עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. שלום לכול העוזרים ברשותי מחשב Intel® Core™2 Duo Processor E4600 (2M Cache, 2.40 GHz, 800 MHz FSB זיכרון פנימי RAM 2GB כרטיס מסך geforce 8600gt אם אני לא טועה יש לי ספק כוח של 400w אני רוצה לקנות כרטיס מסך חדש שישפר את הביצועים בעיקר במשחק arma 2 המשחק רץ נחמד על meduim אבל עדיין מקרטע ולא חלק השמח לתגובות תודה

    • 10 תגובות
    • 846 צפיות
  2. Started by ohad_y,

    אהלן חברים.. אני צריך כרטיס מסך עד 600 ש"ח אפשר לחרוג קצת.. הכרטיס ישמש למשחקים ולצפייה בHD מידי פעם.. מה אתם אומרים על הכרטיס הזה? http://www.cobrapc.co.il/product.asp?productid=2570 אשמח לעוד הצעות ותודה רבה,ואני מחפש רק GEFORCE.

    • 7 תגובות
    • 720 צפיות
  3. פרוט המחשב שלי: פנטיום 4 3GHZ 512 MB זכרון כרטיס מסך רדיאון 9600 עם 256mb זכרון. windows xp pro SP2 הבעיה: אחרי כמה זמן שאני משחק באיזה שהוא משחק המחשב ניתקע וצריך לעשות ריסטרט זה האפשרות היחידה. המשחקים נתקעים אבל ליפני זה הם פעלו חלק בלי בעיות מה יכולה להיות הבעיה? המחשב קר.והכל מתפקד מצוין אז למה המשחקים ניתקעים? מה שמוזר: פרוט המחשב של אח שלי: פנטיום4 1.5GHz 256 MB זכרון כרטיס מסך רדיאון 9600 עם 256mb זכרון. windows xp pro SP2 המחשב של אחי פחות טוב משלי אבל אצלו לא ניתקע כלום הכל פועל חלק אז מה יכולה להיות הבעיה במחשב שלי?

    • 7 תגובות
    • 680 צפיות
  4. לא הבנתי תיראו ניכנסתי באשכול שבנעוץ למקום שכתוב כרטיסי מסך מומלצים אז ראיתי את ה 9800gtx וכתוב חיבור דרוש:חיבורי כח דרושים מהספק: שניים של 6PIN מה זה אומרת 2 של 6pin בכולם כתוב 1 ורק בוא 2 מה זאת אומרת? צריך איזה משהוא מיוחד בישבילו?

    • 10 תגובות
    • 938 צפיות
  5. Started by I.Robot,

    שלום. אני מחפש כבר הרבה זמן סקירות של כרטיסי מסך ניידים ולא מוצא כמעט כלום, אני צריך במיוחד של 865GM שמובנה במחשבים עם פנטיום-M. פחות חשוב לי של כרטיסי HIGH END. מישהו מכיר?

    • 9 תגובות
    • 749 צפיות
  6. Started by alon2,

    איך הכרטיס הזה? אין לי צורך בהפעלת משחקים כבדים כגון דום 3 וכאלה?האם הוא יספק את העבודה?

  7. מצאתי כרטיס מסך שעונה על הדרישות שלי, עכשיו השאלה היא כיצד אני מבצע את התהליך, מבלי שאני אמצא את עצמי עם כרטיס תקול ופחות 400 ש"ח בכיס. אנחנו לא נמצאים באותה עיר, והייתי רוצה לשמוע מניסיונכם האישי כיצד לבצע את המכירה/קנייה של הכרטיס.

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by Roeebaeloha,

    שלום יש לי כרטיס מסך GTX 780 של GIGABYTE אני חושב האם לעשות SLI עם כרטיס חלש יותר( GTX780 מטורף! אך לפעמים אני משחק ואני משחק עם 3 מסכים 1 DVI 1 DISPLAY PORT 1440P 1 HDMI ולפעמים זה קצת מעמיס על הכרטיס ואני רוצה לחלק את העומס) השאלה שלי האם אפשר לסמוך על EBAY בקניית גשר SLI האם יש גשר ספציפי שאני צריך לקנות והאם אני יכול לעשות SLI רק עם GTX780? תודה לעוזרים חג עצמאות שמח :

