עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. תראו הסתובתי בחנות של נעה מחשבים ומצאתי שם "מכירת סוף עונה " של כרטיסי מסך יש שם כמה דברים שווים כמו ההרקולס 9700 פרו וג'פורס 5800 וגם כמה פשוטים יותר במחיר דיי טובים והם אומרים שהכל חדש דנדש באריזה ובאספקה מידית http://www.noacomp.co.il/category.asp?catcode=352 מה אתם חושבים על זה? תגובות...

    • 11 תגובות
    • 914 צפיות
  2. Started by ohad,

    שלום ראיתי בעיתון פרסומת של BUG מחשבים הם מציעים מבצע שהוא מסך SANSUNG 757 DFX 17 שטוח ב-999 ש"ח במקום 1599 זה שווה או שזה מסך בגרוש שאו שזה כדאי.

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. מבקש המלצות למסך LCD 19 בתקציב של 2200-2800 שקלים מחפש איכותי במחיר הגיוני, תודה.

    • 8 תגובות
    • 684 צפיות
  4. Started by gueta_o,

    של EVGA e-GeForce 8800GTS 640MB Superclocked תודה לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 550 צפיות
  5. כרגע המפרט שלי הוא כזה: AMD Athlon 64 X2 4200 2GB RAM ATI X1950Pro איזה כרטיס מומלץ בטווח מחירים של 300-400 ש"ח? האם ההבדל שיהיה בביצועים שווה את ההשקעה?

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  6. אני בטוח שחלקכם מרים גבה בקשר לכותרת ותוהה "מה הוא רוצה מאיתנו, הרי MX440 הוא כרטיס Low-End?" טוב, אז הסיפור הולך ככה (אולי מישהו כבר נתקל בו בפורום של התמיכה הטכנית, כתבתי על זה לפני כמה שבועות, למי שאיך כוח, שיקפוץ ישר לחלק שמתחיל בוכאן אני צריך את עזרתכם): המחשב, כמו שניתן לראות בחתימה - AMD AXP 2000, לוח Gigabyte 7VAX, כרטיס מסך GeForce4 MX440. עד לפני כ-11 חודשים, המחשב עבד עם כרטיס מסך ישן ונחמד בשם Riva TNT2 עם 32MB. הכל עבד כמו שצריך. לפני 11 חודשים התקלקל הלוח והחולף בחדש. באותה הזדמנות אמרתי - טוב, אם אני כבר כאן, אני אקנה כ. מסך "נורמלי" (נורמלי בשבילי - לא במחיר גבוה, לא צריך להריץ את המשחקים הכי חדשים) וקניתי את ה MX440 הנוכחי. מאותו יום, ועד היום, יש לי בעיו…

    • 18 תגובות
    • 2k צפיות
  7. Started by מגן,

    הזמנתי מסך של CTX דגם PF705 ??לא PR711 הידוע לשמצה בפורום יש לו נתונים מדהימים ביחס למחיר שלו[ 1040 בלבד]ולחברה המצליחה [CTX] והשפופרת מסך שלו היא LG FLATRON עים ביצועים טובים בהרבה מדגם LG F00B שגם ידוע כאיכותי: שימו לב לנתונים: CRT size ( " / cm ) 17 Stripe Pitch (mm) 0.24 CRT type Xtron ® Non-glare / Anti-static / Anti-reflection yes Horizotal Freq KHz 30-86 Vertical Freq Hz 50-160 Pixel Rate ( MHz ) 180 Maximum Resolution 1600 x 1200 PC Compatibility : 640x480 up to 160 Hz 800x600 up to 136 Hz 1024x768 up to 106 Hz 1280x1024 up to 80 Hz 1600x1200 up to 68 Hz כדאי לכם לבדוק ,אני הולך עליו ורציתי לשמוע בקורת ממי ששמע…

    • 1 תגובה
    • 780 צפיות
  8. מה דעתכם על הכקטיס הנ"ל? HD 5750 Vapor-X 1GB GDDR5 DX11 2xDVI HDMI DP PCI-E לאון

