עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by MasterDK,

    מה זה צינורות? איפה הם נמצאים? בשביל מה צריך אותם?

    • 5 תגובות
    • 616 צפיות
  2. Started by b3ta0,

    שלום אני רוצה לדעת מה זה המושג צריבה בנוגע למסך האם זה יכול לקרות לכל מסך LCD או לסוגים מסויימים? בחוברת של המסך שקניתי רשום שיש להשתמש בשומר מסך (אך לא רשום איזה) בכדי למנווע צריבה האם כל שומר מסך (גם שחור בלבד) כלול? אודה לתגובות לעניין, תודה.

    • 3 תגובות
    • 6.8k צפיות
  3. Started by ברק,

    אני לא מכיר את כרטיסי הקוואדרו. מה נותן הקואדרו הזה? האם הוא מוסיף ביצועים לישומים גרפים כגון משחקים כאלה ואחרים כי יש אופציה לעשות מוד לקוואדרו בריווה טיונר http://www.firingsquad.com/hardware/2005_eternal_battle_day3/page7.asp

    • 3 תגובות
    • 868 צפיות
  4. Started by rosesr,

    ??? ??? תודה מראש לכל העונים!

    • 1 תגובה
    • 709 צפיות
  5. Started by psybrain,

    ואיך יודעים אם זה כן או לא בכרטיס מסך ?

    • 10 תגובות
    • 3.9k צפיות
  6. Started by nehmia,

    אני רואה את זה הרבה בהקשרים לכרטיסי מסך..אבל מה זה?מה זה אומר ומה זה עושה?

    • 2 תגובות
    • 2.4k צפיות
  7. זה תומך אחורה או שצריך לוח חדש? תודה לכל העונים.

    • 5 תגובות
    • 899 צפיות
  8. Started by אבשה,

    אז ככה הסתכלתי קצת על כרטיסי מסך וראיתי כרטים שעולה 27K!!! אז אם מישהו יכול להסביר לי בבקשה למה זה עולה ככה מה מיוחד בזה אז תודה. http://tms.co.il/product/2464

  9. Started by free_me_0,

    יצאתי לשוטט ברשת לחפש דגמים חדשים של כרטיסי מסך ונזכרתי בחברת-PALIT..בכניסה לאתר הכל נראה אותו דבר סקרן אותי לראות איך נראים סידרת-ATI החדשה של פליט. אין כזה דבר רק NVIDIA שנראים לא רע. כל כרטיסי-ATI עברו לקטגורית-DISCONTINUED PRODUCTS http://www.palit.biz/main/vgapc_discontiuned.php?pcid=4 נראה כי גם חברת-PALIT נכנעה לכח של-NVIDIA העם ככה יראה העולם החדש של כרטיסי המסך ? יהיו חברות שיעבדו רק עם-ATI וחברות שיעבדו רק עם-NVIDIA ??????????

    • 11 תגובות
    • 1.7k צפיות
  10. Started by musari,

    יצא דרייבר חדש מישו יודע מה חדש בו?

    • 2 תגובות
    • 687 צפיות
  11. Started by tal_m9,

    כרטיס גרפי Albatron nVIDIA GeForce FX7300GS 256M או כרטיס גרפי GeCube Radeon X1300 512MB AGP והאם ישפרו משמעותית את הביצועים מ FX5600

    • 4 תגובות
    • 596 צפיות
  12. Started by natan805,

    מה ההבדל בינהם כי הם באותו מחיר

    • 7 תגובות
    • 920 צפיות
  13. Started by natan805,

    ובהנחה שה 7600gs לא ddr3 מי עולה על מי? אני שואל כי כרגע אני מכרתי את ה x1950p ב200 ש"ח ונשאר לי לבנתיים 8400gs שאני צריך לחבר אותו שאני יהיה בבית .פעם היה לי 6800xt שברמה של ה 7600gs ופרולוג'ן 2008 עבד סביר . ולאן אני יכל להגיע עם ה8400gs באוברקלוק {אם זה קשור לפורום }

    • 7 תגובות
    • 741 צפיות
  14. Started by natan805,

    כי ראיתי שה8800עאד עולה יותר

    • 6 תגובות
    • 839 צפיות
  15. Started by natan805,

    8800gtx640gb או hd4770512mb והאם באוברקלוק אפשר לעקוף עם hd4770 את hd4850 ?

    • 7 תגובות
    • 861 צפיות
  16. Started by natan805,

    והאם ה hd4670 חזק יותר מה 8800gts 640mb ?

    • 5 תגובות
    • 746 צפיות
  17. Started by natan805,

    מה יהיה יותר חזק וכמה יעלה ה 8600gt?

    • 33 תגובות
    • 4k צפיות
  18. Started by רועי שלום,

    היי, לפי הכותרת- אני מחפש כרטיס שהוא לפחות כמו 9800gt. האם geforce gt520 עונה לדרישות? נתוני 9800gt http://www.nvidia.com/object/product_geforce_9800gt_us.html (לא כזה מתמחה בתחום) http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=728633 נתוני gt520 מופיעים באתר חנות KSP http://ksp.co.il/hmain.php?now_snif=kspnazarta לשניהם 1 ג'יגה זיכרון..

    • 2 תגובות
    • 1.6k צפיות
  19. Started by idan3072,

    ? ASUS V9520 VS 128MB זה או Leadtek ti4200 128ddr agp8x ? או שיש משהו טוב יותר עד760 ש"ח

    • 2 תגובות
    • 652 צפיות
  20. Started by orengreen,

    אם יש לי שני כרטיסים זהים, אבל הראשון הוא 1GB, 192bit והשני הוא 2GB, 128bit - איזה יהיה טוב יותר?

    • 18 תגובות
    • 1.8k צפיות
  21. Started by yar26,

    אני עומד לפני רכישת מסך CRT "17 ורציתי לדעת מה חשוב לבדוק במפרט על מנת שהמסך יהיה איכותי למשתמש הממוצע. אשמח בנוסף לקבל המלצות למוצר הנ"ל עד לטווח מחיר של 1200 ש"ח בתודה מראש YAR26

    • 1 תגובה
    • 694 צפיות
  22. למה לא ללהוריד את הרגיל עם הControl Panel?

  23. אני חייב לקנות כאטיס מסך ודחוף! יש לי כרטיס מסך ישן מאד וכל המשחקים החדשים לא עובדים עליו...... אני רוצה לקנות אחד חדש, אבל... אני לא יודע ולא מבין שום דבר בכרטיסי מסך, אז איך אני אמור לקנות אחד? מה אני אמור לדעת לפני שאני קונה כרטיס מסך? מה טוב בכרטיס ומה לא? מה צריך להיות להיות בכרטיס מסך טוב ועם אין מה עושים? של איזה חברות כדי לקנות, ושל איזה חברות אסור לגעת? כמה אמור לעלות כרטיס מסך? בקיצור אנשים אני צריך עזרה!! תודה מראש.. Some Thing....

    • 23 תגובות
    • 4.1k צפיות
  24. Started by contA-,

    שלום לכם! אני מעוניין לקנות את אחד מהכרטיסים הללו ואני רוצה לדעת איזה מהם נותן ביצועים טובים יותר ואיזה טוב יותר לאוברקלוק? תודה, עמית

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים