כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
ועוד שאלה ואני מצטער שהיא לא קשורה לפורום הזה. מישהו יודע למה GAMESPY ARCADE נסגר ואי אפשר לשחק שם דמקה יותר?
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם , אני מעוניין לרכוש בקרוב את המסך החדש של VS הזה : http://www.viewsonic.com/products/desktopdisplays/lcddisplays/xseries/vx922/ אני אשמח אם למישהו יש מידע מתי הוא אמור להגיע לארץ ואשמח לקבל גם לינקים לביקורת עליו ברשת במידה ויש. חיפשתי בגוגל ולא מצאתי אבל בכל זאת במידה ומישהו מצא אשמח לקבל לינק.
-
- 0 תגובות
- 589 צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות כרטיס מסך חדש ואני לא הולך לקנות עכשיו בידיעה שהולך לצאת החודשים בממש קרובים, למישהו יש מידע בערך מתי?
-
- 3 תגובות
- 879 צפיות
-
-
למישהו יש מידע על x1600pro agp?? (סקירות) וחנויות שאפשר לקנות אותו בהן http://www.sapphiretech.com/en/products/graphics_specifications.php?gpid=133 http://www.sapphiretech.com/en/pressfiles/29_reg1.doc
-
- 0 תגובות
- 555 צפיות
-
-
שווה לחכות עד לכרטיסים הבאים? שמין הסתם יהיו טובים יותר ויכללו טכנולוגיות מתקדמות. או לקנות כרטיס מהדור הנוכחי? :s05:
-
- 1 תגובה
- 614 צפיות
-
-
או מקום לקנות אני רוצה לקנות ריידון 9000
-
- 1 תגובה
- 744 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך ATI HD4670 ואני רוצה לחבר כבל HDMI לטלויזיה וקראתי שאני צריך בשביל זה מתאם מיוחד של ATI, אחרת רק הוידאו יעבוד בלי הסאונד. אם למישהו במקרה יש, או שיודע אם מוכרים דבר כזה בארץ בכלל... כי עד שמגיעים דברים מחו"ל...
-
- 1 תגובה
- 782 צפיות
-
-
שלום.. אני מחפש מתאם של שבצד אחד כניסה של VGA כלומר אנלוגית והצד השני זה DVI . יש לי מסך CRT ואני רוצה לחבר אותו לכרטיס מסך בעל יציאה של DVI. חיפשתי ברשת ולא מצאתי את המתאם, אם מישהו יוכל להביא לי לינק לקנות את המתאם אשמח מאוד חשבתי גם שיכול להיות למישהו מכם שקנה כרטיס מסך ואין לו צורך במתאם וגר באזור ת"א אני מוכן לבוא אליו ולשלם לו . תודה , רותם.
-
- 4 תגובות
- 578 צפיות
-
-
שלום קניתי לאחרונה את הנייד הזה ובתור משתמש לינוקס דרסתי את הוינדוס שבא מותקן מראש ולצערי בשביל לסדר את הדרייבר בלינוקס אני צריך עזרה ממי שהשאיר את הוינדוס שלו. מישהו יכול לתת לי את הקובץ הedid? בשביל לקבל אותו ראו כאן: http://www.entechtaiwan.com/lib/softmccs.shtm עריכה: תוכנה פשוטה יותר לחילוץ הEDID: http://www.tucows.com/preview/329441 תודה רבה נדב
-
- 0 תגובות
- 899 צפיות
-
-
אני פשוט עם תקציב של כ 850 ש"ח ואני לא יודע מה לבחור ראיתי את הסמסונג 793MB וממש לא אהבתי, ראיתי את המאגים וחוץ מה DF2 כל השאר על הפנים. את ה LG החדשים לא יצא לי לראות אבל אני זוכר שה LG הישנים היו ממש טובים. עוד משהו, ראיתי בזאפ הרבה ביקורות קוטלות על LG והשירות שלהם. מה אתם אומרים? תודה
-
- 2 תגובות
- 559 צפיות
-
-
מישהו קנה או מכיר ויכול לספר לי קצת מי ומה ולמה וכמה ? תודה מראש.
-
- 6 תגובות
- 721 צפיות
-
-
מישהו יכול לתת חוות דעת על הכרטיס? האם יש ברמה הזאת משהו טוב יותר? בקשר למאוורר שלו עד כמה הוא רועש? כי הנושא של הרעש חשוב לי, ואולי כדאי ללכת על כרטיס ללא מאוורר.. תודה
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מתכנן בקרוב לקנות את ה-Iiyama 454 PRO, אבל עוד לא ראיתי עליו שום ביקורת או תמונות שלו בקלוס-אפ, אני צריך סקירות את תמונות. תודה מראש, DINO.
