כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
כולם מדברים על פלטרים... שאני משחק במשחק לדוגמא COD2 אז אני נותן על כול האפשרויות של הגרפיקה על "גבוה" וזהו... אין שום דבר שמזכיר את המילה פילטר.... מישהו יכול להסביר לי מה זה? ואם זה בכלל קיים בתפריט של המשחק הזה ובמשחקים בכללי? תודה לכולם.
-
- 8 תגובות
- 675 צפיות
-
-
איזה כרטיס יכול להוציא 1080P בחיבור לטלוויזיה LCD שמקבלת 1080P?
-
- 0 תגובות
- 611 צפיות
-
-
שלום לכולם! קניתי לא מזמן את הכרטיס הנ"ל אך אני מקבל איתו לדוגמא 60 FPS ב- COUNTER STRIKE: SOURCE. אני ממש מרגיש שהגרפיקה לא רצה חלק! מה לעשות? <-----מפרט-----
-
- 24 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
Cpl months ago i have argument with some ppl ,i was saying that Nvidia will be having hard time with G80+unified architechture.And thta G80 wont be unified,here little proove http://www.xbitlabs.com/news/video/display/20060220100915.html
-
- 1 תגובה
- 734 צפיות
-
-
ב"ה שלום לכל חברי הפורום :-* -= Sapphire ATI RADEON X1600PRO AGP =- סוף סוף הגיע לארצנו הקדושה, חיכיתם לו :s05: אז הוא כבר פה !!! הכרטיס מגיע ב-2 גירסאות שונות האחת עם 256MB והשניה (בתור גימיק רציני) עם 512MB !!! המחיר ינוע בין 950-1100 ש"ח לגירסה של 256MB ולגירסת ה 512MB המחיר ינוע בין 1050-1200 ש"ח, שצריך להיות שפוי לקחת 512MB... והנה פרטים על הכרטיס : וסקירה קטנה (למרות שהיא ל PCIE) נגד 6600GT ועוד כמה חברים ... http://www.vr-zone.com/index.php?i=3092&s=1 http://www.pcpop.com/doc/0/124/124198_2.shtml והנה כל מיני פרטים אחרים ותמונות על הכרטיס ... http://www.sapphiretech.com/en/pressfiles/29_reg1.doc - מידע מחברת Sapphire http://vga.zol.com.cn/25/253…
-
- 4 תגובות
- 600 צפיות
-
-
-
מדובר במחשב עם מפרט Abit AN8 Ultra Nforce 4 Ultra AMD 64 3200+ 2X512MB DDR400 Sapphire X800GTO PolyView 19" LCD כאשר לפני מספר ימים המחשב התרסק. מאז כאשר המסך נדלק הוא מציג את כל התמונה בלי ירוק בכלל(תמונה סגולה) מה שמוביל לתמונה שלא ניתן לעבוד איתה. הכניסה האנלוגית עובדת מצויין וכאשר מחברים את המסך לכרטיס של נבידיה (FX5900) הוא עובד נפלא עם הDVI. מכאן ניתן להסיק שהבעיה היא בכרטיס X800GTO ולכן נשאלת השאלה האם כרטיס שעבד ב DVI בלי בעיה יכול פתאום לאבד את היכולת להציג אות DVI כמו שצריך? כמו כן לוקח למסך זמן רב לזהות את האות שיוצא מכרטיס הATI מה שלא קורה עם נבידיה. התמונה שמוצגת בביוס גם כן סגולה (ללא ירוק) מה שמוביל אותי לחשוב שאולי נדפק הביוס של הכרטיס או רכיב אחר, האם כדי…
-
- 3 תגובות
- 665 צפיות
-
-
מצאתי את זה - המחיר שלו מוצא חן בעיני http://www.pcdiscount.co.il/product.asp?productid=168 אין מצב להגדיל את התקציב..וכמה שיותר לחסוך יותר טוב.. בגדול בהתחלה רציתי ללכת על 9600pro ב430 ש"ח השאלה שלי האם תוספת של 200 ש"ח למען ה6600 זה משתלם? שמתי לב שיש מבחנים שה9600PRO עובר את ה6600..אבל בד"כ ה6600 משאיר לו אבק.. בכל אופן, אם יש לכם הצעה יותר משתלמת עד 700 ש"ח אשמח לקבל.. חבל שפיספסתי את ה6800 מפנדה..אבל בכל אופן משלוח זה עוד 50 ש"ח שם...אז גם זה חרג מהתקציב.
