עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. http://ksp.co.il/?select=.1044..35..201.&list=1&sort=3&glist=1&uin=26504&txt_search=&buy=&minprice=0&maxprice=0 http://ksp.co.il/?select=.1044..35..201.&list=1&sort=3&glist=1&uin=25308&txt_search=&buy=&minprice=0&maxprice=0 לא מוזר שסדרת ה-970 יצאה לפני ה-960 ? תודה

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  2. Started by omerz90,

    שלום, רציתי לדעת מה ההבדל בין הכרטיס מסך HD 4890 לבין HD 4890 TOXIC, עוד מספר ימים אני הולך לקנות משהו ואני לא יודע מה לקחת, הייתי שמח שתגידו לי מה ההבדל בין שני הכרטיסים ומה עדיף לי לקחת?

    • 3 תגובות
    • 767 צפיות
  3. Started by eli.elfasi,

    שלום לכולם, אני מעוניין לקנות כרטיס מסך לגיימינג, והמליצו לי על ה hd6850 וראיתי שיש אחד שרשום במפרט שלו מיני שזה מחברת SAPPHIRE והשני ללא מיני מחברת גיגהבייט, תעזרו לי להבין מה ההבדל בין שניהם והם בכלל כדאי לי לקנות את הכרטיס הזה במחיר הזה (1000 ש"ח)... תודה תודה!!!! זה השם המלא של הכרטיסים: HD 6850 1GB GDDR5 DX11 2xDVI HDMI Mini 2xDP PCI-E HD 6850 1GB GDDR5 DX11 2xDVI HDMI DP PCI-E ‎

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by NosNos22,

    אני קונה טליווזיה DLP TOSHIBA דגם 62CM9 והבנתי שהוא לא HDTV אלא HD READY ,,שאלתי טכנאי של ניופאן והוא אמר לי שאין הבדל בכלל אבל אני רוצה להיות בטוח אני מעוניין בעיקר בכדי לשחק ב XBOX360 ו PS3 ולצפות בקבצי HD ו טליוויזיה ב HIGH DEFENITION אבל הכי חשוב זה הקונסולות האם התפקוד של ה קונסולות החדשות ייפגע אם זה יהיה רק HD READY תודה רבה

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  5. היי, אני רוצה לקנות אחד משתי הכרטיסים האלה, אבל לא הבנתי במה עולה ה4550 חוץ מDDR3 .. אפילו מהירות הזיכרון זהה.. 800MHZ.. האם שווה לשלם יותר עליו? בגדול אני צריך אותם לפוטושופ ועבודה מרובה בווינדוס 7... תודה!

    • 8 תגובות
    • 882 צפיות
  6. Started by redti,

    שמתי לב שקיימות 2 אופציות להפעיל HD4850 במערך כפול.. האחד לקנות 2 כאלה או כרטיס בודד שהוא למעשה שתיים.. תקנו אותי אם אני טועה..פשוט ככה זה נראה בתמונות אולי הכרטיס הבודד תופס 2 חריצים וזה בכלל אותו דבר ? איך זה עובד מה ההבדלים ?

    • 8 תגובות
    • 982 צפיות
  7. Started by Sh1,

    מה ההבדל בין hd6850 ל hd5850? ראיתי שה6850 בתוספת משחק dirt3 יותר זול מה hd5850. מה ההסבר לכך? מישהו יכול להאיר את עיני? לא רק לומר לי שזה יותר טוב מזה וזהו. אני רוצה לנסות להבין... בתודה מראש

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  8. Started by eliranl,

    מה הבדל בניהם ואם זה כל כך משנה?

    • 16 תגובות
    • 2.7k צפיות
  9. שלום רב מה ההבדל בין הכרטיס הזה http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=25_298_438&products_id=4942 לזה http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=25_298_438&products_id=4968 ומה עדיף מביניהם ? תודה מראש,עידן.

    • 3 תגובות
    • 560 צפיות
  10. אני יודע שיש 720p, האם יש גם 720i ואם כן מה ההבדל? ומה ההבדל בין 1080i ו- 1080p (פה אני בטוח ששניהם קיימים). תודה רבה!

    • 5 תגובות
    • 913 צפיות
  11. Started by amir-amor,

    לאחרונה אני מתעניין בנושא,כי אני רוצה לרכוש טלוויזיה דקה הייתי מעוניין גם להבין בצורה ברורה,את השוני,ההבדל בין שני המסכים(טלוויזיה) LCD לעומת פלזמה,מה ההבדל,זאת לא אותה טכנולוגיה?! באותה הזדמנות אני אשמח לשמוע המלצות מה כדאי טוב ומוצלח לקנות

    • 25 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. Started by innoVision,

    מה ההבדל בין LCD ל TCO ?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. מה ההבדל בין MP4 ל3GP,איזה איכות היא יותר טובה? עוד שאלה,MP4 זה קיצור של MPEG 4? תודה

    • 7 תגובות
    • 743 צפיות
  14. שלום כולם יש לי שאלה מעצבנת: בכרטיס מסך שלי (8800GTS) אני יכול לשים AA בפציצות של פי 2 עד 16X (האמת 16XQ). עכשיו ראיתי בכל מיני השוואות שיש דבר שנקרא FSAA ויש MSAA ויש CSAA... מה זה בדיוק? ואיך SuperSampling קשור לכל זה? (או MultiSampling)? בדרייברים שלי יש אפשרות בנפרד להפעיל MS או SS וזה על OFF, ורשום לי שם שזה עוזר להעלמת החלקים הנראים של המדרגות... מה זה אומר? ואם אני מפעיל את זה תהיה לי שיפור בתמונה? תודה!

