כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
-
אחרי התייעצות כאן לגבי קנייה של כרטיס מסך חדש, החלטתי לוותר על הכרטיס שהציעו לי בעבודה (EVGA GTX 780) , התברר שאין אחריות על הכרטיס, וזה יד שנייה מKSP (לא מעוניין להתעסק איתם, הרבה כאב ראש). עד התקציב שלי הוא עד 1800 אחרי בדיקה במספר אתרים החלטתי על הכרטיס GTX 770 של MSI עכשיו ראיתי שיש להם שני סוגים של כרטיסים, הLIGHTINING והGAMING, לשניהם נראה שיש את אותו הקירור בגרסה של ה770 רק הצבעים שונים צהוב בLIGHTINING לאדום של הGAMING. איזה הבדלים יש ביניהם? הLIGHTINING יקר יותר בכ-300 ש"ח אשמח לתשובה, או לחלופה טובה יותר בטווח התקציב שלי (לא מעוניין בAMD) תודה
-
- 5 תגובות
- 867 צפיות
-
-
שלום רציתי בבקשה לקבל הרחבה לגבי כרטיסי מסך QUADRO של Nvidia.... תודה רבה.
-
- 16 תגובות
- 8.9k צפיות
-
-
אני קונה טלויזיה בקרוב, ואני חייב לדעת מה הבדל בין התדירויות האלה מה זה מייצג ? האם השינוי הוא משמעותי האם הוא אפקטיבי בכלל. למה ההבדל במחיר הוא פי 3 ???? האם ההבדל נראה לעין או שזה סתם משהו שפועל מאחורי הקלעים ואפשר גם בלעדיו עד כמה שאני יודע PAL זה 24Hrz ו NTSC זה 30Hrz האם יש קשר ?????? תודה רבה על העזרה
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יש לי את ה2900GT ויש לי אפשרות לקנות 2900XT ב300שח שעבד שנה ולחסוך כסףאו ליקנות 4850 חדש ורציתי לדעת מה ההבדל בינהם
-
- 9 תגובות
- 766 צפיות
-
-
אני מעוניין בהשוואה או שמישהו יוכל להגיד מה ההבדלים בין AGP 2X לבין AGP 4X בתפעול של הכרטיסי המסך וכמה הם משמעותיים ? דרך אגב יש לי עוד שאלה : / קראתי באיזה אתר של Overclocking שבכרטיסי המסך של Ati Radeon 9200 יש נעילה על ה Overclocking ? העם זה נכון ? תודה Any way
-
- 7 תגובות
- 853 צפיות
-
-
בין 128MB לבין 256MB? והאם ההבדלים שווים את הפרשי המחיר?
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לאחר שהרסתי את הכרטיס שלי הלכתי להחליף אותו (ATI RADEON8500 BBA RETAIL) בהתחלה הביאו לי בחנות את ה ATI RADEON 8500 LE 128 הביאתי להם אותו שוב להחלפה והפעם הם הביאו לי כרטיס דומה לשלי א-ב-ל! תסתכלו מה המחשב כותב לי וגורם לי לתהות איזה כרטיס בעצם הביאו לי ? : http://forums.ort.org.il/files/30/1805696/9411786.JPG אגב אם מישהו יכול להביא לי תמונה של R9200 מקורי של ATI הכוונה BBA זה יעזור לי מאוד .
-
- 2 תגובות
- 722 צפיות
-
-
הכוונה היא לכרטיס של gigabyte שמעתי כל מיני ביקורות שאומרות שלכרטיס יש בעיה עם המאורר ושהוא רועש מאוד זה נכון? למי שיש אותו - זה מפריע או שזה לא מורגש? אם כדאי להזמין כרטיס radeon9700pro אחר אז איזה?
-
- 1 תגובה
- 732 צפיות
-
-
-
אני הולך לסדר לדודים שלי את המחשב ויש להם TI4600, איזה דריבר נותן את הביצועים הכי טובים עם הכרטיס הזה? תודה מראש, מתן.
-
- 0 תגובות
- 623 צפיות
-
-
השאלה בגוף הכותרת. הכי טוב למשחקים.
-
- 3 תגובות
- 552 צפיות
-
-
תודה לעוזרים דרך אגב זה pci אם אפשר לקבל קישור הורדה מדויק
-
- 1 תגובה
- 690 צפיות
-
-
אני לא מדבר על הדריוורים המקורים של נוידיה אלו שחברה צד שלישי עושה להם טוויקים שיוציאו תוצאות מקסימליות בבנצ'ים ובמשחקים... יש לי 6600gt והעניין הוא שהוא דיי מוצלח אז אני רוצה לנסות לשבור כמה איזה שיא... שמעתי על omega ו-XTreme-G מה אתם אומרים?
-
- 4 תגובות
- 555 צפיות
-
-
-
בקרוב אני יקנה 1900XT מנעה ואני צריך לדעת מה הדרייבר הכי חדש (כמה שיותר טוב) תכתבו את השם (גרסה) ובבקשה תשימו גם לינק לאתר של ATI שמשם אני פשות אצתרך ללחוץ Downloads דרך אגב מה זה ati catalyst ?? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 553 צפיות
-
-
יש לי GEFORCE 6600GT ,מה לדעתכם הדרייבר שייתן לי את הביצועים הכי טובים..?
-
- 0 תגובות
- 559 צפיות
-
-
אהלן,טוב את השאלה שאלתי בנושא...... ???
-
- 2 תגובות
- 620 צפיות
-
-
מה הדרייבר הכי טוב לכרטיסי מסך של NVIDIA אני מבולבל כי יש רישמים ולא רישמיים ולא כמו בATI הכול מבולגן יש השווה או משהו
-
- 2 תגובות
- 636 צפיות
-
-
-
כרגע יש לי 71.25 ואני לא יודע אם זה הדרייבר אבל הכרטיס די איטי כרגע. ועוד שאלה: האם אותו דרייבר מתאים גם לכרטיסים ישנים יותר כמו gf mx440 ?
-
- 0 תגובות
- 555 צפיות
-
-
הבנתי שלא תמיד הדרייור העדכני ביותר הוא הטוב ביותר לכרטיס המסך. מישהו יכול להגיד לי מה הדרייבר המומלץ ביותר לכרטיס שלי: GEFORCE 2 MX400 חשוב לי גם שכל האפשרויות בהגדרות מסך ישארו (כמו מסך כפול וכו') אני מדגיש את זה כי בדרייבר האחרון שהתקנתי (42.70 שהורדתי מהאתר) ביטל לי את כל החוצצים בהגדרות מסך (בחלק של "מתקדם") בתודה מראש.
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
איזה דרייבר הכי יציב והכי מומלץ (הדרייבר האחרון של ניוודיה עושה לי בעיות עם הזיהוי של הכרטיס מסך) שמתאים לכרטיס FX5900XT של אלבטרון. תודה, ולילה טוב.
-
- 5 תגובות
- 663 צפיות
-
-
-
שלום לפורום יש בבעלותי PNY Geforce 6800NU 128MB 256Bit ותהיתי לעצמי מה הם הדרייברים האחרונים של Nvidia? כבר הרבה זמן שאני עם הדרייבר גירסא 66.93 ומפתיע אותי שNvidia לא שיחררה שום דרייבר מאז,או שאני פשוט טועה? אני לא מחפש דרייברים לא רשמיים [אומגה וכו'],אילא רק של Nvidia וגם לא מחפש גירסאות בטא תודה.
-
- 1 תגובה
- 687 צפיות
-


