כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
-
שלום לכם רציתי לדעת אם אני מחבר את הטלויזיה למחשב איך זה עובד.......האם זה עובד יחד אם המסך הקיים ,ואם משתמשים בטלויזיה במקום מסך איך זה יעבוד התצוגה תעבוד על כל המסך זה במחשב שיש בו יציאת S-VIDEO . מה כשיש רק יציאת VGA שאלה נוספת,יש לי כרטיס GF-6600 PCI-EX נכון לעכשיו מחובר מסך רגיל , אם אני מחבר מסך LCD עם DVI איך עושים הגדרה ל DVI ראיתי בהגדרות שאין בחירה כזאת אולי רק בזיהוי הצג יקבל אפשרות כזאת לאישור ?
-
- 4 תגובות
- 601 צפיות
-
-
רציתי לישאול כמה דברים: 1) האם יש הבדל גדול בין SMART SHADER 3 ל- 2??? 2) האם זה משפיע על ביצועים או שזה סתם נותן ציון טוב ב 3DMARK06 ??? 3) מתי תיהיה ירידת מחירים של הדור החדש של כרטיסיי המסך??? 4) והאם מיהו יכול להביא לי לינק של השוואה בין X800GTO2 לבין X1800XL??? 5) האם שווה לי ליקנות את ה X800GTO2 אחריי שהוא עבר את המוד + AC ATI SILENCER 5 (יד שניה הכל) ב- 1000 ש"ח
-
- 5 תגובות
- 713 צפיות
-
-
לאור חוסר תמיכה וודאית ב-HDCP בכרטיסים היותר חזקים, אני נאלץ למצוא פיתרון זמני וזול יחסית. איזה כרטיס עדיף מבין הרשומים בכותרת ? ראיתי כמה וכמה ביקורות עם תוצאות השוואה שונות - פעם ה-6800 מוביל ופעם ה-xt800gto2 מוביל. השאלה גם מתייחסת לאפשרות OC ופתיחת צינורות (ל-GTO2 לפחות) תודה אגב: האם אפשר בכלל לפתוח צינורות ל-6800GS ל-PCIe ?
-
- 5 תגובות
- 693 צפיות
-
-
שלום יש מידע על ה 7900GT :yelclap: לכרטיס יהיו 24 צינורות עיבוד... ו 256M של זיכרון GDDR3... הכרטיס יוכרז רשמית ב 20 למרץ... לגבי ה7900GTX... רוב הסיכויים שהוא יבוא עם 32 צינורות עיבוד... והוא יוכרז ב 9 למרץ... http://www.vr-zone.com/?i=3170 למידע על 7600GT: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=164390.0 כמה נקודות חשובות מהדיון: מידע מעודכן של הכרטיסים המחיר של 7900GTX עוד מידע המחיר של 7900GT המחירים המעודכנים של הכרטיסים נתונים חדשים של 7900GTX GeForce 7900GTX חזק רק ב 8-10% מ 7800GTX512... הכרטיסים הראישונים - באירופה בנצ'מארקים ראישונים של ה 7900GT
-
- 312 תגובות
- 28.5k צפיות
-
-
מישהו יודע את כתובת המייל של VS התמיכה שלהם? חוץ ממילוי טופס שבכתובת הזה שלא ממש חוזרים אלייך..
-
- 2 תגובות
- 582 צפיות
-
-
היי, בעקבות חיפושי אחר חלקים למחשב חדש, הגעתי להתלבטות בין שני כרטיסים: X800 GTO2 vs 6800GS כמובן שמתוכנן OC. לפי מה שאני רואה לא ממש קשה לפתוח את ה GTO2 ל X800XL ולהמהיר אותו לרמה של x850 XT PE שאין מה לעשות- מנצח את ה 6800GS בהפרש לא קטן. ככה שמבחינת ביצועים- אין לי ספק שאני מעדיף את ה GTO. השאלה היא עד כמה אני צריך להתחשב ב SM3. חיפשתי השוואות- אך מצאתי רק השוואה ב AOE 3 (האמת- יש הבדל באיכות). למישהו יש עוד השוואות בינהם? או משהו להגיד? תודה
-
- 25 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
חיברתי את המחשב לטלוויזיה ורואים ממש גרוע?יש לי כרטיס מסך גיפרורס 6600 האם מישהו יודע מה לעשות ?
-
- 6 תגובות
- 608 צפיות
-
-
האם מישהו נתקל בבעיות עם כרטיסי מסך מחברת XFX דגם 7800GT? האם כדאי ללכת על הכרטיס הנ"ל שבא עם אחריות לשנתיים ולא על חברה אחרת כמו Gigabyte ו Leadtek מאותה סדרה
-
- 23 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
במחשב שקניתי לפני שנה בערך יש לי כרטיס מסך ATI RADEON 9200 128MG ובהצעה אחרת שקיבלתי לא מזמן קיבלתי כרטיס מסך ATI RADEON X300 128MG הכרטיס במסך החדש אמור לשמש למשחקים כמו GTA ולגרפיקה- פוטושופ וכו' עכשיו מה שלא ברור זה האם הכרטיס מספיק האם הישן שלי הוא יותר טוב ממה שהציעו לי עכשיו :s05:
-
- 4 תגובות
- 632 צפיות
-
-
יש לי תופעה מוזרה שהתחילה בלי שום סיבה [ככה זה לפחות נראה] כאשר אני מנגן סרטי וידאו (ללא תלות בנגן) הצבעים נורא כהים, וזה נראה כאילו הרוויה או אחד משאר הפרמטרים שניתן לשחק איתם בדריברים של הכרטיס מסך מכוון לא נכון. רק כאשר אני פותח את הדריבר של הכרטיס מסך ומבלי לשנות כלום הצבעים נהיים תקינים. מדובר על NVIDIA FX440. על XP. למישהוא יש רעיון ?
