כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
אני מעוניין לרכוש את הכרטיס מסך הזה http://www.pccenter.co.il/Product.asp?productid=7317 אך אני לא יודע אם הוא יתאים למארז שלי יש לי מארז סטנדרט לוח אם ASUS p5qpl-am תודה לעוזרים
-
- 15 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
וכמה באמת צריך בכרטיס של 500-1500 שקל
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי בביוס של הלוח שלי במפרט מצד ימין ה-P4P800, אפשרות לבחור בין MPS REVISION 1.1 ל-1.4 מה ההבדל?
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
זה non ultra ?! לא ראיתי שמופיע באתר שלהם פס יצור כזה...
-
- 3 תגובות
- 990 צפיות
-
-
לאחרונה קיבלתי הצעה לרכישת מחשב ניידת שכולל בתוכו את כרטיס המסך NV 13-GL DDR3 1G. מעולם לא נתקלתי בכרטיס מסך כזה... ורציתי לברר איך הוא? של איזו חברה הוא? (חיפשתי בפורומים ולא מצאתי) תודה.
-
- 2 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
יש לי שאלה, מה זה ה - Detonator ? יש לי כרטיס מסך של ELSA, אני מבין שה - Detonator הוא סוג של דרייבר מסויים שמופץ על ידי NVIDIA אבל מה ההבדל בינו לבין הדרייבר של ELSA?
-
- 10 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אני לא בדיוק יודע מה זה OC ואשמח אם תעזרו לי להבין
-
- 2 תגובות
- 665 צפיות
-
-
מה זה בכלל , מה ההבדלים , מה יותר טוב.. (אני לא ממש ידעתי איפה לשים אז תעבירו אם צריך)
-
- 10 תגובות
- 6.8k צפיות
-
-
הבנתי שזה סוג של חבילה אבל מישהוא יכול לפרט יותר תודה מראש רום
-
- 9 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
היי יש לי מחשב עם FX5200 ואני מנסה להתקין משחק שדורש 3D Open GL graphic card with 32mb האם לכרטיס שלי יש את זה? לאיזה כרטיסים יש את זה? המשחק הוא לא של גיימרים אלא משחק ילדים. תודה, יהודה
-
- 12 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
-
-
-
אני שוקל לקנות כרטיס מסך שמופיע שהוא עובד ב PCI EXPRESS 2.0 , זהו כרטיס של GAINWARD GEFORCE 9400GT בנתונים של לוח האם שלי GIGABYTE GA-945GCM-S2L נכתב שיש לו חריץ הרחבה של PCI EXPRESS X16 הייתי רוצה לדעת האם הכרטיס מתאים ללוח או שזה תקן שונה (מה זה PCI EX 2.0). אני מבקש תשובות של מי שבאמת יודע ולא סתם השערות וניחושים תודה
-
- 3 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
לא הבנתי לגמרי מה זה PCX ומה ההבדל בינו לבין הPCLE ואני צריך שיסבירו לי את כל זה, בהרחבה פליז, וגם, יש הבדל גדול בין הRX850 XT של saphire לבין אותו כרטיס של Powercolor?
-
- 5 תגובות
- 818 צפיות
-
-
התקנתי משחק שמבקש את זה ויש לי ATI ....עזרה?
-
- 7 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
התקנתי היום את המשחק Alice Madness Returns. יש לי את המערכת הבאה: מעבד: פנום 2 965 4 ליבות כ.מסך: HD6850 זיכרון: 4G של GSILL מערכת: WIN 7 64 בקיצור חוץ ממשחק אחד שנתקע לי עד היום (metro 2033) כל המשחקים עובדים על המקסימום בלי שום בעיות! ברזולוצייה 1080X1920. האליס הזה זז גם כן חלק על המקסימום אבל לפעמים יש קטעים שהמשחק מקרטע בצורה בלתי מובנת! זה קורה שיש עשן מסויים במשחק או נוזל כזה שמשפריץ מהיצורים הביזריים שמה (אבל לא מים). שמתי לב שאני שם את ה- physx הזה על נמוך המשחק זז חלק אבל נראה כאילו באותם הקטעים שקודם המשחק נתקע פתאום דברים לא מתנהגים כמו שצריך (מבחינה ריאלסטית) ז"א פתאום אין עשן כלל או שאין דם משפריץ מהיצורים! מה הקטע של זה ולמה זה מעצבן לי את הכרטיס מסך? תכננ…
-
- 19 תגובות
- 4k צפיות
-
-
מה זה PhysX ומאיפה אפשר להוריד את זה?
-
- 2 תגובות
- 3k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות SAMSUNG 730B כי אמרו לי שהוא מצוין אבל אין לו PIVOT האם זה דבר קריטי כי אני רוצה לשחק במשחקים כבדים וגם בשביל שאם אבא שלי רוצה לקרוא כתבות באינטרנט או לכתוב מסמכים . תאמרו לי מה זה והאם זזה חשוב?
-
- 4 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
-
-
-
מה זה ה-MF הזה? רציתי לקנות מחשב מאיזה חנות, אבל הוא נתן לי את הכרטיס מסך הנ"ל ב1800 ש"ח שאשר להשיג אותו ב-1300 ש"ח אז אבא שלי אמר לו שהוא מוכר את זה ב-500 שקל יותר אז המוכר אמר שהכרטיס שעולה 1300 שקל הוא MF והוא אמר שזה חצי (לא יודע מה חצי לא יודע כלום, אני חושב שהוא התכוון ל128Bit). מה שיש בKSP הוא 256Bit. אז מה זה MF?? תודה לעונים.
-
- 0 תגובות
- 759 צפיות
-
-
אני רוצה לדעת מה זה בדיוק ועל מה הוא אמור להיות מוגדר אצלי זה מוגדר עכשיו 60 Hz ומה יקרה אם אני אגדיר את זה לדוגמא 75 Hz
-
- 21 תגובות
- 3.7k צפיות
-