-
- 2 תגובות
- 568 צפיות
-
-
-
-
אם אני לדוגמא לוקח משחק כלשהו, ואני בוחן כרטיס מסך מסויים על מסך 17", הכרטיס מסך יתן ביצועים פחות טובים ב19"? השאלה שלי בעצם היא אם כרטיס מסך צריך יותר "להתאמץ" אם מדובר בצג 19" במקום 17"(שבמצב זה הרזולוציה היא יותר גבוהה).
-
- 4 תגובות
- 553 צפיות
-
-
שלום לפני כ4-5 חודשים קניתי מחשב חדש שכולל X800XL ב2300 שקל כיום (4-5 חודשים מאז) אני כבר רואה שיצא X1800XL (אני יודע שיצאו גם יותר טובים אבל אני רוצה להתייחס רק ל2 הכרטיסים האלו כרגע) וגם אפשר למצוא את הX1800XL ב2100-2200 ואני ממש אוכל את עצמי עכשיו ומבואס.. :-\ האם ההבדלים בניהם כאלה גדולים? מהם ההבדלים בניהם בכלל? תודה רבה לכולם..
-
- 3 תגובות
- 556 צפיות
-
-
nVIDIA GeForce FX7800GT/VIVO 256MB או ATI Radeon X1800XL/2DHTV 256 MB תקציב לא משנה
-
- 8 תגובות
- 688 צפיות
-
-
איזה כרטיס מסך טוב יותר למשחקים? 6600gt 256mb or 7300gs 256mb
-
- 2 תגובות
- 620 צפיות
-
-
שלום לכולם. אני יודע שאולי השאלה נטחנה אבל עשיתי חיפוןש ולא הצלחתי למצוא פתרון. יש לי כ.מסך - X800GT של ATI וחיברתי אותו לטלוויזיה.שמתי אות שידור על B-PAL ואני רואה שחור לבן.מה לעשות? אנא מכם עיזרו לי מי שיודע. בתודה מראש.
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם ..... חבר שלי עומד לקנות מחשב והמליצו לו על הכרטיס מסך הזה http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=2502 מה אתם אומרים???? הוא רוצה אותו בגלל שהוא משולב כבר עם כרטיס טלוויזיה ,אני חושב שזה בזבוז של כסף .... מה אתם ממליצים לו בואו נגיד עד 800 שקל שיהיה נחמד, ובעל טכנולוגיה חדשה(שיתמוך ב-SM3) יש מצב לחרוג קצת מהתקציב,ועדיף רדאון
-
- 3 תגובות
- 824 צפיות
-
-
מישהו בדק הבדלים בין ה 6.1 של OMEGA לבין 6.2 של ATI ?