-
- 1 תגובה
- 577 צפיות
-
-
שלום יש לכם המלצות לאיזה סוג כרטיס עדיפות הקנייה ואיזה נתונים צריך לשים לב לפני הקנייה מיעד בעיקר להקלטות מוידיאו והמרה לצריבת dvd
-
- 0 תגובות
- 552 צפיות
-
-
זאת התוצאה שאני מקבל כרגע עם המיפרט הבא: AMD64 3000+ 2000mhz@2200 GIGABYTE ?K8U s754, ULI, AGP, SATA? 1024 ddr a-data ?Radeon 9600XT TV, DVI 128MB ? מה תיהיה התוצאה בערך עם הכרטיס 6800GS ללא OC ?(סטוק )
-
- 5 תגובות
- 599 צפיות
-
-
מישהו ניסה ? עריכה : עודכן, 3DMARK06 עליה של 100 נק' 3DMARK03 עליה של 150 נק' NFSMW ניראה שיש עליה קלה שלאיזה 1-2 FPS אבל זה לא ממש מדויק ...
-
- 5 תגובות
- 765 צפיות
-
-
אני רוצה ליקנות מחשב ואני מיטלבת בקשר לכרטיס המסך ורוצה לישאול את דעתכם שתי 6600GT בSLI (אם איפשר) או 7800GT אחד
-
- 14 תגובות
- 785 צפיות
-
-
יש לי תקציב של 1000 עד 1500 ש"ח אני רוצה להחליף כרטיס אם תוכלו להגיד לי מה הכי טוב למערכת שלי: 1) האם כדיי ללכת על כרטיסיי הGTO ולעשות אוברקלוק לXT??? 2) האם כדיי ללכת על הדורות החדשים ה X1K או ה G7 ??? 3) או שמע כדיי לי בכלל לחכות???? (עוד חודש חודשיים) ד"א אני מחליף לספק רצחני אל תידאגו אתם יכולים לפנק אותי בחיית צריכה.... :s05: :s05:
-
- 51 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
ואל תגידו לי לכתוב את זה בסטיק של המסכים כי שם אנשים לא רציניים כמו כאן !
-
- 2 תגובות
- 691 צפיות
-
-
EVGA 7900GT - 335,00€ EVGA 7900GT CO - 365,00€ EVGA 7900GT CO Super Clock Version - 385,00€ EVGA 7900GT KO Super Clock Version - 402,00€ EVGA 7900GTX 512MB - 642,00€ EVGA 7900GTX Super Clock Version 512MB - 670,00€ EVGA 7900GTX CO Black Pearl - 698,00€ EVGA 7600GT - 205,00€ EVGA 7600GT CO - 222,00€ EVGA 7600GT CO Super Clock Version - 242,00€ EVGA 7600GT KO - 262,00€ in stok 10 March לינק למקור: http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=91148 (אם כבר פורסם נא לנעול)
-
- 1 תגובה
- 614 צפיות
-
-
-
לא למשחקים כבדים .... רק משהו שהכי טוב במחיר הזה... ולא יותר . תודה
-
- 10 תגובות
- 640 צפיות
-
-
ATI מורידים מחירים 1900XTX מ 650$ ל 550$ 1900XT מ 550$ ל 480$ 1800XT מ 500$ ל 300$!!!! (כנראה גירסת ה 256MB גירסת ה 512MB כנראה תעלה יותר בקצת) ו7800GTX 512 כנראה ירד ל 500$ יש עוד מידע בכתבה http://www.xbitlabs.com/news/video/display/20060303052240.html
-
- 7 תגובות
- 641 צפיות
-
-
אני צריך כרטיס שיהיה PCI-E אם אפשר של 256 מגה זה בשביל משחקים לאחי הקטן אני צריך שזה יעלה משחקים כמו פיפא דברים מהסוג הזה... מחיר 400 שקל
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
פתאום המסך נכבה לי בהפעלת משחקים מישהו יודע מה יכולה להיות הבעיה
-
- 10 תגובות
- 982 צפיות
-
-
איזו כמות של כסף יהיה עלי להשקיעה בכדי לרכוש מסך LCD 17 אינץ' טוב בימים אלו ל GAMING?
-
- 6 תגובות
- 733 צפיות
-
-
כרטיס מסך עד 1500 שקל לagp ? מה כדאי ? תודה
-
- 11 תגובות
- 737 צפיות
-