    • 2 תגובות
    • 3.4k צפיות
  15. Started by HaVoC_850,

    רציתי לשאול מה ההבדל בין שני הדברים האלו (איך לקרוא להם בדיוק גם איני יודע - סוג של רנדר אולי)? ואם אפשר קצת מידע על כל אחד מהם, שיסביר את אופן הפעולה של כל אחד מן הדברים האלו בכמה משפטים. כמה יתרונות וחסרונות גם לא יזיקו =). תודה.

    • 2 תגובות
    • 706 צפיות
  16. Started by massinvallus,

    ??

    • 17 תגובות
    • 1.5k צפיות
  17. Started by compman112,

    ^^^האם יש הבדל איכות בינהם? או שזה הבדל רק בשיטת שידור האם יהיה הבדל איכות בין סרט DVD PAL שאשים בנגן DVD שלי לבין אותו סרט DVD אך NTSC? או ההבדל או בעצם משהו אחר?

    • 4 תגובות
    • 3.3k צפיות
  18. Started by lowbo,

    מעוניין בקנית כרטיס עקב כל מיני שידרוגים המפרט הוא: QX6700 אקסטרים GA-965P-DQ6 (rev. 3.3) gigabyte GV-NX68G256DB-ED 6800GS G skill 4GB 800 620HX series corsair מארז גיגב ביט האורה בלוח אם יש PCI E X 16 אני יכול לקנות את ה ati 4870 בראש שקט בלי בעיות? מה כדי לקנות כדי לשפר את הביצועים כי בגלל המעבד יש לי צוואר בקבוק כנראה. תודה רוני.

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by guyishai,

    שלום, אז שאלתי היא מה בדיוק ההבדל בין שני הסוגים? אודה אם מישהו יוכל לשפוך קצת אור על הנושא. הבנתי שלא כל לוחות האם תומכים ב-PCI-E, האם ASUS P4P800 Deluxe תומך בו? תודה רבה.

    • 1 תגובה
    • 691 צפיות
  20. Started by orior666,

    בתור מישהי שלא כל כך מבינה במחשבים, רציתי לדעת מה ההבדל... אני רוצה להתקין כרטיס מסך חדש כי הכרטיס הנוכחי חלש מידיי בשביל משחקים כבדים, והדבר היחידי שאני יודעת הוא שאני צריכה כרטיס PCI. הבעיה היא שיש שני סוגים...רגיל ואקספרס...איך אני יודעת איזה מהם אני צריכה? תודה מראש=)

    • 18 תגובות
    • 5k צפיות
  21. Started by eytan243,

    מה ההבדל והאם אפשר להתקין כרטיס PCI-E 2.0 על לוח עם PCI-E X16 ? תודה לעוזרים מראש!

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. מה ההבדל בין PCI-E3.0 ל PCI-E2.0 והאם ניתן להכניס כרטיס PCI-E3.0 לחריץ של 0.PCI-E2? תודה

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by kingpin,

    מה ההבדל בינהם ומה יותר טוב למישחקים ?

    • 4 תגובות
    • 675 צפיות
  24. Started by tomererez,

    שמעו, אני קונה מחשב חדש עכשיו יש כמו לכל כרטיס כמה חברות שמייצרות אותו. אני קונה - HD 6870 אני רוצה לדעת מה עדיף מבין שני החברות: Powercolor - יותר זול, עולה רק 1250 Sapphire - יותר יקר, עולה 1377 עכשיו השאלה שלי מה ההבדלים בינהם? האם האיכות של המוצר של Sapphire יותר טובה ויותר אמינה ובגלל זה היא יותר יקרה? אפשר תשובות בבקשה?

    • 4 תגובות
    • 884 צפיות
  25. Started by shirNoshe,

    אני מקווה שניסחתי נכון,אבל הכוונה אם אני מעוניין בכ.גרפי לעבודה גרפית,אז מה ההבדל בין כרטיס ייעודי מסדרת ה-QUADRO לבין נניח כרטיס ווידאו חזק של ATI.(עדיפף ATI לגרפיקה בגלל עבודה ב-REAL TIME). האם יש "משהו" בכרטיסי ה-QUADRO שמייחדים אותם לעבודה בגרפיקה?ואם הם כל כך טובים אז איך הם למשחקים?וגם שאלה הפוכה:אם כרטיס הוא חזק וטוב למשחקים האם הוא טוב לגרפיקה? תודה.

    • 4 תגובות
    • 761 צפיות

דיונים חדשים בפורומים