-
- 0 תגובות
- 551 צפיות
-
-
צריך דרייבר לכרטיס מסך geforce 6600 ויש לי עוד שאלה אם הדרייבר של geforce 6600 gt זה אותו דרייבר ל geforce 6600 תודה לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 558 צפיות
-
-
-
טוב חברה...יש לי מחשב נייד של HP ויש לו אפשרות לחיבור VGA ,כלומר שאני יכול לחבר כל מסך ולהעביר את התצוגה אליו וגם התצוגה יכולה להיות בשני המסכים בו זמנית אני מאד רוצה לחבר את המחשב הנייד לטלויזיה ורציתי לדעת אם זה אפשרי...אם מישהו יודע אם מוכרים בחנויות מתאם כזה... תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 560 צפיות
-
-
עקב מותו של ה- 6800 שלי אני מעונין לקבל את עצתכם לגבי קניה של כרטיס המשתווה בביצועיו ל-6800 התקציב -1000-1100כרטיס חדש AGP תודה
-
- 5 תגובות
- 676 צפיות
-
-
שלום חברים! למישהו יש מושג מה ההבדל בין הדגמים של הכרטיסי מסך האלה של ג'יגהבייט ?? שניהם 6800GS..... בין זה GV-NX68G256DB-ED - http://www.giga-byte.com/VGA/Products/Products_GV-NX68G256DB-ED.htm לזה GV-NX68G256D-B - http://www.giga-byte.com/VGA/Products/Products_GV-NX68G256D-B.htm אני לא הצלחתי למצוא איזשהו הבדל.... איזה כרטיס 6800GS כדאי לקנות? של איזה חברה? Gigabyte? eVGA? PointOfView? ??? :s05: ??? :s05: תודה !
-
- 3 תגובות
- 608 צפיות
-
-
אני משתמש ב-RivaTuner. נכנסתי ל-Low-level system tweaks, לחצתי על Install, נכנסתי לאפשרויות ואני חושב שאפשר לפתוח שם 4 צינורות עיבוד ועוד יחידת Vertex Shader(אם זה מה שהתפריט הזה עושה). התכוונתי לנסות את זה, אבל ההודעה הנ"ל קצת מפחידה אותי: מהם הסיכויים שיהרס הכרטיס?
-
- 4 תגובות
- 713 צפיות
-
-
(הכוונה לכרטיסים שמחוברים ללוח אם SLI !!!) 1. מה יותר טוב: שני NV6600 או NV7800 512 MB אחד? 2. מה יותר טוב שני NV7800GT או NV7800 GTX 5122 MB אחד? 3. בשאלות 1 ו- 2 : באפשרות היותר טובה יהיה אפשר לעלות למשחקים את הגרפיקה לגרפיקה יותר טובה מאשר האפשרות הפחות טובה? או שההבדל בין האפשרויות קטן ולא מורגש?? 4. איך הקטע של שני כרטיסים במחשב אחד עובד: א. כל כרטיס עובד רק על חצי מהמסך? או שהם "מתאחדים" או משהו? ב. אם יש שני כרטיסים עם 256 MB אז ביחד הם יהיו כאילו 512 MB? או שהם ישארו עדיין עם 256 MB ? (כנ"ל גם לכמות הביטים, וכדומה....) [הנתונים גדולים פי 2?] ג. שני כרטיסים "יתאמצו" פחות ביחד? הם גם יתחממו פחות? ד. אם מוסיפים למחשב עם כרטיס חזק (כמו 7800)…
-
- 11 תגובות
- 652 צפיות
-
-
שלום לכולם. אני חדש בפורום שלכם ומקווה שלא עובר על שום חוקי פורום. השאלה שלי כזאת: אני רוצה להחליף את כרטיס המסך שיש לי (ATI Radeon 9200) שהוא כמובן AGP, ואני מתלבט בין שני כרטיסים: 1. ASUS Geforce 6800 V9999 ULTRA Deluxe http://www.asus.com/products4.aspx?l1=2&l2=7&l3=3&model=253&modelmenu=1 2. Nvidia GeForce 7800GS http://www.nvidia.com/object/7_series_techspecs.html מה אתם מציעים? אולי יש כרטיס אחר שכדאי לקחת? אני פתוח להצעות. אני מודע לכך שאצטרך להחליף גם את ספק הכח שיש לי עכשיו למשהו נורמלי, אז מי שיודע ומכיר ספקי כח טובים ולא ממש יקרים, אז תציעו לי גם את זה. המחשב שיש לי: Pentium 4 2.4Ghz 80GB HD ATI Radeon 9200 512MB RAM *400Mhz LG CD-RW LG DVD-…
-
- 34 תגובות
- 3k צפיות
-


