כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
כבר נשבר לי ה**ן ! יש לי כרטיס R8500 64 BBA -> 9100 (הפכתי את ה 8500 ל 9100). עם RR FIX 0.9.9.7 (הגירסה האחרונה) והמניאק לא מתקן לי שום דבר. ברזולוציה של 800X600 במשחק STARCRAFT אני צריך לשחק ב 75HZ במקום ב 160 ! זה מעצבן!. זה מה שהוא כותב לי : ERROR Undisabled refresh rate detected. stringly recomendated to restore previsious registry data. RESTORE NOW? למישהו יש מושג מה הבעיה?
-
- 0 תגובות
- 681 צפיות
-
-
מה זה FireGL BIOS Updates ולמה זה טוב? יש לי x800 xt pe אני צריך לעדכן ביוס? איך זה נעשה? ולמה זה טוב אם בכלל?
-
- 1 תגובה
- 599 צפיות
-
-
יש לציין שכאשר אני מפעיל משחק "כבד" המהירות נשארת אותו דבר ואלו כאשר אני רק פותח ATITOOL המהירות קופצת למה שצריך. כרטיס של ספייר. [attachment deleted by admin]
-
- 7 תגובות
- 581 צפיות
-
-
כנראה שונה לאחר עידכון הדרייברים לגרסה 9.1.4.5! [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 683 צפיות
-
-
הי, יצא לי לראות לאחרונה שמוכרים ביד שניה המון אבל ממש המון כרטיסי מסך של AMD מדגם 280X - יש סיבה לזה? בנוסף, הבנתי שבסך הכל סדרת ה R9 היא "שיווק מחדש" פחות או יותר של סדרת ה 7000 נכון? אז לכאורה גם אין עדיפות ל R9 על ה 7000 (מעבר, כנראה, לזמן השימוש). ולאיזה כרטיסים משתווים ה R9 270 וה 6950? תודה!
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם. יש לי RADEON 9600 PROת לא ברור למה, אבל כל פעם שאני מתקין את הדרייברים (ניסיתי גם מהדיסק וגם מהאתר) משום מה מותקנים לי שני התקני מסך : RADEON 9600 ו SECONDARY. בדקתי ב DEVICE MANAGER וגם DISPLAY SETTINGS. אני יודע שזה פוגע בהעלאת משחקים אנא עיזרו. ניסיתי להסיר הכל ולהתקין מחדש, לא בטוח אם עשיתי את זה נכון אבל זה לא עוזר. תודה, תומר.
-
- 5 תגובות
- 743 צפיות
-
-
לפני שנה כמעט קניתי את הכרטיס מסך hd4770 שהמליצו לי עליו ב580 ש"ח והיה אותו גם ב530 בחנות זולה . המליצו לי גם על ה hd4830 שעלה 430 ש"ח ועוד הרבה סוגים ראיתי. ואחרי שכמעט שנה לא התעניינתי בכרטיסי מסך החלטתי לכנס ואני רואה שעדיין הכרטיסים הנ"ל מומלצים והמחירים שלהם כמעט ול א ירדו . כי הכרטיסים של אז משנה לשנה היו יורדים משמעותית ולמה עכשיו לא? אולי זה אותם כרטיסי מסך רק שהם יותר חזקים? כמו שהיה עם ה 8800gts ?
-
- 1 תגובה
- 955 צפיות
-
-
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=3293 מחיר יקר מאוד יחסית לנתונים של הכרטיס 0_ם
-
- 1 תגובה
- 600 צפיות
-
-
ראיתי הרבה אנשים ממליצים על rx470 במקום gtx 1060 3gb(ועקב כך גם אני התחלתי), אבל שהתחלתי לראות ביקורות ה1060 יותר מהיר מהrx470 בכ10-15% בכמעט כל המשחקים לדוגמה
-
- 18 תגובות
- 4.6k צפיות
- 1 follower
-
-
מסכי crt חדשים אינם מספיק טובים למשחקים? למה?
-
- 4 תגובות
- 828 צפיות
-
-
עד עכשיו היה לי ATI 9600XT ולאחרונה החלפתי ל-X1800GTO (וגם לוח כמובן). בכרטיס הישן כשהייתי רוצה לצפות דרך המחשב בסרטים על גבי הטלויזיה הייתי עושה קליק ימני על ה-CONTROL PANEL ואז באחת האפשרויות היה מתג בין תצוגות והייתי רואה את המחשב על גבי מסך הטלויזיה מה שלא קורה כרגע עם הכרטיס החדש כי פשוט אין לי את האופציה הזאת. איך אני עושה את זה ?
