עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. שלום לכולם, יש לי כרטיס X800XL כמו שאפשר לראות במפרט שלי. הוא לא מזהה את הטלויזיה שלי בשום אופן, כאשר בעבר לא היו בעיות לזהות אותה. אני אתן כל פרט חשוב שאני יכול לחשוב עליו : הבעיה החלה , כששידרגתי את הדרייבר (CCC) מגרסה 5.7 לגרסה 5.11 השידרוג נעשה בצורה הרגילה, כלומר הסרה של הדרייבר באמצעות cat-uninstaller.exe , לאחר מכן RESTART, התקנה של הדרייבר החדש ושוב RESTART. כמה ימים לפני ששידרגתי את הדרייבר - החלפתי את הכבל שמחבר את המפצל VIVO לטלויזיה היה לי כבל מהסוג הזה : דק, ארוך (כ-3 מטרים) ולא הכי איכותי בעולם היה מחובר ל COMP OUT של המפצל, ולטלוויזיה. הוא עשה קצת בעיות, אז החלטתי להחליף אותו, ואכן החלפתי, בכבל יותר איכותי ועבה - שמתחבר ל SVIDEO OUT שיוצא מהמפצל…

  2. Started by רונן י.,

    יש לי כרטיס מסך ג'יפורס 7800 ג'יטי אקס, אז מדוע כאשר מפעיל את המשחק F.E.A.R הוא רץ באופן קטוע ואף נתקע לי תמיד באותה נקודה אינטנסיבית במשחק? יש לי מעבד אינטל 3.6 ג'יגה ו-1024 מגה בייט זיכרון די-די-אר 2. כך שמחשב אטי זו לא הסיבה לבעיה. ניסיתי לעדכן את הדרייבר של הכרטיס. הורדתי את העדכון האחרון של הכרטיס מהאתר של החברה אך בזמן ניסיון ההתקנה קיבלתי הודעת שגיאה שלא נמצא דרייבר תואם לקובץ העדכון! כיצד זה יכול להיות? האם דרייבר לא מעודכן יכול להיות הסיבה לכישלון בהרצה חלקה של המשחק? איך אני יכול דרך הווינדוס לבצע עדכון דרייבר של כרטיס המסך? תודה רבה לכל העוזרים. - רונן.

  3. Started by Coca Cola,

    המסך L1750HQ ופירמטתי היום לx64, לא חשבתי שהוא לא יתמוך בx86, אני לא מוצא שום דרייבר שהוא x64, מישהו מוכן לעזור לי?

    • 9 תגובות
    • 686 צפיות
  4. היי, תציאו לי בבקשה מסך עם 21-22 אינץ, גודל נקודה 0.24 ושהיה על 100 תדירות רענון או יותר על רזלוציה של 1280-1024 וכמובן שהיה CRT מצאתי כמה: LG 22' n2200P 22" IIyama Vision Master Pro 513 Flatscreen Diamondtron NF Monitor 22" Samsung 1200NF Diamondtron Monitor Viewsonic CRT P225F 22 איזה מסך יותר איכותי? תודה מראש ההודעה נערכה

    • 10 תגובות
    • 831 צפיות
  5. 1.איזה כרטיס 6200 הכי זול בארץ בתצורת AGP שניתן לפתוח בו את בצינורות? מה שחשוב שיהיה בעל יכולות OC טובות. 2.מחפש מדריך לפתיחת צינורות נעולים בכרטיס זה. 3.האם יש אנשים בארץ שביצעו מוד זה? ואם כן מה שיפור שהושג? אם תוכלו תביאו תוצאות של ביצוע המוד גם מחו"ל.

    • 4 תגובות
    • 645 צפיות
  6. Started by AVI.S.T,

    תגידו עוד כמה זמן בערך משחקים לא יתמחו ב 128?

    • 2 תגובות
    • 561 צפיות
  7. Started by Danny_Malis,

    מה זה VERTICAL SYNC ? אני רואה את האופצייה הזאת כמעת בכל המשחקים השאלה היא מה זה עושה ?

    • 4 תגובות
    • 591 צפיות
  8. Started by Psybration,

    אהלן כאשר אני מוריד ומתקין את העדכון של הכרטיס Catalyst 5.11 ומאתחל את המחשב, המחשב מודיע לי על בעיה. אם אני נכנס להגדרות הכרטיס איני מוצא שום דבר שהשתנה בעקבות העידכון ועדיין אין שום אופציות והמחשב בנוסף לכך עושה בעיות(לוקח לexplorer שעות עד שהוא מתאתחל ועד שאני יכול לעשות משהו במחשב..). למישהו יש פתרון? גרסה אחרת של עדכונים שלא תעשה בעיות? בקיצור תעזור לי! תודה רבה [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 554 צפיות
  9. Started by yoni321,

    שלום אנשים קניתי את הכרטיס רשום למעלה החברה של EVGA לינק למוצר: http://www.evga.com/products/moreinfo.asp?pn=128-A8-N343-AX עכשיו רציתי לדעת מה הטמפרטורה במנוחה צריכה להיות ואיך אני בודק בזמן שאני משחק. תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 570 צפיות
  10. Started by nisim_y,

    אני מעוניין לקנות את הכרטיס POWERCOLOR RADEON 9550 אך אני מתלבט בין POWERCOLOR RADEON 9550 256mb 128 bit לבין POWERCOLOR RADEON 9550 128 mb 128 bit מה אתם מציעים לי לקנות נא לפרט! תודה.

