כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
שלום, אני חייב עזרה דחופה. מצטער שאני שואל את השאלה שברור לי שכבר מישהו שאל אבל אין לי זמן לחפש אני חייב לסגור עסקה. איזה כרטיס יותר טוב שהשימוש העיקרי הוא משחקים? twintech nvidia gforce 98000GTX 512mb ------->1285 Gigabyte 8800GT G92 512MB DDR3 Zalman Cooling Overclocked Retail----------->1064 תודה לעונים...
-
- 2 תגובות
- 604 צפיות
-
-
חשבתי שאני היחיד שיש לו את הבעיה שהמחשב נתקע וחייב להפעיל מחדש או לפעמים מופיעה שגיעה של nv4_disp. בכל המשחקים... כתבתי בגוגל ישר ראיתי שעוד 147.000 חיפשו על הבעיה הזאת,ופורסם בפורום שלהם מדריך איך לפתור,אבל לא עובד עדיין לאף אחד. והיה שם בן אדם מסכן ששעתיים אחרי ש'קנה את הכ.מסך הופיעה לו השגיאה והוא נדפק. יותר אני לא קונה NVIDIA. כ.מסך Nvidia 8600
-
- 33 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
קניתי כרטיס Radeon 9700 Pro ב- e-bay . הכרטיס הגיע (לאחר עיכוב) אבל הגיע דפוק! (מעביר אות למסך, אבל לא תמונה...) ל e-bay אין פתרון, והבחור שמכר את הכרטיס נעלם.... ניסיתי ליצור קשר עם ATI, הם מאד מהירים בתגובה, אבל נראה שמאחר ולא הם הפיצו את הכרטיס, הם לא יכולים לעשות כלום... ??? ??? ??? מה לעשות? איפה אפשר לתקן כרטיס כזה?
-
- 2 תגובות
- 781 צפיות
-
-
האם geforce 8600GT חזק יותר מ7600GT? אציין שה7600 שלי הוא agp.
-
- 1 תגובה
- 551 צפיות
-
-
חיפשתי באינטרנט מבחני ביצועים של 1060 ב-SLI והבנתי שאין.. איך זה יכול להיות ? אין איזה קומבינה ?
-
- 8 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
האים OC בעזרת התוכנה המובנית ה-AUTO-TUNE תיתן OC טוב והאים לאחר הסרת ה-DRIVER והתקנתו מחדש הכל יתאפס ויחזור לקדמותו?
-
- 0 תגובות
- 624 צפיות
-
-
היי יש לי כרטיס geforce fx 5900 msi vtd והאטמפרטורה של הכרטיס נעיה בין טמפרטורת ליבה של 35 מעלות כשאני לא משחק עד ל 41 מעלות. האם זה מעלות סבירות והאם המעלות האלה לא מסוכנות לכרטיס ובכמה מעלות זה כבר מתחיל ליהיות מסוכן?
-
- 2 תגובות
- 595 צפיות
-
-
יכול להיות שמשחק מסויים יתמוך בSLI אבל לא בCF ולהפך?
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
אהלן חבר'ה, אני מתלבט לפני קניית כרטיס מסך חדש.. יש לי מעבד Q9550 על 3.4GHZ וספק Enermax Modu 525W התקציב לכרטיס הוא עד 2000 שקלים. אני כבר דיי התבלבלתי מהכל לכן אני צריך מעט הכוונה. הכרטיסים שחשבתי עליהם הם אלו : GTX460 1GB OC GTX470 HAWK GTX570 כאשר אני לא יודע אם כדאי לי לקחת את האחרון, אני משחק על 1920X1080 לכן אני אשמח לכרטיס כמה שיותר חזק.. הבנתי גם שאפשר לקנות 6950 ולהפוך אותו ל6970 בקלות אבל אני לא יודע אם האופציה הזאתי כדאית בגלל הסיכון ובגלל שאני לא מתלהב כלכך מATI. תודה
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אהלן בעקבות המכירה הקבוצתית פה (http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=554704) רציתי לפתוח דיון שמטרתו הסבר על הבדלי הרמות בין הכרטיסים. אשמח אם מישהו יעשה סדר בבלאגן מבחינת ההבדלים והאם הם משמעותיים או זניחים. תודה!
-
- 42 תגובות
- 7.2k צפיות
-
-
לאחר שבויעיים של חיפוש בפורום התלבטויות קניתי מסך את המסך של סמסנוג ה730B אומנם רציתי ללכת על ה710T המומלץ אבל כבר ישנו מחסור בדגם הזה. ורציתי שמידה ויהיה איזה פיקסל שרוף לא תהיה בעיית החלפה. בכל מקרה המסך נראה מצוין האמת שהוא בהיר מדי אבל לא הספקתי עדיין לכוון אותו ואני חושב שכל מי שעובר לLCD רואה את הבהירות הזאת. בקיצור אחלה תמורה לשקל גם מגיע עם כבל DVI ואומנם אין PIVOT או כיון גובה אבל מבחינתי זה לא היה קריטי.
-
- 3 תגובות
- 703 צפיות
-
-
יש לי בעיה קשה במיוחד: - כשאני מדליק ת'מחשב הווינדוס עולה ואז אני רואה מין נקודות של צבע מזעזעות כאלה על המסך ולאט לאט זה נהייה יותר גרוע - אני ניסיתי לפרמט ת'מחשב מס' פעמים ולא עזר - התקנתי את הדרייבר גם כן מס' פעמים ועדיין לא עזר! בבקשה תעזרו לי אני אודה לכם מאוד!!
