עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. מה יותר טוב MB Gigabyte FX6600GT 128 MB || Sapphire Radeon X800GT 128? זה משהו שמעניין אותי !!!

    • 3 תגובות
    • 712 צפיות
  2. השאלה בכותרת

    • 0 תגובות
    • 548 צפיות
  3. Started by Radeon-man,

    הרדיון מקורי של ATI דגם הכי חדש מהסוג של R250LE בעל זכרון 64 DDR מהיר ועם דריור הכי מעודכן של ATI

    • 11 תגובות
    • 1.7k צפיות
  4. Started by TimoTy,

    אני משתגע אני לא יודע מה יותר טוב ומקווה שתוכלו לעזור לי תודה

    • 3 תגובות
    • 573 צפיות
  5. מה יותר טוב Sapphire (ATI) X1900GT 256MB או 1950PRO ?

  6. Started by G-BOY10,

    אני מדבר עם ti 4200 שתומך ב-AGP 8X

    • 3 תגובות
    • 861 צפיות
  7. Started by Rule The Pc,

    • 5 תגובות
    • 589 צפיות
  8. מה יותר טוב? והאם יש בשניהם VIVO? זה: ALBATRON GeForce FX5900XTV 128MB , 256BIT , VIVO או זה: Prolink PixelView GeForce FX 5900XT 128MB AGP 8X, 128MB DDR (-2.8ns,Memory Clock :700MHz), nVidia GeForce FX 5900LE GPU (core Clock : 400MHz), Cooling fan, w/TV-OUT, DVI. w/DVI to VGA adapter, bundle with WinDVD, Power Director and 3D game בתודה מראש...

    • 2 תגובות
    • 587 צפיות
  9. שלום !! אני רוצה לקנות את אחד מהכרטיס האלה : X800XT או את ה - 6800UE (אקסטרים) עכשיו אני רוצה לדעת (כמו כולם) מה יותר טוב ה - X800XT או ה - 6800UE (אקסטרים.) אני מציין בפירוש אקסטרים לא ה - 6800U הרגיל עכשיו בקרוב אני צריך לקנות את אחד מהכרטיסים האלה וכמו שציינתי מקודם אני רוצה לדעת מי יותר טוב מבניהם . אני מדגיש המחיר לא חשוב לי ! אז בבקשה מישהו יכול לתת לי תשובה כדי שאני יקנה את ההכי טוב מבניהם ? ושאלה שניה האם מישהו יודע מתי הוא יוצא הכרטיס הזה (6800UE ) ??

    • 6 תגובות
    • 674 צפיות
  10. Started by avihneo,

    מה יותר טוב ?! והאם יש סתתיסטיקות או משהו כזה המתאר את כל זה לפי משחקים או משהו כזה ?!

    • 6 תגובות
    • 798 צפיות
  11. Started by ohad,

    ??? מה יותר טוב לקנות וכדאי- ATI OEM Radeon 7500 64MB DDR Dual Head w/TVOUT & DVI או Leadtek Geforce 4 MX440 64MB DDR + TVOUT RETAIL . ואיפה לקנות אותם במחיר טוב !!! .

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  12. אני לא מבין מהזה אומר יש את Gainward PowerPack! Ultra/2100 TV-DVI(Single Slot) שיש לו תזיכרון הראשון או תe-GeForce 6800, 128 MB DDR מה עדיף יותר גם לOC תודה

    • 2 תגובות
    • 553 צפיות
  13. שלום לכם רציתי לדעת איזה כרטיס מסך יותר טוב HD4890 או HD5850 ? HD4890 עולה 1022 ש"ח HD5850 עולה 1402 ש"ח או האם יש לכם כרטיס מסך אחר שמומלץ יש לי מסך SAMSUNG 2333SW יש לי מעבד I5 זיכרון 4GB DDR3 ספק SEASONIC S12 650W לוח ASUS P7955D EVO

    • 30 תגובות
    • 3.8k צפיות
  14. Started by shimon23,

    שלום אני רגיל לעבוד שעות רבות כל יום מול מחשב (9 שעות נטו בערך), ורציתי לדעת מול איזה סוג צג עדיף לי לעבוד ? יש לי אפשרות לבחור בין שני הסוגים, ועל איזה רזולוציה מומלץ לי להפעיל את צג הlcd בגודל 17'. כרגע אני מריץ אותו על 1024*768*75hz .