  11. Started by liav12,

    שאלה בכותרת... 6600GT? X800GT?

    • 6 תגובות
    • 732 צפיות
  12. Started by Do As Infinity,

    יש לי Radeon X1800XT 512MB, ניסיתי להוריד לו את הדרייבר עם ה-Control Center ובכל פעם שאני מנסה להפעיל אותו זה נותן הודעת שגיאה. למה? יש למישהו דרייברים שפועלים כמו שצריך? ה-Control Panel לא תומך בכרטיסים מסדרה X1000.

  13. וינדוס,סרטים...האם השחקים יוצגו רק על חלק ממנו,והשר שחור..למישהו יש מושג (אם אפשר תמונות)

    • 2 תגובות
    • 554 צפיות
  14. Started by TheShadow,

    אני מחפש את הטלוויזיה הטובה ביותר עד 16 אלף..

    • 3 תגובות
    • 620 צפיות
  15. האם זה שווה את זה, האם זה שווה לקנות כ.מסך חזק בשביל שיהיה אפשר לאפשר אותם או שזה לא ממש מורגש, כי זה ממש קורע את הכרטיס ולפעמים מוריד חצי מהביצועים במקרה הטוב ?

    • 17 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by bobby323,

    כדיי שאפשר יהיה לחבר אותו ל XBOX360 ול PS3 כשהוא יצא :

    • 2 תגובות
    • 560 צפיות
  17. Started by yosi yosef,

    יש לי לוח אם SLI ואני מיתלבט בין רכישת שתי כרטיסים 6800 GS או 7800GT אחד

    • 13 תגובות
    • 904 צפיות
  18. Started by FAT32,

    שלום! ביולי שאלתי פה על כרטיס מסך טוב שאפשר למצוא ב-300 שקל ולא ממש הצלחתי למצוא... עברו מאז כמעט 4 חודשים, ובינתיים כבר הלך לי המחשב. עכשיו קניתי חדש, בלי כרטיס מסך כי הכרטיס של הקודם עוד עבד. אבל הוא כרטיס מעפן. אני צריך משהו הכי טוב שאפשר למצא ב-300 ש"ח, ככה משהו חזק למשחקים. תודה מראש!

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. כרטיס גרפי N6800 EXTREME 256MB Asus (Chipset )מעבדים: nVidia Geforce FX6800 , יצרן: Asus , יציאות: DVI , TV Out , (PCI-X/AGP) חיבור: PCI express , זכרון: 256 Mb, Memory Interface: 256 Bit

  20. Started by ryan_a,

    מה אתם חושבים על GEFORCE 6600 , אם אפשר אני אשמח לקבל מחיר, דגמים (מה ההבדל בין GT וכל אלה?), יחס הביצועים שלו יחסית ל-7800 , והאם בכלל הוא כרטיס משתלם, או שאולי כדאי ATI במחיר דומה? תודה

    • 17 תגובות
    • 1.6k צפיות
  21. Started by roman22,

    איזה רזולוציה מומלצת למסכי lcd ? תודה לעונים

    • 6 תגובות
    • 607 צפיות
  22. Started by comablack,

    חברים עזבו אותי צ 3dmark aquamark ציונים וכל הבולשיט הזה אני אחרי יומים של בדיקות call of duty2 fear עשיתי אוברקלוק עם atitool מעל 55 המאורר עובד על 100% מהירות ליבה 560 מהירות זיכרון 570 בלי ארטיפקטים עם הקרור stock ואני אומר לכם שאין הבדל אם אני עושה overclock או שהכרטיס על מהירות ה stock אין שיפור בביצועים אולי משהו מינימלי וגם את זה אפילו קשה להרגיש תנסו תבדקו ותבינו שהכל חארטה עובדים עלינו בעינים

    • 12 תגובות
    • 935 צפיות
  23. Started by elad the master,

    איפה אני יכול לקנות 6200 ל-AGP במחיר הכי זול להיום..?

  24. Started by zeropaid,

    אני עובד בעיקר עם פוטושופ וקצת עריכת וידאו. איזה סוג מסך עדיף: LCD או CRT?

    • 5 תגובות
    • 735 צפיות
  25. Started by xBlAdE,

    מישהו יכול להביא לינק???

דיונים חדשים בפורומים