כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
ב 300 שקל... יש לי P4 3000 עם geforce 5200... חשבתי לשדרג בזול כמה שיותר. שווה את הכסף? יספק סחורה נורמאלית במשחקים כמו FEAR או QUAKE4 ? יש המלצות אחרות? תודה, דניאל.
-
- 8 תגובות
- 739 צפיות
-
-
שלום רק רציתי לראות את ההבדלים בין הכרטיס הישן לחדש בקצב הפריימים בATITOOL פתחתי לי את התוכנה לתומי ומה ראיתי שם?!!!! רואים ממש מגעיל את ה3D VIEW למה רואים כלכך מגעיל מה עשיתי לא טוב!?
-
- 17 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
בצער רב וביגון קודר אודיע על פטירתו של סוס העבודה שלי. זה שאלוהים יודע איך, יחד עם 3GB של RAM וQ6600, הריץ לי גם משחקים מודרניים על הגדרות מפתיעות ושרד לא פחות מחמישה(!!!) קייצים ישראליים עתירי לחות, עם אפס תקלות. [דקה דומיה] כעת אני שוקל להחליף מחשב לגמרי. לא מכוון לעתיד, לא כזה מת על משחקים עתירי גרפיקה. חשבתי בכיוון של רק קצת יותר חזק ממנו או זהה בביצועים. חשוב מאוד שיהיה שקט שקט! (בבירור קצר המליצו לי על 660ti, אבל מה אני צריך ת'מפלצת הזאת). כרגע אין לי מפרט, אני רק מתעניין בקשר לכ. מסך, אבל אם תרצו להמליץ על מפרט צמוד (לוח, מעבד, זכרונות, ספק כוח) - אודה לכם מאוד.
-
- 22 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
אני מחפש כרטיס , למחשב המחשב שלי הוא: [PU Type (Intel Pentium 4, 2400 MHz (18 x 133 512 ram Video Adapter nVIDIA GeForce4 MX 440 (עכשיו אתם מבינים למה אני רוצה לקנות..) בכל מקרה , אני רוצה לשדרג את המחשב בסביבות ה1000 ש"ח... (300 ש"ח זיכרון , ועוד 700-800 ש"ח כרטיס מסך (כמובן שאפשר גם להתגמש , הכל תלוי בביצועים יחסית למחיר..)) אני רוצה שמחשב ישרוד משחקית עוד איזה שנה וחצי .... אני כנראה יקנה עוד 512 ראמ...וכרטיס מסך חדש.. הכרטיסים שאני מתלבט עם לקנות לagp הם: Gigabyte GeForce FX7600GS מצאתי ב764 http://www.skypc.co.il/scripts/prodView.asp?idproduct=1988 x800gto palit מצאתי ב 764 http://www.skypc.co.il/scripts/prodView.asp?idproduct=1579 Innovision® GeFor…
-
- 10 תגובות
- 673 צפיות
-
-
אני לא מצליח לימצו איפה מגדירים את האפשרויות האלה זה די חשוב אני אשמח אם תוכלו לתת הוראות מדויקות איך להגיע לשם ואולי המלצות לשינוי ההגדרות...
-
- 0 תגובות
- 616 צפיות
-
-
איך אני יכול לעשות את זה? יש לי את הכרטיס xfx6600gt וקיבלתי איתו כבל כזה שבצד א הוא עיגול ואזה יש 3 פינים מעליהם יש 4 פינים ומעליהם יש 2 פינים אתם יודעים לאיזה סוג חיבור אני מתכוון? ובצד ב יש שני פינים מעליהם עוד שני פינים ומעליהם מקל שחור כזה אז את צד א אני יכול לחבר לכרטיס מסך אבל אין לי בטלויזיה חיבור לצד ב אז מה אפשר לעשות? העליתי תמונה של החיבורים *עריכה* איך אני יכול לדעת אם הכרטיס מסך שלי הוא vivo? [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 716 צפיות
-
-
שלום... האם לדעתכם לילד בן 8-9 יספיק כרטיס 7300GS למשחקים וכאלה... מאחר והוא לא מתכוון ללמוד בקרוב עיצוב גרפי ,אך עם זאת האם הכרטיס ייתן את הביצועיים המספקים למשחקים הקיימים היום בשוק.?
-
- 8 תגובות
- 686 צפיות
-
-
שלום בכמה לדעתכם כדאי לי למכור את ה9800NP שלי? הוא במצב מצויין עם אחריות ל9 חודשים ד''א מותר לי להציע בפורום עצמו מכירה או שרק בטרייד זון?
-
- 5 תגובות
- 789 צפיות
-
-
שלום.. יש לי 2 מחשבים... amd2500+ and intel 1000 באינטל היה Geforce 4 64 שמכרתי אתמול ב150... ובאייאםדי יש Geforce 4 128 שעכשיו בשימוש שאני רוצה להחליף לאחד מאלה... בנתיים יש 2 הצעות... Radeon 9600SE - 460NIS Geforce 4 4200TI - 460NIS אז מה אתם אומרים? אחד מאלה... או כרטיס אחר בכלל... או משהו אחר בכלל לא כרטיס מסך... AMD2500+ Abit NF7SL 512MB DDR 400 160gb תודה...