    • 14 תגובות
    • 1.9k צפיות
  9. Started by idani1983,

    שלום, יש לי כרטיס מסוג 7800GT ואני מנסה כבר מספר ימים להפעיל את הטלווזיה שלי בVISTA אני משתמש ב97.46DRIVER גירסה הבעיה היא שהוא פשוט לא מזהה את הטלווזיה, ניסתי לעשות לו כפה זיהוי טלווזיה וגם כלום. אני בטוח שהכול מחובר כייון שבXP הכול פועל כמו שצריך ! עזרה בבקשה

    • 2 תגובות
    • 552 צפיות
  10. Started by taurus007,

    יש לי 6990 שקניתי , ורציתי לדעת אם ניסו כבר בכרטיסים עם שני המעבדים איזשהו SLI/CROSSFIRE והאם יש בעיות בגלל כמות המעבדים ? או שזה בדיוק כמו כרטיסים עם מעבד אחד ?

  11. Started by fanan89,

    אני רוצה לקנות כרטיס מסך בסביבות ה-600 ש"ח שיהיה לי למשחקים כמו Call of Duty 4 וה Orange Box. אני לא בטוח כרטיס של איזה חברה לקנות (ATI/NVIDIA) ואיזה כרטיס נותן את היחס תועלת-מחיר הכי טוב ושיספק אותי למה שאני צריך אצל כל חברה :s05:. הצעות?

    • 9 תגובות
    • 757 צפיות
  12. היי, אני רוצה לקנות אחד משתי הכרטיסים האלה, אבל לא הבנתי במה עולה ה4550 חוץ מDDR3 .. אפילו מהירות הזיכרון זהה.. 800MHZ.. האם שווה לשלם יותר עליו? בגדול אני צריך אותם לפוטושופ ועבודה מרובה בווינדוס 7... תודה!

    • 8 תגובות
    • 882 צפיות
  13. אם אפשר לינק תודה

    • 0 תגובות
    • 651 צפיות
  14. Started by lharpaz,

    היי, אני רואה שבלא מעט מפרטים משלבים לוח אם הכולל כרטיס מסך על לוח האם 6100, וכך אפשר בעתיד להוסיף כרטיס מסך טוב יותר. אשמח לקבל מעט מידע לגבי הכרטיס המובנה 6100: - אשמח להערכה בקשר לחוזק שלו (לעומת כרטיסים אחרים כמו 5200, 5500, 6200, 6600 וכו'). - מה כרטיס כזה מאפשר לעשות כמו שצריך? (אני מניח שאין בעיה בעבודה באופיס. האם גם אין בעיה בצפיה בסרטים? משחקים קלים? בינוניים? תוכנות כמו פוטושופ ותוכנות עיבוד תמונה וגרפיקה אחרות? וכו') - האם יש לוחות כאלה שהחיבור של כרטיס המסך הוא DVI ? תודה מראש.

    • 10 תגובות
    • 991 צפיות
  15. Started by imac,

    ואם זה נכון שהוא יהיה יותר טוב מGEFORCE 4 TI4200?

    • 13 תגובות
    • 2.1k צפיות
  16. האורך הממוצע שלהם הוא 16.5 ס"מ, זה לדעתכם יכנס? אשמח לשמוע עצות איך אפשר לוודא מבעוד מועד שהכרטיס המיועד לא מפלצתי מידי למארז מיקרו. גם הערות מניסיון אישי כמו "לי יש כרטיס של חברה _______ דגם _______ במארז מיקרו" יעזרו כי אוכל להכנס לדף המפרט שלו ולהשוות את הdimensions למה שאני רוצה לקנות. 10x!

  17. חברה שלום בעוד כחודש בכוונתי לשדרג את הכרטיס מסך ואני אובד עצות אני לא מתיימר להיות מומחה אז אל תיקטלו אותי על אי דיוקים פה ושם , נסו להסתכל על התמונה הגדולה ואל תיהיו שפוטים של חברה מסויימת. לליבת 6800 יש 50 מיליון טרנזיסטורים יותר מאשר לליבת x800 , מה שמצביע על יכולת רבה יותר של עיבוד נתונים גרפיים . חברת cryteac מפתחת המשחק farcry היא חברה עצמאית שאינה שפוטה של nvidia-doom או של ati-halflife2 כך שכאשר אני צריך לזרוק יותר מ-2000 שח על כרטיס מסך אני מיסתכל אך ורק על farcry בתור דוגמא מייצגת ליכולות של כרטיס מסך בעתיד הקרוב. כזכור בהתחלה כרטיסי x800 הפגינו עליונות ב-farcry ,אולם כאשר יצא patch 1.3 שתמך ב-pixel shader 3.0 ואיפשר ניצול יעיל של אותם 50 מליון טרנזיסטורים עו…