  9. Started by אוריפ,

    רציתי לקבל תשובות על השאלות הבאות לגבי ה-FLYVIDEO 3000 מתוצרת LIFEVIEW: 1. האם התמונה שיוצאת נקייה מרעשים וקפיצות (כמובן אם אין כאלה במקור...)? 2. האם מהירות ההקלטה היא מעל 24 FPS (יעני שהקובץ ירוץ חלק לגמרי)? 3. האם התוכנה ידידותית לשימוש? אם יש לכם הערות לגבי האיכות ונוחות השימוש אשמח לדעת! אם יש לכם הצעות לשיפור עד 300 ש"ח, אשמח לשמוע! תודה!

  10. Started by roli1,

    עלות הכרטיס כ 1000 ש"ח מבקש חוות דעת על כדאיות הקניה או לתחליף זול יותר!

  11. Started by Crash5,

    אני מתעניין ברכישת המסך Samsung SyncMaster 730B רציתי לשמוע את חוות דעתכם על המסך, חסרונות מול יתרונות. כמו כן, האם יש מסך אחר בטווח המחירים של המסך הנ"ל ששווה לבדוק גם? נ.ב. האם יש איזה שהוא הבדל בין עבודה עם חיבור אנאלוגי או בעבודה עם חיבור DVI?

    • 2 תגובות
    • 572 צפיות
  12. Started by TaVoR,

    שלום רב אני מתכוון לקנות את הכרטיס מסך 6800GT של לידטק, אני רוצה בבקשה דעות עליו מאנשים בעלי הכרטיס או מאנשים שראו בעיניהם למה הכרטיס מסוגל.. אני מתכוון לקנותו שבוע הבא ב''ה ואני רק רוצה את דעתכם, אני כבר סגור עליו ומעדיף אותו על X800 כלשהו ולא כי אני nVidia פאנבוי אלא כי יש לי העדפות לגבי משחקים בעתיד. תודה מראש.

    • 8 תגובות
    • 892 צפיות
  13. Started by itamariluz,

    כרטיס מסך סבבה שיריץ לי משחקים חדשים ויחזיק לזמן הקרוב... דואל קור 2 גי'גה ראם 3.2 הרץ 300 וואט ספק כוח 400 עד 500 ש"ח תודה

    • 8 תגובות
    • 612 צפיות
  14. Started by ayalash,

    שלום. לאחרונה קניתי מחשב חדש עם כרטיס מסך מובנה בלוח אם. מן הסתם שהכרטיס המובנה לא מספיק חזק בשביל להריץ את המשחקים היותר חדשים בשוק. לדוגמא, ניסיתי להתקין את המשחק need fo speed : the run וגם את GTA IV, וזה פשוט לא הצליח. לאחר ביקור באתר can you run it ) http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspx( הכרטיס מסך שנכתב שם שמומלץ לביצועים אופטימליים הוא 1024 MB RAM ATI Radeon HD 6950 או 1024 MB RAM NVIDIA GeForce GTX 560. השאלה שלי היא אם כדאי לקנות את הדגם הזה(של רדיאון), או שאין צורך להגזים ואפשר להסתפק נגיד ב radeon 6750. *נ.ב. אני רוצה גם שהכטיס מסך יהיה מספיק טוב למשחקים עתידיים, שלא עוד חצי שנה כבר יהיה מיושן.. תודה רבה

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. מה הכרטיס המומלץ בתקציב זה? המסך המיועד הוא Samsung T240HD. תודה רבה.