-
- 11 תגובות
- 913 צפיות
-
-
מדובר בחיבור של 7900GT לטלויזיה וחיבור של מסך דרך DVI , דריבר 175.19 WinXP . לא הייתה לי בעיה כזו בעבר , שמצב DualView מציג לי על הטלויזיה תמונה שחורה עם פסים לבנים רצים לאורך הטלויזיה . מצב CLONE עובד , אין שום בעיה , רק DualView עושה בעיות . עשיתי חיפוש ברשת מצאתי כמה נושאים ,אבל לא ראיתי שיש איזה פיתרון . אולי מישהו כבר ניתקל בזה ויודע את הסיבה או הפיתרון לבעיה.
-
- 1 תגובה
- 887 צפיות
-
-
נתונים "יבשים" לפי דרישה של חברי הפורום הנה דרישות המינימום לכרטיסי סדרת הHD48x0 מידותיהם של כרטיסי HD48x0 : אורכו של הHD4830 הוא 23.5cm אורכו של הHD4850 הוא 23.5cm אורכו של HD4870 הוא 24.13cm כאורכו של הHD2900PRO\XT אורכו של הHD4850x2 הוא 28.5cm (ארוך יותר מHD4870x2 כאורכו של הHD3870x2) אורכו של ה4870x2 הוא 26.67cm לקחת בחשבון שהכרטיס דורש מארז מרווח מאוד ודורש סידור כבלים. דרישות לוח : PCI-E @8\@16\2.0 דרישות מעבד אופטימליות : AMD 4200x2 ומעבר לו (בעלי מעבדי 3600x2 יצטרכו לעשות C@ ל2.2Ghz בכדי להנות מביצועי הכרטיס ברזולוציות גבוהות) Intel E2180ומעבר לו (יצטרכו לעשות C@ ל2.4Ghz בכדי להנות מביצועי הכרטיס) לHD4870x2 דרישות המינימום למעבד זהות. דרישות זי…
-
- 161 תגובות
- 31k צפיות
-
-
יהיו 4 גרסאות: Radeon X1800XT Crossfire Edition Radeon X1800XT Radeon X1800XL Radeon X1800Pro יהיו 16 צ"ע למרות שבמקור תוכננו 24 ואפילו 32, אבל מהירויות שעון גבוהות של 650MHZ לליבה ו1400MHZ לזכרונות ביחד עם באס של 512BIT (!!!) יפצו על כך, למעשה ATi סומכים על רוחב הפס העצום לזכרונות שיעקוף את הGF7800GTX בביצועים. גרסאת ה512MB היחידה תהיה גרסאת הCFE אבל אולי בהמשך יהיה גם X1800XT בעל 512MB. בנוסף לכך הR580 כנראה יציג מלבד ארכיטקטורה ופיצ'רים מעט שונים גם 24 צ"ע עם yeilds מעולים. שאר המידע + מידע על הX1600 והX1300 תוכלו למצוא פה: http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2527
-
- 33 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
אתמול הייתי ב KSP והיות ולא ביררתי הרבה זמן שאלתי את הטכנאי שלהם על שידרוג המחשב שידרגתי את המעבד מ 3200+ AMD ל 4000+ AMD (שזה כבר דור חדש של מעבדים מהסדרה הראשונה של ה 939 לסדרה של השתי ליבות) אמרתי שיש לי כרטיס מסך X850XT PE ואני מחפש לעלות למשהו טוב יותר אבל לא בהרבה כסף וחשוב לי שזה יהיה של ג'יפורס ולא ATI (מאחר ונימאס לי להסתבך עם הממשקים שלא עובדים של ה TV OUT ו IN) הומלץ לי GIGABYTE 8600GT אמרו לי שהוא בכמה רמות יותר טוב מה X850XT PE שלי וקניתי. הסכום היה מתחת ל 800 שקל והיה נראה לי טוב. עוד בחנות ראיתי את הכרטיס שהוא בלי מאורר וזה הצחיק אותי מאוד (מאחר ומה שאני רגיל אליו זה טנק ענקי עם מערכת קירור לא אורגינלית ענקית בימיוחד של חברה טובה אבל תופס פול מקום) אני יודע…
-
- 0 תגובות
- 553 צפיות
-
-
הנה קישור http://www.vr-zone.com/?i=2667&s=1 . נראה טוב נחכה לראות מה התגובה של NVIDIA.
-
- 19 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
עכשיו שהמחרים שלהם כמעת שווים, 30 שקל הפרש,לא משהו משמעותי. מה יותר משתלם ה 260GTX או ה 4870?
