עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by vinipyx,

    הכרטיס שווה את השקעה?

    • 18 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by igurman,

    אני רוצה לקנות את ה8800GT אבל אין אותו באף חנות בארץ של חברות כמו ג'יגהבייט ואסוס, והם צריכים להגיע בעוד מספר שבועות =\ מצאתי רק של INNOVISION, האם החברה בסדר? כדאי לקנות את הכרטיס שלהם? או לחכות שבועות שלמים לחברות הטובות יותר?

    • 6 תגובות
    • 550 צפיות
  3. http://cgi.ebay.com/Leadtek-WinFast-PX6800GT-TDH-Geforce-6800GT-256MB-256-b_W0QQitemZ8722391468QQcategoryZ80187QQrdZ1QQcmdZViewItem כאמור, מכרתי WORLD OF WARCRAFT בקרוב ל1720 ש"ח, ועכשיו הכסף נמצא בPAYPAL, ואי אפשר למשוך אותו לבנקים בארץ - אז ככה שאני מאולץ להזמין משם משהו חשבתי לקנות את הכרטיס הזה משם נכנס בול לתקציב שלי, מה אתם אומרים ? ואת הGTO2 שלי אני ימכור פה בארץ וככה בעצם אני ישיג את הכסף... איך הכרטיס בהשוואה לGTO2 ?

    • 14 תגובות
    • 853 צפיות
  4. Started by Fortunes,

    מסך טוב? כדאי ליקנות אותו ב1100 שקל בערך??? אם יש לכם המלצה למסך אחר באותו טווח מחירים אשמח לישמוע (כלומר ליקרוא )

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by Vendome,

    שלום לכולם בסקיי PC , מאיפה שאני קונה את המחשב מוכרים את הכרטיס הנ"ל במחיר מגוחך על 530 ש"ח. האם החברה בעקרון טובה, והביצועים זהים גם לX800GTO של חברת GB לדוגמא? תודה ניב

    • 23 תגובות
    • 1.8k צפיות
  6. Started by gimimix,

    http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=4705 זה האתר של הכרטיס

    • 8 תגובות
    • 768 צפיות
  7. הוא מגיע עם מפרט טוב, I7 עם 4 ג'יגה זיכרון

    • 4 תגובות
    • 706 צפיות
  8. אני יכול להשיג אותו במחיר ממש נמוך..שווה?

    • 12 תגובות
    • 745 צפיות
  9. Started by Vatos-Locos,

    האם הוא טוב וכמה לדעתכם הוא שווה חדש באריזה + 3 שנים אחריות

  10. Started by omri_ro,

    שווה עוגייה? אני פשוט חייב כבר לקנות כ.מסך חדש (הנוחכי שלי הולך לשפוך מנוע בימים הקרובים וכבר עושה לי צרות עד מע הראש!) ואגב אני לא מתכנן OC או משהו כזה פשוט משהו שיחזיק מעמד שנה שנתיים בכבוד ויפעל כמו שצריך במשחקים פה ושם, נו מה דעתכם?

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Started by evman007,

    יש לי אפשרות להביא את הכרטיס הזה במקום ה9550 שלי.מה דעתכם עליו?

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. Started by ran123,

    אני הולך לקבל אותו מארצות הברית מה אתם אומרים עליו הוא שווה הוא יוכל להריץ לי את כל המשחקים זה גירסת הפיסי אקספרס Platinum Edition

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. מה ההבדל בין XFX GeForce 7600GT, 256MB, HDTV-Out, PCIe $243.00 ל- XFX GeForce 7600GT XXX - Edition, 256MB, HDTV-Out, PCIe $279.00

    • 17 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by Cereal Killer,

    איך הוא כמסך??? והאם חייבים יציאת DVI על הכרטיס כד להשתמש בו??

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. Started by pho,

    שמעתי הרבה ביקורות רעות על הכרטיס (לצערי הרב שמעתי את כולן אחרי שכבר קניתי את המחשב החדש...). האם המוניטין הרע של הכרטיס מוצדק? ואם כן, איזה כרטיס יותר טוב יש במחיר דומה (עד 250 שקל הבדל)?

    • 22 תגובות
    • 1.6k צפיות
  16. Started by slider,

    80% מהביצועים של Ti4600 ב 100$ נשמע לא רע... השאלה היא, האם באמת??? מה דעתכם?