    • 8 תגובות
    • 766 צפיות
  18. Started by orlupo,

    יש לי כרטיס מסך ATI 4650 שמחובר למסך מחשב בחיבור DVI ברזולוציה 1680*1050. בנוסף, רכשתי טלוויזית 26 אינץ' בעלת חיבור HDMI ברזולוציית HD READY. 1. האם ניתן מאותו מחשב לעבוד במסך ולהקרין סרט בטלוויזיה? או לפחות להפעיל תצוגה בטלוויזיה של המחשב מדי פעם בצורה יעילה ובלי הרבה סיבוכים? 2. כאשר אני רוכש כבל HDMI לחבר את המחשב לטלוויזיה יש משהו חשוב שעליי לשים לב? אני צריך אורך 10 מטר והמחירים נעים בין 140 שקל לסביבות ה-400. תודה מראש, אור.

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by guyel,

    שלום אני עובד עם מחשב בן 4 שנים לערך, עם המפרט הבא : מעבד: Intel Core i5 760 Socket 1156 8MB 95W 2.8Ghz לוח אם: Gigabyte GA-P55A-UD3 P55 CHIPSE זכרון: שני סטיקים Elixir 2GB DDR3 1333Mhz + סטיק נוסף של 8GB ב1333Mhz שאינני זוכר את הדגם שלו כרטיס מסך: LeadTek GeForce GTX460 OverClock 1024MB GDDR5 ספק+מארז : ThermalTake V3 Plus Black Edition 2x120 mm + SeaSonic 500ET 500W מערכת הפעלה: windows 7 64bit [TABLE] [TR] [TD=align: right]לאחרונה התחילו בעיות עם הכרטיס מסך (אפרט למה הסקתי שהכרטיס מסך הוא הבעיה אם יהיה צורך) והחלטתי להחליף אותו. לאחר עיון קצר פה בפורומים ראיתי שהרבה ממליצים לקנות כרטיס מיד שנייה והחלטתי לקנות כרטיס sapphire R9 290 שהיה נראה לי כמו שדרוג רציני לעו…

    • 16 תגובות
    • 1.9k צפיות
  20. Started by lmlm,

    1800GTO נשלח על היום הראשון של CEBIT ויהיה זמין עוד שבועיים. 500MHZ/1000MHZ ו 256 BIT ויהיה מבוסס על ליבת 520 ויהיה כנראה נגד ..7600GT ויהיה בין המחירים 200-250$ http://www.theinquirer.net/?article=30138 הפתעה מATI?

    • 3 תגובות
    • 602 צפיות
  21. Started by itay5618,

    שלום יש לי תקציב של 1600 שקל לכרטיס מסך ואני רוצה לקנות באייבורי מערכת i5 750 p55a g55 620 w ss 4 ראם האם הכי כדי בתקציב לקנות מערך cf 6850 או יש משהו יותר משתלם ויותר חזק? דחוףף תודה

  22. Started by nadavcj,

    מה הרזולוציה המקסימלית של כרטיס זה?

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. אני מחפש להחליף פדים למספר כרטיסי מסך שרכשתי מחוות כרייה שנסגרה ואני רוצה לדעת אם יש מישהו מקצועי שיכול לעשות את זה בשבילי. לא ממש מצאתי את זה לאחר חיפוש. הדגמים שיש לי זה 3080TI ASUS TUF + 3080TI PNY XLR8 ומה המחיר שזה אמור לעלות?

    • 0 תגובות
    • 774 צפיות
  24. GigaByte ATi Radeon 9550 128mb 128bit או G-force 4 Ti4800se 128mb 64bit תודה ענקית לעוזרים,

    • 6 תגובות
    • 701 צפיות
  25. Started by Or ei,

    אני לא הראשון שנתקל בבעיה הזאת שאי אפשר לראות את המעלות בתוכנה למרות שבHELP הוא מראה את החלק הנוסף אי אפשר להציג את החלק הזה מישהו מכיר איך מסדרים את זה?

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים