיף? מכיוון שיש לי 512MB במחשב אני רוצה לקנות X800XL אבל גם אני יכול X800GT+1GB אז מה עדיף? מחשב עם X800XL+512MB או X800GT+1GB? שימו לב שאם אני קונה X800XL אני לא יכול לקנות זיכרון נוסף! מקווה שתענו.

    • 4 תגובות
    • 607 צפיות
  9. Started by ronbubl,

    זוג 6850 7850 תודה לעונים

    • 4 תגובות
    • 904 צפיות
  10. אני חייב תשובה היום כי אני רוצה להזמין השימוש הוא כמובן משחקי מחשב עתירי גרפיקה...

    • 5 תגובות
    • 713 צפיות
  11. Started by iyehuda,

    חבר שלי הציע לי את הX1800XL ב 180 ש"ח הכרטיס אכן תקין ועובד אצלי ,הכרטיס ללא אחריות או לשלם 390 ל HD 4670

    • 17 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. Started by guysevi,

    אח שלי קנה מחשב חדש לצורכי לימודים אינטרנט וקצת משחקים ,לא דברים כבדים ע"פ המפרט של המחשב הוא היה צריך לקבל עם המחשב כ.מסך GeForce 6200 ובמקומו שמו לו כרטיס של ATI X1050 ושאלתי היא כזו איזה כרטיס עדיף יותר זה או ה-6200 מבחינת ביצועים ? ובבקשה בלי תגובות דביליות של לך תתבע אותם וכדומה.

    • 3 תגובות
    • 619 צפיות
  13. Athlon64 3000+ (S-939) VENICE CORE 760 GIGABYTE 6600 128MB PCI-EXPRESS RETAIL 680 או AMD Sempron (S754) 2800+ *Palermo* 64 535 GV-NX66T128D gigabyte 6600GT 940 שניהם יוצאים אותו מחיר בערך (אם יש כרטיס יותר טוב במחיר הנתון אני אשמח לשמוע עליו) תודה

    • 2 תגובות
    • 587 צפיות
  14. שלום לכולם אני יחסית חדש פו וממש היתרשמתי מהפורומים אז קודם כל "שפו" אני רוצה ליקנות כרטיס מסך כבר חצי שנה ולבסוף שני המיתמודדים האחרונים הם ה-GTX260 216 של GAINWARD ו- ATI RADEON 4870 1GB (שהוא יד שניה ). מאוד אשמח לשמוע דעות ביקורות שלכם לגבי הכרטיסים האלה ( כולל הבדלים טכנים ) תודה רבה ושבת שלום

    • 17 תגובות
    • 1.6k צפיות
  15. מה עדיף,ואני לוקח את'לון 1900!

    • 10 תגובות
    • 1.6k צפיות
  16. Started by shaul,

    GF TI 4200 של אסוס או של MSI אני יודע שMSI נחשבת חברה יחסית בינונית בכל מה שקשור לכרטיסי מסך, אבל ממה שהבנתי, הכרטיסים האחרונים של אסוס לא היו מי יודע מה... נ.ב אני מתכוון לקנות גם צלעות קירור ומאוור אחר...

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. Started by VenoM_7,

    יש לי 1200 ש"ח ואני לא יודע מה עדיף: Radeon 9600XT 256DDR ואולי גם יבוא איתו קופון ל-HL2 או GeForce 5900XT באותו מחיר? :-\ מה שווה לי לפי מחיר ו/או ביצועים ???

    • 19 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. Started by noy165,

    אני מתלבט בקשר לרכישה של אחד משני המסכים האלה הראשון: ILYAMA 17'' E431S DVI LCD השני : HYUNDAI IMAGE QUEST Q17 DVI USB המחיר לא חשוב מבחינתי , מה שחשוב לי זה האיכות והאמינות של המוצר וגם של היבואן במקרים של תקלות תודה מקרב לב לכל העונים.

    • 1 תגובה
    • 586 צפיות
  19. GIGABYTE N66T128VP-OEM GF FX6600GT 128Mb DDR3 VIVO+DVI 3Y או ?Powercolor X800GT 256mb DDRIII PCI-E? מה עדיף?!

    • 2 תגובות
    • 568 צפיות
  20. לפי מה שקראתי הם מקבילים... אבל אני רואה מלא בפורום שATI עושים בעיות והכרטיסים שלהם חמים(טמפ'), שהדרייברים שלהם עושים באגים לפעמים, ושהם מתיחייסים רע ללקוחות... (ושהמשחקים שיוצאים מותאמים יותר לכרטיסים של nividia) רציתי לדעת אם זה נכון ואזיה כרטיס מבין ה2 האלה עדיף בשביל המפרט הבא? (תודה רבה לעוזרים ואם אפשר להסביר גם למה בחרתם) מסך כרגע 19 אינץ רזולוציה 1284 על 1200 ובקרוב 20 אינץ כנראה 1600 על 1200 הכרטיסים: ‏9800GTX+ 512MB GDDR3 DX10 HDTV 2xDVI PCI-E‎ - עולה 950 מפרט טכני של זה: http://www.zotac.com/index.php?option=com_content&task=view&id=216&Itemid=315 או ‏HD 4850 TOP 512MB GDDR3 DX10.1 HDTV 2xDVI PCI-E 2.0‎ - עולה 980 מפרט טכני של זה: http://www.asus.c…

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by ciauai,

    מה עדיף למשחקים על ברוזולציה 1024*1280 שלפי מה שהבנתי זה למסכי LCD הSapphire Radeon X1900GT 256MB, DDRIII, 2xDVI, VIVO, PCI-E או ה Galaxy 7900GT 256MB DDRIII, HDTV, DVI, PCI-E

    • 14 תגובות
    • 981 צפיות
  22. אני מעונין לרכוש בזמן הקרוב מחשב חדש שיתאים למשחקים(גם כבדים). הייתי מעונין לשמוע מה אתם מציעים לי: ‏X1950 Pro 512MB, GDDR3, TV, 2xDVI, PCI-E‎ או HD 2600 XT 256MB DX10 HDTV 2xDVI PCI-E‎ במידה ויש לכם המלצה לכרטיס אחר באותו טווח מחירים(עד 1100ש"ח) אשמח להצעתכם!!

    • 14 תגובות
    • 779 צפיות
  23. מערך SLI של 8800 או QUADRO FX4600 http://www.leadtek.com.tw/eng/workstation_graphics/specification.asp?pronameid=335&lineid=2&act=2 שניהם נכנסים בתקציב מבחינת עלות אז זה לא שיקול

    • 5 תגובות
    • 572 צפיות
  24. שומר מסך? שמעתי שלא טוב למסך להדלק ולהתכבות יותר מדיי אז מה עדיף? תודה

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  25. Started by D-Bang,

    התקציב שלי הוא עד 800 ש"ח ואני צריך כ. מסך PCI-E שיחזיק כחצי שנה עד שנה איזה מבין הכרטיסים הנ"ל עדיף? כאשר אם זה 7600GS אז אני מדבר על גרסת אקסטרים/OC כלשהי..

    • 3 תגובות
    • 591 צפיות

דיונים חדשים בפורומים