    • 1 תגובה
    • 889 צפיות
  17. Started by composite,

    שלום, וקודם כל - חג אורות שמח! :blushing: אז ככה, סוף סוף אספתי מספיק כסף על-מנת לקנות מוצר רציני, ואחד החלומות שלי הוא מסך LCD מרהיב. בחו''ל, יש לי מספיק תקציב לקנות את מסך ה- LCD הזה: Samsung 19'' 191T+. כפי שאתם מבינים, מטרת הת'רד הזה הוא שתתנו תגובות\הערות לגבי המוצר וכדאיות רכישתו (יש עוד שלל מסכים שאני יכול לרכוש!). להלן הנתונים של המסך: Panel Type: Active Matrix TFT LCD Monitor Native Resolution: 1280 x 1024 Pixel Pitch: 0.294 mm Brightness: 250 cd/m2 Contrast Ratio: 750:1 Response Time: 25 ms View Angle: 170° /170° (Horizontal / Vertical) Input Connectors: 15 pin D-sub, 24 pin digital DVI Features: Dual CPU input (analog/digital) & auto sig…

    • 7 תגובות
    • 703 צפיות
  18. הכל כתוב בכותרת. מה אתם אומרים על ה-6800 GT של Leadtek בפנדה? הוא יחסית כרטיס חדש שם, לא? הוא טוב? לא טוב? איך הבאנדל? http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_273_416&products_id=7058 בהשוואה לאלבטרון 6800 GT מה יותר טוב? http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_273_664&products_id=6881 נ.ב - איך לעזאזל עושים קישור דרך מילה? (כאילו "לחץ כאן" וזה מוביל לקישור) זה רק אני או של-Leadtek אין אחריות? תודה

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. קבלו! ניראה טוב אההה?? ;D להזכירכם זה PCI-Express 16x

    • 20 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. Started by matanyaniv,

    אני מתכוון לקנות מסך חדש והתקציב הוא 1000 שקל(-+)... המליצו לי מאוד על המאג 796 FD2 (הוא מציג נתונים טובים וגם בא בצבע שחור\כסף דבר שיתאים לי לשאר המחשב מאוד), האם הוא מסך טוב? אצל חבר שלי למשל ראיתי מאג(דגם שונה), שהזכוכית שלו שטוחה אבל בפנים התמונה מעוגלת. האם המאג שאני מתכוון לקנות שטוח גם מבפנים?

    • 2 תגובות
    • 617 צפיות
  21. Started by twhyman,

    לפי כל הביקורות שקראתי כולל הראיון המטורף עם סגן הנשיא שלהם אני כבר מחכה לדגם T3 שלהם רק 99$ נראה לי טוב יחסית ל GF2MX200 שלי... תכונות פצצה מחיר עוד יותר! הראיון: http://www.hardwareaccelerated.com/articles/reviews/graphics/tridentinterview

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  22. Started by dabaz,

    http://www.glbsale.com/eng/index.html 100% זה גנוב. זה פשוט לא הגיוני! מסך LCD 21 עולה פחות מ 15 פה בארץ! גלשתי בפורום ומישהו אמר שהוא הזמין מהם מחשב נייד. המחירים האלה פשוט לא הגיוניים! אפשר לקנות שם מסך LCD 21 ב287 דולר!!! נראה לכם שאפשר לקנות מהם? זה חייב להיות גנוב או משהו לא? ואם נגיד בטוח לקנות מהם, אפשר אולי לארגן קנייה קבוצתית. המחירים האלה פשוט צחוק! אז אם למישהו יש מידע או דעה על האתר הזה בבקשה שיכתוב.

  23. הורדתי את הדריוור והוא שיפר לי קצת תוצאה ב 3DMARK מה אתם אומרים עלו? ATI CATALYST 5.2

    • 7 תגובות
    • 688 צפיות
  24. מה אתם אומרים עליהם כי לא יודע הם זולים ולא יודע אים כדאי ליקנות אותם פשוט אני רגיל ל ASUS ו GIGABYTE וכל השאר אני לא יודע.

    • 1 תגובה
    • 549 צפיות
  25. Started by KMA12,

    כן שלום אני חושב על לקנות את הכ-מסך הבא: Geforce FX5700 ULTRA 128 mb DDR3 Retail LEADTEK= 1200nis יש הערות הכרטיס טוב לא טוב .... האם הוא טוב לאובר-קלוקינג? http://www.leadtek.com/3d_graphic/winfast_a360_ultratdh_2.html

    • 6 תגובות
    • 800 צפיות

דיונים חדשים בפורומים