כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
נשרף לי הכרטיס שקניתי מKSP השרמוטות האלה אחרי כמעט שנתיים..והם אומרים שיש לי רק שנה אחריות בכל מקרה - המפרט שלי: E6300 Gigabyte 965P-S3 2x 1G Kingston DDR2 667 X1950pro 512mb Arctic Cooling - ז"ל :'( הכרטיס הזה סחב לי עד היום הכל על הכי גבוה עם 1680X1050 (ברור שחוץ מקרייסיס) אז אני מחפש יורש ראוי, וחשבתי על ה9600GT, או שיש 9800GT..הם אמורים להיות טובים ומשתלמים ביחס למחיר לא? המוכר הציע HD4850 אבל אני לא בטוח שהמעבד שלי יכול לנצל אותו בכלל.. בקשה דעות\המלצות.. תודה רבה
-
- 34 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
יש לאח שלי כזה והוא סוחב לו משחקים ב FHD בצורה מטורפת...נראה לי כרטיס די סביר. השאלה אם כדאי להוסיף עוד 150 - 200 שקל ל- 6850 או ללכת על ה- 5770 וזהו ?
-
- 7 תגובות
- 979 צפיות
-
-
אהלן אני מחפש כרטיס חדש בגלל שהכרטיס שיש לי או יותר נכון שהיה לי (ati hd4850) כי הוא פשוט נשרף ולא פועל יותר ואני חייב כרטיס חדש בכללי יש לי רק כרטיס אחד בראש וזה זה http://www.rsm.co.il/Product.aspx?productid=2139 אבל ראיתי בנתוני של התחממות שהכרטיס הזה http://www.rsm.co.il/Product.aspx?productid=1995 מתחמם קצת פחות (הבדל של 6-8 מעלות) עכשיו השאלה היא האם זה שווה את ההשקעה ולהוסיף עוד כסף או שזה לא קריטי והאם בכלל leadtek היא חברה טובה? תודה
-
- 1 תגובה
- 788 צפיות
-
-
היי יש לי מסך "24 FreeSync 144Hz האם עדיף כרטיס מסך RX VEGA 56/64 (rx vega 56 עולה 2250 שקל) או GTX 1070 / 1070TI / 1080 יש לי מעבד i7 8700k תודה רבה למגיבים
-
- 5 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
קראתי ביקורות טובות על הלידטק שהוא מעולה ל- OC, אבל אני לא מתכוון לעשות OC בכלל ופה אני רוצה לשאול אתכם שאלה מאוד פשוטה: יש לכם אפשרות לקנות כרטיס מסך 7600GT של אחת משתי החברות הבאות: לידטק או XFX כאשר אין הבדל במחיר, מה הייתם בוחרים כאשר לא מתוכנן OC. תודה לעונים.
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אתמול שמתי אותו במחשב (כרטיס חדש לגמרי מקופסא ללא אוברקלוק וכו) הופיעו לי ארטיפקטים במהלך משחקים ובבדיקה 3dmark05 דרייברים מעודכנים ,טמפ טובה(עכשיו היא על 49) מישהו יודע מה יכול להיות הגורם לזה? מחכה לפתרונות תודה לעוזרים!
-
- 7 תגובות
- 787 צפיות
-
-
ברצוני לדעת מה ההבדלים העיקריים בין שתי הסיומות האלה בכרטיסי מסך של NVIDIA (ג'י פורס). איזה ככלל מאפיין כרטיסים חלשים יותר? איזה מתאים יותר למשחקי מחשב? או שאולי שניהם מתאימים באותה המידה?
-
- 27 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
מסתבר שווגה, כן, הצעצוע הכי חדש וטרי של AMD משנת 2017, הוא שווה ערך מתמטי חישובי ל- GCN ולא הביא שום שיפור לזירה בתחום יכולת האצה גראפית לסימולטורים ומשחקי תלת מימד. חשדות ממשיות שמדובר בהונאה שלמה של "כאילו משהו חדש" שהושק, כשבאמת אין שום דבר מאחורי הקלעים זולת הרבה marketing. עתה מתברר שביצועי ווגה clock מול clock לעומת GCN שרץ בקנה בואו רגע נזכר, עוד מדצבמר 2011.... לא זז מאומה. WTF ?! מדובר בממצא עלוב ביותר המציב את AMD בבושת פנים - לא פחות. מובן עכשיו היטב מדוע נוידיאה - שפתחה פער מאז maxwell ב- 2014 משאירה את AMD עם אבק מאחור. שהרי זה כה ברור: AMD פשוט אינה מתקדמת קדימה מאומה ברובד האלגוריתמי. למעשה מבחינה אלג…
-
- 17 תגובות
- 26.5k צפיות
- 3 followers
-
-
אני קונה מחשב חדש לצרכי שימוש משפחתי(סרטים, אינטרנט וכו') וגם מסך לאותם מטרות (19 אינץ' ככל הנראה) ואני לא בטוח איזה לקנות: מצד אחד אני חושב שמסך מסתובב(90 מעלות לצרכי קריאת טקסט ותכנות) יהיה שימושי ורציתי לשמוע מה דעתכם, אם זה באמת שימושי או שזה סתם - ואת התכונה הזאת אמרו לי שיש רק במסכים של SAMSUNG, שאני לא יודע אם טובים. מצד שני כולם ממליצים לי LG כי הם טובים - אבל הם יקרים.. מה דעתכם?
