כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
אני חושב ללכת על דגם של ספייר וכמו שאמרתי לכם חיפשתי משהו באמצע הדרך ושני הכרטיסים הללו נראים לי שם. האמת שזה נורא מבלבל כי מצד אחד סגרה 5 מול 4 ומצד שני ה 4890 יותר חדש ( 256bit ). בקיצור מבחינה כוללת של תמיכה מלאה ב 1.3 HDMI לקולנוע הביתי כולל פורמטי הסאונד החדשים וגם קצת למשחקים ( לא משוגע מידי אבל כולל DX11) איזה מהם בא בחשבון . על ה 5830 קראתי בינתיים דברים לא טובים ולכן הוא די ירד מהפרק ( תקנו אותי אם אני טועה ) . יש לי ספק HEC 400 וואט ומעבד E8400 על גבי לוח אם של INTEL P35
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי שאלה מה עדיף? לקנות Powercolor HD5770 ב800 שח או sapphire HD5830 קירור חדש ב845 שח ולהוסיף עוד 20 שח על משלוח? יש לי E8400 INTEL DG41RQ - PCI-E 1.1 2GB KINGSTON 800 MHZ DDR2 שיהפכו להיות ל4 מתישהו Hitachi 320 GB 7200RPM Seagate 250 GB 5400RPM אני מתכנן להוסיף הרד דיסק של טרה ולהעיף הכונן של ה5400 (אולי) ויש לי כרגע ספק כח איזי קול 450 ווט שאותו אני מתכנן להעיף ולהביא סיסוניק 520 וכרגע יש לי מארז קצת צפוף וקצת ג'נרי שיש בו רק מאוורר פינוי אוויר אחורי וזהו - TRENDSONIC MID ATX אשמח לתגובות
-
- 18 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום , אני קונה מחשב למטרת משחקים רצוי גרפיקה גבוהה ורציתי לחסוך קצת בכרטיס מסך וללכת על משהוא יותר חלש , השאלה שלי זה מה ההפרש בביצועים בין שני הכרטיסים הללו ?
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
כמו שרשום בכותרת ואני מתכוון לעשות SOFT MOD ל 6200 בתקווה שיצליח
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות כרטיס מסך כחלק ממחשב חדש שאני עומד לקנות ( שרוב הסיכויים יתמוך ב- PCI Express ), ראיתי באתר זיגזג 2000 את Gigabyte 6600 256mb DDR - TV OUT/DVI - PCX - Bulk במחיר 722.... בעוד שכרטיסים של 6600GT עם 128 מגה עולים בסביבות האלף. השאלה היא אם עדיף דגם חדש יותר עם פחות זכרון או דגם ישן עם פי 2 זכרון... ובנוסף לתשובתכם אשמח לדעת איזה יצרן כרטיס אתם ממליצים... תודה...
-
- 2 תגובות
- 612 צפיות
-
-
מה עדיף 6600 רגיל או X600XT ועוד שאלה מה עדיף X600XT או 6600 TC?
-
- 1 תגובה
- 554 צפיות
-
-
מתלבת בין השניים... מה עדיף יותר על השני ולמה?
-
- 13 תגובות
- 912 צפיות
-
-
אהלן השאלה בכותרת בשביל מפרט... 2 6600GT יעלה 2560 ו6800U יכול לעלות 3000-3200 מה יתן ביצועים יותר טובים? עריכה: אני אמקד את השאלה... שני ה6600GT הם 128 6600GT 256 עולה 2500 בערך אז זה לא שווה בSLI אבל האם אפשר לחבר בSLI אחד 128 ואחד 256? ומה יותר טוב 6800U VS. 2 6600GT 128 VS. 6600GT 128&6600GT 256
-
- 60 תגובות
- 3.7k צפיות
-
-
לא לכעוס אני אשאל גם בפורום השכן
-
- 3 תגובות
- 582 צפיות
-
-
-
-
שאלה בלתי אפשרית אנא תשובה מהירה: מה עדיף לקנות היום: את ה 7600 GT extrem המיושן אך המואץ \ או את ה x1950 XT החדש והמהיר ? עצות אחרות בטווח המחירים הנ"ל יתקבלו בברכה. תקציב לא עובר את ה 1000 ש"ח. תודה.
-
- 9 תגובות
- 806 צפיות
-
-
יש לי אפשרות לקנות את אחד מהכרטיסים האלה שניהם עולים בערך כ 500 שקל שניהם עם 256 זיכרון וגם שניהם של אותה חברה (LEADTEK) ???
