כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
מצאתי חנות זולה מאוד לדעתי! הם מוכרים ספקים של ENERMAX וחברות אחרות במחיר ממש טוב, http://digma.co.il/shop/index.php?cPath=27_67&sort=4a&page=2&osCsid=75ec4bb82262541a0b822a936e7eb87d תראו בדף הזה יש שתי כרטיסי מסך של 6600GT AGP,אחד לידטק השני GIGBYTE, זה של GIGABYTE עולה 960 בזמן שהשני של לידטק 1050 כמעט הבדל של 100 שקלים! למה יש הבדל כל כך גדול במחירים, האם יש הבדל משמעותי בין הכרטיסים?
-
- 3 תגובות
- 591 צפיות
-
-
-
אני עומד בפני קניית מחשב נייד ואני רואה שלכל אחד יש סוגים שונים של מסכים. מישהו יכול אולי להפנות אותי או לחומר המסביר מה ההבדל בינהם.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם! אני לקראת קנית כרטיס מסך, וכרגע מה שהכי משך לי את העין זה הדגם GTX 1660 Super רק מה, ראיתי שיש גרסא של 2 מאווררים לצד 3 מאווררים. מהם ההבדלים המהותיים בינהם? האם צריך אני לדאוג לקבל 3 מאוררים או 2 יספק אותי? תודה רבה! 2 מאווררים https://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=1049093 3 מאווררים https://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=1049103
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
מעבר לעניין השימוש - מה ההבדל בין הכרטיסים בפועל מבחינת: 1. ארכיטקטורה 2. חומרה 3. יכולות 4. קושחה/דרייברים שמעתי הרבה מאוד דיבורים ונפנופי ידיים, חלקם בגדר אמירות שיווקיות וחלקן אמונות קוואזי-מיסטיות. המידע הטכני היחיד שמצאתי בשיטוט ראשוני זה של-GEFORCE יש יכולות double-precision נחותות משמעותית אבל לא משהו מעבר לזה, ודאי לא כמותי. השימוש שלי יהיה בעיקר לחישובים מתמטיים כבדים בעזרת שילוב של MATLAB-CUDA ו/או C++-CUDA. לא לגיימינג ולא לעריכה גרפית/אנימציה. אשמח לעצה/מידע ממביני עניין. תודה!
-
- 3 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שמתי לב (לפי מה שהצלחתי להבין) שלGTX 670 יש בסך הכל תדר יותר נמוך ופחות ליבות CUDA. אז בסך הכל יש הבדל די קטן ביניהם, לא? ולפי מה שהבנתי ליבות הCUDA משומשות לעתים רחוקות.. אשמח אם מישהו יבהיר לי אם יש עוד הבדלים, או שאני צודק וה500 שקל הנוספים בשביל ה680 לא שווים את זה :s05:
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
השאלה בכותרת השמח לתשובה. אני שואל בגלל הבדלי המחירים שלהם..
-
- 4 תגובות
- 939 צפיות
-
-
-
חיפשתי השוואות אבל לא מצאתי, יש בערך הבדל של 400 שקל פלוס. חוץ ממהירות השעון האם גם יש הבדלים משמעותיים בביצועים? ( 5% לפחות ומעלה) תודה.
-
- 9 תגובות
- 2.5k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום אני רוצה לקנות עם המחשב החדש את הרדאון 800 ולא הבנתי מה ההבדלים בניהם ומה יותר חזק
-
- 4 תגובות
- 695 צפיות
-
-
אני מבקש לדעת מה ההבדל בין שני הכרטיסים: ?NVIDIA GF 6800 GTS G3? לבין: X800GT powercolor
-
- 10 תגובות
- 962 צפיות
-
-
דבר ראשון שלום לכולם אני חדש והפורום נראה מצוין היו פה כמה נושאים שבאמת חסכו ממני כמה שאלות אז תודה... השאלה שלי היא מה ההבדל בין שני כרטיסי המסך Geforce4 Ti4600 ו- Geforce4 Ti4400 של חברת Leadtek??? ומה אתה מציעים איזה כרטיס מביניהם או בכלל של חברה אחרת?