-
- 24 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום חברים! אני מרכיב כרגע מחשב חדש אשר מיודע בעיקר לעבודה עם גרפיקה דו ממדית בתוכנות של אדובי. התקציב שלי הוא פלוס מינוס 500ש"ח אז אני מקווה שהכרטיס יהיה מספיק טוב גם בשביל להריץ איזה משחק או שניים לפעמים, אבל זה לא העיקר. מדובר במעבד Core i7 עם לוח אם תואם. בבקשה המליצו לי על הבחירה הטובה ביותר בתקציב הנ"ל. תודה רבה!!
-
- 8 תגובות
- 831 צפיות
-
-
טוב אז בימים הקרובים מאוד אני רוצה לקנות את אחד משני הכרטיסים הבאים: או Leadtek nVIDIA GeForce PX8800 GTS TDH PCI-E 640MB ב-2093 או XFX GeForce 8800GTS 640MB DDR3 XXX שהוא הדגם היותר טוב כלומר הוא OC לאומרת הדגם המקביל של XFX 8800 640M והוא ב-2240 עכשיו הבנתי שאני יכול פשוט לעשות קצת OC ללידטק וזה יההי בדיוק אותו הדבר.... מה את אומרים עדיף לקנות? ???
-
- 5 תגובות
- 557 צפיות
-
-
קניתי מחשב מאייבורי עם כרטיס מסך GFORCE4 8500GT ומסך L1960TR. חיברתי את המסך למחשב באמצעות כבל VGA ויש לי ריצודים על המסך, כלומר התמונה קופצת כל הזמן ויש גלים על המסך.. ניסיתי לחבר את המסך בחיבור DVI ובחיבור זה הריצודים נעלמים והמסך נראה חלק לחלוטין.. מה יכול לגרום לבעיה?! האם מדובר בבעיה בכרטיס מסך או במסך? איך ניתן לפתור את הבעיה? בתודה מראש..
-
- 1 תגובה
- 548 צפיות
-
-
שלום לכולם! אני זקוק לכרטיס מסך לטובת פיתוח על הפלטפורמה של CUDA לטובת הפרוייקט, החלטתי שמה שיתאים לי זה GPU מסוג Gtx 660 כיוון שאני גם כך קונה מחשב, צירפתי את הכרטיס לקנייה של המחשב. הוצע לי לקנות כרטיס מחברה שלא הכרתי בשם gainward. האם למישהו יש היכרות עם הכרטיסים של החברה? האם מומלץ לקנות כרטיס שלהם או שעדיף ללכת על חברות כמו gigabyte או asus?
-
- 1 תגובה
- 735 צפיות
-
-
מפתחת השבבים מכריזה על תוכנית לנצל את מוצרי דור ה-Volta הראשונים שלה ליצירת מחשב העל מהיעילים ומהמתקדמים ביותר מסוגו בעולם כולו לכתבה
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום, קראתי בפורום המון תרדים על כרטיסי המסך x800gto. לא הצלחתי להבין איזה מהכרטיסים הוא הכי מומלץ... (אני מחפש שקט וקצת OC). הבנתי שלultimate של saphire יש קירור פסיבי... מומלץ? ולכרטיסים של powercolor יש גם vivo.... שמישהו בבקשה יעשה לי סדר בבלאגן.... תודה!
-
- 0 תגובות
- 669 צפיות
-
-
ברשותי כרטיס מסך 6800GT של GIGABYTE עם יציאת DVI ממנו יוצא כבל DVI שבקצהו מתאם DVI2HDMI שניכנס למסך טושיבה 37" SL66 הכרטיס מזהה את המסך ומכיר אותו בתור מסך HD 720P עם רצולוציה 1280x720 הבעיה,שהתמונה של ה windows תופסת קצת יותר מקום מהמסך ובעצם התמונה נחתכחת בצדדים שינוי רזולוציה ולא משנה לאיזה,לא פוטר את הבעיה משחק עם ה DRIVER מציג אופציה של UNDERSCAN והיא מקטינה את התמונה הניראית ככה שבאמת אין חיתוך אבל התמונה קטנה מגודל המסך ב NATIVE SCAN הבעיה חוזרת משחק ב DRIVER באופציית KEYSTONE גם היא אינה פותרת את הבעיה מחכה לעזרה
-
- 1 תגובה
- 606 צפיות
-
-
ati x1950pro 512mb 256bit PCIX כשאני משחק בcounter strike source יש לי FPS נמוך 50 60 (מסך LCD SAMSUNG SYNCMASTER 730B) השאלה היא אם אני יכול לעשות משהו לכוון משהו ב-CATALYST CONTROL CENTER תודה ויום מקסים לכולם
-
- 3 תגובות
- 660 צפיות
-
-
האם יש מידע מהתערוכה מה מתכנתת AMD בדור הבא ? 20NM 89XX 99XX האם לאיש שלכם יש קשר לנציגים של AMD ?
-
- 3 תגובות
- 587 צפיות
-
-
איך צורבים ביוס ל-x800gto2 כי אני מתכנן לקנות אותו בעזרת ה' תודה לעונים אלי
-
- 12 תגובות
- 816 צפיות
-