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by Yuval Levy,

    חג שמח חברים, המחשב הנוכחי שלי ישמש לצפייה בסרטי 4k ו-1080p מהרשת וכמו כן לנטפליקס 4k ועוד שירותי סטרימינג. כיום המחשב טיפה מקרטע בהצגת 4k. המפרט של המחשב הנוכחי שלי הוא: מעבד: i5-4590 לוח: Gigabyte GA-H81M-HD3- 1 x HDMI port, supporting a maximum resolution of 4096 x 2160 @ 24 Hz / 2560 x 1600 @ 60 Hz * Support for HDMI 1.4a version. זכרון: 8GB DDR3 CL11 קשיח: SSD 256GB Crucial SATA3 GBPS 550/330 המחשב מחובר למגבר Denon AVR-X1200W שתומך ב-4K 60Hz ובפורמטי אודיו רבים ואליו מחוברים רמקולים של Tannoy. המגבר מחובר לטלוויזיה Samsung UA58H5200AR . בחודשים הקרובים אחליף כנראה ל-LG OLE…

  17. נדרש כרטיס מסך שיאפשר הרצת המשחקים הדומים לבאים בצורה חלקה יותר: oblivion supreme commander company of heroes enemy terrytory - quake wars empire earth III המחשב לא חדש, מבוסס על לוח אם Asus A8-N VM CSM הכולל מעבד גרפי אינטגרייטד מעבד AMD 3200 1GB זכרון ספק 300W של HEC תודה

    • 5 תגובות
    • 645 צפיות
  18. Started by Cynicoren,

    שלום, אני זקוק ל 2 מסכים - אחד לי ואחד לילדים. לגבי המסך שלי -מסך לגיימינג, התחבטות קשה בשל פערי המחירים. האם שווה להשקיע ב 4K ברמות המחירים הנוכחיות? האם יש מסך 4K מומלץ וזול (יחסית)? 1. BenQ 1ms GTG XL2720Z 2. AOC 24" G2460PQU 3."24 Asus LED VG248QE 4. BenQ XL2420T 5. Dell U2713HM לגבי מסך לילדים:. המחשב שלהם משמש בעיקר למשחקים. כרגע מותקן בו כרטיס מסך MSI GT 630 ( http://www.msi.com/product/vga/N630G...#hero-overview ). מתכוון להחליף להם למחשב חזק יותר רק בעתיד הרחוק (3 שנים לפחות),מחפש מסך של 19" ומעלה. תודה

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by assaf990,

    זול, אמין. ייעוד: עבודה משרדית תודה

    • 10 תגובות
    • 674 צפיות
  20. אני רוצה לקנות כרטיס 6200 השבוע AGPx8 ורציתי לבקש המלצה מכם על חברה מומלצת ואיכותית שבכרטיס שלה יש הכי הרבה סיכויים לפתוח את שאר צינורות העיבוד בכרטיס וכך להפוך אותו ל 6600. תודה לכולם מראש.

    • 3 תגובות
    • 791 צפיות
  21. המלצה המלצה ל-LCD 15 לעבודה משרדית מתחת ל-1500 שקל משהו שיש להשיג בארץ כמובן

    • 18 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. עומד לרכוש - מחפש את ה 19 " CRT האיכותי ביותר שניתן להשיג כרגע בארץ - תקציב פחות משנה מאיכות! - למרות שלא הייתי רוצה לשפוך 3700 על LACIE . אשמח לשמוע מכם!!

    • 5 תגובות
    • 642 צפיות
  23. Started by liiight,

    לצערי אין לי שום ידע בנושא. אני הייתי שמח לקבל המלצה למכשיר שתומך DIVX6 וXVID עם תמיכה לתרגום כמובן. אני יודע שיש הרבה פורמטים של תרגום, אז אני מחפש מכשיר שיתמוך בהם. תודה מראש

  24. שלום אשמח לקבל המלצות לאתרים איכותיים להשוואות ביצועי כ. מסך תודה רבה.

    • 4 תגובות
    • 752 צפיות
  25. הכרטיס עולה 1270 ש"ח והוא אינו גרסת ה SONIC. האם הןא מבוסס G92? http://www.xpertvision.com/en/products/nv_pcie_8800GT.html תודה, אופיר

    • 2 תגובות
    • 552 צפיות

דיונים חדשים בפורומים