-
- 2 תגובות
- 554 צפיות
-
-
קראתי כמה כתבות ועשיתי פה ובעוד כמה מקומות כמה חיפושים והבנתי שקרוס פייר זה בעצם "התשובה" של ATI לSLI של NVIDIA ושזה עובד בדרך של כרטיס אחד חזק (בגרסאת קרוספייר) וכרטיס נוסף שיכול להיות גם יותר חלש ולא בהכרח אותו כרטיס. עכשיו הטכנאי שממנו קניתי את המחשב אמר שזה אפשרי להוסיף עוד כרטיס מסך בנוסף ל7600GT שקניתי שהוא יותר חזק. וזה לא נשמע לי הגיוני כי הרי זה גם של ATI וגם NVIDIA לא מייצרים גירסאות של קרוס פייר. אז רציתי לשאול האם באמת אני יכול לחבר כרטיס נוסף של NVIDIA מדגם אחר לא בהכרח ה7600GT וזה באמת יעבוד כי זה לא נשמע לי הגיוני. הטכנאי אמר שזה מה שהוא הבין מהנציגים של אסוס לגבי הלוח. מפרט בצד! תודה על התשובות!!! עכשיו אני רק צריך לדעת כמה פרטים על ה-X1900CROSFIRE EDITON
-
- 40 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
http://zap.co.il/model.asp?model_id=524370 אני רוצה להביא מתנה לחבר (כי למשפחה יש AGP). יש לו X300 או X400 - המחשב לא בטוח. בכל מקרה, למה הוא מקביל בג'יפורס? כי אני לא מבין בסדרת הXx00 של ATi...
-
- 3 תגובות
- 574 צפיות
-
-
שלום ! רציתי לדעת היה לי כרטיס מסך "inno3d FX5700-LE 64 bit W/128mb crt dvi tv" והשאלה לאיזה כרטיס מסך הכרטיס הזה מגביל היום פחות או יותר ? תודה.
-
- 17 תגובות
- 1k צפיות
-
-
משחקים וכל דבר שאני שם על מסך מלא לא ממלא את כל המסף ותמיד יש מסביב "עודפים שחורים" (נראה כאילו זה רץ על 640X480)... איך מסדרים את זה?(יש לי X800XL על מסך CRT איכותי ורזולוציה 800X600)
-
- 3 תגובות
- 620 צפיות
-
-
ראיתי את הדרייבר הזה ברשימת ההורדות של האתר. מישהו יכול להסביר לי למה הדרייבר הזה משמש ובמה הוא שונה מהדרייבר הרגיל בגירסה הזאת? ועוד משהו, האם הוא נחוץ בכלל ואם כן, איך בדיוק מתקינים אותו. בתודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 865 צפיות
-
-
מצטער על הבורות אבל קיבלתי עם הכרטיס מסך ?DVI to VGA converter? *מה הוא עושה? *המסך שלי MAG INNOVISION 770FD CRT האם זה משנה את איכות התמונה? *למה הוא משמש? בתודה מראש G.A
-
- 3 תגובות
- 813 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי כמה שאלות בקשר לאופציות של הדריור 3.7 קראתי את הfaq בפורום הזה ולא היה שם תשובה לשאלותי 1: באופציה של ה-d3d למטה יש אופציה שנקראת Compatibility settings ובפנים יש 2 אופציות שנקראות support DXT texture formats שהיא פעולת לי ומתחתיה יש אופציה שנקראת alternate pixel centr שהיא מכובת לי מה הם עושות ולה אחת עובדת והשניה לא 2:באופציה של ה-opengl למטה יש אופציה שנקראת Compatibility settings וביפנים יש גם שתי אופציות שנקראות force Z-buffer depth force 24 -bit force 16-bit ולבטל והאופציה נמצאת על לבטל ותחתיה יש אופציה שנקראת Triple buffering שהיא עובדת לי למה כול זה משמש והם זה צריך לעבוד או להיות מכבה טוב מצער על כול השאלות אבל אני ממש לא מבין בזה אני…
-
- 2 תגובות
- 692 צפיות
-
-
למה הוא מישתווה וביכלל אים הוא תומך ב DX10?
-
- 2 תגובות
- 570 צפיות
-
-
כל הרכיבים מצויינים רק דפקו אותו עם הכרטיס מסך והביאו לו את הזבל הזה אז לאיזה רדאון הוא משתווה ואיך הוא יחסוב משחקים חדשים האם אפשר יהיה לשחק על גרפיקה גבוהה או לא?
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי את הכרטיס הזה עם 64M לאיזה כרטיס הוא משתווה? אמרו לי פעם שהוא כמו ג'יפורס 2 זה נכון?
-
- 14 תגובות
- 920 צפיות
-
-
-
-
התחדשתי לי באחד, לאחר 3 שנים עם Radeon 9600XT 25MB הדגם הוא של Albatron עם 256MB. הורגש שינוי במשחקים אבל קראתי שהכרטיס הזה נופל באיכות מ 9800XT. האם זה נכון? הייתי מאוד פעיל בפורום ב3 שנים האחרונות אך אני כבר לא מכיר את כל הדגמים החדשים. הפסקתי להתעניין שיצאו ה X800PRO. האם ה 7300GT טוב מהם? עד כמה השינוי צריך להיות גדול מ 9600XT? אני ממש לא עושה בנצ'מרקים וכל זה. באחוזים בערך? הכרטיס הוא יד שנייה וגם ככה אני לא משחק במשחקי HIGH-END. אני משחק משחקים סטייל NFS, GTA, Far Cry ואלה. הלוח תומך AGP וזאת הסיבה למה קניתי את הכרטיס שהיה גם זול אך האם הוא באמת חלש מה 9800XT? ב 9600XT שהיה לי מהירות הליבה הייתה 500MHZ וב 7300GT המהירות היא 400MHZ הזכרונות אמנם ב 9600XT עבדו על משהו…
-
- 1 תגובה
- 551 צפיות
-