-
- 5 תגובות
- 618 צפיות
-
-
מה עדיף לשים על לוח אם מתאים 7800GTx או 2 כרטיסים של 6800GT האם יש הוכחה כל שהיא ששני כרטיסים מכפלים את הכוח ? :s05:
-
- 6 תגובות
- 687 צפיות
-
-
מדובר על 7900 של Point of View ו 7950 של Leadtek.
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שתיהם עולים אותו כסף.
-
- 5 תגובות
- 799 צפיות
-
-
שלום!! אני עומד לקנות מחשב ורציתי לדעת מה עדיף 8500 512mb או 8800 320mb תודה מראש
-
- 28 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
כרטיס עם זיכרון מהיר יותר ופחות זיכרון או כרטיס מסך עם זיכרון קצת טיותר איטי ועם יותר זיכרון. כמו שכתבתי מדובר ב 8500GT למטרות גימינג בעיקר (לא כבד מידי) ABD
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום חבר שלי קונה מחשב חדש והוא מעוניין לשחק רק במישחקים בינוננים כמו פיפא , ניד פור ספיד וכדומה , הוא קונה את המחשב מ ksp ששמה מוכרים את ה 8600gt וה 7600gt במחיר של 700 שקל ( חברת eVGA ) . ערכתי מספר חיפושים בפורום לגבי ה 7600 וה 8600 ולא הגעתי למסקנה חד משמעית מי יותר טוב , אני חושב שיש לי נטייה לכיוון ה 8600gt מכיוון שהוא בנוי מארכיטקטורה חדשה יותר ותומך ב dx10 כמובן . כמו כן, אני לא יודע אם החברה הזאת eVGA טובה , יש להם ב ksp כרטיסי מסך של חברות כמו , asus שמוכרות את ה 7600gt ב 750 ואת ה 8600gt ב 850 , gigabyte שמוכרת את שתיהם בסביביות ה 700 שקל , ועוד מספר חברות שאני לא מכיר כמו : galaxy , gil , point of view , powercolor . אפשר קבל קצת הבהרות לגבי איזה כרטיס עדיף וא…
-
- 3 תגובות
- 555 צפיות
-
-
שלום צמצמתי את הבחירה שלי בכרטיס מסך ל 2 אופציות : PX8800 GTS 640 MB PX8800 GTX 768 MB מה מומלץ ולמה תודה מראש יואב
-
- 1 תגובה
- 571 צפיות
-
-
מה עדיף 8800 ULTRA או שני כרטיסים של - ATI 3870 חברה אני קונה מחשב חדש אני גיימר לא קטן ואני ממש בדילמה המפרט שחשבתי אליו הוא ASUS MAXIMUS EXTREME 2G 1333 MHZ DDR3 Q6600 ובקשר לכרטיס מסך אני לא יודע בבקשה תעזרו לי תודה
-
- 5 תגובות
- 702 צפיות
-
-
חברים אני רוצה לקנות מחשב חדש ואני מתלבט איזה כרטיס מסך יותר כדאי...מבחינת ביצועים ומחיר ??? ??? המסך שאני הולך לקנות הוא:Dell2007WFP שתומך ברזולוציה של 1680x1050 שזהו המסך המומלץ ביותר לאחרונה...... לפי דעתי רוב האנשים יש להם מסכים בסביבת הגודל הזה אז מה אם כך עדיף???? 8800gts 320mb אפשר למצוא החל מ 1600 שקל שלפי דעתי זהו מחיר מאוד אתרקטיבי את אחיו 8800gts 640mb אפשר למצוא החל מבערך 2000 שקל. אז האם זה שווה את ההשקעה??? או שעדיף להוציא את ה 400 שקל על משהו אחר???
-
- 2 תגובות
- 551 צפיות
-
-
-
שלום לכולם, אחי רוצה לשדרג את המחשב שלו, יש לו עכשיו 6550, לוח אם של גיגהבייט 965P-DS3 REV3.3 זיכרון 2 גיגה של GEIL 800 ULTRA ו7950GT הוא מתלבט בין 8800GTX או 8800GTS החדשים שראיתי שכבר זמינים מבחינת כסף הוא מוכן להשקיע בGTX אבל לפי מה שקראתי פה זה לא שווה את הכסף הבדל של כ800שח ביניהם שהGTX יותר יקר יש לו ספק של טרמלטייק ה750 מהסדרה הטובה אז זה יחזיק בטוח. תודה ענבל
-
- 9 תגובות
- 880 צפיות
-