-
- 10 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום לכולם אני ארכוש בקרוב מחשב חדש, שיכלול כרטיס 512MB 8800GT. כנראה של חברת ASUS, בגלל נסיון עבר מאוד מוצלח. השאלה נובעת מהעובדה שלפעמים, הכרטיס מתואר (בשם או במםפרט הטכני בצורה) בצורה שונה, אפילו עבור אותו יצרן . למה אחד מסומן כ 80 ואחר כ 92 - מה ההבדל הזה אומר. ראיתי גם סימני GO או BE, או משהו בדומה לזה ... OC - זה אומר כרטיס שעבר המהרה (OVERCLOCKING) או שמיועד לעשות בו המהרה ? כל האופציות האלה , מבלבלות אותי אציין שאני לא מתכנן שום המהרה . תודה לכם אנשים
-
- 2 תגובות
- 650 צפיות
-
-
-
מה ההבדלים המשמעותיים בין הכרטיסים: ATI 9800PRO ל X600XT 128 (של אביט)? (לא לצורך קנייה) הנה הדגם של אביט: http://www.abit-usa.com/products/graphics/techspec.php?categories=2&model=195 ובמילה אחת גם- איזה יותר טוב מהשניים.
-
- 10 תגובות
- 833 צפיות
-
-
מדובר על גרסאות של 128MB בתקציב של 350-400 שקל, חשוב שיהיה TVOUT.
-
- 11 תגובות
- 994 צפיות
-
-
מה יותר טוב? איזה כרטיס מסך הכי טוב מביניהם: 250GTS 1GB 295GTX 9800GTX+/GT
-
- 16 תגובות
- 3k צפיות
-
-
שלום. הייתי רוצה לדעת מה ההבדלים בין NV45 לבין NV40, האם יש הבדל מבחינת כמות VERTEX UNITS, PIPLINES וכו. תודה.
-
- 4 תגובות
- 612 צפיות
-
-
כותרת, תודה מראש..
-
- 2 תגובות
- 597 צפיות
-
-
מישהו מוכן להסביר אחת ותמיד האם ההבדלים בין X800 XT PE לבין ה9800PRO האם ההבדלים גדולים \ ענקיים \ לא מורגשים \ ומה ההבדל בינהם לבין ה 6800U ומה נחשב כיום הכטיס הכי חזק ? 6800GT ' 6800U ' X800XT PE
-
- 5 תגובות
- 788 צפיות
-
-
חבר שקיבל במתנה (איזה משפחה מפגרת), GECUBE 1950PRO 512 מעוניין למכור אותו ב-200 שקל לכל אחד מהחבר'ה שירבה במחיר דומה לו. עכשיו יש לי X1800XT בן חצי שנה בערך, כדאי להחליף? מה בעצם ההבדלים?
-
- 13 תגובות
- 709 צפיות
-
-
כי אני לא ממש זוכר מה קניתי ? ועוד שאלה. האם יש אפשרות לחבר 2 כרטיסי מסך מהסוג הנ"ל (אני מתכוון לבדיוק אותו הסוג) במקביל על לוח ומה שחשוב זה מה השיפור בביצועים ? זניח או גדול ביותר ?? תודה.
-
- 5 תגובות
- 553 צפיות
-
-
אני הולך לקנות כרטיס חדש (8800gts) ורציתי לדעת מה ההבדל בין החברות השונות שמשווקות את הכרטיס? BFG/XFX/LEDTEC/SPARKLE/GUGABYE/ASUS וכו'...
-
- 2 תגובות
- 748 צפיות
-
-
שלום. אני רוצה לקנות כרטיס מסך חדש, יש לי כמה שאלות בנוגע לזה: 1)מה ההבדל בין R9500 ל R9600? 2) איזה כרטיס מסך עדיף לי לי קנות (לא חייב מה שצויין לפני זה)? 3) האם אני יכול לשים כרטיס DDR כש יש לי SDRAM? מפרט: Motherboard SOCKET 423 Intel Pentium 4, 1500 MHz Motherboard NameECS P4VXMS (3 PCI, 1 AGP, 1 CNR, 3 DIMM, Audio, LAN) Motherboard ChipsetVIA VT8753 Apollo P4X266 System Memory768 MB (SDRAM) BIOS TypeAward Modular (01/15/02) Display Video AdapterNVIDIA GeForce2 MX/MX 400 64 MB תודה.
-
- 35 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
בין 6800gt לבין x800xtpe אני מטלבט בין שני מערכות עם הכרטיסים האלה וני שואל מה ההבדל בינהם האם הוא גדול ומי מבינהם יותר משתלם??? תודה לעוזרים :yelclap:
-
- 3 תגובות
- 778 צפיות
-


