עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by finish,

    אני לא גיימר מטורף אבל אני נהנה מאיכות חשבתי על 6800GS לחבר שלי יש 5900XT ואני ראיתי איך הכל רץ חלק אפילו שהכרטיס ישן ועדיין מריץ הכל על מדיום וחלק אז ככה אנירוצה שהכרטיס יחזיק גם עוד שנה וחצי על מדיום וירוץ חלק אני ראיתי באתר אחד גורו 3D אם אתם מכירים וה6800GS הוציא FPS ממש טוב מעל 60 שזה חלק ברוב המשחקים ואני עכשיו םע 9550 עם 64 ביט ככה ההבדל יהיה ממש גדול

    • 3 תגובות
    • 631 צפיות
  2. http://hwzone.co.il/news/1147725438/77107/ תגובה מס' 2 2. p 2.4 עם אפיק AGP מאת: חובב (ב-11:06, 16.05.2006) נו אז ה CPU יהיה צוור הבקבוק לא? אני בכלל יוכל לנצל את הכרטיס? יש לי את אותה שאלה.. מה אתם אומרים

    • 8 תגובות
    • 716 צפיות
  3. Started by sroolik,

    יש לי שתי אפשרויות ל- X1800GTO : Sapphire Connect3D מצד אחד הספייר הם חברה הרבה יותר גדולה וידועה בריידאונים המוצלחים שלה מצד שני, ה C3D יותר זול, ויכולים להיות בו צינורות רדומים מה אתם ממליצים לקחת ? האם כרטיס של ספייר הוא יותר מוצלח משל המתחרה ? מה הסיכוי שהצינורות ייפתחו במידה ואקח את ה- C3D ? למה אצל חלק מהחברות הצינורות נפתחים ואצל חלק לא ? סליחה שאני שואל יותר מדי שאלות, אבל אני רוצה לדעת לפני שאני קונה כזה כרטיס............ תודה !

    • 1 תגובה
    • 553 צפיות
  4. http://isracomp.com/define.asp?idd=3490 זה המחיר הכי זול שמצאתי לכרטיס הזה.. יש לי בערך 1400 ש"ח לכרטיס מסך, האם שווה לי לחכות חודש ולנסות לקנות את ה-7600GT או שאין סיכוי שהוא בכלל יהיה בטווח מחירים הזה? ואם כבר אני אקנה את הכרטיס הזה אז איך החברה הזאת Palit והאם לאחריות שהיא רק שנה זה חשוב עד כדי כך ששווה להשקיע עוד איזה 300 ש"ח.

    • 9 תגובות
    • 756 צפיות
  5. Started by Adirz0,

    שלום חברים , אני בודק הרבה לגבי ה- X1800XT , אחרי המון קריאה של מאמרים ודברים הקשורים לכך , הבנתי שהוא יותר חזק מ 7900GT אבל! יש לו גם את החסרונות שלו. -שמעתי מהרבה מקומות שהוא כרטיס חם! -הקירור שלו לא משהו. -יש עוד אנשים שטוענים שבכל זאת ה- 7900GT לוקח אותו. -צורך המון חשמל. ואם כבר מדברים , האם הוא יריץ יותר טוב משחקים כמו Doom3 ובסגנון? (יותר טוב מה- 79GT?) מה לעשות? עם כל החסרונות האלו? בכל זאת עדיין עדיף אותו? תודה.

    • 35 תגובות
    • 2k צפיות
  6. Started by HardTom,

    אממ אז ככה למישהו יש מושג מתי יצאו הדור הבא של כרטיסי המסך? גם מחברת נוידיה וגם מati ? בערך כל חצי שנה הם מוצאים לא? כי נכון לעכשיו שהדור הבא של המשחקים כבר כאן,שמחובר אליהם מונעי גראפקיה עצומים...הם חייבים להתחיל ולשחרר סדרת חדשה שתריץ את המנוע הכי כבד קלות לא? שאלה אחרונה! ה7900gtx הוא הכרטיס החזק ביותר כיום? אודה מאוד מאודדדדד למי שיענה לי תודה רבה.