-
- 0 תגובות
- 549 צפיות
-
-
איפו הגרפיקה יותר טובה ב:PlayStation 3 או:geforce 7900gt
-
- 16 תגובות
- 1k צפיות
-
-
חשבתי לקנות את ה8800GTS 320MB.. לא אכפת לי מבחינת טוב לא טוב.. וכאלה.. רק מה הכי משתל םמבחינת מחיר/ביצועים.. ואני לא רוצה לחכות להוזלת המחירים עד שזה ירד במחיר של 200 שקל יעבור הרבה זמן.. והבדל של 100 שקל יותר פחות משנה לי.. המסך הוא רזולוציה 1400X900.. אולי אולי אני יקנה מסך עם רזולוציה אחת יותר גבוהה..
-
- 1 תגובה
- 587 צפיות
-
-
היי.. אני לא רוצה לחכות לשום DX10 ולכלום... רק רוצה כ.מסך סבבה למשחקים שיש עכשיו... מה כדאי ? X1950 Pro 256MB DDRIII של Sapphire או 7950GT 512MB GDDRIII של evega הראשון יעלה לי 1230 והשני 1890 מה אתם אומרים.. מה כדאי? ???
-
- 9 תגובות
- 920 צפיות
-
-
העכבר שלי כל הזמן נעלם לתוך הצד הימני של המחשב שאני מזיז לשם את העכבר הוא נכנס פנימה ולא רואים אותו ועכשיו זה גם פוגע לי במשחקים בזמן שאני משחק Command & Conquer 3 Tiberium Wars העכבר גם נעלם ואני לא יכול לזוז ימינה רק באפשרות החיצים
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אודה על חוו"ד עד כמה שווה - עלות תועלת - בין GFORCE 9600 GT 1G לבין GFORCE 9500GT. אני משתמש ממוצע משרדי + אינטרנט וילדים עד גיל 10. תודה
-
- 5 תגובות
- 715 צפיות
-
-
אני כרגע עובד, ובסוף החופש (משהו בעוד חודש) אמורים ב"ה להיות לי 3000 שקל לשיפוץ ולשיפור המחשב. אז לאחר OC כושל על 5600XT (ע"ע בת'ארד בפורום תצוגה) תוצרת פליט ( :-\) אני חושב דחוף להעיףףףףף אותו כי הוא מהווה מעצור רציני למחשב שלי (מפרט בחתימה).... אז לכן אני רוצה לקנות את ה6800 ואני נוטה לכיוון GAINWARD זאת חברה שאני מאוד אוהב ומעריך... לכן אשמח לשמוע ביקורות ותגובות עליו. 2. כרגע יש לי ספק ג'נרי ואין מצב שאני מסכן את ה GEFORCE עם ספק כזה לכן אני אצטרך גם לקנות ספק ואשמח לקבל את עצותיכם המקצועיים... (יש לי נטייה לטובת ה טרמלטייק). נ.ב. הכרטיס מיועד בעיקר למשחקים כבדים.... ואין גמישות בתקציב, 3000 זה המקסימום!
-
- 22 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני יכול לקנות אותו לפנטיום 3 800 מה"צ שלי... שווה להשקיע בו 250 ש"ח? כרגע יש לי ATI RAGE 128 PRO 32MB, השידרוג יורגש במשחקים שרצים עליו (warcraft3,AOM ומשחקי אסטרטגיה נוספים)?
-
- 4 תגובות
- 598 צפיות
-
-
שבת שלום. אתמול קיבלתי סוף סוף את הHD6450 (לאחר שנים שהייתי עם 7600GS). הסיבה שהחלפתי את הGS היא שהוא לא הצליח לנגן סרטי Blueray FHD. הבעיה,שכעט הניגון של סרטים אלה יותר גרועה עם ה6450. עכשיו יש ריבועים בסרטים והסרט בקושי זז. הנגנים שאני משתמש בהם: BSPlayer,PowerDVD,KMPlayer וmpc-hc. בכולם התגובה זהה. זה עניין של הגדרות בדרייבר או בנגן?
