עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by salmonela,

    הי, אני לא כל כך מעודכן לגבי כרטיסי מסך טובים היום. אני צריך כרטיס מסך טוב למשחקים. התקציב הוא לפחות אלף שקל, יכול להיות גם יותר. מה הכרטיסים החמים נכון לזמן זה??

    • 33 תגובות
    • 1.7k צפיות
  2. ידוע שכדי לקבל תמונה חדה ואיכותית במסכי LCD אפשר לקבל רק ברזולוציה טבעית למסכים אלו שהיא 1280X1024 . לפני כשישה חודשים פירמטתי את המחשב כולל עידכון ביוס ללוח אם כולל עידכון דרייבר לכרטיס מסך. ולאחר מיכן קרה לי דבר מוזר, כל רזולוציה שאני מגדיר אני רואה תמונה חדה ואיכותית כמו ברזולוציה טיבעית (1280X1024) אפילו על 800X600 כרגע אני על 1024X768 הכרטיס מסך - GEFORCE 6800GT מסך - EIZO FlexScan778 מישהו יכול להסביר את פשר התופעה?. כי לפני הפירמוט הדבר היה בלתי אפשרי ושאלתי את אותה שאלה בכמה פורומים ולא קיבלתי תשובה. אשמח לקבל תגובות.

    • 21 תגובות
    • 1.9k צפיות
  3. Started by tomerco,

    שלום אני מחפש כרטיס מסך לתושבת agp עד 800 שקל שיריץ משחקים סבבה יש לי מעבד אינטל פנטיום 4 1.50 ואני לא הולך לשדרג אותו כעת אז תתחשבו גם בזה תודה מראש tomerco

    • 3 תגובות
    • 560 צפיות
  4. Started by michagen,

    מה ההבדל בין geforce 6600 256 MB לבין geforce 6600 LE 256MB?

    • 2 תגובות
    • 553 צפיות
  5. אני יודע שיש 4M/S , ,ברצוני לרכוש את ה-8M/S ויש רק אצל משווק אחד (אולי הוא התבלבל...). אשמח לתגובות ולינק במידה ויש מסך כזה.

  6. Started by ZoreK_ZetiM,

    יש לי 6600GT של LEADTEK...כשאני משחק NEED FOR SPEED MOST WANTED הוא מתחמם לי ותוקע ת'מחשב... המצב של המארז שלי הוא כזה: חוץ מהמאוורר שעל המעבד וזה שעל הכרטיס עצמו אין לי מאווררים במארז בכלל... אבל המארז תמיד פתוח...משני הצדדים.. זה אף פעם לא עשה לי בעיות...(שיחקתי ככה גם QUAKE 4 ו HL2 וזה עבד חלק...) הוא מגיע לי לטמפ' של 80 ומשהו... מה צריכה להיות הטמפ' שלו ברגיל ??? ואיך אני פותר ת'בעיה של ההתחממות ???

  7. על איזה מסך אתם ממליצים לי? מבחינת איכות/אחריות/אריכות ימים?

    • 2 תגובות
    • 554 צפיות
  8. יש לי מחשב AMD Athlon xp 2600+ 1.9 GH ו512 ראם (שני סטיקים). זה די כל מה שאני יודע... עכשיו, אני רוצה לקנות את ה 6600GT... אני בדוק קונה את זה אז אל תנסו להמליץ לי מה יותר משתלם מבחינת מחיר וכו... רק רציתי לדעת אם זה בטוח יעבוד לי כמו שצריך על המחשב... זה די חשוב כי אני מזמין היום... תודה... אגב, יש איזו תוכנה או דרך לבדוק אם יש לי agp או pce i?

    • 3 תגובות
    • 618 צפיות
  9. Started by eleven11,

    אני צריך המלצה על כרטיב מסך בכ-550 ש"ח. הכרטיס צריך להיות PCI. המחשב משמש גם למשחקים חדשים ורציניים אבל אני לא לחוץ על רזולוציה גבוהה. אם אפשר גם לתת הסבר לבחירה. תודה

    • 6 תגובות
    • 602 צפיות
  10. הנידון: מסך מחשב 19 אינטש דגם ViewSonic VX924 המחיר: בזאפ החל מ-2930 שקל התקשרתי לברר וב-KSP רוצים 2500 שקל. ואם מזמינים מראש ונותנים 200 שקל על החשבון, אז המחיר יהיה 2400 שקל כי זה באונייה יגיע בערך עוד שבוע. האם הפער הזה לא חשוד? מה דעתכם על הדיל הזה? ללכת על זה או להתרחק? תנקס :-*

    • 9 תגובות
    • 887 צפיות
  11. אני רוצה לדעת האם זה ישפר את הביצועים של הכרטיס מסך (במשחקים), איפה שלוחצים מאפיינים ואז הגדרות ומשם לאיכות הצבע אני יוריד מ-32 ביט ל-16 ביט, האם זה באמת ישפר לי את הביצועים (יש לי GF FX5200)?

    • 3 תגובות
    • 626 צפיות
  12. Started by paulyoung,

    היי, האם אפשר לשים את הכרטיס ATI X1900XT על לוח Asus A8n SLI Premium?