-
- 6 תגובות
- 694 צפיות
-
-
http://img.sharepixon.net/images/wgw.png לא מובן למה רוחב כרטיס מסך תמיד מתמלא לי ומראה בין 60%- 80% כאשר הזכרון שלוקח כרטיס המסך אפסי ה-GPU ברמה של 10%-15% מה לוקח את רוחב הפס בכרטיס מסך ?
-
- 0 תגובות
- 725 צפיות
-
-
יש לי מישהו שרוצה למכור לי כרטיס מסך גיגהבייט 5870 HD חדש ב 1000 ש"ח רציתי לדעת אם שווה או שיש המלצה למשהו יותר טוב
-
- 3 תגובות
- 697 צפיות
-
-
איזה דרייבר הכי כדי לשים היום לכרטיס מסך מסוג radeon 9800pro?? (תתנו גם לינק אם אפשר??)
-
- 0 תגובות
- 642 צפיות
-
-
http://www.netaction.co.il/sale.php?sale=2658093 שווה או לא?
-
- 7 תגובות
- 647 צפיות
-
-
ואם יהיה התוספת שתיהיה לו זה 512 מגב זיכרון... מכיוון שידוע לNVIDIA על הקושי הצפוי בייצור מסיבי של כרטיסים כאלו, G70 Ultra הוא בעצם גירסה מהירה יותר של 7800GTX, דבר שיגרום גם לירידה במכירות של ה7800GTX וגם יהיה עם בעיות בהגעה למדפים. המתחרה מבית ATI,R520XT, יגיע במהירות של 600MHZ לליבה ו1400MHZ לזכרונות, מהירות אדירה שנעזרת בתהליך של 90nm כדי להשיג זאת, לnVidia עדיין קשה מאוד להגיע למהירות כזו מכיוון שהיא נמצאת עוד בתהליך יצור של 110nm. הדבר היחיד הצפוי לסידרת ה7800 זה הגדלת הזכרון ל512MB ותו לא!!! קישור http://www.theinquirer.net/?article=25949
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
האם השפורפרת DynaFlat היא שפורפרת טובה? האם המסך Samsung 955DF הוא מסך טוב? (גודל נקודה של 0.20) תודה!
-
- 3 תגובות
- 629 צפיות
-
-
אני מתלבט בין הכרטיסים הללו (מאחר והחלטתי לא לרדת מרמת ה-6800GT) מה עדיף? 6800GT או 6800 Ultra האם יש שיפור ניכר בביצועים בין שניהם? מאחר וההפרש ביניהם הוא כ-400 ש"ח.. ואיזו חברה עדיפה? Gigabyte או Albatron? כמו כן יש לי לוח אם מבוסס ATI עם כרטיס Xpress200 שלהם על הלוח, האם בקניית כרטיס מסך של nvidia לא יווצרו התנגשויות בין הדרייברים שלהם? ואם הספק הנוכחי שלי TermalTake 360W יספיק לי לאחד משניהם? תודה.
-
- 12 תגובות
- 921 צפיות
-
-
שלום חבר'ה אני קונה מחשב חדש ואני רוצה כרטיס מסך טוב שישמש אותי למשחקים (לא גיימר רציני אבל רוצה להתחיל לנסות את החוויה) , לפוטושופ(חובבן+) , אינטרנט וצפייה בסרטים. על איזה כרטיס אתם ממליצים? משהו ביחס עלות תועלת גבוה שלא אצטרך להחליף בזמן הקרוב המסך שלי הוא מסך מחשב LG W2253TQ LCD - רזולוציה מקס' 1920x1080 חוצמיזה, איך זה שראיתי שTMS מוכרים את הHD5780 1GB ב1060? זה לא זול מידי? בIVORY אמר לי אחד המוכרים שלא כדאי לקחת כרטיס כזה כי הוא כבר פאסה ולא מייצרים אותו ושכדאי לקחת את הGTX460. מצד שני מישהו אמר לי שהכרטיס הזה יהיה מעולה עם המסך שלי. תעזרו לי בבקשה. תודה
-
- 8 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מה יותר חשוב מהירות ליבה או מהירות זיכרון? למשל: כ.מסך עם: מהירות ליבה:500Mhz ומהירות זיכרון:600Mhz או כ.מסך עם: מהירות ליבה:390Mhz ומהירות זיכרון:700Mhz מה יותר טוב? ואם מישהו יכול להסביר לי: מהי בכלל מהירות ליבה? תודה לכל העוזרים
-
- 5 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
שלום !! חבר שלי צריך את הכרטיס הזה, הבנתי שיש את הכרטיס בגרסאת DDR2 ובגרסאת DDR3. כשחיפשתי בזאפ מצאתי רק את גרסאת הDDR2. :-[ יכול להיות שרק בגרסאת הEXTREME יש DDR3 ?? איפה ניתן לרכוש (אם אפשר הכי זול) את גרסאת הDDR3 ?? תודה רבה חברים. :xyxthumbs:
-
- 14 תגובות
- 955 צפיות
-
-
רציתי לדעת עם הניקוד טוב :s05: ] [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 780 צפיות
-
-
חיבור של 7970ghz edition יחד עם 7950 רגיל במערך crossfirex איזה ביצועים יתן לי? כמו של שני 7950 בגלל שה7970 יוריד את התדרים שלו? או שהם יתנו משהו בין 7970 ו7950? העם זה שווה בכלל? התקציב שלי מספיק רק ל 7950
-
- 3 תגובות
- 884 צפיות
-