-
- 5 תגובות
- 834 צפיות
-
-
אם אני אקנה 8800GTS אני יוכל להינות מקרייסיס? כלומר האם זה יפעל טוב אני יודע שאנשים לא בדיוק יודעים אבל לפי השערות כי ראיתי בחשיפה של קרייסיס שהריצו אותו על 8800GTX וזה קצת קירטע פה ושם ככה שאני לא יודע מה לעשות... ???
-
- 16 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
אשמח אם מישהו יוכל להיפטר ממנו , כי תקוע עם כרטיס מסך 4870 ללא יכולת כרגע לחברו (הוא דורש 12 פינים - שניים של שש, על הכרטיס עצמו) מצאתי באי ביי אך לא יכול לחכות חודש עד שיגיע לצערי מישהו ? תודה ! (גר במודיעין) זה החיבור בכרטיס מסך שלי : http://sizmedia.com/my.php?i=ygmfz3nmj2yk.png זה הכבל שזקוק לו : תמונה 1: http://www.ebay.com/itm/4-pin-Molex-Male-to-6-pin-PCIe-Power-Adapter-Cable-Aprox-15cm-New-/251583456037?pt=UK_Computing_Drive_Cables_Adapters&hash=item3a938ae325 תמונה 2: (אני חושב שזה אותו כבל רק בצבע אחר) http://www.ebay.com/itm/DZ91-5PCS-diy-PCI-E-PCIe-ATI-nVidia-4-pin-Molex-to-6-pin-Power-Cable-free-ship-/271461943836?pt=US_Power_Cables_Connector…
-
- 8 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
למישהו פה יש GEFORCE FX5200 של ASUS????? אם כן אתם יכולים לשלוח לי עותק של הביוס שלכם...אני חייב לשחזר את הביוס שלי למקורי כי הקרור שפעם היה לי עליו כבר לא נימצא אז אני חייב ברויה טונר תמיד להוריד את הקלוקים...אז בבקשה יש למישהו??
-
- 2 תגובות
- 549 צפיות
-
-
הכותרת אומרת הכל - למישהו פה יש IIYAMA E481S? והוא מוכן לעזור? :s05: שאני אוכל לבוא ולהתרשם מהמסך לפני שאני מזמין מסך ב 4000 שקל "על עיוור"? ואם לא, אז למישהו אולי יש את ה IIYAMA E431S? או את ה VIEWSONIC VP171? כי דיברתי עם היבואן ואף חנות לא מוכנה לשים את המסכים בתצוגה מכיוון שהאחריות מתחילה מיום פתיחת האריזה.... תודה רבה!!
-
- 0 תגובות
- 552 צפיות
-
-
עם השלט???????? התוכנה msi media center עובדת כמו שצריך? כל הפונקציות????
-
- 1 תגובה
- 666 צפיות
-
-
אם כן תוכל לספר עליו? כי הייתי רוצה לרכוש אחד כזה בקרוב
-
- 0 תגובות
- 553 צפיות
-
-
יש לי את הכרטיס הזה גרסת ה-XXX הכי חזקה של GTS לא חדש שקיימת הכרטיס בין חודשיים והכי זול לקנות אותו היום זה ב-2290 זה המפרט שלו: CORE : 600MHZ / Memory Clock : 1900MHZ / Shader Clock : 1500MHZ השאלה היא אם שווה למכור אותו כזה נמוך בשביל GT8800? או להיות קצת בלי מחשב להוסיף לGTS החדש או לא למכור בכלל כי הכרטיס שלי עובר במהירות של הזכרון אם אני לא טועה את ה-GT ויש לי 640 MB.. השאלה אם שווה או כבר להשאיר אותו?
-
- 41 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
היי, אני מקווה שמותר לפרסם פה כרטיסים למכירה. אני מוכר את הR9 290X SAPHIREהמפלצתי שלי, הכרטיס חדש, בשימוש במחשב רק שבועיים מוכר כי יש בעיית תאימות של הכרטיס הזה ואדובי מעבר לזה רץ מדהים עם אססינס קריד החדש (סינדיקט) ובמבחני ביצועים הוא קורע את הכרטיסים במחיר זהה של NVIDIA מחיר 1500 (גמיש) , שוב, הכרטיס חדש ועובד פצצה, רק בעיית תאימות עם אדובי. גידי 052-5013632
-
- 1 תגובה
- 862 צפיות
-
-
למכירה ATi Radeon 9800 Pro חדש מקורי, ישירות מהחברה בארה"ב. מחיר מבוקש: 1000 ש"ח לפרטים: איל 053-561553 ICQ 1426440
-
- 2 תגובות
- 640 צפיות
-
-
הפורום הוא לא זירת מכירה, בשביל זה יש Tradezone http://hwzone.co.il/tradezone/
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-


