עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by Gnome,

    מישהו יכול להגיד לי מה ההבדל בין DIVX ל- XVID? מה עדיף וכל השטויות האלו?

    • 10 תגובות
    • 2.8k צפיות
  2. Started by מגדל,

    תודה..

    • 2 תגובות
    • 4.1k צפיות
  3. חוץ מזה שהם נראים שונה מה ההבדל?

    • 3 תגובות
    • 754 צפיות
  4. Started by AlexG Respect,

    אממ לחבר שלי כרטיס מסך FX5200 128MB DDR ומישהו רוצה להביא לו FX5200 128MB DVI מה ההבדל בין DVI ל - DDR....? תודה מראש, אלכס.

    • 3 תגובות
    • 644 צפיות
  5. Started by roeiw,

    מה ההבדל בין DVI ל D-Sub?? במה עדיף להישתמש? ומה ההגדרות הכי טובות של הצבעים: original panel color 9300k 6500k SRGB תודה.

    • 3 תגובות
    • 2.5k צפיות
  6. Started by TheShadow,

    אוקי אם לא אהבתם את הנוסח אז עריכה: אפשר בבקשה תשובה? ???

    • 4 תגובות
    • 614 צפיות
  7. Started by RegE.v,

    אני גם בקרוב הולך לקנות מחשב חדש עם הכרטיס 86GT אבל בכל זאת כולם מדברים על ה DX10 ששווה להשקיע עוד קצת כסף או לחכות חודש ולקנות כרטיס שתומך אז איזה כבר הבדל יכול להיות הרי משחקים של DX10 יתמכו גם ב DX9 הבנתי שההבדל הוא במנוע גרפי חדש או משו נכון ? אז מישו יכול להסביר לי בידיוק מה ההבדל? ואם יש לכם סרטונים שעושים השוואה או משו זה יהיה יותר טוב תודה לעוזרים :]

    • 20 תגובות
    • 1.8k צפיות
  8. Started by drbrain,

    שלום רציתי לשאול מה ההבדל בין DX9 לבין DX10? מבחינת ביצועים מה עדיף DX 9 או DX10 מבחינת משחקים של היום ולא של עתיד שכמובן יהיו טובים יותר בתודה שרון

    • 18 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. תודה על התגובות

    • 1 תגובה
    • 628 צפיות
  10. היי, אני לא מצליח למצוא מידע על מהירויות זיכרון, ליבה ואפיקי זיכרון של ה5700 או ה5700le , מישהו יכול להגיד לי מי מבין השלושה הוא הכי טוב ומה ההבדלים בינהם?

    • 2 תגובות
    • 572 צפיות
  11. Started by AMD-GUY,

    הכותרת אומרת הכל ;D תודה מראש!

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by shimon956,

    שלום לכולם רציתי לשאול אותכם מהו ההבדל בין geforce 5900 ultra לבין הרגיל וגם לסוג השלישי שאני חושב שקוראים לא valuo וליו נדמה שזה השם ??? האם יש למישהו מפרט או לינק תודה מראש לכל העוזרים

    • 6 תגובות
    • 825 צפיות
  13. Started by sirmoreno,

    תודה

  14. אני לא מבין מזה DDR2 ומזה DDR3 במה זה עוזר ומה עדיף לקנות ,כמובן ששניהם 512MB

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות
  15. Started by OR2OOO,

    השאלה בכותרת. אני יודע שה-Quadro הוא כרטיס לגרפיקאים, אבל מה ההבדלים באופן העבודה שלהם(עיבוד שונה, מבנה שונה ועוד...).