    • 23 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. Started by Yoav,

    נתחיל מכך שחיפשתי בפורום ולא מצאתי תשובה, אם יש אשמח לקבל לינק. אם הנושא מתאים יותר לפורום מסכי LCD אז תעבירו בכיף, למרות שאני לא רואה שום סיבה. בכל אופן, יש לי שאלה: האם ההבדל באיכות בין DVI לבית VGA סטנדרטי כל כך משמעותית ששוה להוסיף למסך שמאפשר חיבור למחשב בDVI, גם אם כרטיס המסך שלי בשלב זה לא מאפשר DVI (ההבדל מהותי במחיר, בין 300-500 שקל לפעמים), אבל הוא ישאר למחשבים הבאים שלי כנראה? אם התשובה היא כן, אז במה זה מתבטא?

    • 6 תגובות
    • 742 צפיות
  8. האם 6600gt מתאים לעבודה לתוכנות cad

    • 0 תגובות
    • 554 צפיות
  9. Started by SkiOrDie,

    שלום לכולם, יש לי מחשב סבבה: מעבד AMD Athlon XP 2600+ לוח אם (nf7-s/nf7,nf7-v (nVidia-nForce2 זיכרון (DDR-SDRAM - 1024 (dual אני מחפש כרטיס מסך שיתאים למחשב שלי בעלות של בסביבות 800 ש"ח. תודה מראש, עמית. האם הכרטיס המומלץ: GeForce 7600GS יעבוד איתו?

    • 5 תגובות
    • 704 צפיות
  10. של NVIDIA ו - ATI והאם יש להם שם קוד מתוכנן ואם כן מהו ?

    • 1 תגובה
    • 612 צפיות
  11. אני צריך המלצה לגבי כרטיס כזה והכי חשוב AGP. עדיף ב 500 אבל אפשר לנדוד עד 550. תודה לכולם!

    • 4 תגובות
    • 561 צפיות
  12. Started by guybbc,

    כנראה זה הייה הכרטיס המשתלם ביותר והחזק ביותר מבין הכרטיסים היקרים. http://www.theinquirer.net/?article=31719

    • 27 תגובות
    • 1.7k צפיות
  13. Started by lipa,

    http://www.legionhardware.com/document.php?id=550

  14. מישהו יכול להסביר לי מה ההבדל ומה כדאי? יש הבדל של 200 ש"ח בין שני הכרטיסים אני מחפש כרטיס TV למחשב נייד שאני אוכל לחבר אותו לממיר, גם רעיונות אחרים יתקבלו בברכה!! תודה.

    • 1 תגובה
    • 586 צפיות
  15. שלום לחברי הפורום יש לי gt7800 של לידטק עד עכשו השתמשתי בדריברים של אנוידיה ושמתי לב שגם לידטק מוציאים דריברים משלהם השאלה שלי מה עדיף מבין שתיהם מישהו ניסה להשוות אם יש הבדל בביצועים ויכול לשפוך קצת אור על הענין בבקשה רק תשובות עניניות תודה לכולכם

    • 3 תגובות
    • 607 צפיות
  16. Started by hal,

    היי, יש לי radeon 9600xt התקנתי ati catalist 6.x מעודכן להיום-ברגע שאני רוצה לפתוח את ati catalist מופיעה הודעה CLI ומבקשת לסגור את הכטליסט, מה לעשות בבקשה? תודה.

    • 2 תגובות
    • 572 צפיות
  17. Started by AVI.S.T,

    יש לי 1200 ש"ח ואני רוצה לקנות כרטיס טוב שיחזיק לי שנתיים שלוש(PCI-E) ככה וכמה שווה כרטיס גיפורס 66000LE של גיגה ביטAGP8.

