כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
אני מתלבט בין שלושה: (אם יש לך המלצות אחרות תגידו) 1) http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=2981 2) http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=4623 (שיש לו גם תמיכה ב-HDTV, שאני לא יודע מה זה אומר בכרטיס טלווזיה, אם מישהו יוכל להסביר זה יהיה נחמד) 3) http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=4623 תודה לעוזרים מראש
-
- 0 תגובות
- 588 צפיות
-
-
-
יש לי 6600GT AGP ורוצה לשדרג לכרטיס AGP הכי חזק של NVIDIA שניתן להשיג היום. מהו הדגם ניתן להשיג בארץ? תודה
-
- 4 תגובות
- 744 צפיות
-
-
אני קונה בקרוב מחשב עם מעבד duel 7300+- וקיים מסך של 20 אינצ לא רחב. אני קונה מן הסתם גם כרטיס מסך, ורציתי לדעת איזה כרטיס במחירים 600-800 שיתן לי את הביצועים הכי טובים אני יכול לקנות ?
-
- 3 תגובות
- 620 צפיות
-
-
אני הולך לקחת מהעבודה של אבא שלי מחשב עם פנטיום 4 (פרסקוט) 3GHZ (רק בגלל שיש לו שם PCI-E) הייתי קונה כרטיס מהחדשים אבל אני יודע שאין טעם כי המעבד סתם יהיה צוואר בקבוק, רציתי לדעת איזה כרטיס אני יכול לקנות שהמעבד יתאים לו בדיוק (לא רוצה סתם להוציא כסף ושהכרטיס מסך לא ינוצל עד הסוף).
-
- 3 תגובות
- 548 צפיות
-
-
שלום רציתי לברר איזה כרטיס מסך הכי חזק יש ל AGP פשוט הכרטיס שיש לי עושה לי בעיות ואני רוצה לשדרג אותו כבר.
-
- 5 תגובות
- 814 צפיות
-
-
הובכן כרטיס המסך הישן והטוב שלי הלך אחרי הרבה שנים RADEON 8500 רציתי לקנות את הכרטיס מסך הכי טוב שיש כיום לאפיק AGP. יש לי את המפרט הזה: Pentium 4 2.6GHZ Asus p4p800 deluxe 2 gb RAM האם שווה לשים את הכרטיס הכי טוב ללוח אם הזה ? ואם לא איזה כרטיס הייתם ממליצים לשים על המפרט תקציב לא מוגבל אבל שידרוג לא מתקבל.
-
- 2 תגובות
- 894 צפיות
-
-
אנשים מה המצב תגידו מה הכרטיס מסך הכי טוב בארץ?
-
- 28 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אני מחפש כרטיס מסך pci x16 הכי טוב שאפשר להשיג בתקציב של עד 200 שקל(אם אפשר גם קישור לחנות)??
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
-
רציתי לשדרג את הכ. מסך, תקציב 600-650 ש"ח זה המפרט (זה 4G RAM למען הפרוטוקול)
-
- 2 תגובות
- 617 צפיות
-
-
-
מה הכרטיס מסך הכי טוב שאני יכול לקנות עד שיווצר לי צוואר בקבוק? המפרט שלי הוא: מעבד:Intel Core 2 Duo E6300 לוח אם:GIGABYTE X48-DQ6 הכרטיס מסך הנוכחי שיש לי הוא nvidia geforce 8800GT שהוא מעולה והכל אבל לא כזה טוב למשחקים העתיידים שהולכים לצאת באסה שבדיוק עכשיו קניתי תגיטרה החשמלית שלי אז אבא שלי בטוח לא יהיה מוכן לקנות לי מחשב חדש שיספיק לי לעוד 3 שנים למה המחשב הזה נמצא אצלי 3 שנים בערך משהו כזה והוא הצליך להריץ הכל על V.H עם AAים גבוההים ורזולוציה גבוהה במיוחד הכי גבוהה שהמסך שלי יכול ולא היו לי בכלל בעיות וגם המעלות של הכרטיס הם רק 80 כשאני משחק על ההגדרות הכי הכי גבוההות ב BFBC2 שזה יחסית משחק עם גראפיקה נהדרת לכן הכרטיס כל כך מתחמם לי אבל הוא כרטיס נהדר פשוט…
-
- 11 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום. רציתי לשאול איזה כרטיס מסך הכי טוב אני יכול להתקין על המחשב שלי ? חומרה : מעבד אינטל I5 לוח אם : gigabyte ga h81m hd3 ספק כוח : סיסוניק 420W 8GB RAM חשבתי על הכרטיס הזה , מה אתם אומרים ? הכרטיס הזה הוא PCI 3 ויש לי PCI 2 אבל לפי מה שהבתי ההבדל הוא 5% מקסימום בביצועים. המשחק הכי "כבד" שאני מעוניין להריץ הוא בטלפילד 4. ובעיקר אני אוהב משחקי אסטרטגיה וזה נראה שהכרטיס הזה מספיק בהחלט. [h=1]Gigabyte NVIDIA GeForce GTX660 2GB GDDR5[/h]https://www.ivory.co.il/catalog.php?id=8986
-
- 10 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
אני לא כל כך מתמצא יותר אבל בדקתי קצת ושני אלה עלו: x800xl x1650pro תודה רבה מראש
-
- 2 תגובות
- 579 צפיות
-
-
מה הכרטיס מסך הכי טוב שאפשר לקנות בפחות מ 500 שקל?
-
- 18 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
מה הכרטיס מסך הכי טוב שיכול להיות על הכרטיס אם והמעבד? כרגע יש לי Geforce 6800GS לוח אם: Gigabyte GA-8I945PL-G מעבד: DualCore Intel Pentium D 930, 3000 MHz (15 x 200)
-
- 2 תגובות
- 549 צפיות
-
-
שלום לכולם... אני צריך לדעת מה הכרטיס מסך הכי טוב בשוק לAGP בלבד... תודה...
-
- 3 תגובות
- 636 צפיות
-
-
שלום, יש לי לוח אם שהוא: Gigabyte GA-8I865GME-775-RH יש לי 768 ram של זיכרון במחשב. אז איזה כרטיס מסך {אני מקווה שממש טוב} יתאים למחשב שלי ויוכל להפעיל ביושוק {bioshock} בצורה מקסימלית? תודה מראש
-
- 11 תגובות
- 939 צפיות
-
-
-
הכרטיס אמור להיות למשחקים, חשוב שיהיה עם זיכרון DDR3. תודה.
-
- 7 תגובות
- 719 צפיות
-
-
כדי להפעיל ת'משחק על מינימום כרגע יש לי 7600gs של palit ולא עובד
-
- 8 תגובות
- 843 צפיות
-
-
אהלן שבוע טוב לכולם! חבר שלי מעוניין בכרטיס מסך חדש עד 400 שקל מה כדאי לקחת בטווח הזה? חיבור PCI-E
-
- 8 תגובות
- 879 צפיות
-
-
ביצועים פחות חשובים לי כי יש לי XBOX 360 אבל בכל זאת שיהיה כרטיס לא רק שיפעיל משחקים במידת הצורך אבל שיהיה עם קירור פסיבי שקט לחלוטין כדאי להתפשר על 8600 GT שקט? עולה 350 ש"ח.. תודה מראש אנשים!
-
- 6 תגובות
- 825 צפיות
-