    • 6 תגובות
    • 1.8k צפיות
  16. Started by RoD,

    מה ההבדל בין Geforce7900GT ל-GeForce7900GT CO? וזה לא OC או משו.. בינתיים ההבדל היחידי שמצאתי הוא בקירור ובמחיר

    • 13 תגובות
    • 905 צפיות
  17. אז ככה, הכרטיס מסך שלי הלך (9500GT), ואני מחפש אחד חדש במחיר יחסית זול. המטרה היא שהמשחק BF:BC2 (מי שמכיר...) יעבוד חלק, מצידי על גראפיקה נמוכה... בקיצור, הסתכלתי על ה-220GT, ואני לא ממש מבין מה ההבדל בינו ל-9500GT... אני בטוח שיש הבדל, אני רק רוצה לדעת מהוא ואם הוא משמעותי או לא... תודה מראש לעוזרים.

    • 1 תגובה
    • 717 צפיות
  18. Started by Toxin II,

    אהלן, לפני חודשיים-חודשיים וחצי קניתי מחשב חדש עם GF9800GTX [עוד כשהוא היה חדש דנדש] סתם רציתי לדעת, מתוך סקרנות, מה ההבדל בין הכרטיס שלי ל-9800GTX+ ? כרטיס מומהר? זכרונות מהירים יותר? יותר נפח BIT? יותר זיכרון?

    • 4 תגובות
    • 621 צפיות
  19. Started by bubb,

    שלום, לפני כשבוע בקשתי המלצה לכריס מסך שיריץ את MEDAL OF HONOR - AIROBORNE (כן, זה אני, הגיימר המזדקן...). המלצתם לי על גיפורס 7600 GT אבל אני לא מוצא כזה אלא רק GS. להזכירכם, להלן מפרט המחשב שלי: מעבד - pentium 4 2.8GHZ לוח אם ASUS P4 800X זכרון 512MB ספק כוח XP PRO כניסת AGP 4 MX GFORCE 440 השאלה היא מה ההבדל בין GS ל- GT והאם ה- GS לא יאפשר לי להריץ את המשחק ומשחקים דומים בעתיד, כראוי? תודה ושבת שלום!

    • 3 תגובות
    • 561 צפיות
  20. שלום. קניתי כרטיס מסך Gainward GF4 Ti4600 750 XP, והסתבר לי שהוא לא Golden Sample (להלן- "המוזהב") כמו שחשבתי. הסתכלתי באתר של Gainward, וראיתי שבעצם לשני הכרטיסים מפרטים טכניים זהים. ההבדל היחיד הוא שבמוזהב הם מקפידים לבחור מעבד גרפי מובחר וזכרונות הכי טובים, או איזה קשקוש כזה. בתכלס, אין הבדל בביצועים, נכון ? אני לא מתכוון להמהיר אותו, אז אין צורך לומר שהמוזהב יהיה יותר יציב ב-o/c. הקירור שיש בכרטיס הרגיל יספיק. אז יש הבדלים בין הכרטיסים ? מה אתם אומרים ? תודה.

    • 2 תגובות
    • 923 צפיות
  21. היי חברים, מה ההבדל בין GT 430 לבין GT220? מה יותר טוב וחזק? כמובן שמעליהם כבר יש לי את GTS 450 אבל התענוג כבר עולה 589 ש"ח... איך אני יודע מה ההבדל בין כל החברות שלמשל מוכרות את הGTS450 תחת השם שלהם? לא מתוכנן O.C לכרטיס. תודה

    • 10 תגובות
    • 2.5k צפיות
  22. Started by Rudo17,

    מה ההבדל בין GIGABYTE nVIDIA GeForce 8800GT 512MB PCIe ל- GIGABYTE nVIDIA GeForce 8800GTS 320MB PCIe תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 674 צפיות
  23. מה ההבדל בין GTO ,GTO FireBlade ,GTO2 וx850xt??? אשמח לקבל פירוט מלא על ההבדלים. בתודה, tamir

    • 10 תגובות
    • 876 צפיות
  24. Started by daniel_18,

    יש לי אפשרות לקבל את ה560 בגרסת ה1 ג'יגה ב900 שקל אבל הוא לא TI. האם ההבדל משמעותי בין הגרסה הרגילה לבין גרסת הTI והאם ספק 500W יספיק? (מעבד i5) תודה

    • 3 תגובות
    • 978 צפיות

דיונים חדשים בפורומים