-
- 2 תגובות
- 711 צפיות
-
-
אני לא הולך לשחק במחשב הזה. המחיר - 570 שקל.
-
- 2 תגובות
- 551 צפיות
-
-
אהלן, אני מעוניין לקנות מסך "LCD 19 חדש. חשבתי בכיוון של ה- 930B. המחיר נראה טוב, והספציפיקציה גם. האם שווה לדעתכם להשקיע עוד כמה שקלים ולקחת 913B? חוץ מהפיווט וכיוון הגובה ישנם עוד הבדלים שלא כתובים בסטיקי? האם הם מציגים בדיוק את אותה התמונה? או שאולי בכלל כדאי להשקיע ב 930BF? האם ההבדל של 4ms באמת מורגש ומשמעותי? האם הוא מצדיק תוספת של כמה מאות שקלים? מעבר לכך אני מעוניין ללכת ולראות את המסך בפעולה בימים הקרובים..האם מישהו יודע היכן ניתן לראותו בתצוגה באזור השרון? בתודה ניר
-
- 3 תגובות
- 637 צפיות
-
-
באיזה כרטיס יעבוד המשחק FAR CRY יותר טוב ב-GEFORCE GT 6800 256 או ב-ATI X800 256 כי ראיתי הרבה בנצ'מרקים וש שמראים שברדיאו יותר טוב ויש שמראים שבNVIDIA
-
- 6 תגובות
- 707 צפיות
-
-
מעבדים Intel Core 2 Quad Q6600 2.40Ghz 8MB Conroe -=Stepping G0=- OEM ¤ 1450 1 לוחות אם Gigabyte GA-P35-DS3L Conroe Support GP35DS3L ¤ 599 1 מארזים Antec Nine Hundred (900) Gaming NO PS Antec900 ¤ 752 1 קירור למעבד Thermaltake V1 CL-P0401 ¤ 283 1 ספקי כוח Corsair 520W 40A @ 12V CMPSU-520HXEU EPS 12V Modular ¤ 615 1 קירור למארז THERMALTAKE 120mm THUNDERBLADE BLUE LED A1926 ¤ 49 1 זיכרונות Corsair 2GB (2x1GB) Value Select DDR2-800 CL5 C2G800 ¤ 451 1 קשיחים למחשבים שולחניים Western Digital 320Gb 8MB Sata WD3200AAJS ¤ 441 1 כונני דיסקטים alps black Floppy 1.44 Flop-black ¤ 36 1 צורבים LG H62NK DVD-RW Dual Layer Sata Black ¤ 180 …
-
- 5 תגובות
- 615 צפיות
-
-
(אני מדבר על הגרסה של agp) מי מביניהם עדיף? יש ביניהם הבדלים? תראו מה קרה היה לי את הכרטיס xfx 6600gt הקיצר בneed for speed שמתי לב שיש לי ארטיפקטים בדקתי את הטמפ' והיא היתה בסביבות ה 115 הלכתי לחנות שממנה קניתי את הכרטיס הם בדקו אותו ושלחו אותו לתיקון אחרי כשבוע (היום) אמרו לי שהוא חזר מתיקון) כשבאתי לקחת אותו אמרתי לטכנאי שיראה לי את הטמפ' והוא אמר לי שאין בכרטיס הזה חישן מה שהיה נראה לי מוזר כי בדקתי כבר אצלי את הטמפ' כמה פעמים נכנסתי לאוורסט(כשהמחשב עדין בחנות) וראיתי שהכרטיס הוא של החברה gigabyte (כנראה שאין ל gigabyte 6600gtחיישן) אז שאלתי אותם למה הם שמו לי של giabyte ולא של xfx והוא אמר לי שבמסגרת האחריות זה מה שהם נותנים לי (ולפי מה שהיה זכור לי xfx עושים oc לזכר…
-
- 19 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
יש לי כרטיס Msi Radeon 9800 Pro ואני מעוניין בתוכנה/ות ומדירכים לאוברקלוק. לפניי שאתם נועלים, אם אפשר תנו לי לינק או לפחות הפנייה לדיון בנושא
-
- 0 תגובות
- 578 צפיות
-
-
אהלן! מה שלומכם אני מחפש סקירות טכנולוגיות של כרטיסי מסך...כמו שיש פה באתר, אבל אחרות ומעמיקות יותר... על הכל שקשור לכרטיסיי מסך ו 3D... אבל לא באנגלית בבקשה...או בעיברית או ברוסית... תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 603 צפיות
-