    • 73 תגובות
    • 4.3k צפיות
  13. Started by The Ripper,

    אני עובד על השתקת המחשב ורוצה להחליף את הקירור לפאסיבי ובהזדמנות נעשה סופסוף אוברקלוקינג (יש יתרון לזה בכרטיס הנ"ל?) מצאתי כמה קירורים פאסיביים וגם אקטיבי שאמור להיות יחסית שקט של AC הנה רשימה של מה שראיתי בסדר לפי עלות: 1. AeroCool VM-101 fanless עולה 104 שקל בפנדס 2. Silencer Rev.3 עולה 120 שקל בנועה 3. ThermalTake Fanless VGA CL-G0003 עולה 124 שקל בלוגיק 4. Silencer 1 REV2 עולה 150 בנועה 5. Thermaltake Schooner Fanless עולה 180 בנועה - כאמור אני מעדיף פאסיבי אבל לא ברור לי מה ההבדלים בביצועים ואם הם מכסים גם את הזכרונות? - לAC יש שתי גרסאות של ה-Silencer מס' 2 ומס' 4 ברשימה, למס' 2 יש צלעות קירור גדולות יותר ואחריות של שנתיים לעומת שש שנים - האם יש שימוש במאוורר זול י…

    • 6 תגובות
    • 585 צפיות
  14. Started by zaroor,

    שלום לכם מישהו יכול להסביר למה משמש יציאה בלוח אם מאחור S/PDIF Output בצבע צהוב צורת RCA ?

    • 1 תגובה
    • 595 צפיות
  15. Started by sarusi79,

    שלום לכולם ותודה מראש על כל תגובה אז ככה קניתי מארהב כרטיס מסך של לידטק 6800LE אחרי שפתחתי לו את השידרים הסגורים וקצת אוברקלוק תוך כדי משחק הכרטיס נדפק וכרגע הוא לא מסוגל להאיץ תלת מימד המחשב פשוט מאוד נתקע ולא מגיב.כניראה שהגזמתי קצת עם עם האוברקלוק :-) אז אני מחפש את היבואן הרשמי של לידטק בארץ בתקווה שהם יחליפו לי את הכרטיס ניראה לי שיש אחריות בינלאומית וכל חנות מחשבים שאני מתקשר אליהם אומרים לי שאין להם את הטלפון שלהם מוזר משהו. כל מי שיודע משהו אם יש אחריות מי היבואן ומה אפשר לעשות תעזרו בבקשה בתודה מראש חי

    • 4 תגובות
    • 726 צפיות
  16. Started by imac,

    http://www.wallashops.co.il/shopmind_portal_heb/AuctionProd.asp?pi=YRT17ANIS

    • 1 תגובה
    • 722 צפיות
  17. אני רוצה לראות סרטים במסך הטלויזיה בלי לצרוב... איך אני מחבר תטלויזיה במקום? יש לי כרטיס 6600

  18. Started by Adielion,

    הכרטיס הוא בעל ליבת R480 הוא שווה כי המחיר אחלה ובעל 256 ביט... http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=4238 מה אתם אומרים?

    • 5 תגובות
    • 570 צפיות
  19. Started by artyom,

    ראיתי בפנדה 6600 של לידטק וכתוב שהוא HDTV... יש הבדל בינו לבין 6600 רגיל של גיגהביט למשל?? http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_273_416_1271&products_id=11979

    • 2 תגובות
    • 594 צפיות
  20. Started by X-BLADE,

    יש לי GeForce 6600 של ג'יגבייט מעבד 3.2@3.4 GHZ ו2GB זכרון וקבלתי ציון 2611 איך יכול להיות הציון העלוב הזה?

  21. Started by gmppaz,

    רציתי לדעת האם יש חנויות זולות באיזור המרכז שבהן ניתן לקנות כרטיס מסך של XFX

    • 32 תגובות
    • 2.4k צפיות
  22. Started by zagreb,

    שלום קניתי כרטיס מסך של POWERCOLOR מחברה מסויימת ובגלל שהוא נשבר הם שלחו אותו לחול לתיקון, השאלה כמה זמן עליי להמתין.. עקרונית הם יכולים להחזיק אותי גם 10 שנים בתירוץ שהוא עדיין בתיקון..

    • 5 תגובות
    • 608 צפיות
  23. Started by qpalzm,

    http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=89574 נתונים סופיים 12 צינורות עיבוד 5 יחידות וורטקס בקר 128-ביט ליבה במהירות 500 מה"צ זכרון 1.4ns במהירות 1 גה"צ

    • 6 תגובות
    • 768 צפיות
  24. הריצו מחדש את תוכנת הכיול שלכם זו הודעה שאני מקבל מהפוטושופ, איך אפשר לתקן את הפרופיל? ורק תוכנת פוטושופ מספקת את ההודעה הזו

    • 2 תגובות
    • 589 צפיות
  25. Started by QQQ,

    כן, אני יודע שראשי התיבות של זה זה DIGITAL VIDEO INTERFACE, אבל למה צריך את זה? מה ההבדל בין זה לאנלוגי? לאיפה מחברים אותו(ראיתי בהרבה כרטיסי מסך כתוב DVI(I) - זה זה?)

    • 2 תגובות
    • 630 צפיות

דיונים חדשים בפורומים