    • 2 תגובות
    • 641 צפיות
  15. בליזארד שחררה את המפרט הרשמי המומלץ כדי לשחק בדיאבלו 3: Windows® Vista/7 (latest service packs) Intel® Core 2 Duo 2.4 GHz or AMD Athlon™ 64 X2 5600+ 2.8 GHz 2 GB RAM NVIDIA® GeForce® 260 or ATI Radeon™ HD 4870 or better מתוך האתר הרשמי אני לא עומד בדרישה של כרטיס המסך כרגע. ראיתי מיליון כרטיסי מסך זולים שנחשבים טובים בהרבה מ HD4870 למשל Sapphire ATI Radeon HD5750 1024MB GDDR5 הבעיה העיקרית היא שיש לי ספק כח של Enermax 400W וזה מסתבר לא מספיק לכרטיסים "חדשים". לעצתכם אודה!

    • 18 תגובות
    • 1.8k צפיות
  16. התוכן בכותר. http://www.skypc.co.il/scripts/prodView.asp?idproduct=2223 VS http://www.skypc.co.il/scripts/prodView.asp?idproduct=2222 תודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 557 צפיות
  17. Started by K0sTa,

    ?PINE? - ?xfx 6800Ultra 512MB +DVI, +VIVO, DDR3, PCI-E? או PINE XFX 7800GTX עם 256 ?

    • 11 תגובות
    • 803 צפיות
  18. מה יותר טוב asus gf4 mx 440 64mb ddr או ati radeon 8500le 64mb???

    • 3 תגובות
    • 645 צפיות
  19. Started by doryeshua,

    Zotac 260 GTX 896 MB Gigabyte 4870 512 Mb? זה התיעצות קטנה.?

    • 2 תגובות
    • 555 צפיות
  20. מה יותר טוב ?(רדאון 9600 פרו של שפיר)

    • 3 תגובות
    • 579 צפיות
  21. Started by Architect,

    יש לי GEFORCE או RADEON לקבל מחבר, מה עדיף? יותר בפירוט: Gigabyte RADEON 7000 64MB TV-Out Retail VideoCard או Innovision Geforce 4 MX440-8X 64MB DDR TV-Out VideoCard

    • 11 תגובות
    • 948 צפיות
  22. Started by אביוס,

    מה יותר טוב: 9600XT VS FX-5700?? פשוט אני רוצה לדעת עם יש לי כ. מסך יותר חזק מחבר שלי ומה ההפרש ביניהם..

    • 4 תגובות
    • 623 צפיות
  23. הכרטיס מסך המדובר (הוצאתי מ- GPUZ) של חברת ASUS ATI RADEON X300/500 GPU - RV370 Technology - 110nm Transistors - 75M PCI - E X16 Shaders 4 Pixel/2Vertex Direct X Support 9/Shader Model 2 Pixel fillrate - 1.3 GTPixel/s Texture fIllrate - 1.3 GTPixel/s Memory - 32MB GPU Clock - 324Mhz Memory Clock - 294Mhz רשום שה- PCB יוצר בסין - בצבע אדום קירור פאסיבי שחור

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. כעיקרון ,אני מבין שה- SE מוחלש,אבל מצד שני,ה- 9200 הנ"ל יותר זול מה- SE(ב- KSP ה- 9200 עולה 250 לעומת ה- SE ,שבנועה עולה 320 ושניהם של sapphire). מצד שלישי יש את עניין הזכרון הכפול שב- SE. בקיצור מה יותר טוב מביניהם,למשחקים כמו harry potter ודומיו. תודה.

    • 3 תגובות
    • 571 צפיות
  25. Started by yuval1101,

    יש לי שאלה קטנה: איזה כרטיס מסך יותר טוב בסטוק?: 1) ATI X850XT 2) GEFORCE PX7800GT תודה מראש

    • 14 תגובות
    • 882 צפיות

דיונים חדשים בפורומים