    • 5 תגובות
    • 680 צפיות
  18. Started by kinggil,

    שלום. בסאנדרה החדשה רשום לי ש גירסת תוכנת הביוס ישנה מאוד. עכשיו איך אני מעדכן אותה?, יש לי את הדריוורים הכי החדישים של ATI. תודה

    • 2 תגובות
    • 557 צפיות
  19. Started by Dan1919,

    שלום לכולם, עד עכשיו חשבתי שאני הולך לקנות את הx800GTO לאיגיפי,כי הוא הכי משתלם. עכשיו שנודע לי שיהיה ביולי 76gt לאיגיפי במחיר זול יחסית,אני מתלבט שוב. את הרדאון אני קונה ב170 דולר . האם אתם חושבים שה76 יעלה הרבה יותר מזה? במילים אחרות,שווה לחכות ליולי שהכרטיס יצא? בתודה מראש,דן.

    • 2 תגובות
    • 565 צפיות
  20. 15 לחודש ליתר דיוק 7300GT הוא בעצם 7600GS מסורס: צינורות העיבוד קוצצו מ12 ל8 הליבה הואטה מ400 ל350 תדר הזכרונות ורוחב הפס ללא שינוי

    • 16 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. Started by do-d,

    המאוורר של הכרטיס מסך שלי החליט שהוא עייף והתחיל לעשות רעש, שלא היה מבייש אף נגריה. חבר הציע לשמן את הציר של המאורר ,ניסיתי, ועכשיו אפשר לדבר על המאורר בלשון עבר הוא לא מסתובב יותר. אני מחפש פתרון קירור לכרטיס ,אני יודע שרוב החברים פה לא מתים על הכרטיס אבל אני דיי מבסוט ממנו עושה את העבודה לא רע בכלל, בקיצור יש כאן מישהו שהלביש על הכרטיס הזה פתרון קירור כלשהו חוץ מהמקורי? אם כן, אם אפשר, פרטים כמו ייצרן רמת הרעש והמחיר. בכלל כל מי שמכיר משהו שכן מתלבש על הכרטיס מוזמן להגיב תודה

    • 2 תגובות
    • 560 צפיות
  22. Started by eladbu,

    אני מנסה להתקין דרייבר ל ATI8500 שלי והוא כל הזמן חוזר עם הודעה על RPC ניסית לנקות את הדרייבר הקודם ב DRIVER CLEANER PRO כח שלא נראה לי שנשאר שריד לקודם! מה עושיפ בעניין?

    • 0 תגובות
    • 639 צפיות
  23. Started by hardware maniac,

    שלום, קודם כל מפרט בצד. דבר שני יש לי מסך מהדגם הבא: LG FLATRON L1710M (מסך LCD - 17 אינץ') אוקיי אז ככה:יש לי בעיה מוזרה עם הרזולוציות שלי:למשל ב FEAR אני מגיע אך ורק עד 1280x960x32 וב FIFA או FARCRY אני מגיע עד 1280x1024x32. השאלה שלי היא מדוע ישנם משחקים שאיני יכול להגיע איתם ל 1280x1024x32? אני חושב שזה לא המסך ולא הכ.מ מכיוון שישנם משחקים שאני אכן יכול להריץ על הרזולוציה הזאת.(1280x1024x32). אז..מה הבעיה?(ד"א כמובן שהרזולוציה קיימת במשחק-למשל ב FEAR יש עליו מלא בנצ'מארקים באינטרנט שמראים פריימים פר שניה על הרזולוציה הזאת). תודה מראש. ד"א אם זה לא הפורום הנכון אנא העבירו.

    • 2 תגובות
    • 638 צפיות
  24. Started by eladbu,

    האם ניתן להפוך 9800 רגיל ל9800 פרו הכרטיס עם זכרונות של הייניקס

    • 5 תגובות
    • 704 צפיות
  25. שלום לכולם, אני קונה מחשב חדש מבוסס פנטיום D930 אני מחפש כרטיס טוב שיסחוב לי NFS MW וכאלה.. כמובן עם DVI האם זאת העסקה הכי טובה בטווח מחיר הזה? האם יש משהו יותר מששתלם שאני יכול להביא?? תודה רבה קובי.

    • 4 תגובות
    • 571 צפיות

דיונים חדשים בפורומים